Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 –

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiesiekierz
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-06-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminne Służby Techniczne i Komunalne
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-06
  • Numer ogłoszenia557742-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557742-N-2019 z dnia 2019-06-06 r.

Gminne Służby Techniczne i Komunalne: Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Służby Techniczne i Komunalne, krajowy numer identyfikacyjny 33103578100000, ul. Biesiekierz  103 , 76-039  Biesiekierz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 094 318 09 47, e-mail gstik@biesiekierz.eu, faks 094 318 09 47.
Adres strony internetowej (URL): http://gstik.biesiekierz.pl/bip/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://gstik.biesiekierz.pl/bip/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://gstik.biesiekierz.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gminne Służby Techniczne i Komunalne, Biesiekierz 103, 76 – 039 Biesiekierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin
Numer referencyjny: GSTiK.K.261.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących funkcję kierowcy autobusu przy wykonywaniu niniejszego przedmiotu zamówienia. 1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Część I: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla: 1) uczniów dojeżdżających do publicznych placówek oświatowych na terenie Gminy Biesiekierz, tj.: do Szkoły Podstawowej w Biesiekierzu, do Szkoły Podstawowej w Starych Bielicach, do Szkoły Podstawowej w Świeminie, dzieci dojeżdżających z terenu gminy Białogard do Szkoły Podstawowej w Świeminie oraz powracających do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 996 z późn. zm.), 2) dzieci dojeżdżających z miejscowości Biesiekierz do Przedszkola w Parnowie oraz powracających do miejscowości Biesiekierz wraz z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 996 z późn. zm.). 2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe, według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli poniżej. 3. Zakres wykonywanej usługi dotyczy dzieci z terenu gminy Biesiekierz obejmuje 1 przywóz i 2 odwozy ze szkół, natomiast dzieci z terenu gminy Białogard obejmuje 1 przywóz i 1 odwóz ze szkoły. 4. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 5. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 6. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 7. Wykonawca w czasie przewozu obowiązany jest zapewnić dzieciom stałą opiekę wykwalifikowanego opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać ilość miejsc siedzących odpowiadającą co najmniej ilości pasażerów. 9. Wykonawca obowiązany jest do podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii pojazdu w czasie nie dłuższym niż określony w formularzu ofertowym (jednak nie więcej niż 45 minut). 10. Kierowcy zaangażowani w realizację usługi dowozu muszą spełniać warunki określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm). 11. Co najmniej jedna osoba (kierowca lub opiekun sprawujący opiekę nad dziećmi) w czasie przewozu dzieci na trasie dom – szkoła – dom musi posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 12. Zamawiający dopuszcza/przewiduje możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów. 13. Wykonawca do dowozu uczniów do szkół ma wykorzystywać pojazdy sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, ubezpieczone i odpowiednio oznakowane. 14. W okresie zimy oraz w chłodne dni wiosny i jesieni autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 15. Ogólną liczbę dowożonych uczniów szacuje się na 306 (wg stanu na dzień ogłoszenia przetargu). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie trwania umowy. Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przejazdu i odjazdu uczniów. Miejscowość SP. Biesiekierz Przedszkole Parnowo I-III IV-VIII Bilety ulgowe Bilety normalne Cieszyn 2 6 1 Kotłowo 6 15 4 1 Laski Koszalińskie 1 20 3 6 Parnowo 8 17 Parnówko 1 5 Razem 18 63 8 7 Miejscowość SP. Świemino Przedszkole Parnowo 0-III IV-VIII Bilety ulgowe Bilety normalne Kraśnik Koszaliński 4 19 3 2 Nosowo 0 1 Parsowo 7 10 Świemino Warnino 2 6 Ubysławice 2 5 Mierzyn 2 0 Nosówko 2 6 Żelimucha 3 3 Pustkowo 4 1 Lulewice 7 1 Lulewiczki 1 3 Ząbki 1 1 Razem 35 56 3 2 Miejscowość SP. Stare Bielice 0-III IV-VIII Gniazdowo 4 7 Nowe Bielice 20 19 Stare Bielice 6 16 Starki 0 1 Tatów 5 2 Witolubie 2 5 Razem 37 50 Miejscowość Przedszkole Dzieci, na które nie przysługuje bilet ulgowy Dzieci, na które przysługuje bilet ulgowy Biesiekierz 12 15 Razem 12 15 Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba dowozów z każdej miejscowości w ciągu dnia Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba odwozów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 306 1 12.00 —16.00 1 Część II: Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin oraz ich powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 996 z późn. zm.). 2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r., według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli poniżej. 3. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 4. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 5. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 6. Wykonawca w czasie przewozu obowiązany jest zapewnić dzieciom stałą opiekę wykwalifikowanego opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 7. Wykonawca ma obowiązek odprowadzenia dziecka z miejsca zamieszkania do samochodu, z samochodu do szkoły, ze szkoły do samochodu, z samochodu do miejsca. 8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących. 9. Wykonawca obowiązany jest do podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii pojazdu w czasie nie dłuższym niż określony w formularzu ofertowym (jednak nie więcej niż 45 minut). 10. Kierowcy zaangażowani w realizację usługi dowozu muszą spełniać warunki określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58, z późn. zm). 11. Co najmniej jedna osoba (kierowca lub opiekun sprawujący opiekę nad dziećmi) w czasie przewozu dzieci na trasie dom – szkoła – dom musi posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 12. Zamawiający dopuszcza/przewiduje możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów. 13. Wykonawca do dowozu uczniów do szkół ma wykorzystywać pojazdy sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, ubezpieczone i odpowiednio oznakowane. 14. W okresie zimy oraz w chłodne dni wiosny i jesieni autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 15. Ogólną liczbę dowożonych uczniów szacuje się na 13 (wg stanu na dzień ogłoszenia przetargu). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie trwania umowy. Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przejazdu i odjazdu uczniów. Przewóz dzieci na teren Gminy i Miasta Koszalina 1. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Koszalinie ul Rzeczna 5 Miejscowość Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Koszalinie Nowe Bielice 1 Razem 1 Szczegóły dotyczące przejazdu dzieci i uczniów Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba kursów z każdej miejscowości Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba kursów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 1 1 14.00 – 15.00 1 2. Zespół Szkół Nr 12 w Koszalinie ul Połczyńska 71 a Miejscowość Zespół Szkół Nr 12 w Koszalinie Stare Bielice 1 Gniazdowo 1 Cieszyn 1 Biesiekierz 1 Parnówko 1 Razem 5 Szczegóły dotyczące przejazdu dzieci i uczniów Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba kursów z każdej miejscowości Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba kursów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 5 1 14.00 – 15.00 1 3. Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Miś”, ul. Dywizji Drezdeńskiej 13, 75-692 Koszalin Miejscowość Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Miś” Kraśnik Koszaliński 1 Razem 1 Szczegóły dotyczące przejazdu dzieci i uczniów Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba kursów z każdej miejscowości Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba kursów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 1 1 14.00 – 15.00 1 Przewóz dzieci na terenie Gminy Biesiekierz 1. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Warninie, Warnino 29 Miejscowość Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Warninie Kotłowo 1 Biesiekierz 1 Kraśnik Koszaliński 1 Cieszyn 3 Razem 6 Szczegóły dotyczące przejazdu dzieci i uczniów Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba kursów z każdej miejscowości Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba kursów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 6 1 14.00 – 15.00 1

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Przez usługi podobne Zamawiający rozumie usługi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, tj. dowóz uczniów do placów oświatowych. 3. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej w PZP dla zamówienia z wolnej ręki, a zawarcie umowy poprzedzone będzie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami z Wykonawcą. Przedmiotem negocjacji w postępowaniu realizowanym w trybie zamówienia z wolej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp dotyczyć mogą w szczególności ceny, czasu dowozu dzieci, czasu podstawienia pojazdu zastępczego oraz innych warunków realizacji zamówienia. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć: a) dowozu uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz, b) dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin. 5. Zamówienia dotyczące usług wskazanych w punkcie 4 zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy. 6. Zamówienia dotyczące usług wskazanych w punkcie 4 mogą zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że realizował usługi zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, umowie oraz ofercie Wykonawcy, z najwyższą starannością i zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego. 7. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w pkt 4, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. W przypadku gdy wartość zamówienia podobnego będzie niższa bądź równa równowartości kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia, o którym mowa w ust. 1 w oparciu o regulacje wewnętrzne dotyczące zasad i trybu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania od 1 do 2 – rok szkolny 2019/2020, tj. od dnia 2 września 2019 roku do dnia 30 czerwca 2020 roku, w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 z późn. zm.). 2. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: a) dla Zadania nr 1 – co najmniej czterema pojazdami do przewozu osób oraz jednym pojazdem rezerwowym, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu, z liczbą miejsc siedzących dla pasażerów w każdym pojeździe nie mniejszą niż 50, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego, b) dla Zadania nr 2 – co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, który jest dostosowany do przewozu osób z różnego rodzaju niepełnosprawnością z liczbą miejsc siedzących dla pasażerów w każdym pojeździe nie mniejszą niż 19, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm.); 2) wykazu pojazdów, że Wykonawca dysponuje odpowiednią liczbą pojazdów określoną dla każdego zadania osobno w rozdziale V ust. 1.2 pkt 3 SIWZ – wg załącznika, którego wzór stanowi załącznik nr 4a/4b do SIWZ (odpowiednio dla każdego zadania osobno); Zamawiający nie dopuszcza możliwości wskazywania w wykazie pojazdów przez jednego Wykonawcę tych samych pojazdów dla obu zadań, jeżeli Wykonawca składa ofertę na realizację obydwóch zadań.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zadanie 1 1. Wszelkie zmiany istotnych postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany istotnych postanowień Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: 1) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku, jeżeli konieczność zmian będzie wynikała ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, w szczególności prawa oświatowego (zmiany w zakresie bezpłatnego dowozu wynikające z ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty) lub prawa podatkowego (w tym zmiany stawki podatku VAT), 2) zmiany zakresu przedmiotu umowy jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania założonego efektu, w tym.: zmiany ilości biletów, zmiany rodzaju poszczególnych biletów w zależności od potrzeb, zmiany trasy i godzin przejazdów, w tym możliwość przesunięcia dni i godzin dowozów i odwozów z powodu tzw. "odrabiania", bądź skrócenia w danym dniu lekcji, a także zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni dowozów w danym miesiącu w zależności od programu danej szkoły, 3) zmiany trasy przejazdów spowodowanej czynnikami zewnętrznymi, m.in. warunkami drogowymi, 4) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w związku z wprowadzeniem lub zmianą podwykonawców, 5) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 5. Nie jest istotną zmianą Umowy: 1) wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane w § 6 ust. 3 i 4 Umowy, 2) zmiana miesięcznego wynagrodzenia Wykonawca, jeżeli zmiana ta wynika z ilości przewożonych osób, o ile ceny biletów są zgodne z § 5 ust. 2 i 3 Umowy, a łączne wynagrodzenie Wykonawcy w czasie obowiązywania Umowy nie przekroczy kwoty określonej w § 5 ust. 4 Umowy. Zadanie 2 1. Wszelkie zmiany istotnych postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany istotnych postanowień Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: 1) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku, jeżeli konieczność zmian będzie wynikała ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, w szczególności prawa oświatowego (zmiany w zakresie bezpłatnego dowozu wynikające z ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty) lub prawa podatkowego (w tym zmiany stawki podatku VAT), 2) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w związku ze zmianą ilości dowożonych dzieci do szkół i placówek w trakcie trwania Umowy z zastrzeżeniem § 5 ust. 7, zmianą trasy spowodowanych zmianą ilości dowożonych uczniów, 3) zmiany trasy przejazdów spowodowanej czynnikami zewnętrznymi, m.in. warunkami drogowymi, 4) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w związku z wprowadzeniem lub zmianą podwykonawców, 5) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 5. Nie jest istotną zmianą Umowy wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane w § 6 ust. 3 i 4 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ADMINISTRATORA W PRZYPADKU ZBIERANIA DANYCH OD OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gminne Służby Techniczne i Komunalne, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: gstik@biesiekierz.eu ; +48 94 318 09 47, w imieniu której działa Kierownik GSTIK, zwana dalej „GSTIK”; 2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Gminne Służby Techniczne i Komunalne 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: iod@biesiekierz.eu 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: a) związanym z potrzebą przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie …………………. oraz realizacją i wypełnianiem obowiązku prawnego ciążącego na GSTIK na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obsługi przez GSTIK kontrahentów i współpracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; b) realizacji i wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postępowania w ramach procedury zamówień publicznych w GSTIK, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a także obsługi przez administratora kontrahentów i współpracowników w zakresie wypełniania obowiązku wynikającego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; c) niezbędnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających ze zobowiązań, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeń finansowych względem kontrahentów – wykonawców, biorących udział w postępowaniu organizowanym przez GSTIK, wynikających z naliczonych opłat i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeń zawartych umów z kontrahentami GSTIK; 4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą: a) osoby lub organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; b) dane mogą być także przekazywane innym podmiotom, zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną GSTIK, a w szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisujących sprzęt informatyczny, zapewniającym transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazywanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia przetwarzania danych, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie GSTIK, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach. 5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: niezbędny do realizacji celów w jakich je pozyskano, zgodnie z przepisami prawa na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz instrukcją kancelaryjną lub wewnętrznymi regulacjami administratora, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata – okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa; 7) posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, b) nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; 9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest: a) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c), w przypadku prowadzenia zamówienia publicznego stosuje się obowiązek przetwarzania danych wynikający z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony GSTIK zawarcia umowy. 10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 11) W przypadku skorzystania przez Panią/Pana z uprawnień określonych w art. 15 ust. 1 do 3 RODO, niosącego po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, GSTIK może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12) Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 13) Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących funkcję kierowcy autobusu przy wykonywaniu niniejszego przedmiotu zamówienia. 1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla: 1) uczniów dojeżdżających do publicznych placówek oświatowych na terenie Gminy Biesiekierz, tj.: do Szkoły Podstawowej w Biesiekierzu, do Szkoły Podstawowej w Starych Bielicach, do Szkoły Podstawowej w Świeminie, dzieci dojeżdżających z terenu gminy Białogard do Szkoły Podstawowej w Świeminie oraz powracających do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 996 z późn. zm.), 2) dzieci dojeżdżających z miejscowości Biesiekierz do Przedszkola w Parnowie oraz powracających do miejscowości Biesiekierz wraz z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 996 z późn. zm.). 2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe, według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli poniżej. 3. Zakres wykonywanej usługi dotyczy dzieci z terenu gminy Biesiekierz obejmuje 1 przywóz i 2 odwozy ze szkół, natomiast dzieci z terenu gminy Białogard obejmuje 1 przywóz i 1 odwóz ze szkoły. 4. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 5. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 6. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 7. Wykonawca w czasie przewozu obowiązany jest zapewnić dzieciom stałą opiekę wykwalifikowanego opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać ilość miejsc siedzących odpowiadającą co najmniej ilości pasażerów. 9. Wykonawca obowiązany jest do podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii pojazdu w czasie nie dłuższym niż określony w formularzu ofertowym (jednak nie więcej niż 45 minut). 10. Kierowcy zaangażowani w realizację usługi dowozu muszą spełniać warunki określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm). 11. Co najmniej jedna osoba (kierowca lub opiekun sprawujący opiekę nad dziećmi) w czasie przewozu dzieci na trasie dom – szkoła – dom musi posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 12. Zamawiający dopuszcza/przewiduje możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów. 13. Wykonawca do dowozu uczniów do szkół ma wykorzystywać pojazdy sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, ubezpieczone i odpowiednio oznakowane. 14. W okresie zimy oraz w chłodne dni wiosny i jesieni autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 15. Ogólną liczbę dowożonych uczniów szacuje się na 306 (wg stanu na dzień ogłoszenia przetargu). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie trwania umowy. Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przejazdu i odjazdu uczniów. Miejscowość SP. Biesiekierz Przedszkole Parnowo I-III IV-VIII Bilety ulgowe Bilety normalne Cieszyn 2 6 1 Kotłowo 6 15 4 1 Laski Koszalińskie 1 20 3 6 Parnowo 8 17 Parnówko 1 5 Razem 18 63 8 7 Miejscowość SP. Świemino Przedszkole Parnowo 0-III IV-VIII Bilety ulgowe Bilety normalne Kraśnik Koszaliński 4 19 3 2 Nosowo 0 1 Parsowo 7 10 Świemino Warnino 2 6 Ubysławice 2 5 Mierzyn 2 0 Nosówko 2 6 Żelimucha 3 3 Pustkowo 4 1 Lulewice 7 1 Lulewiczki 1 3 Ząbki 1 1 Razem 35 56 3 2 Miejscowość SP. Stare Bielice 0-III IV-VIII Gniazdowo 4 7 Nowe Bielice 20 19 Stare Bielice 6 16 Starki 0 1 Tatów 5 2 Witolubie 2 5 Razem 37 50 Miejscowość Przedszkole Dzieci, na które nie przysługuje bilet ulgowy Dzieci, na które przysługuje bilet ulgowy Biesiekierz 12 15 Razem 12 15 Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba dowozów z każdej miejscowości w ciągu dnia Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba odwozów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 306 1 12.00 —16.00 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60112000-6, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących funkcję kierowcy autobusu przy wykonywaniu niniejszego przedmiotu zamówienia. 1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin oraz ich powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 996 z późn. zm.). 2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r., według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli poniżej. 3. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 4. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 5. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 6. Wykonawca w czasie przewozu obowiązany jest zapewnić dzieciom stałą opiekę wykwalifikowanego opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 7. Wykonawca ma obowiązek odprowadzenia dziecka z miejsca zamieszkania do samochodu, z samochodu do szkoły, ze szkoły do samochodu, z samochodu do miejsca. 8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących. 9. Wykonawca obowiązany jest do podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii pojazdu w czasie nie dłuższym niż określony w formularzu ofertowym (jednak nie więcej niż 45 minut). 10. Kierowcy zaangażowani w realizację usługi dowozu muszą spełniać warunki określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58, z późn. zm). 11. Co najmniej jedna osoba (kierowca lub opiekun sprawujący opiekę nad dziećmi) w czasie przewozu dzieci na trasie dom – szkoła – dom musi posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 12. Zamawiający dopuszcza/przewiduje możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów. 13. Wykonawca do dowozu uczniów do szkół ma wykorzystywać pojazdy sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, ubezpieczone i odpowiednio oznakowane. 14. W okresie zimy oraz w chłodne dni wiosny i jesieni autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 15. Ogólną liczbę dowożonych uczniów szacuje się na 13 (wg stanu na dzień ogłoszenia przetargu). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie trwania umowy. Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przejazdu i odjazdu uczniów. Przewóz dzieci na teren Gminy i Miasta Koszalina 1. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Koszalinie ul Rzeczna 5 Miejscowość Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Koszalinie Nowe Bielice 1 Razem 1 Szczegóły dotyczące przejazdu dzieci i uczniów Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba kursów z każdej miejscowości Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba kursów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 1 1 14.00 – 15.00 1 2. Zespół Szkół Nr 12 w Koszalinie ul Połczyńska 71 a Miejscowość Zespół Szkół Nr 12 w Koszalinie Stare Bielice 1 Gniazdowo 1 Cieszyn 1 Biesiekierz 1 Parnówko 1 Razem 5 Szczegóły dotyczące przejazdu dzieci i uczniów Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba kursów z każdej miejscowości Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba kursów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 5 1 14.00 – 15.00 1 3. Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Miś”, ul. Dywizji Drezdeńskiej 13, 75-692 Koszalin Miejscowość Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Miś” Kraśnik Koszaliński 1 Razem 1 Szczegóły dotyczące przejazdu dzieci i uczniów Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba kursów z każdej miejscowości Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba kursów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 1 1 14.00 – 15.00 1 Przewóz dzieci na terenie Gminy Biesiekierz 1. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Warninie, Warnino 29 Miejscowość Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Warninie Kotłowo 1 Biesiekierz 1 Kraśnik Koszaliński 1 Cieszyn 3 Razem 6 Szczegóły dotyczące przejazdu dzieci i uczniów Godziny rozpoczęcia zajęć Czas rozpoczęcia i zakończenia dowozu Liczba uczniów dowożonych Minimalna liczba kursów z każdej miejscowości Czas rozpoczęcia i zakończenia kursów powrotnych Minimalna liczba kursów do każdej z wymienionych miejscowości w ciągu dnia 8.00 7.00 – 8.00 6 1 14.00 – 15.00 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do współpracy Przewoźników z własnym zestawem ciągnik + naczepa - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam do współpracy Przewoźników z własnym zestawem ciągnik + naczepa 13, 6 / 24 t. Kierunki: Niemcy, Belgia, Dania, Holandia, Polska, Czechy, Francja, Hiszpania, Austria. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.