Transport pacjentów i materiałów do badań bez lekarza oraz transport składników krwi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport pacjentów i materiałów do badań bez lekarza oraz transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-03-28
  • ZamawiającyUNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00247334
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport pacjentów i materiałów do badań bez lekarza oraz transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 333 96 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport pacjentów i materiałów do badań bez lekarza oraz transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-393b3499-e2c5-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://usdk.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usdk.eb2b.com.pl
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://usdk.eb2b.com.pl
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-2-51/TP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 409185,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1- Transport pacjentów i materiałów do badań bez lekarza

4.2.5.) Wartość części: 329185,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pojazdów skieorwanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie.

4.2.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą że spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie określa
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający żąda przedłożenia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym z którego wynika prawo do używania sygnałów dźwiękowych i świetlnych - dotyczy Zadania 1 i 2.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej nie określa
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa warunek – dla każdego ZADANIA odrębnie,
4.1) Wykonawca, który składa ofertę na „ZADANIE 1 transport pacjentów i materiałów do badań bez lekarza” :
4.1.1) zobowiązany jest wykazać że posiada doświadczenie tj. że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie usługi transportu pacjentów lub materiałów do badań o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z podmiotów musi wykazać się spełnieniem warunku samodzielnie;
oraz
4.1.2) zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej 4 pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu drogowym wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2019r. tj. posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego zgodnie z art. 53 ust.1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o Ruchu drogowym (tj. Dz.U z 2021 poz 450 z późn. zm ), spełniającymi wymagania obowiązującej normy „Pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” PN-EN 1789 lub równoważnej oraz wymagania obowiązującej normy dotyczącej wyposażenia medycznego ambulansów przeznaczonych do przewozu pacjentów PN-EN 1865 lub równoważnej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni wykazać spełnienie warunku łącznie.

4.2) Wykonawca, który składa ofertę na „ZADANIE 2 transport składników krwi i badań konsultacyjnych do /z RCKiK w Krakowie” :
4.2.1) zobowiązany jest wykazać że posiada doświadczenie tj. że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie usługi transportu pacjentów lub materiałów do badań o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z podmiotów musi wykazać się spełnieniem warunku samodzielnie;
oraz
4.2.2) zobowiązany jest wykazać że dysponuje minimum 4 pojazdami wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2019r. niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia:
- w tym co najmniej 2 samochody chłodnicze lub zwykłe samochody wyposażone przynajmniej w lodówkę transportową zasilaną elektrycznie lub kontener z izolacją wypełniony wkładami chłodzącymi, umożliwiające transport krwi oraz jej składników w następujących warunkach:
i. krew pełna, koncentraty czynników krzepnięcia oraz KKCz, próbki krwi pacjentów z wymaganą dokumentacją medyczną, tj. skierowaniem na badanie konsultacyjne, protokołem powikłania poprzetoczeniowego/protokołem zgłoszenia zdarzenia niepożądanego - transport w temperaturze od (+2C) do (+10C),
ii. FFP, krioprecypitat - transport w temperaturze (-18C) lub niższej,
iii. KKP, KG - transport w temperaturze od (+20C) do (+24C)
oraz
co najmniej 2 pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu drogowym wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2019r. tj. posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego zgodnie z art. 53 ust.1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o Ruchu drogowym (tj. Dz.U z 2021 poz 450 z późn. zm ), spełniającymi wymagania obowiązującej normy „Pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” PN-EN 1789 lub równoważnej oraz wymagania obowiązującej normy dotyczącej wyposażenia medycznego ambulansów przeznaczonych do przewozu pacjentów PN-EN 1865 lub równoważnej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni wykazać spełnienie warunku łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) ODPIS LUB INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli od rębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały szczegółowe opisane w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. OFERTA składana w terminie złożenia oferty za pośrednictwem platformy eb2b ma zawierać:
a) FORMULARZ OFERTY zawierający informacje na podstawie których Zamawiający dokona oceny oferty w kryteriach oceny ofert – sporządzony według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ
b) FORMULARZ – KALKULACJA CENOWA – OPIS przedmiotu zamówienia - sporządzony według wzoru – załącznik nr 3 do SWZ (odpowiedni dla części na którą składana jest oferta nr 3/1, 3/2)
c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, którego wzór określa załącznik nr 4 do swz; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
d) OŚWIADCZENIE dotyczące art. 117 ust. 4 ustawy pzp z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy [według załącznika 7 do SWZ] - (jeśli dotyczy o ile ofertę składają wykonawcy wspólnie wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu o ile zostały określone w niniejszej SWZ),
e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art.118 ust. 2 – 4 ustawy pzp - [według załącznika 8 do SWZ]- (jeśli dotyczy, o ile ofertę składa wykonawca wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez poleganie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby - o ile warunki udziału o których mowa w art. 112 ust 2 pkt 3-4 zostały określone w niniejszej SWZ)
f) lub
g) inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
h) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy - o ile ofertę składa pełnomocnik),
i) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
j) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, podmiotu udostępniającego zasoby do podpisania dokumentów w szczególności pełnomocnictwa dla osoby podpisującej zobowiązanie o którym mowa w art. 118 ust. 2-4 ustawy pzp, jeśli jego umocowanie nie wynika z ogólnie dostępnych rejestrów (jeśli dotyczy).
Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

opisane w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został zawarty w załączniku nr 1 i 1A do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-25 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://usdk.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Uaza 469b - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Uaza 469b, samochód ok zimie nie odpala, brak iskry, do zrobienia pompka paliwowa łacznie z podpieciem wszystkich wężyków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI