Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół w Gminie Ustka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstka
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWójt Gminy Ustka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-18
  • Numer ogłoszenia575339-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575339-N-2019 z dnia 2019-07-18 r.

Wójt Gminy Ustka: Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół w Gminie Ustka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka, krajowy numer identyfikacyjny 77050924000000, ul. ul. Dunina  24 , 76-270  Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 059 814 42 57, e-mail zp@ustka.ug.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ustka.ug.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ustka.ug.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ustka.ug.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Adres:
Urząd Gminy Ustka ul. Dunina 24, 76-270 Ustka - Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół w Gminie Ustka
Numer referencyjny: PZP.271.13.2019.MA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół w Gminie Ustka”. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące dwa zadania / dwie części: Część I /Zadanie I: "Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Objeździe i Szkoły Podstawowej w Wytownie (Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2)" Część II/Zadanie II:"Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka (Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6)". Opis przedmiotu zamówienia: Część I /Zadanie I: "Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Objeździe i Szkoły Podstawowej w Wytownie (Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2)" 1) Przedmiotem umowy/zamówienia są przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Objeździe i Szkoły Podstawowej w Wytownie w okresie: od dnia 02 września 2019 roku do dnia zakończenia zajęć w dydaktycznych w roku szkolnym 2020/2021, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (dni nauki szkolnej) oraz organizacją pracy szkół, ustalonych przez dyrektorów szkół, objętych dowożeniem Zadania Nr 1: Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wytownie i Szkoły Podstawowej w Objeździe. Trasa Nr 2 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Objeździe. 2) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 2.1 do SIWZ - tj. 155 biletów (trasa nr 1 - 55 biletów, trasa nr 2 - 100 biletów) . 3) Liczba dzieci dojeżdżających, wskazana w ust. 2, została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem umowy. Liczba dzieci ulega uaktualnieniu stosownie do alternatywnych potrzeb Zamawiającego. 4) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut. 5) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkołach. 6) Wykonawca jest uprawniony do przewozu osób trzecich, wyłącznie pod warunkiem zapewnienia przewozu dla potrzeb Zamawiającego (zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów). 7) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opiekuna. Liczba opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. Część II/Zadanie II:"Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka (Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6)". 1) Przedmiotem umowy są przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka w okresie: od dnia 02 września 2019 roku do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2019/2021, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (dni nauki szkolnej) oraz organizacją pracy szkół ustalonych przez dyrektorów szkół, objętych dowożeniem: Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6. Trasa Nr 3 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Charnowie i w m. Ustka Trasa Nr 4 - dowóz uczniów do szkół w m. Ustka Trasa Nr 5 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Zaleskich Trasa Nr 6 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Zaleskich 2) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 2.2 do SIWZ - tj. 194 biletów (trasa nr 3 - 71 biletów, trasa nr 4 - 44 bilety, trasa nr 5 - 60 biletów, trasa nr 6 - 19 biletów). 3) Liczba dzieci dojeżdżających, wskazana w ust. 2, została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem umowy. Liczba dzieci ulega uaktualnieniu stosownie do alternatywnych potrzeb Zamawiającego. 4) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut. 5) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkołach. 6) Wykonawca jest uprawniony do przewozu osób trzecich, wyłącznie pod warunkiem zapewnienia przewozu dla potrzeb Zamawiającego (zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów). 7) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opiekuna. Liczba opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - projekt umowy oraz załącznik nr 9 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części I - II.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dot. części I i części II Część I: "Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Objeździe i Szkoły Podstawowej w Wytownie (Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2)" Część II: "Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka (Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6)" Dowóz dzieci i uczniów będzie realizowany w okresie od dnia 02 września 2019 roku do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2020/2021, nie dłużej, niż do dnia 30.06.2021 roku, od poniedziałku do piątku, jak również w inne dni wyznaczone przez dyrektora szkoły. Dowóz nie będzie realizowany w okresie wakacji letnich, tygodnia ferii zimowych oraz dni ustawowo wolnych. W związku z organizacją pracy szkoły dodatkowe dni wolne, będą odpracowywane w soboty wyznaczone przez dyrektora szkoły w kalendarzu roku szkolnego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada wymaganą prawem licencję na podejmowanie i wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.);
Informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.7.2 SIWZ na zasadach wskazanych w pkt. 8.3. SIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje bądź będzie dysponował środkami transportu spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r poz. 2022 z późn.zm.) oraz ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 1990 ze zm.) w następujących ilościach: a) w przypadku składania na realizację części 1 – co najmniej 2 autobusami, b) w przypadku składania na realizację części 2 – co najmniej 3 autobusami. W przypadku składania oferty na część I i część II Wykonawca powinien dysponować łącznie 5 autobusami (tj. część I + część II = 5 autobusów). 2) zapewni przy realizacji zamówienia udział osób - kierowców posiadających prawo jazdy kategorii D - stosowanie do wymagań określonych art. 6 ust. 10 ustawy prawo o ruchu drogowym, mających co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu autobusami w następujących ilościach: a) w przypadku składania na realizację części 1 – co najmniej 2 kierowców, b) w przypadku składania na realizację części 2 – co najmniej 3 kierowców. W przypadku składania oferty na część I i część II Wykonawca powinien dysponować łącznie 5 kierowcami (tj. część I + część II = 5 kierowców).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. . Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.7.2 SIWZ na zasadach wskazanych w pkt. 8.3. SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z pkt 8.11; 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.7.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.8. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis odnośnie terminu stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) licencji na podejmowanie i wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.); W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, o których mowa w pkt. 7.2.3.1 SIWZ, dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 2) wykazu osób, o których mowa w pkt. 7.2.3.2. SIWZ skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ (część I: 2.1, część II: 2.2); 3) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 6)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.3, 19.5.4 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 55,00
aspekt środowiskowy (norma emisji spalin) 20,00
doświadczenie kierowców 20,00
dodatkowe usługi 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 24.5.1. ceny- na skutek: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy – o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT; b)odstąpienia Zamawiającego od realizacji części zamówienia w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość usług niezrealizowanych, 24.5.2. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy, 24.5.3. zmiany osób – kierowców skierowanych do realizacji zamówienia – pod warunkiem spełnienia przez te osoby wymagań określonych w pkt. 7.2.3.2 SIWZ oraz wymagań określonych w 22.2.3. SIWZ w zakresie jakim wykonawcy przyznano punkty za kryterium doświadczenia; 24.5.4. środków transportu – autobusów za pomocą których wykonawca świadczył będzie usługi, pod warunkiem spełnienia przez pojazdy wymagań określonych w 22.2.2. SIWZ w zakresie jakim wykonawcy przyznano punkty za kryterium emisji spalin; 24.5.5. zmniejszenia lub zwiększenia trasy linii -w takim w przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone proporcjonalnie do ilości przejechanych kilometrów ujętych w złożonej ofercie, na danej linii przejazdu; 24.5.6. sposobu spełnienia świadczenia w stosunku do określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zmiany godzin poszczególnych kursów, zmiany miejsca lokalizacji przystanków, zmiany przebiegu trasy przejazdu, na skutek konieczności dostosowania usług transportu do organizacji pracy szkoły, liczby dzieci, zmiany przepisów prawa lub też sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia – przy zachowaniu niezmienionej ceny ofert (ceny ryczałtowej za 1 bilet); 24.5.7. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Objeździe i Szkoły Podstawowej w Wytownie (Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I /Zadanie I: "Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Objeździe i Szkoły Podstawowej w Wytownie (Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2)" 1) Przedmiotem umowy/zamówienia są przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Objeździe i Szkoły Podstawowej w Wytownie w okresie: od dnia 02 września 2019 roku do dnia zakończenia zajęć w dydaktycznych w roku szkolnym 2020/2021, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (dni nauki szkolnej) oraz organizacją pracy szkół, ustalonych przez dyrektorów szkół, objętych dowożeniem Zadania Nr 1: Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wytownie i Szkoły Podstawowej w Objeździe. Trasa Nr 2 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Objeździe. 2) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 2.1 do SIWZ - tj. 155 biletów (trasa nr 1 - 55 biletów, trasa nr 2 - 100 biletów) . 3) Liczba dzieci dojeżdżających, wskazana w ust. 2, została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem umowy. Liczba dzieci ulega uaktualnieniu stosownie do alternatywnych potrzeb Zamawiającego. 4) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut. 5) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkołach. 6) Wykonawca jest uprawniony do przewozu osób trzecich, wyłącznie pod warunkiem zapewnienia przewozu dla potrzeb Zamawiającego (zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów). 7) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opiekuna. Liczba opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - projekt umowy oraz załącznik nr 9 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części I - II.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 55,00
aspekt środowiskowy (norma emisji spalin) 20,00
doświadczenie kierowców 20,00
dodatkowe usługi 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dowóz dzieci i uczniów będzie realizowany w okresie od dnia 02 września 2019 roku do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2020/2021, nie dłużej, niż do dnia 30.06.2021 roku, od poniedziałku do piątku, jak również w inne dni wyznaczone przez dyrektora szkoły. Dowóz nie będzie realizowany w okresie wakacji letnich, tygodnia ferii zimowych oraz dni ustawowo wolnych. W związku z organizacją pracy szkoły dodatkowe dni wolne, będą odpracowywane w soboty wyznaczone przez dyrektora szkoły w kalendarzu roku szkolnego.


Część nr: 2 Nazwa: Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka (Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II/Zadanie II:"Przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka (Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6)". 1) Przedmiotem umowy są przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka w okresie: od dnia 02 września 2019 roku do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2019/2021, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (dni nauki szkolnej) oraz organizacją pracy szkół ustalonych przez dyrektorów szkół, objętych dowożeniem: Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6. Trasa Nr 3 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Charnowie i w m. Ustka Trasa Nr 4 - dowóz uczniów do szkół w m. Ustka Trasa Nr 5 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Zaleskich Trasa Nr 6 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Zaleskich 2) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 2.2 do SIWZ - tj. 194 biletów (trasa nr 3 - 71 biletów, trasa nr 4 - 44 bilety, trasa nr 5 - 60 biletów, trasa nr 6 - 19 biletów). 3) Liczba dzieci dojeżdżających, wskazana w ust. 2, została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem umowy. Liczba dzieci ulega uaktualnieniu stosownie do alternatywnych potrzeb Zamawiającego. 4) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut. 5) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkołach. 6) Wykonawca jest uprawniony do przewozu osób trzecich, wyłącznie pod warunkiem zapewnienia przewozu dla potrzeb Zamawiającego (zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów). 7) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opiekuna. Liczba opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - projekt umowy oraz załącznik nr 9 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części I - II.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 55,00
aspekt środowiskowy (norma emisji spalin) 20,00
doświadczenie kierowców 20,00
dodatkowe usługi 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dowóz dzieci i uczniów będzie realizowany w okresie od dnia 02 września 2019 roku do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2020/2021, nie dłużej, niż do dnia 30.06.2021 roku, od poniedziałku do piątku, jak również w inne dni wyznaczone przez dyrektora szkoły. Dowóz nie będzie realizowany w okresie wakacji letnich, tygodnia ferii zimowych oraz dni ustawowo wolnych. W związku z organizacją pracy szkoły dodatkowe dni wolne, będą odpracowywane w soboty wyznaczone przez dyrektora szkoły w kalendarzu roku szkolnego.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT-SE - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT-SE. Ciągniki typu MEGA. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ustka: Przebudowa ulicy Kilińskiego w Ustce (III etap)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rdzawce oraz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2019-2020