USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN W OKRESIE 01.02.2019R. – 21.06.2019R. ORAZ 02.09.2019R. - 26.06.2020R.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMargonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Margonin
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-11
  • Numer ogłoszenia502905-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502905-N-2019 z dnia 2019-01-11 r.

Gmina Margonin: USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN W OKRESIE 01.02.2019R. – 21.06.2019R. ORAZ 02.09.2019R. - 26.06.2020R.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Margonin, krajowy numer identyfikacyjny 52940490957, ul. ul. Kościuszki  13 , 64-830   Margonin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 846 068, e-mail sekretariat@margonin.pl, przetargi@margonin.pl, faks (067) 284 72 73.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.margonin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.margonin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip,margonin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13 64- 830 Margonin, pokój - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN W OKRESIE 01.02.2019R. – 21.06.2019R. ORAZ 02.09.2019R. - 26.06.2020R.
Numer referencyjny: ZP.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu, odwozu  dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych na terenie gminy Margonin w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych) w okresie 01.02.2019r. – 21.06.2019r. oraz 02.09.2019r. - 26.06.2020r. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca ich zamieszkania w ramach utworzonych przez Wykonawcę  liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w cenach ustalonych w niniejszym postępowaniu). I. Trasy oraz harmonogramy przewozów dzieci i młodzieży do poszczególnych placówek oświatowych w okresie 01.02.2019r. – 21.06.2019r. 1. Szkoła Podstawowa w Margoninie Z miejscowości: Próchnowo – 26 Z miejscowości: Sułaszewo – 3 Z miejscowości: Żoń - 2 Z miejscowości: Zbyszewice – 20 Z miejscowości: Karolinka - 7 Z miejscowości: Lipiniec - 5 Z miejscowości: Klaudia – 4 Z miejscowości: Kowalewo – 9 Z miejscowości: Klotyldzin – 19 Z miejscowości: Sypniewo – 6 Z miejscowości: Lipiny - 10 Z miejscowości: Bugaj – 8 Z miejscowości: Margońska Wieś – 26 Z miejscowości: Studźce – 3 Z miejscowości: Młynary – 14 Z miejscowości: Czesławice – 5 Z miejscowości: Adolfowo – 3 Z miejscowości: Podstolice – 1 Z miejscowości: Radwanki – 1 Razem liczba dzieci: 172 osoby 6:30 – 7:20 Margonin - Dziewoklucz (Abisynia) - Klaudia – Zbyszewice – Sułaszewo – Margonin (29 km) 6:55 – 7:10 Margonin – Młynary - Margonin (4 km) 6:55 – 7:45 Margonin – Karolinka – Lipiniec – Margońska Wieś (mostek) – Lipiny – Lipiny Osady – Kowalewo – Margońska Wieś – Margonin (30 km) 7:10 – 7:50 Margonin – Zbyszewice (Psia Aleja) - Żoń- Oporzyn- Bugaj- Tereska-Margonin (31 km) 7:25 – 7:55 Margonin – Sypniewo – Klotyldzin – Rutki – Margonin (15 km) 7:50 – 8:45 Margonin - Sułaszewo – Zbyszewice - Abisynia – Klaudia – Zbyszewice - Żoń – Zbyszewice – Próchnowo – Margonin (30 km) 7:15 – 7:50 Margonin – Buszewo – Czesławice – Lipiny – Kowalewo - Margońska Wieś - Margonin (liniowy autobus) (13 km) 7:15 Lipiny – Margonin (liniowy autobus) (6 km) 6:35 Pietronki – Adolfowo – Studźce – Adolfowo – Margonin (liniowy autobus) (16 km) 12:30 – 13:25 Margonin - Próchnowo –Tereska - Zbyszewice – Abisynia – Klaudia – Aleje – Żoń - Sułaszewo- Margonin (28 km) 13:35 – 14:35 Margonin (Przedszkole) – Próchnowo – Bugaj – Żoń – Zbyszewice – Zbyszewice (Psia Aleja) – Klaudia – Zbyszewice – Abisynia – Próchnowskie Osady – Sułaszewo – Margonin (ok 31 km) 13:35 – 14:00 Margonin (Przedszkole) - Margońska Wieś – Karolinka – Lipiniec - Margonin (15 km) 13.35 – 14:20 Margonin (Przedszkole) - Kowalewo – Lipiny – Czesławice – Buszewo – Margonin (23 km) 13:40 Margonin – Adolfowo - Radwanki (z przystanku PKS) (14 km) 14:00 – 14:25 Margonin – Rutki - Klotyldzin – Sypniewo - Margonin (15 km) 14:25 – 15:15 Margonin - Margońska Wieś – Kowalewo – Lipiny Osady - Konary – Lipiny - Czesławice - Buszewo – Margonin (26 km) 14:25 – 14:50 Margonin – Młynary - Margońska Wieś - Lipiniec- Karolinka - Margońska Wieś – Margonin (16 km) 14:25 – 15:10 Margonin – Sułaszewo – Abisynia – Zbyszewice – Klaudia – Żoń – Oporzyn – Bugaj – Tereska – Próchnowo – Margonin (31 km) do p. Grela 15:15 Margonin – Radwanki ( z przystanku PKS oraz sprzed szkoły) (7 km) 15:20 – 16:10 Margonin – Sułaszewo – Zbyszewice (do p. Grela) – Abisynia - Klaudia - Żoń – Oporzyn - Bugaj –Tereska - Próchnowo – Margonin (31 km) 15:20 – 16:00 Margonin - Margońska Wieś –Karolinka – Lipiniec – Kowalewo - Lipiny – Czesławice – Buszewo – Margonin (33 km) 15:20 – 15:50 Margonin – Klotyldzin – Sypniewo – Margonin (14 km) 16:40 Margonin – Radwanki ( z przystanku PKS) (7 km) 2. Przedszkole Samorządowe w Margoninie Przywozy: Margonin-Marcinek-Młynary-Margonin – 2 dzieci Margonin-Karolinka-Lipiniec-margońska Wieś(mostek)-Lipiny-Konary-Lipiny Osady-Kowalewo-Margońska Wieś-Margonin- 11 dzieci Margonin-Sypniewo-Klotyldzin-Rutki-Margonin – 8 dzieci Margonin- Sułaszewo-Zbyszewice-Abisynia-Klaudia-Zbyszewice-Żoń-Zbyszewice-Próchnowo-Margonin – 10 dzieci Odwozy: Margonin – Sułaszewo -Próchnowo-Zbyszewice-Abisynia-Klaudia-Aleje-Zbyszewice-Żoń-Zbyszewice-Margonin – (10 dzieci ) Margonin-Margońska Wieś-Karolinka-Lipiniec-Margonin – ( 9 dzieci ) Margonin-Kowalewo-Lipiny-Czesławice-Buszewo-Margonin – (3 dzieci) Margonin-Rutki-Klotyldzin-Sypniewo-Margonin – (7 dzieci) Margonin – Młynary-Margonin – (2 dzieci) RADWANKI Przywozy: Chodzież-Pietronki-Adolfowo-Studźce-Radwanki (7 dzieci) Radwanki-Studźce II-Adolfowo II – (2 dzieci) Chodzież- Podstolice-Radwanki – (2 dzieci) Odwozy: Radwanki-Podstolice-Adolfowo II-Studźce II-Studxce I-Adolfowo I-Pietronki - 11 dzieci) Razem liczba dzieci: 42 osoby 3. Szkoła Podstawowa w Lipinach Trasa: Lipiny-Czesławice-Buszewo-Lipiny Miejscowość Liczba dzieci Czesławice 53 Buszewo 3 Konary 2 RAZEM 58 4. Szkoła Podstawowa w Radwankach -do szkoły na trasie: Pietronki – Adolfowo –Studźce - Adolfowo Stare – Radwanki - Podstolice –Radwanki -ze szkoły na trasie : Radwanki – Podstolice - Radwanki –Adolfowo Stare – Studźce - Adolfowo – Pietronki Miejscowość Liczba dzieci Adolfowo 26 Pietronki 18 Podstolice 20 Studźce 34 RAZEM 98 Łączna liczba dzieci i młodzieży obejmująca wszystkie placówki oświatowe na terenie gminy Margonin w okresie 01.02.2019r. – 21.06.2019r. - 370 osób II. Trasy oraz harmonogramy przewozów dzieci i młodzieży do poszczególnych placówek oświatowych w okresie 02.09.2019r. - 26.06.2020r. 1. Szkoła Podstawowa w Margoninie Z miejscowości: Próchnowo – 23 Z miejscowości: Sułaszewo – 3 Z miejscowości: Żoń - 2 Z miejscowości: Zbyszewice - 15 Z miejscowości: Karolinka – 7 Z miejscowości: Lipiniec – 5 Z miejscowości: Klaudia – 4 Z miejscowości: Kowalewo – 7 Z miejscowości: Klotyldzin – 14 Z miejscowości: Sypniewo – 5 Z miejscowości: Lipiny - 7 Z miejscowości: Bugaj - 8 Z miejscowości: Margońska Wieś - 22 Z miejscowości: Studźce - 2 Z miejscowości: Młynary - 14 Z miejscowości: Czesławice - 5 Z miejscowości: Adolfowo - 3 Z miejscowości: Podstolice – 1 Razem liczba dzieci: 147 osoby 2. Przedszkole Samorządowe w Margoninie Przywozy: Margonin-Marcinek-Młynary-Margonin – 0 dzieci Margonin-Karolinka-Lipiniec-margońska Wieś(mostek)-Lipiny-Konary-Lipiny Osady-Kowalewo-Margońska Wieś-Margonin- 9 dzieci Margonin-Sypniewo-Klotyldzin-Rutki-Margonin – 4 dzieci Margonin- Sułaszewo-Zbyszewice-Abisynia-Klaudia-Zbyszewice-Żoń-Zbyszewice-Próchnowo-margonin – 11 dzieci Odwozy: Margonin – Sułaszewo -Próchnowo-Zbyszewice-Abisynia-Klaudia-Aleje-Zbyszewice-Żoń-Zbyszewice-Margonin – (11 dzieci ) Margonin-Margońska Wieś-Karolinka-Lipiniec-Margonin – ( 6 dzieci ) Margonin-Kowalewo-Lipiny-Czesławice-Buszewo-Margonin – (3 dzieci) Margonin-Rutki-Klotyldzin-Sypniewo-Margonin – (4 dzieci) Margonin – Młynary-Margonin – (0 dzieci) RADWANKI Przywozy: Chodzież-Pietronki-Adolfowo-Studźce-Radwanki (8 dzieci) Radwanki-StudźceII-AdolfowoII – (3 dzieci) Chodzież- Podstolice-Radwanki – (2 dzieci) Odwozy: Radwanki-Podstolice-AdolfowoII-StudźceII-StudxceI-AdolfowoI-Pietronki - 13 dzieci) Razem liczba dzieci: 37 osób 3. Szkoła Podstawowa w Lipinach Trasa: Lipiny-Czesławice-Buszewo-Lipiny Miejscowość Liczba dzieci Czesławice 54 Buszewo 3 Konary 2 RAZEM 59 4. Szkoła Podstawowa w Radwankach -do szkoły na trasie: Pietronki – Adolfowo –Studźce - Adolfowo Stare – Radwanki - Podstolice –Radwanki -ze szkoły na trasie : Radwanki – Podstolice - Radwanki –Adolfowo Stare – Studźce - Adolfowo – Pietronki Miejscowość Liczba dzieci Adolfowo 23 Pietronki 16 Podstolice 22 Studźce 31 92 Łączna liczba dzieci i młodzieży obejmująca wszystkie placówki oświatowe na terenie gminy Margonin w okresie 02.09.2019r. - 26.06.2020r. - 335 osób Dowóz i odwóz dzieci będzie odbywał się w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych), we wszystkie dni nauki szkolnej tj. około 275 dni Dane związane z ilością kilometrów i dowożonych uczniów są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowanie dni wolnych. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, w sobotę przewoźnik zostaje powiadomiony przez zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu. Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 15 nie skutkują zmianą w jednostkowej cenie biletów. Rozliczenia będą wykonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. Imienna lista uczniów, do których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego semestru. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 275
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) – posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje 3 usługi o podobnym lub zbliżonym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 z każda z usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający przez należyte wykonanie usługi rozumie świadczenie tych usług na rzecz kontrahentów, które w ocenie wystawcy dokumentu spełniają kryterium należytego wykonania, które uprawnia do wystawienia stosownego dokumentu potwierdzającego ten fakt. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedłożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 3 kierowcami zatrudnionymi na umowę o pracę, posiadającymi co najmniej 3 letni staż pracy z uprawnieniami zawodowymi wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym - osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: ważne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. D - wg wzoru zawartego w załączniku nr 8 do SIWZ - wykaz osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) w rozdziale 6 ust. 6.4 pkt 3) ppkt 1), składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) a) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osób, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których dotyczą dokumenty wskazane w rozdziale 6 ust. 6.4 pkt 3) ppkt 1) składa dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. W przypadku, gdy w państwie, w którym mają miejsce zamieszkania wskazane w zdaniu pierwszym osoby, nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tych osób złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania b) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zakres dokumentu musi potwierdzać spełnienie warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 4.2.1 pkt. 3 lit. a. Wzór dokumentu znajduje się w załączniku nr 4. c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie do dysponowania tymi osobami. Zakres dokumentu musi potwierdzać spełnienie warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 4.2.1 pkt. 3 lit. b. Wzór dokumentu znajduje się w załączniku nr 8.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz ofertowy (zał. nr 1), pełnomocnictwo (o ile dotycz), dowód zapłaty wadium, W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp w terminie 3 dni od przekazania na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.margonin.pl Informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (zobowiązanie innego podmiotu –załącznik nr 4), w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3 ppkt. 1) w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 8.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych brutto 00/100. 8. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją: "wadium – USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN W OKRESIE 01.02.2019R. – 21.06.2019R. ORAZ 02.09.2019R. - 26.06.2020R. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 8.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa, a mających istotny wpływ na zmianę wysokości wynagrodzenia, b) zmiany ilości dowożonych dzieci, c) zmiany tras przewozowych, a tym samym zmiany ilości kilometrów, d) zmiana podwykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników do stałej współpracy naczepy chłodnia/ standard/ mega - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników do stałej współpracy, preferowane naczepy chłodnia/ standard/ mega, Główne kierunki transportu: DE, NL, BE, FR, IT, AT, CZ. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI