ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU OSÓB W RAMACH KOMUNIKACJI MIĘDZYGMINNEJ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU OSÓB W RAMACH KOMUNIKACJI MIĘDZYGMINNEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStryków
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stryków
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-22
  • Numer ogłoszenia505069-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 505069-N-2020 z dnia 2020-01-22 r.

Gmina Stryków: ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU OSÓB W RAMACH KOMUNIKACJI MIĘDZYGMINNEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000, ul. ul. Kościuszki  27 , 95-010  Stryków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 198 002, e-mail strykow@strykow.pl, faks 427 198 193.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.strykow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.strykow.pl, zakladka przetargi - rok 2020

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Strykowie, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU OSÓB W RAMACH KOMUNIKACJI MIĘDZYGMINNEJ
Numer referencyjny: IZP.271.1.2020.EN.PZP.2
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu osób w ramach komunikacji gminnej na terenie Gminy Stryków oraz komunikacji międzygminnej na terenie Gminy Stryków i Gminy Głowno, na wyznaczonych czterech trasach, zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym zał. Nr 12 do SIWZ (odpowiednio załącznik nr 3 do umowy) oraz proponowanym przebiegiem poszczególnych tras wraz z godzinami odjazdów stanowiący zał. nr 11 do SIWZ (odpowiednio załącznik nr 4 do umowy). Świadczenie usług przewozu osób odbywać się będzie w dni robocze w okresie od 2.03.2020 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tras i rozkładu jazdy w zależności od zgłaszanych potrzeb. Ewentualne korekty w rozkładach jazdy zgłaszane przez Zamawiającego przy tej samej liczbie kursów i kilometrów nie będą powodowały zmiany kosztów związanych z funkcjonowaniem komunikacji. Zmiany w rozkładach jazdy będą każdorazowo uzgadniane. Obsługa linii lokalnej komunikacji publicznej będzie prowadzona co najmniej dwoma busami, jednym co najmniej z 23 miejscami siedzącymi (trasa nr ST-1 i ST-2) oraz jednym busem/autobusem z minimum 28 miejscami siedzącymi (trasa nr ST-3 i St-4). Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany busa na autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 35 osób w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na danej linii. Pojazdy skierowane do realizacji przedmiotowej usługi powinny spełniać poziom emisji spalin minimum EURO 3. Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez przewoźnika opłat od pasażerów za przejazdy na żadnej z tras wskazanych przez Zamawiającego w ramach przedmiotu zamówienia. Linie autobusowe zostały podzielone na cztery trasy: ST-1 Trasa 1 PKP Stryków (odjazd 5:20) – RABEN (ul. Ozorkowska) – Stryków ul. Kopernika – Stryków Pl. Łukasińskiego (Centrum) – Tulipan Park (Smolice) – Smolice – Swędów – LIDL Dobra – Sosnowiec / SPEDIMEX – LIDL Dobra – Tulipan Park (Smolice) – Stryków Pl. Łukasińskiego – Stryków ul. Kopernika – Raben ul. Ozorkowska – PKP Stryków – Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 6.35)– Cesarka – Warszewice – Anielin – Lipka – Niesułków Kolonia – Niesułków (DW 708) – Nowostawy Górne – Nowy Kalinów – Kalinów (świetlica) – Wyskoki – Bratoszewice Pl. Staszica – Rokitnica (staw) – Rokitnica (świetlica) – Stryków Pl. Łukasińskiego(odjazd 7.34) – Smolice (RABEN) – Anielin Swędowski ul. Strykowska/Swędowska – Anielin Swędowski (Ogródki Osa) – Anielin Swędowski ul. Strykowska/Słoneczna – Stryków ul. Żeromskiego (Szkoła Podstawowa nr 1) – Stryków ul. Targowa (Szkoła Podstawowa nr 2) – Stryków Pl. Łukasińskiego(odjazd 7.53) – Sosnowiec – Zelgoszcz LIDL – Klęk Park – Klęk – Klęk Park – Kiełmina – Dobra (Szkoła Podstawowa) – Zelgoszcz – Sosnowiec - Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 8.30) – Cesarka – Warszewice – Anielin – Lipka – Niesułków Kolonia – Niesułków – Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 8.58) – Ługi – Dobieszków – Stary Imielnik Łódź ul. Strykowska Imielnik Nowy – Dobra Nowiny – Dobra – Sosnowiec – Stryków Pl. Łukasińskiego. Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 5:20, Przybliżona orientacyjna długość trasy: 140,5 km ST-2 Trasa 2 Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 12:25) – Ługi – Dobieszków – Stary Imielnik - Łódź ul. Strykowska Imielnik Nowy– Dobra Nowiny – Dobra – Sosnowiec – Stryków Pl. Łukasińskiego(odjazd 13.15) – Niesułków – Niesułków Kolonia – Lipka – Anielin – Warszewice – Cesarka – Stryków Pl. Łukasińskiego – Stryków PKP(odjazd 13.35) – RABEN ul. Ozorkowska – Stryków ul. Kopernika – Stryków Pl. Łukasińskiego – Tulipan Park – Smolice – Swędów – LIDL Dobra – Sosnowiec/SPEDIMEX (odjazd 14.10) – LIDL Dobra – Tulipan Park (Smolice) – RABEN ul. Ozorkowska – PKP Stryków – Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 14.40)– Sosnowiec – Zelgoszcz LIDL – Klęk Park – Klęk – Klęk Park – Kiełmina – Dobra (Szkoła Podstawowa) – Zelgoszcz – Sosnowiec – Stryków Pl. Łukasińskiego(odjazd 15.15) – Rokitnica (świetlica) – Rokitnica (staw) – Bratoszewice Pl. Staszica – Wyskoki – Kalinów (świetlica) – Nowy Kalinów – Nowostawy Górne – Niesułków – Niesułków Kolonia – Lipka – Anielin – Warszewice – Cesarka – Stryków Pl. Łukasińskiego. Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 12:25, Przybliżona orientacyjna długość trasy: 119,7 km ST-3 Trasa 3 (odjazd godz. 5:20 : Stryków Centrum Plac Łukasińskiego – Tymianka (Podlipie) – Tymianka (sklep) – Osse – Zagłoba(świetlica) – Zagłoba (granica gminy) – Bronin – Wrzask – Gozdów – Wola Mąkolska1 (pos.88) – Makolice1 (pos.8)- Mąkolice Pierwsze – Mąkolice (OSP) – Mąkolice Drugie 1 (pos. 140) – Mąkolice Drugie 2 (pos. 120) – Wola Mąkolska 2 (pos.25) – Pieńki Popowskie – Władysławów Popowski – Popów – Wola Mąkolska 3 – Pludwiny (pos,.45) – Pludwiny (pos.25) – Sadówka – Nowa Sadówka – Koźle – Koźle (szkoła) – Wola Błędowa – Bratoszewice (plac Staszica) - Bratoszewice ul. Ogrodnicza – Rokitnica (świetlica) – Rokitnica (staw) – Stryków Centrum (odjazd godz. 6.55) – Sosnowiec – Zelgoszcz Lidl – Zelgoszcz Kolonia – Stara Zelgoszcz – Nowa Zelgoszcz – Dobra (Szkoła Podstawowa) – Zelgoszcz (świetlica) – Zelgoszcz (wiadukt) – Swędów (wiadukt) – Swędów ul. Południowa/ul. Polna – Swędów PKP – Swędów ul. Strykowska (Norty) – Smolice – Stryków Centrum – Rokitnica (staw) – Rokitnica (świetlica) – Bratoszewice ul. Ogrodnicza – Bratoszewice (Pl. Staszica) – Stryków Centrum. Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 5:20, Przybliżona orientacyjna długość trasy: 93,00 km, w tym Gmina Stryków: 73,0 km – Gmina Głowno: 20 km. ST-4 Trasa 4 (Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 15:10) – Rokitnica – Bratoszewice Pl. Staszica – Wola Błędowa – Koźle – Szkoła Podstawowa) – Koźle – Sadówka – Pludwiny – Wola Mąkolska 3 - Popów - Władysławów Popowski - Pieńki Popowskie - Wola Mąkolska 2 (pos.25) - Mąkolice Drugie 2 (pos. 120) – Mąkolice Drugie 1 (pos. 140) - Mąkolice (OSP) - Mąkolice Pierwsze - Makolice1 (pos.8) - Wola Mąkolska1 (pos.88) – Gozdów – Wrzask – Bronin – Zagłoba – Osse – Tymianka 1 – Tymianka 2 – Stryków Pl. Łukasińskiego – Smolice – Swędów PKP – Swędów – Swędów wiadukt – Zelgoszcz wiadukt – Zelgoszcz świetlica – Stara Zelgoszcz – Zelgoszcz Kolonia – Zelgoszcz LIDL – Sosnowiec – Stryków Pl. Łukasińskiego – Niesułków – Niesułków Kolonia – Lipka – Anielin – Warszewice – Cesarka – Stryków Pl. Łukasińskiego – Tymianka 1 – Tymianka 2 – Osse – Zagłoba – Bronin – Wrzask – Gozdów – Pludwiny – Sadówka – Koźle – Koźle Szkoła Podstawowa – Wola Błędowa – Bratoszewice – Brzedza – Stryków Pl. Łukasińskiego. Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 15:10, Przybliżona orientacyjna długość trasy: 121,0 km, w tym Gmina Stryków: 101,0 km – Gmina Głowno: 20 km. Łączna przewidywana długość tras wynosi: 474,2 km Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Przewóz osób będzie odbywał się środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób, odpowiadającymi wymaganym ze względu na rodzaj przewozu warunkom technicznym. Środki transportu, którymi będzie wykonywana usługa powinny być oznakowane w sposób widoczny dla pasażera, poprzez zamieszczenie herbu Strykowa oraz nazwy przewoźnika. Wykonawca ma obowiązek podawania do publicznej wiadomości rozkładów jazdy na wszystkich wymienionych w rozkładzie jazdy przystankach komunikacyjnych. Rozkłady jazdy mogą być poddawane aktualizacji. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy) 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotowego zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, które będą kierowały pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób (kierowcy busa/autobusu). Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę lub Podwykonawcę do przedstawienia najpóźniej na dzień przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia oraz na każdym etapie realizacji zamówienia – aktualnego wykazu osób, lub/i liczby etatów lub/i przewidywanej liczby etatów, które będą wykonywały ww. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności (kierowcy busa/autobusu) w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wysokości wynagrodzenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.; 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących zamówienie na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem przez wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych podwykonawcy (o ile są już znane). Stosownie do treści art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji wraz z określeniem okoliczności, w których nastąpi realizacja prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę przewidywanej ilości wozokilometrów będących przedmiotem usługi w przedziale -15% do +15% (wartości zamówienia podstawowego) w następujących okolicznościach: - zmniejszenie ilości wozokilometrów na istniejących trasach; - zwiększenie ilości wozokilometrów na istniejących trasach; - rozszerzenia zadania o dodatkowe trasy (w sytuacji zawarcia porozumienia z gminami ościennymi lub na terenie Gminy Stryków). Ponieważ zamówienie na usługę przewiduje prawo opcji, przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie realizacji zamówienia podstawowego oraz do 12 m-cy po jego zakończeniu z zachowaniem warunków wykonywania usługi obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji z zastrzeżeniem art. 142 ust. 5 ustawy Pzp . W ramach prawa opcji mogą być realizowane usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego zarówno na trasach odpowiadających trasom zamówienia podstawowego, jak i z uwzględnieniem możliwości ich modyfikacji np. w związku z wydłużeniem trasy do m. Stare Skoszewy i innych miejscowości, a także uruchomieniem nowych tras. Skorzystanie z prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień w wolnej ręki na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. tzn. udzielenia zamówień w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, które będą polegały na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach zamówień uzupełniających będą mogły być realizowane w terminie przekraczającym termin realizacji zamówienia podstawowego jednak na trasach odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem możliwości nieznacznej modyfikacji +/- 40 km dziennie. Wartość ww. zamówień z wolnej ręki została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia zgodnie z art. 32 ust.3 ustawy Pzp. Wartość zamówień udzielanych w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający ustala do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia z wolnej ręki zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-03-02   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 2140).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100.000,00 PLN brutto. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje dwie usługi transportowe w zakresie przewozu osób (w zakresie publicznego transportu zbiorowego ), przy czym każda usługa miała wartość minimum 200.000,00 zł brutto i została zrealizowana w okresie maksymalnie 12 kolejnych miesięcy (każda z usług oddzielnie). Wykonawca potwierdzi należyte wykonanie załączając dowody którymi będą referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (należyta realizacja minimum dwóch usług ma wynikać ze złożonego wykazu usług i być potwierdzona załączonymi dowodami). Uwagi: 1. W przypadku wykazania usług nadal wykonywanych (realizowanych w oparciu o umowę niezakończoną) należy podać wielkość usług zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu usług. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu usług oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum dwoma zarejestrowanymi i dopuszczonymi do ruchu pojazdami przystosowanymi do przewozu osób o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 23 i 28, które spełniają normy emisji spalin minimum EURO 3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (odpowiednio §10 ust. 2 pkt. 1 SIWZ), 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170) – według załącznika nr 8 Powyższe dokumenty (4.1-4.4) składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, winien złożyć oprócz Wykonawcy również tzw. „Inny Podmiot”/”podmiot trzeci”, na którego zasobach polega Wykonawca udostępniający zdolności w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia). W przypadku podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, składa każdy podmiot składowy, tj.: - każdy wspólnik (przedsiębiorca) tworzący spółkę cywilną, - każdy konsorcjant tworzący tzn. konsorcjum 5. Wykonawcy zagraniczni 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymaganych od podmiotów krajowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o którym mowa w pkt. 1) lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (ETAP II) - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – (samodzielnie - tj. bez uprzedniego wezwania zamawiającego) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 ust. 11 ustawy Pzp. Oświadczenie wymagane jest od każdego Wykonawcy, a w przypadku podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - od każdego podmiotu składowego, tj. : - od każdego wspólnika (przedsiębiorcy) tworzącego spółkę cywilną; - od każdego konsorcjanta tworzącego tzw. konsorcjum. Oświadczenie podpisuje, w szczególności: - każdy wspólnik (przedsiębiorca) tworzący spółkę cywilną; - każdy konsorcjant tworzący konsorcjum. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy: aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są: - referencje, - bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku wykazania usług nadal wykonywanych (realizowanych w oparciu o umowę niezakończoną) referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (wykaz pojazdów-taboru) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 10 do SIWZ Wykonawca musi dysponować minimum dwoma zarejestrowanymi i dopuszczonymi do ruchu pojazdami przystosowanymi do przewozu osób o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 23 oraz 28, które spełniają normy emisji spalin minimum EURO 3. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda od Wykonawcy: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 100.000,00 PLN brutto), wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp – dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Powyższe dokumenty – niezależnie od dokumentów wskazanych w podpunkcie 3.1. -składane w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu, winien złożyć oprócz Wykonawcy również inny podmiot, na którego zasobach w tym zakresie polega Wykonawca.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Ofertę podpisaną i zgodną z formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ (m.in. zamawiający oczekuje wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm tych podwykonawców zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy Pzp); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Pisemne zobowiązanie tzw. podmiotów trzecich/innych podmiotów - jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . W sytuacji, o której mowa w art. 22a ust.2 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada w szczególności zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty, w szczególności zobowiązanie innego podmiotu, musi określać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. Dowód wniesienia wadium (postanowienia odnośnie formy składania wadium opisano w §17 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 15.000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3, lub nieprawidłowo zabezpieczonej, będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania. 10. W przypadku gwarancji wadialnych składanych przez wykonawców składających ofertę wspólną (tzw. konsorcjum), Zamawiający wymaga, aby w treści gwarancji znalazły się zapisy świadczące o tym, że Gwarant (bank, ubezpieczyciel) ma wiedzę, że zabezpiecza ofertę wspólną składaną przez tzw. konsorcjum. Zamawiający nie określa konkretnych zapisów Gwarancji w przedmiotowym zakresie. Zamawiający wskazuje jedynie, że z treści gwarancji ma wynikać w sposób niebudzący wątpliwości, iż Gwarant zabezpiecza ofertę wspólną składaną w konkretnym postępowaniu. Dopuszczalne jest również określenie w treści gwarancji wadialnej liczby i/lub firm wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wskazanie lidera tzw. konsorcjum itp. Brak tego typu zapisów w gwarancji złożonej przez konsorcjum, będzie skutkował odrzuceniem oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b). 11.Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5 (kasa urzędu), lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena jednego wozokilometra 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00
środowiskowe- normy emisji spalin pojazdów (przeznaczonych/skierowanych do realizacji zamówienia) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki za ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli ww. zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania i udokumentowania Zamawiającemu rzeczywistego wpływu tych zmian na koszty wykonania usługi przewozowej. Po pozytywnej weryfikacji przez Zamawiającego stanowiska Wykonawcy, strony zawrą aneks do umowy, w którym określą odpowiednio zmienioną wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Powyższa procedura może zostać wszczęta również przez Zamawiającego, jeżeli wyżej określone zmiany będą skutkowały zmniejszeniem kosztów (wynagrodzenia) Wykonawcy. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia otrzymania przez Zamawiającego wniosku w tej sprawie wraz ze stosownymi dokumentami tj. dowodami potwierdzającymi wzrost kosztu wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem zaakceptowania ich przez Zamawiającego. 3. Kwota netto za jeden wozokilometr wskazana w § 3 ust. 1 pkt. 1.1 może być waloryzowana jeden raz w roku od dnia 1 stycznia 2021 r. o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z ostatnich dwunastu miesięcy poprzedzających miesiąc od którego obowiązywać ma waloryzacja. 4. Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy również w następujących przypadkach: 1) W innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) W przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 3) Oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), 4) Zmiany stanu prawnego, zmiany przepisów z zakresu przewożenia osób, itp., 5) Wnioski mieszkańców dotyczących zmiany trasy, rozkładu jazdy (godz. odjazdu), 6) Zmiana danych Wykonawcy, Zamawiającego np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp., 7) Zmiany trasy przewozu osób, ilości kilometrów, lokalizacji przystanków, dni przewozu osób – Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przewozu osób nie tylko w dni robocze, 8) Zmiana w zakresie porozumienia Gminy Stryków z Gminą Głowno, rezygnacja Gminy w zakresie przewozu, 9) Zmiana warunków płatności, rozliczeń. 10) W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 11) Trwałej zmiany pojazdu wyznaczonego do realizacji przedmiotu umowy wskazanego w §5 ust. 6 umowy. Zmiana będzie możliwa w sytuacji, gdy Wykonawca skieruje do realizacji usługi pojazd o parametrach nie gorszych od poprzedniego pod względem środowiskowych norm emisji spalin. 5. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6. Gmina zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany tras przewozów, rozkładów jazdy oraz zmiany liczby kilometrów. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z 7 dniowym wyprzedzeniem. 7. Wykonawca może dokonywać zmiany kierowcy/ów wskazanych w aktualnym wykazie osób – kierowców (wykaz składany nie później niż 1 dzień roboczy przed podpisaniem umowy wraz z innymi dokumentami określonymi w §9 ust. 7 siwz), jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierowcę w następujących przypadkach. : 1) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierowcy w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierowcy, niewywiązywania się kierowcy z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana kierowcy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, wypowiedzenia umowy o pracę, itp.), 2) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kierowcy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy, 3) W przypadku zmiany kierowcy, nowy kierowca musi posiadać uprawnienia nie gorsze od zastępowanego. 4) Wykonawca jest obowiązany zmienić kierowcę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 8. Zmiany określone ust. 6 i 7 nie wymagają aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze SIWZ, należy składać w siedzibie Zamawiającego URZĄD MIEJSKI W STRYKOWIE, 95-010 Stryków, ul. T. Kościuszki 27 w terminie do 30.01.2020 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 22, w dniu 30.01.2019 r. o godz. 10:15.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi wynajmu długoterminowego samochodu van/ minivan - Łowicz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi wynajmu długoterminowego samochodu dostawczego typu van/ minivan do 3,5 tony bez kierowcy , przeznaczonego do transportu sprzętu wspomagającego do miejsca zamieszkania osoby niesamodzielnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI