Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz ich odwożenia [...] w roku szkolnym 2023/2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻukowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-15
  • ZamawiającyGmina Żukowo
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00385194
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz ich odwożenia [...] w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 52

1.5.2.) Miejscowość: Żukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz ich odwożenia [...] w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5beae24a-4d4b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062255/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługi przewozu dzieci niepełnosprawncyh zamieszkałych na terenie Gminy Żukowo w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/814748

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/814748

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne zostały opisane
w Rozdziałach XIII-XIV SWZ. Zamawiający wymaga podpisania oferty, oświadczeń oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, tj. Gmina Żukowo z siedzibą w Żukowie ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo,
zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuje, że:
• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu jest Burmistrz Gminy
Żukowo z siedzibą w Żukowie ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo;
• w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, kontakt:
iod@zukowo.pl;
• dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.32.2023
pn. Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej”;
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych, zwaną dalej ustawą PZP;
• odbiorcami danych osobowych będą podmioty realizujące zadania na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych zawartych w
dokumentach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umową w sprawie zamówienia publicznego
mogą być podmioty z którymi Gmina Żukowo zawarła umowy na korzystanie z udostępnionych przez nie systemów informatycznych
w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postępowania o udzielenie. Dane osoby zakładającej konto na
stronie platformazakupowa.pl będą przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmę Open Nexus Sp. z o.o. Pozostałe informacje
dotyczące gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajdują się na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci;
• dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres przechowywania
dokumentacji postępowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustawą z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
• obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
• osoby, których dane osobowe dotyczą, mają prawo do:
− dostępu do danych osobowych;
− sprostowania danych osobowych *;
żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje prawo do:
− usunięcia danych osobowych;
− przenoszenia danych osobowych,
− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do placówek
oświatowych oraz ich odwożenia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym
2023/2024

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z „prawa opcji” poprzez zwiększenie ilości kilometrów na istniejących trasach i/lub poprzez utworzenie dodatkowych tras maksymalnie nie więcej niż 3 w kierunku Kartuz, Gdyni, Gdańska bądź Wejherowa. Szacunkowe maksymalne zwiększenie ilości km w trakcie umowy w związku ze skorzystaniem z prawa opcji wynosi 4.000,00 km. Realizacja prawa opcji nastąpi nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy i nie później niż do dnia 21 czerwca 2024 r. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z całego zakresu zamówienia objętego prawem opcji, jak również wyłącznie z jego części. Zamówienie w ramach opcji zostanie udzielone na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy i wynikających z niniejszego SWZ. Skorzystanie z prawa opcji stanowi decyzję Zamawiającego i nie kreuje po stronie Zamawiającego zobowiązania. Wartość opcji uwzględniono przy szacowaniu wartości zamówienia. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji nastąpi w sytuacji, kiedy Zamawiający otrzyma informację o konieczności zapewnienia dziecku transportu do placówki oświatowej, a brak będzie możliwości jej realizacji na wyznaczonych trasach. Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego o chęci skorzystania z prawa opcji wraz z jego zakresem nie później niż na 5 dni przed skorzystaniem z prawa opcji. Zlecenie może nastąpić tylko w czasie trwania umowy. Maksymalna wartość prawa opcji określa się na kwotę określoną przez wykonawcę w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie ze SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego w sytuacjach awaryjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Wykonawca dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
• min. 2 osoby ( kierowcy) posiadające uprawnienia oraz spełniające wymogi dla kierowcy pojazdów przewozu drogowego
osób określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi uprawnienia do
prowadzenia w/w pojazdów (prawo jazdy kat. D), odpowiednie aktualne świadectwa kwalifikacyjne lub zaświadczenie
zgodne z obowiązującymi przepisami - potwierdzającym posiadane kwalifikacje kierowcy zawodowego, niezbędne do
wykonywania przewozów drogowych.
• min. 4 kierowcami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami (prawo jazdy kat. B)
• min. 6 osobami – opiekunami podczas dowozu uczniów (po jednym opiekunie na każdy pojazd dowożący dzieci do
placówki), ukończony kurs w dziedzinie Bezpieczeństwa i Higiena Pracy i pierwszej pomocy zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
b) Wykonawca dysponuje następującym sprzętem i wyposażeniem technicznym:
• min. 2 pojazdami z liczbą miejsc siedzących dla minimum 15 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem), rok produkcji 2007 lub
młodsze, z przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażone w zabezpieczenia do przewozu dzieci i
wózków i wyposażony w specjalistyczny sprzęt (tj. szyny lub rampy lub windy)
• min. 4 pojazdami z liczbą miejsc siedzących dla minimum 9 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem), rok produkcji 2007 lub
młodsze z przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażone w zabezpieczenia do przewozu dzieci i
wózków i wyposażony w specjalistyczny sprzęt (tj. szyny lub rampy lub windy)
• dwoma fotelikami i sześcioma podstawkami spełniającymi wymogi obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga aby wykonawca realizując zamówienie używał pojazdów samochodowych, z których co najmniej 22%
będą stanowiły pojazdy nisko- i/lub zeroemisyjne (elektryczne i/lub napędzane wodorem a także hybrydowe i/lub napędzane
gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80%
dopuszczalnych wartości emisji) - zgodnie z art. 68a ust 1 pkt 1 ustawy 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach
alternatywnych (tekst jednolity z 2022r poz. 1083).
c) W zakresie zdolności zawodowej
- Doświadczenie zawodowe
Wykonawca, aby spełnić ten warunek powinien wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie o
wartości świadczonej usługi w ramach niego, min. 400.000,00 PLN brutto, polegające na świadczeniu usług przewozu osób
niepełnosprawnych, osób z dysfunkcją ruchu, osób wymagających szczególnej opieki z zachowaniem zasad
bezpieczeństwa, pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu, np. osób starszych i dzieci itp.
d) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Wykonawca posiada aktualny dokument zezwalający na wykonywanie usług w zakresie transportu drogowego - zgodnie z
ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.) lub licencję wspólnotową
zezwalająca na świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie własne o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- Załącznik nr 8.1 do SWZ;
2) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług (Załącznik nr 5 do SWZ) potwierdzający spełnienie warunku w zakresie doświadczenia.Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
2) wykaz osób (Załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
3) wykaz sprzętu (Załącznik nr 9 do SWZ) dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia
4) aktualny dokument zezwalający na wykonywanie usług w zakresie transportu drogowego - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.) lub licencję wspólnotową zezwalająca na świadczenie usług

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –odpowiednio Załączniki nr 4.1,4.2,4.3 do SWZ, Oświadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia ( jeśli
dotyczy), Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy), potwierdzenie wadium ( dotyczy wnoszonego innej formie niż pieniądzu).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

8.000,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych
wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w Rozdziale
IX SWZ,
4. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie zapisami projektu umowy - załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/814748

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 129 ze zm.), wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy
(Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady
(UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z
późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014'' albo wpisanego na listę osób i podmiotów, wobec których są
stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy wymienionej w ust.2, zwaną dalej „listą” na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu Rady 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu i
rozporządzeniu nr 269//2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Zamawiający wymaga aby wykonawca realizując zamówienie używał pojazdów samochodowych, z których co najmniej 22%
będą stanowiły pojazdy nisko- i/lub zeroemisyjne (elektryczne i/lub napędzane wodorem a także hybrydowe i/lub napędzane
gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80%
dopuszczalnych wartości emisji) - zgodnie z art. 68a ust 1 pkt 1 ustawy 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach
alternatywnych (tekst jednolity z 2022r poz. 1083).

Oczekiwaną datą rozpoczęcia świadczenia usługi przez Wykonawcę jest dzień 2 października 2023r. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia rozpoczęcia świadczenia usługi jeżeli zawarcie umowy z wykonawcą przed datą wskazaną powyżej nie będzie możliwe ze względu na przedłużające się postępowanie, złożone środki odwoławcze itp. W takim przypadku Zamawiający dostosuje zakres zamówienia do rzeczywistej daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi rozpocznie się z dniem zawarcia umowy. Data zakończenia świadczenia usługi 21.06.2024r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira a. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI