Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 –

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz; Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin; Zadanie 3 – Dowóz dzieci spoza Gminy Biesiekierz do Szkoły Podstawowej w Świeminie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiesiekierz
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-08-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminne Służby Techniczne i Komunalne
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-24
  • Numer ogłoszenia593944-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593944-N-2018 z dnia 2018-07-24 r.

Gminne Służby Techniczne i Komunalne: Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz; Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin; Zadanie 3 – Dowóz dzieci spoza Gminy Biesiekierz do Szkoły Podstawowej w Świeminie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Służby Techniczne i Komunalne, krajowy numer identyfikacyjny 33103578100000, ul. Biesiekierz  103 , 76039   Biesiekierz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 094 318 09 47, e-mail gstik@biesiekierz.eu, faks 094 318 09 47.
Adres strony internetowej (URL): http://gstik.biesiekierz.pl/bip/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://gstik.biesiekierz.pl/bip/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://gstik.biesiekierz.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1481 późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
GMINNE SŁUŻBY TECHNICZNE I KOMUNALNE, BIESIEKIERZ 103, 76 – 039 BIESIEKIERZ

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz; Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin; Zadanie 3 – Dowóz dzieci spoza Gminy Biesiekierz do Szkoły Podstawowej w Świeminie
Numer referencyjny: GSTiK.K.261.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w podziale na zadania: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin Zadanie 3 – Dowóz dzieci spoza Gminy Biesiekierz do Szkoły Podstawowej w Świeminie Część I: Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla: 1) uczniów dojeżdżających do publicznych placówek oświatowych na terenie Gminy Biesiekierz, tj.: do klas gimnazjalnych w Szkole Podstawowej w Biesiekierzu, do Szkoły Podstawowej w Biesiekierzu, do Szkoły Podstawowej w Starych Bielicach oraz do Szkoły Podstawowej w Świeminie oraz powracających do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.), 2) dzieci dojeżdżających z miejscowości Biesiekierz do Przedszkola w Parnowie oraz powracających do miejscowości Biesiekierz wraz z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.). 2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.), według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli poniżej. 3. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 4. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 5. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 6. Wykonawca w czasie przewozu obowiązany jest zapewnić dzieciom stałą opiekę wykwalifikowanego opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 7. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem bazy transportowej (pojazdów) będących w dyspozycji Wykonawcy. 8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących. 9. Wykonawca obowiązany jest do podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii pojazdu w czasie nie dłuższym niż określony w formularzu ofertowym (jednak nie więcej niż 45 minut). 10. Kierowcy zaangażowani w realizację usługi dowozu muszą spełniać warunki określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200, z późn. zm). 11. Co najmniej Kierowca lub opiekun sprawujący opiekę nad dziećmi w czasie ich przewozu na trasie dom – szkoła – dom musi posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 12. Ogólną liczbę dowożonych uczniów szacuje się na 302 (wg stanu na dzień ogłoszenia przetargu). Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przejazdu i odjazdu uczniów - załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 7a do SIWZ Część II: Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin oraz ich powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.). 2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.), według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli poniżej. 3. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 4. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 5. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 6. Wykonawca w czasie przewozu obowiązany jest zapewnić dzieciom stałą opiekę wykwalifikowanego opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 7. Wykonawca ma obowiązek odprowadzenia dziecka z miejsca zamieszkania do samochodu, z samochodu do szkoły, ze szkoły do samochodu, z samochodu do miejsca. 8. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem bazy transportowej (pojazdów) będących w dyspozycji Wykonawcy. 9. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących. 10. Wykonawca obowiązany jest do podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii pojazdu w czasie nie dłuższym niż określony w formularzu ofertowym (jednak nie więcej niż 45 minut). 11. Kierowcy zaangażowani w realizację usługi dowozu muszą spełniać warunki określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200, z późn. zm). 12. Co najmniej Kierowca lub opiekun sprawujący opiekę nad dziećmi w czasie ich przewozu na trasie dom – szkoła – dom musi posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 13. Ogólną liczbę dowożonych uczniów szacuje się na 12 (wg stanu na dzień ogłoszenia przetargu). Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przejazdu i odjazdu uczniów - załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 7b do SIWZ Część III: Zadanie 3 – Dowóz dzieci spoza Gminy Biesiekierz do Szkoły Podstawowej w Świeminie 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci spoza terenu Gminy Biesiekierz do placówek znajdujących na terenie gminy tj. do Szkoły Podstawowej w Świeminie oraz ich powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.). 2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.), według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli poniżej. 3. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 4. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 5. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 6. Wykonawca w czasie przewozu obowiązany jest zapewnić dzieciom stałą opiekę wykwalifikowanego opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 7. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem bazy transportowej (pojazdów) będących w dyspozycji Wykonawcy. 8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących. 9. Wykonawca obowiązany jest do podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii pojazdu w czasie nie dłuższym niż określony w formularzu ofertowym (jednak nie więcej niż 45 minut). 10. Kierowcy zaangażowani w realizację usługi dowozu muszą spełniać warunki określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200, z późn. zm). 11. Co najmniej Kierowca lub opiekun sprawujący opiekę nad dziećmi w czasie ich przewozu na trasie dom – szkoła – dom musi posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 12. Ogólną liczbę dowożonych uczniów szacuje się na 26 (wg stanu na dzień ogłoszenia przetargu). Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przejazdu i odjazdu uczniów - załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 7c do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Przez usługi podobne Zamawiający rozumie usługi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, tj. dowóz uczniów do placów oświatowych. 3. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej w PZP dla zamówienia z wolnej ręki, a zawarcie umowy poprzedzone będzie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami z Wykonawcą. Przedmiotem negocjacji w postępowaniu realizowanym w trybie zamówienia z wolej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp dotyczyć mogą w szczególności ceny, czasu dowozu dzieci, czasu podstawienia pojazdu zastępczego oraz innych warunków realizacji zamówienia. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć: a) dowozu uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz, b) dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin;, c) dowozu dzieci spoza Gminy Biesiekierz do Szkoły Podstawowej w Świeminie. 5. Zamówienia dotyczące usług wskazanych w punkcie 4 zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy. 6. Zamówienia dotyczące usług wskazanych w punkcie 4 mogą zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że realizował usługi zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, umowie oraz ofercie Wykonawcy, z najwyższą starannością i zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego. 7. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w pkt 4, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. W przypadku gdy wartość zamówienia podobnego będzie niższa bądź równa równowartości kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia, o którym mowa w ust. 1 w oparciu o regulacje wewnętrzne dotyczące zasad i trybu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-03 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2020 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: a) dla Zadania nr 1 – co najmniej trzema pojazdami do przewozu osób oraz jednym pojazdem rezerwowym, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu, z liczbą miejsc siedzących w każdym pojeździe nie mniejszą niż 50, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego, b) dla Zadania nr 2 – co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, który jest dostosowany do przewozu osób z różnego rodzaju niepełnosprawnością z liczbą miejsc siedzących w każdym pojeździe nie mniejszą niż 12, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego, c) dla Zadania nr 3 – co najmniej jednym pojazdem do przewozu osób, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 26, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: a) dla Zadania nr 1 – co najmniej trzema pojazdami do przewozu osób oraz jednym pojazdem rezerwowym, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu, z liczbą miejsc siedzących w każdym pojeździe nie mniejszą niż 50, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego, b) dla Zadania nr 2 – co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, który jest dostosowany do przewozu osób z różnego rodzaju niepełnosprawnością z liczbą miejsc siedzących w każdym pojeździe nie mniejszą niż 12, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego, c) dla Zadania nr 3 – co najmniej jednym pojazdem do przewozu osób, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 26, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany istotnych postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany istotnych postanowień Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: 1) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku, jeżeli konieczność zmian będzie wynikała ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, w szczególności prawa oświatowego (zmiany w zakresie bezpłatnego dowozu wynikające z ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty) lub prawa podatkowego, 2) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w związku ze zmianą ilości dowożonych dzieci do szkół i placówek w trakcie trwania Umowy, zmianą trasy spowodowanych zmianą ilości dowożonych uczniów, 3) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w związku z wprowadzeniem lub zmianą podwykonawców. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 5. Nie jest istotną zmianą Umowy: 1) wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane w Umowie, 2) zmiana miesięcznego wynagrodzenia Wykonawca, jeżeli zmiana ta wynika z ilości przewożonych osób, o ile ceny biletów są zgodne z § 5 ust. 2 i 3 Umowy, a łączne wynagrodzenie Wykonawcy w czasie obowiązywania Umowy nie przekroczy kwoty określonej w § 5 ust. 4 Umowy (tylko w odniesieniu do zadania 1).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Biesiekierz. 2. Szczegółowy przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1 obejmuje zakup biletów miesięcznych dla: 1) uczniów dojeżdżających do publicznych placówek oświatowych na terenie Gminy Biesiekierz, tj.: do klas gimnazjalnych w Szkole Podstawowej w Biesiekierzu, do Szkoły Podstawowej w Biesiekierzu, do Szkoły Podstawowej w Starych Bielicach oraz do Szkoły Podstawowej w Świeminie oraz powracających do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.), 2) dzieci dojeżdżających z miejscowości Biesiekierz do Przedszkola w Parnowie oraz powracających do miejscowości Biesiekierz wraz z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 996 ze zm.). 3. Zakres usługi obejmuje bilety dla 302 osób, w tym 22 bilety normalne oraz 280 bilety ulgowe. 4. Imienny wykaz dzieci skierowanych do przewozu, stanowiący Załącznik nr 1 do Umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy, a w trakcie jej realizacji na trzy dni naprzód przed zmianą dotyczącą dzieci skierowanych do przewozu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie adresów zamieszkania dziecka skierowanego do przewozu lub adresów szkoły/placówki oświatowej, o czym każdorazowo poinformuje Wykonawcę. 6. Wykonawca deklaruje możliwości świadczenia usługi dla maksymalnie ……… dzieci. 7. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.), według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. 8. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 9. W celu dowiezienia dzieci z poszczególnych miejscowości do szkół i przedszkola oraz odwiezienia do miejscowości zamieszkania Wykonawca obowiązany jest odbyć co najmniej jeden kurs w godzinach porannych (ok. godz. 7 – 8) oraz co najmniej dwa kursy w godzinach popołudniowych (ok. godz. 12 – 16). Godzina dowozu i odwozu dzieci może ulec zmianie w ciągu trwania roku szkolnego, o czym Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie przez Zamawiającego w terminie 7 dni przed planowaną zmianą. 10. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 11. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 12. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustala z Zamawiającym rozkład jazdy dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem założenia, że dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne jego przybycie na zajęcia lekcyjne a odebranie bezpośrednio po ich zakończeniu, bez oczekiwania na przejazd. 13. Przedmiot umowy będzie realizowany z wykorzystaniem bazy transportowej będącej w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że posiada tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy oraz miejsce siedzące dla każdego dziecka. 14. Przewóz dzieci odbywać się będzie pojazdami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dotyczące przewozu dzieci, w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz oznakowane zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1260 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin. 2. Szczegółowy przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1 obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin oraz ich powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.). 3. Zakres usługi obejmuje dowóz 12 dzieci. 4. Imienny wykaz dzieci skierowanych do przewozu, stanowiący Załącznik nr 1 do Umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy, a w trakcie jej realizacji na trzy dni naprzód przed zmianą dotyczącą dzieci skierowanych do przewozu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie adresów zamieszkania dziecka skierowanego do przewozu lub adresów szkoły/placówki oświatowej, o czym każdorazowo poinformuje Wykonawcę. 6. Wykonawca deklaruje możliwości świadczenia usługi dla maksymalnie ……… dzieci. 7. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.), według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. 8. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 9. W celu dowiezienia dzieci z poszczególnych miejscowości do szkół i przedszkola oraz odwiezienia do miejscowości zamieszkania Wykonawca obowiązany jest odbyć co najmniej jeden kurs w godzinach porannych (ok. godz. 7 – 8) oraz co najmniej jeden kurs w godzinach popołudniowych (ok. godz. 14 – 15). Godzina dowozu i odwozu dzieci może ulec zmianie w ciągu trwania roku szkolnego, o czym Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie przez Zamawiającego w terminie 7 dni przed planowaną zmianą. 10. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 11. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 12. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustala z Zamawiającym rozkład jazdy dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem założenia, że dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne jego przybycie na zajęcia lekcyjne a odebranie bezpośrednio po ich zakończeniu, bez oczekiwania na przejazd. 13. Przedmiot umowy będzie realizowany z wykorzystaniem bazy transportowej będącej w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że posiada tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy oraz miejsce siedzące dla każdego dziecka. 14. Przewóz dzieci odbywać się będzie pojazdami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dotyczące przewozu dzieci, w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz oznakowane zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1260 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowóz dzieci spoza Gminy Biesiekierz do Szkoły Podstawowej w Świeminie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest dowóz dzieci spoza Gminy Biesiekierz do Szkoły Podstawowej w Świeminie. 2. Szczegółowy przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1 obejmuje dowóz dzieci spoza Gminy Biesiekierz (z terenu gminy Białogard z miejscowości Lulewice, Lulewiczki, Żelimucha, Ząbki, Pustkowo, Nosówko) do Szkoły Podstawowej w Świeminie oraz ich powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.). 3. Zakres usługi obejmuje dowóz 26 dzieci. 4. Imienny wykaz dzieci skierowanych do przewozu, stanowiący Załącznik nr 1 do Umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy, a w trakcie jej realizacji na trzy dni naprzód przed zmianą dotyczącą dzieci skierowanych do przewozu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie adresów zamieszkania dziecka skierowanego do przewozu lub adresów szkoły/placówki oświatowej, o czym każdorazowo poinformuje Wykonawcę. 6. Wykonawca deklaruje możliwości świadczenia usługi dla maksymalnie ……… dzieci. 7. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.996 ze zm.), według rozkładu jazdy ustalonego z Zamawiającym. 8. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych/przedszkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca obowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 1 tydzień przed planowanym odpracowaniem zajęć. 9. W celu dowiezienia dzieci z poszczególnych miejscowości do szkół i przedszkola oraz odwiezienia do miejscowości zamieszkania Wykonawca obowiązany jest odbyć co najmniej jeden kurs w godzinach porannych (ok. godz. 7 – 8) oraz co najmniej jeden kurs w godzinach popołudniowych (ok. godz. 14 – 15). Godzina dowozu i odwozu dzieci może ulec zmianie w ciągu trwania roku szkolnego, o czym Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie przez Zamawiającego w terminie 7 dni przed planowaną zmianą. 10. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 40 minut. 11. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany miejsca i ilości dowożonych dzieci, ma obowiązek dokonania zmian w rozkładzie jazdy w ciągu 7 dni od daty dokonania uzgodnienia z Zamawiającym w tym zakresie. 12. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustala z Zamawiającym rozkład jazdy dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem założenia, że dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne jego przybycie na zajęcia lekcyjne a odebranie bezpośrednio po ich zakończeniu, bez oczekiwania na przejazd. 13. Przedmiot umowy będzie realizowany z wykorzystaniem bazy transportowej będącej w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że posiada tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy oraz miejsce siedzące dla każdego dziecka. 14. Przewóz dzieci odbywać się będzie pojazdami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dotyczące przewozu dzieci, w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz oznakowane zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1260 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z 13, 6 na kółka PL-DE-PL - Szczecin, Olsztyn, Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukujemy przewoźników z 13, 6 na kółka PL-DE-PL: 1. wyjazdy Szczecin - dowolna zabudowa, 2. wyjazdy Piotrków Trybunalski - firanka/ plandeka, 3. wyjazdy Olsztyn - dowolna zabudowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Biesiekierz: Przebudowa drogi gminnej 121044Z na odcinkach Laski Koszalińskie – osiedle
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Biesiekierz: Budowa świetlicy wiejskiej w Parsowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów w roku szkolnym 2018/2019”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Skała oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Krakowie i Wolbromiu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 z podziałem na zadania: Zadanie I Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na trasie Rzeplin - Skała do Szkoły Podstawowej nr 1 w Skale, Szkoły Podstawowej nr 2 w Skale oraz Przedszkola Samorządowego w Skale; Zadanie II Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na trasie Gołyszyn - Skała do Szkoły Podstawowej w Minodze oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Skale; Zadanie III Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na trasie Stoki - Skała do Szkoły Podstawowej nr 1 w Skale, Przedszkola Samorządowego w Skale oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Skale; Zadanie IV Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na trasie Przybysławice – Minoga do Szkoły Podstawowej w Minodze; Zadanie V Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na trasie Skała – Kraków; Zadanie VI Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na trasie Skała – OREW Wolbrom;
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI