Usługa dowozu i odwozu dzieci oraz młodzieży szkolnej do szkół w Gminie Smętowo Graniczne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dowozu i odwozu dzieci oraz młodzieży szkolnej do szkół w Gminie Smętowo Graniczne w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSmętowo Graniczne
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Smętowo Graniczne
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-03
  • Numer ogłoszenia656372-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 656372-N-2018 z dnia 2018-12-03 r.

Gmina Smętowo Graniczne: Usługa dowozu i odwozu dzieci oraz młodzieży szkolnej do szkół w Gminie Smętowo Graniczne w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Smętowo Graniczne, krajowy numer identyfikacyjny 19167566900000, ul. ul. Dworcowa  10 , 83230   Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 619 033, e-mail zamowienia@smetowograniczne.pl, faks 585 619 520.
Adres strony internetowej (URL): bip.smetowograniczne.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.smetowograniczne.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.smetowograniczne.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę sklada się sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Gmina Smętowo Graniczne ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowozu i odwozu dzieci oraz młodzieży szkolnej do szkół w Gminie Smętowo Graniczne w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Numer referencyjny: ZP-271/12/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Smętowo Graniczne w formie zakupu biletów miesięcznych w roku 2019. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późniejszymi zmianami), w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 roku, z wyłączeniem przerw świątecznych oraz innych dni wolnych od zajęć. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. 3.1. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym (miejscowości objęte dowozem i odwozem oraz ilość uczniów): 1) w okresie od 02.01.2019 r. do 30.06.2019 r. a) Luchowo – szkoła w Smętowie Granicznym - 2 uczniów, b) Kulmaga1- szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, c) Kulmaga 2 - szkoła w Smętowie Granicznym – 0 uczniów, d) Kolonia Ostrowicka sklep – szkoła w Smętowie Granicznym – 7 uczniów, e) Kolonia Ostrowicka młyn – szkoła w Smętowie Granicznym - 10 uczniów, f) Smętowo Gr. Osiedle Przylesie – szkoła w Smętowie Granicznym – 14 uczniów, g) Smętowo Gr. Wybudowania krzyżówki – szkoła w Smętowie Granicznym – 12 uczniów, h) Smętowo Gr. Wybudowania pod las – szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, i) Smętowo Gr. Wybudowania 13 – szkoła w Smętowie Granicznym – 6 uczniów, j) Smarzewo – szkoła w Smętowie Granicznym – 17 uczniów, k) Bobrowiec świetlica wiejska – szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, l) Bobrowiec skrzyżowanie – szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, m) Bobrowiec Kornatka – szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, n) Smętówko skrzyżowanie przed obwodnicą – szkoła w Smętowie Granicznym - 10 uczniów, o) Smętówko sklep – szkoła w Smętowie Granicznym – 20 uczniów, p) Smętówko przy krzyżu – szkoła w Smętowie Granicznym - 8 uczniów, q) Lalkowy – szkoła w Smętowie Granicznym – 15 uczniów, r) Frąca skrzyżowanie – szkoła w Smętowie Granicznym – 10 uczniów, s) Rudawki – szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, t) Kamionka Sarnowo 1 przed wiaduktem – szkoła w Smętowie Granicznym – 3 uczniów, u) Kamionka Sarnowo 2 pod las – szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, v) Kamionka wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 1 uczeń, w) Kamionka wiadukt – szkoła w Smętowie Granicznym – 1 uczeń, x) Rynkówka wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 7 uczniów, y) Leśna Jania wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 10 uczniów, z) Leśna Jania Wybudowanie– szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, aa) Stara Jania wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 8 uczniów, ab) Kościelna Jania wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 6 uczniów, ac) Kościelna Jania las – szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, ad) Stara Jania świetlica wiejska – szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, ae) Stara Jania Wybudowanie 1 – szkoła w Smętowie Granicznym – 1 uczeń, af) Kopytkowo Ośrodek Zdrowia – szkoła w Smętowie Granicznym – 37 uczniów, 2) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Szkoły Podstawowej im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym: a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych – 235, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 – 15.45 d) Środek transportu – dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących. 3) w okresie od 02.09.2019 r. do 31.12.2019 r. a) Luchowo – szkoła w Smętowie Granicznym - 2 uczniów, b) Kulmaga1- szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, c) Kulmaga 2 - szkoła w Smętowie Granicznym – 0 uczniów, d) Kolonia Ostrowicka sklep – szkoła w Smętowie Granicznym – 7 uczniów, e) Kolonia Ostrowicka młyn – szkoła w Smętowie Granicznym - 10 uczniów, f) Smętowo Gr. Osiedle Przylesie – szkoła w Smętowie Granicznym – 14 uczniów, g) Smętowo Gr. Wybudowania krzyżówki – szkoła w Smętowie Granicznym – 12 uczniów, h) Smętowo Gr. Wybudowania pod las – szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, i) Smętowo Gr. Wybudowania 13 – szkoła w Smętowie Granicznym – 6 uczniów, j) Smarzewo – szkoła w Smętowie Granicznym – 17 uczniów, k) Bobrowiec świetlica wiejska – szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, l) Bobrowiec skrzyżowanie – szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, m) Bobrowiec Kornatka – szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, n) Smętówko skrzyżowanie przed obwodnicą – szkoła w Smętowie Granicznym - 10 uczniów, o) Smętówko sklep – szkoła w Smętowie Granicznym – 20 uczniów, p) Smętówko przy krzyżu – szkoła w Smętowie Granicznym - 8 uczniów, q) Lalkowy – szkoła w Smętowie Granicznym – 15 uczniów, r) Frąca skrzyżowanie – szkoła w Smętowie Granicznym – 10 uczniów, s) Rudawki – szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, t) Kamionka Sarnowo 1 przed wiaduktem – szkoła w Smętowie Granicznym – 3 uczniów, u) Kamionka Sarnowo 2 pod las – szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, v) Kamionka wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 1 uczeń, w) Kamionka wiadukt – szkoła w Smętowie Granicznym – 1 uczeń, x) Rynkówka wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 7 uczniów, y) Leśna Jania wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 10 uczniów, z) Leśna Jania Wybudowanie– szkoła w Smętowie Granicznym – 4 uczniów, aa) Stara Jania wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 8 uczniów, ab) Kościelna Jania wieś – szkoła w Smętowie Granicznym – 6 uczniów, ac) Kościelna Jania las – szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, ad) Stara Jania świetlica wiejska – szkoła w Smętowie Granicznym – 2 uczniów, ae) Stara Jania Wybudowanie 1 – szkoła w Smętowie Granicznym – 1 uczeń, af) Kopytkowo Ośrodek Zdrowia – szkoła w Smętowie Granicznym – 37 uczniów, 4) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Szkoły Podstawowej im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym: a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych – 235, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 – 15.45 d) Środek transportu – dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących. 3.2. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kopytkowie (miejscowości objęte dowozem i odwozem oraz ilość uczniów) 1) w okresie od 02.01.2019 r. do 30.06.2019 r. a) Stara Jania Wybudowanie za dworcem – Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 1 uczeń, b) Stara Jania świetlica wiejska– Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 3 uczniów, c) Kościelna Jania wieś – Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 16 uczniów, d) Stara Jania wieś –Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 15 uczniów, e) Leśna Jania Wybudowanie – Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 3 uczniów, f) Leśna Jania wieś – Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 18 uczniów, 2) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kopytkowie, a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych – 56, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 – 15.45 d) Środek transportu – dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących. 3) w okresie od 02.09.2019 r. do 31.12.2019 r. a) Stara Jania Wybudowanie za dworcem – Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 1 uczeń, b) Stara Jania świetlica wiejska– Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 3 uczniów, c) Kościelna Jania wieś – Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 16 uczniów, d) Stara Jania wieś –Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 15 uczniów, e) Leśna Jania Wybudowanie – Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 3 uczniów, f) Leśna Jania wieś – Szkoła Podstawowa w Kopytkowie – 18 uczniów, 4) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kopytkowie, a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych – 56, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 – 15.45 d) Środek transportu – dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących.. 3.3. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kamionce (miejscowości objęte dowozem i odwozem oraz ilość uczniów) 1) w okresie od 02.01.2019 r. do 30.06.2019 r. a) Leśna Jania wieś – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 4 uczniów, b) Rynkówka Wybudowanie od strony L. Jani– Szkoła Podstawowa w Kamionce – 1 uczeń, c) Rynkówka wieś – Szkoła Podstawowa w Kamionce - 17 uczniów, d) Kamionka za wiaduktem – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 7 uczniów, e) Kamionka Sarnowo 1 przed wiaduktem – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 5 uczniów, f) Kamionka Sarnowo 2 pod las – szkoła w Smętowie Granicznym – 9 uczniów, g) Rudawki – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 2 uczniów, h) Frąca skrzyżowanie – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 10 uczniów, i) Lalkowy wieś – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 4 uczniów, 2) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamionce, a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych – 59, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 – 15.45 d) Środek transportu – dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących. 3) w okresie od 02.09.2019 r. do 31.12.2019 r. a) Leśna Jania wieś – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 4 uczniów, b) Rynkówka Wybudowanie od strony L. Jani– Szkoła Podstawowa w Kamionce – 1 uczeń, c) Rynkówka wieś – Szkoła Podstawowa w Kamionce - 17 uczniów, d) Kamionka za wiaduktem – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 7 uczniów, e) Kamionka Sarnowo 1 przed wiaduktem – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 5 uczniów, f) Kamionka Sarnowo 2 pod las – szkoła w Smętowie Granicznym – 9 uczniów, g) Rudawki – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 2 uczniów, h) Frąca skrzyżowanie – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 10 uczniów, i) Lalkowy wieś – Szkoła Podstawowa w Kamionce – 4 uczniów, 4) Ogólna charakterystyka dowozu i odwozu do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamionce, a) Ilość dzieci dowożonych i odwożonych – 59, b) Dowozy w godz. 6.40 - 9.00 c) Odwozy w godz. 12.40 – 15.45 d) Środek transportu – dwa autobusy , e) Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 39 siedzących + 12 stojących. Uwaga 1: Przewidywana ilość kilometrów do wykonania usługi w ciągu jednego dnia 2 autobusami wynosi: 320km. 4. Zamawiający zapewni podczas każdego kursu autobusu opiekę nad dziećmi. Opiekę sprawować będzie pracownik CUW w Gminie Smętowo Graniczne. 5. Liczba uczniów dowożonych do poszczególnych placówek oświatowych w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r. jest wartością hipotetyczną potrzebną do wyliczenia kalkulacji kosztów, jej dokładna wielkość zostanie podana w miesiącach poprzedzających dowóz uczniów. 6. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Przewoźnikiem a jednostką zajmująca się przewozami w gminie, na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 7. Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu uczniów do danej szkoły tam i z powrotem, przy uwzględnieniu ceny brutto biletów miesięcznych i przy założeniu: 22 dni nauki miesięcznie. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu usługi w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty. 8. W punktach 1.1., 1.2 i 1.3 Formularza oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) należy podać cenę o usługi w zakresie przewozu dzieci do danej szkoły w okresie od 02.01.2019 do 31.12.2019 r. 9. W przypadku uczniów korzystających z dowozów w jedna stronę – do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. 10. Dowóz uczniów będzie odbywać się autobusami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. 11. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 12. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. 13. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów i godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian: - łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) może ulec zmianie w okresie świadczonych usług o 10 %. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zadania podwykonawcy. 15. Rozliczenie usługi, określonej w ofercie następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych. 16. Wszystkie pojazdy służące do wykonania przedmiotu niniejszej umowy muszą przez cały okres trwania umowy być sprawne technicznie i posiadać ubezpieczenie OC, gdzie jego suma gwarancyjna musi być zgodna z ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych, natomiast NNW kształtować się na poziomie kwoty minimum 10.000,00 zł. Uwaga 2: Zamawiający zastrzega sobie dowóz dzieci w bezpośredni rejon placówek oświatowych zarówno szkół jak i przedszkola oraz wymaga od wykonawcy dostosowania godzin dowozu i odwozu do zajęć szkolnych w poszczególnych placówkach. Zamawiający zastrzega sobie maksymalny czas na podstawienie pojazdu zastępczego (serwis) wynoszący 1 godzinę i 45 minut. Uwaga 3: Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras (dowóz i odwóz do określonej szkoły) cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2001 r., nr 125, poz. 1371)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie, zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) wykonanych usług Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. b) oświadczenie dotyczące osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie dotyczące osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje: co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: 2 pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 39 + 12 stojących w każdym. Załącznik nr 8 do SIWZ. W wykazie należy podać; • Markę (model), typ pojazdu, rok produkcji oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. 1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie dotyczące osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje: co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. b) stosuje się. 9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykonanych usług Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. b) oświadczenie dotyczące osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie dotyczące osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje: co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: 2 pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 39 + 12 stojących w każdym. Załącznik nr 8 do SIWZ. W wykazie należy podać; • Markę (model), typ pojazdu, rok produkcji oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie usług w przypadku wstrzymania usług przez Zamawiającego oraz zgodnie z § 10 wzoru umowy, załącznik nr 1 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę obrotomierza - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Niesprawny obrotomierz ( wskazówka nie wraca na pozycję 0 ) w samochodzie wv golf4 1.9 Tdi 2000r. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI