Transport dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbudy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-07
  • ZamawiającyGmina Kolbudy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00229615
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48586910521

1.5.8.) Numer faksu: +48586910528

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-898aa7dd-f61e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020886/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Organiacja transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-przetargach

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Skrzynka podawcza ESP Urzędu Gminy Kolbudy: /6oe33f9rpc/skrytka
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania lub numerem referencyjnym postępowania).

3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.

4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.

5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych Formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP.

7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz
do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).

8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów za pomocą poczty elektronicznej na adres email: adam.laskowski@ug.kolbudy.pl, katarzyna.elwart@ug.kolbudy.pl . W/w forma komunikacji nie dotyczy składania ofert. Dokumenty te winny być podpisane w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany), podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
9. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
10. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy PZP ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Może to zrobić za pomocą formularzy do komunikacji ePuap- skrzynka ESP Urzędu Gminy Kolbudy: /6oe33f9rpc/skrytka lub mailem na adres jak w pkt. 8

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanego „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem danych osobowych jest Zamawiający, który prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych;
- inspektorem danych osobowych u administratora jest mgr Marcin Lazarowski, e-mail: marcin.lazarowski@ug.kolbudy.pl , tel. kont. 530-072-074;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy Pzp;
- dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Wykonawcę określonych danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Każdy Wykonawca zainteresowany niniejszym postępowaniem (złożeniem oferty) musi wypełniać obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba zainteresowana posiada prawo: dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO), żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO), do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
- osobie zainteresowanej nie przysługuje prawo: do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), sprzeciwu (wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - art. 21 RODO;
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PR.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (w tym osób na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalnego oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem liczby osób objętych transportem, tras dowozu, ilości wykonywanych kursów dziennie zawiera część III SWZ oraz tabela przewozu oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawiera ponadto wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Pierwsza część zamówienia dotyczy trasy do ZKiW w Bielkówku, Zespołu Szkół Specjalnych w Warczu, OREW Pruszcz Gdański i SP w Pręgowie. Średnio dziennie 221 km, a w okresie całego zamówienia 44.200 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą, odrębnie dla każdej z części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów:


1) cena – 60%
2) wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%
3) doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi – 30%


2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena:

Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt przewozu wszystkich uczniów na danej trasie w skali roku szkolnego dla danej części zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem
PK1= [CN / CR] x 60
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert w danej części,
CR - cena oferty badanej,

3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia:

Zamawiający dokonuje oceny ofert, przyznając odpowiednią ilość punktów za wskazany w formularzu oferty rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w danej części. W przypadku części 1, gdzie Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej 3 pojazdami, wykonawca wskaże średnią datę produkcji pojazdów. W częściach 2-4 wykonawca wskaże datę produkcji pojazdu, który będzie pojazdem głównym realizującym zamówienie.
a. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2021 i 2022 – oferta otrzymuje 10 punktów
b. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2019 i 2020 – oferta otrzymuje 5 punktów
c. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2018 – oferta otrzymuje 0 punktów

Z uwagi na fakt, iż wiek pojazdu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana pojazdu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty.

4. Sposób oceny ofert dla kryterium 3 – doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi:
W kryterium 3 badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – opiekuna, mające wpływ na jakość wykonania zamówienia.
W części 1, gdzie Zamawiający wymaga skierowania co realizacji zamówienia po jednym opiekunie dla każdego z pojazdów, w przypadku, gdy każdy z opiekunów będzie się legitymował innym okresem doświadczenia w opiece nad dziećmi, pod uwagę przy ocenie będzie liczona średnia arytmetyczna doświadczenia wszystkich wskazanych osób.
Z uwagi na fakt, iż kwalifikacje opiekuna podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana tej osoby w trakcie realizacji umowy będzie co do zasady niedopuszczalna, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych we wzorze umowy. Przy czym nowy opiekun musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż zastępowany pracownik.
W ramach kryterium 3 zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
1) za wskazanie powyżej 40 miesięcznego (4 letniego w roku szkolnym) doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia, oferta otrzyma 30 punktów
2) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 20 do 40 miesięcznego ( 2 roku do 4 lat w roku szkolnym)- oferta otrzyma 20 punktów,
3) za wskazanie poniżej 20 miesięcznego (2 letniego w roku szkolnym) doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia - oferta otrzyma 0 punktów,

Wykonawca zobowiązany jest podać doświadczenie w miesiącach uznając pełne przepracowane miesiące z doświadczeniem w opiece nad osobami małoletnimi. Zanonimizowana umowa o pracę lub zlecenia nie musi być zawarta pomiędzy Wykonawcą a zatrudnionym. Zamawiający uzna doświadczenie opiekunów w zakresie opieki nad dziećmi nabyte w innych firmach, spółkach, placówkach edukacyjnych itp. Zamawiający wymaga, aby w umowie wskazana była opieka nad małoletnim. Zamawiający uzna w tym zakresie także doświadczenie opiekunki do dzieci.

5. Łączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:

P = [PK1 +PK2 +PK3 ]

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej (w tym osób na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalnego oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem liczby osób objętych transportem, tras dowozu, ilości wykonywanych kursów dziennie zawiera część III SWZ oraz tabela przewozu oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawiera ponadto wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Druga część zamówienia dotyczy trasy do szkół w Gdańsku. Średnio dziennie 85 km, a w okresie całego zamówienia 17.000 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą, odrębnie dla każdej z części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów:


1) cena – 60%
2) wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%
3) doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi – 30%


2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena:

Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt przewozu wszystkich uczniów na danej trasie w skali roku szkolnego dla danej części zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem
PK1= [CN / CR] x 60
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert w danej części,
CR - cena oferty badanej,

3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia:

Zamawiający dokonuje oceny ofert, przyznając odpowiednią ilość punktów za wskazany w formularzu oferty rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w danej części. W przypadku części 1, gdzie Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej 3 pojazdami, wykonawca wskaże średnią datę produkcji pojazdów. W częściach 2-4 wykonawca wskaże datę produkcji pojazdu, który będzie pojazdem głównym realizującym zamówienie.
a. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2021 i 2022 – oferta otrzymuje 10 punktów
b. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2019 i 2020 – oferta otrzymuje 5 punktów
c. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2018 – oferta otrzymuje 0 punktów

Z uwagi na fakt, iż wiek pojazdu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana pojazdu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty.

4. Sposób oceny ofert dla kryterium 3 – doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi:
W kryterium 3 badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – opiekuna, mające wpływ na jakość wykonania zamówienia.
W części 1, gdzie Zamawiający wymaga skierowania co realizacji zamówienia po jednym opiekunie dla każdego z pojazdów, w przypadku, gdy każdy z opiekunów będzie się legitymował innym okresem doświadczenia w opiece nad dziećmi, pod uwagę przy ocenie będzie liczona średnia arytmetyczna doświadczenia wszystkich wskazanych osób.
Z uwagi na fakt, iż kwalifikacje opiekuna podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana tej osoby w trakcie realizacji umowy będzie co do zasady niedopuszczalna, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych we wzorze umowy. Przy czym nowy opiekun musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż zastępowany pracownik.
W ramach kryterium 3 zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
1) za wskazanie powyżej 40 miesięcznego (4 letniego w roku szkolnym) doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia, oferta otrzyma 30 punktów
2) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 20 do 40 miesięcznego ( 2 roku do 4 lat w roku szkolnym)- oferta otrzyma 20 punktów,
3) za wskazanie poniżej 20 miesięcznego (2 letniego w roku szkolnym) doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia - oferta otrzyma 0 punktów,

Wykonawca zobowiązany jest podać doświadczenie w miesiącach uznając pełne przepracowane miesiące z doświadczeniem w opiece nad osobami małoletnimi. Zanonimizowana umowa o pracę lub zlecenia nie musi być zawarta pomiędzy Wykonawcą a zatrudnionym. Zamawiający uzna doświadczenie opiekunów w zakresie opieki nad dziećmi nabyte w innych firmach, spółkach, placówkach edukacyjnych itp. Zamawiający wymaga, aby w umowie wskazana była opieka nad małoletnim. Zamawiający uzna w tym zakresie także doświadczenie opiekunki do dzieci.

5. Łączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:

P = [PK1 +PK2 +PK3 ]

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej (w tym osób na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalnego oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem liczby osób objętych transportem, tras dowozu, ilości wykonywanych kursów dziennie zawiera część III SWZ oraz tabela przewozu oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawiera ponadto wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Trzecia część zamówienia dotyczy trasy do OREW Skarszewy i OREW Trąbki Wlk. Średnio dziennie 136 km, a w okresie całego zamówienia 27.200 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą, odrębnie dla każdej z części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów:


1) cena – 60%
2) wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%
3) doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi – 30%


2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena:

Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt przewozu wszystkich uczniów na danej trasie w skali roku szkolnego dla danej części zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem
PK1= [CN / CR] x 60
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert w danej części,
CR - cena oferty badanej,

3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia:

Zamawiający dokonuje oceny ofert, przyznając odpowiednią ilość punktów za wskazany w formularzu oferty rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w danej części. W przypadku części 1, gdzie Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej 3 pojazdami, wykonawca wskaże średnią datę produkcji pojazdów. W częściach 2-4 wykonawca wskaże datę produkcji pojazdu, który będzie pojazdem głównym realizującym zamówienie.
a. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2021 i 2022 – oferta otrzymuje 10 punktów
b. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2019 i 2020 – oferta otrzymuje 5 punktów
c. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2018 – oferta otrzymuje 0 punktów

Z uwagi na fakt, iż wiek pojazdu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana pojazdu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty.

4. Sposób oceny ofert dla kryterium 3 – doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi:
W kryterium 3 badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – opiekuna, mające wpływ na jakość wykonania zamówienia.
W części 1, gdzie Zamawiający wymaga skierowania co realizacji zamówienia po jednym opiekunie dla każdego z pojazdów, w przypadku, gdy każdy z opiekunów będzie się legitymował innym okresem doświadczenia w opiece nad dziećmi, pod uwagę przy ocenie będzie liczona średnia arytmetyczna doświadczenia wszystkich wskazanych osób.
Z uwagi na fakt, iż kwalifikacje opiekuna podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana tej osoby w trakcie realizacji umowy będzie co do zasady niedopuszczalna, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych we wzorze umowy. Przy czym nowy opiekun musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż zastępowany pracownik.
W ramach kryterium 3 zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
1) za wskazanie powyżej 40 miesięcznego (4 letniego w roku szkolnym) doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia, oferta otrzyma 30 punktów
2) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 20 do 40 miesięcznego ( 2 roku do 4 lat w roku szkolnym)- oferta otrzyma 20 punktów,
3) za wskazanie poniżej 20 miesięcznego (2 letniego w roku szkolnym) doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia - oferta otrzyma 0 punktów,

Wykonawca zobowiązany jest podać doświadczenie w miesiącach uznając pełne przepracowane miesiące z doświadczeniem w opiece nad osobami małoletnimi. Zanonimizowana umowa o pracę lub zlecenia nie musi być zawarta pomiędzy Wykonawcą a zatrudnionym. Zamawiający uzna doświadczenie opiekunów w zakresie opieki nad dziećmi nabyte w innych firmach, spółkach, placówkach edukacyjnych itp. Zamawiający wymaga, aby w umowie wskazana była opieka nad małoletnim. Zamawiający uzna w tym zakresie także doświadczenie opiekunki do dzieci.

5. Łączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:

P = [PK1 +PK2 +PK3 ]

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej (w tym osób na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalnego oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem liczby osób objętych transportem, tras dowozu, ilości wykonywanych kursów dziennie zawiera część III SWZ oraz tabela przewozu oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawiera ponadto wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Czwarta część zamówienia dotyczy trasy do szkół w Wejherowie i Gdyni. Średnio dziennie 111 km, a w okresie całego zamówienia 22.200 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą, odrębnie dla każdej z części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów:


1) cena – 60%
2) wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%
3) doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi – 30%


2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena:

Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt przewozu wszystkich uczniów na danej trasie w skali roku szkolnego dla danej części zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem
PK1= [CN / CR] x 60
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert w danej części,
CR - cena oferty badanej,

3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia:

Zamawiający dokonuje oceny ofert, przyznając odpowiednią ilość punktów za wskazany w formularzu oferty rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w danej części. W przypadku części 1, gdzie Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej 3 pojazdami, wykonawca wskaże średnią datę produkcji pojazdów. W częściach 2-4 wykonawca wskaże datę produkcji pojazdu, który będzie pojazdem głównym realizującym zamówienie.
a. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2021 i 2022 – oferta otrzymuje 10 punktów
b. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2019 i 2020 – oferta otrzymuje 5 punktów
c. za wskazanie pojazdów wyprodukowanych w roku 2018 – oferta otrzymuje 0 punktów

Z uwagi na fakt, iż wiek pojazdu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana pojazdu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty.

4. Sposób oceny ofert dla kryterium 3 – doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi:
W kryterium 3 badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – opiekuna, mające wpływ na jakość wykonania zamówienia.
W części 1, gdzie Zamawiający wymaga skierowania co realizacji zamówienia po jednym opiekunie dla każdego z pojazdów, w przypadku, gdy każdy z opiekunów będzie się legitymował innym okresem doświadczenia w opiece nad dziećmi, pod uwagę przy ocenie będzie liczona średnia arytmetyczna doświadczenia wszystkich wskazanych osób.
Z uwagi na fakt, iż kwalifikacje opiekuna podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert, zmiana tej osoby w trakcie realizacji umowy będzie co do zasady niedopuszczalna, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych we wzorze umowy. Przy czym nowy opiekun musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż zastępowany pracownik.
W ramach kryterium 3 zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
1) za wskazanie powyżej 40 miesięcznego (4 letniego w roku szkolnym) doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia, oferta otrzyma 30 punktów
2) za wskazanie doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia w przedziale od 20 do 40 miesięcznego ( 2 roku do 4 lat w roku szkolnym)- oferta otrzyma 20 punktów,
3) za wskazanie poniżej 20 miesięcznego (2 letniego w roku szkolnym) doświadczenia opiekuna skierowanego do realizacji zamówienia - oferta otrzyma 0 punktów,

Wykonawca zobowiązany jest podać doświadczenie w miesiącach uznając pełne przepracowane miesiące z doświadczeniem w opiece nad osobami małoletnimi. Zanonimizowana umowa o pracę lub zlecenia nie musi być zawarta pomiędzy Wykonawcą a zatrudnionym. Zamawiający uzna doświadczenie opiekunów w zakresie opieki nad dziećmi nabyte w innych firmach, spółkach, placówkach edukacyjnych itp. Zamawiający wymaga, aby w umowie wskazana była opieka nad małoletnim. Zamawiający uzna w tym zakresie także doświadczenie opiekunki do dzieci.

5. Łączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:

P = [PK1 +PK2 +PK3 ]

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów w opiece nad dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z pkt VI SWZ na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP oraz art. 7 ust. 2 i 3 Ustawy o której mowa w punkcie VI. 2 i spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

A. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

B. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymaga udowodnienia posiadania aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

C. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

D. Zdolności technicznej lub zawodowej

1. Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu:

1) wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres obejmujący co najmniej 10 miesięcy (dopuszcza się okres roku szkolnego) o wartości:
a) minimum 200 000 zł brutto dla części 1
b) minimum 100 000 zł brutto dla każdej z części 2-4
c) w przypadku ubiegania się Wykonawcy na kilka części zamówienia wymogiem konieczne jest odpowiednie spełnianie warunku dla danej części, na które Wykonawca składa ofertę np. składając ofertę na pierwszą, druga i trzecią część konieczne jest wykonanie min. 3 usług, w tym co najmniej 1 na kwotę 200.000 zł, drugą na 100.000 zł i trzecią na 100.000 zł. Nie może to być ta sama usługa. Dopuszczalne jest wykonanie 1 usługi na kwotę łączną 400.000 zł.
2) wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego kierowcę dla każdego pojazdu wymaganego w danej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę; spełniającego warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140), w szczególności posiadającego odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 341) oraz posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p. poż. a także zaświadczenie o niekaralności;
3) wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego opiekuna, dla każdego pojazdu wymaganego w danej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, spełniającego wymagania, o których mowa w części III pkt. 43 SWZ. Zabrania się wskazania tej samej osoby w roli kierowcy i opiekuna.
4) wykonawca dysponuje pojazdem/pojazdami, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi, o których mowa w części III pkt. 44 SWZ, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (elektryczna winda dla OREW Pruszcz Gdański lub winda/rampa/najazdy-pozostałe trasy) posiadające odpowiednie atesty, umożliwiające wjazd do samochodu wózkiem z osobą niepełnosprawną, stacjonarne montowanie wózków oraz pasy do mocowania wózków), przy czym rok produkcji pojazdów nie może być wcześniejszy niż 2018, z tego:
a) dla części 1 zamówienia: minimum trzema takimi pojazdami, w tym 1 pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci w liczbie minimum 15 osób,
b) dla części 2-4 minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonym w specjalistyczny sprzęt (elektryczna winda lub najazdy posiadające odpowiednie atesty umożliwiające wjazd do samochodu wózkiem z osobą niepełnosprawną, stacjonarne montowanie wózków oraz pasy do mocowania wózków).
5) w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. 1-4 mogą być spełnione łącznie.
W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów oraz Wykonawcach zagranicznych szczegółowe warunki określa SWZ PR.272.15.2022-rozdział VII.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy PzP wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona - do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, poniższych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

b. oświadczenia wykonawcy, (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Ww. dokumenty i oświadczenia składa wykonawca, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt a) i b) składa także podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: zamiast dokumentów, o których mowa w ust. a składa dokumenty określone szczegółowo w rozdziale VIII SWZ.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p., przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2 rozdziału VIII SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p. oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy rozdziału VIII C stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający żąda:

- aktualnej zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób

Ww. podmiotowy środek dowodowy składa wykonawca, każdy z wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:

1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz winien dokumentować spełnienie warunków określonych w części VII D ust. 1 pkt 1 SWZ. Wykaz składany jest wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru na załączniku nr 4 do SWZ, Wykaz winien potwierdzać spełnienie warunków określonych w części VII D ust. 1 pkt 2 i 3 SWZ,
3) wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami – wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ. Wykaz winien potwierdzić spełnienie warunków określonych w części VII D ust. 1 pkt. 4 SWZ

Ww. dokumenty i oświadczenia składa wykonawca, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów oraz Wykonawcach zagranicznych szczegółowe warunki określa SWZ PR.272.15.2022-rozdział VII.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
-pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
-oświadczenie wyszczególnione w pkt. VI składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, natomiast spełnienie warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt VII SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców - każdy z osobna. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. VI SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VII SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w części VIII SWZ.
Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Wniesienie zastrzeżeń do umowy po zakończeniu postępowania przetargowego będzie traktowane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty (zaszyfrowane) należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem miniportalu UZP: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę limuzynę z Witomina do Kielna- Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę limuzynę z Witomina do Kielna. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.