Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBierutów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Bierutowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-30
  • Numer ogłoszenia655351-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 655351-N-2018 z dnia 2018-11-30 r.

Centrum Usług Wspólnych w Bierutowie: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów okreslonych w odrębnych przepisach w okresie 02.01.2019 do 31.12.2019 r.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Bierutowie, krajowy numer identyfikacyjny 365866610, ul. Kolejowa  7 , 56-420   Bierutów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 314 63 91, e-mail zosbierutow@wp.pl, faks 71 314 63 95.
Adres strony internetowej (URL): https://cuwbierutow.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://cuwbierutow.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://cuwbierutow.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest skladanie ofert w formie pisemnej
Adres:
Centrum Usług Wspólnych w Bierutowie, ul. Kolejowa 7, 56-420 Bierutów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów w okresie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r. na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 295) w zakresie przewozu dzieci na trasie z domu do szkoły i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019 oraz 2019/2020, ustalonym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 1.2. Gmina ma prawo nabywać ulgowe bilety miesięczne dla dzieci i młodzieży w oparciu o art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 295), który stanowi, że Gmina ma prawo nabywać ulgowe bilety miesięczne z następującą ulgą: W przypadku nabywania przez gminę biletów miesięcznych dla dzieci w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. Z 2018 r., poz 996 ze zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 4 ust. 6 i art. 5 ust. 1. 1.3. Zamówienie będzie realizowane przez okres 9,25 miesięcy od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich oraz innych dni wolnych od zajęć. 1.4. Bilety miesięczne będą odbierane przez osoby uprawnione do 28 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia z zastrzeżeniem miesiąca stycznia 2019 r. Bilety za styczeń 2019 r. będą odebrane i zafakturowane w pierwszych dniach stycznia. Wykonawca umożliwi bezpłatny przejazd uczniom do chwili przekazania im biletów. 1.5.Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do liczby przewożonych uczniów i opiekunów zatrudnionych przez Wykonawcę, pod względem liczby miejsc (siedzących i stojących). 1.6. Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej, tj. zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów. 1.7. Usługa obejmuje przejazdy w oparciu o bilety miesięczne. Bilet powinien być wystawiany dla każdego ucznia lub opiekuna imiennie. 1.8. Dowóz uczniów odbywał się będzie pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i transporcie osób i właściwie oznakowanymi, zapewniającymi niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy. Pojazdy muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. 1.9. W przypadku awarii wyznaczonego do przewozu uczniów pojazdu, Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Jednocześnie powiadomi osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcą. 1.10. Zamawiający w załącznikach do SIWZ nr 1 określa przejazdy dzieci oraz wykaz dzieci obowiązujący na dzień sporządzenia SIWZ. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych danych spowodowanej reorganizacją roku szkolnego (np. zmiana ilości przewożonych dzieci od dnia 11 luty 2019 r oraz 1 września 2019 r ). 1.11. Do dnia 30 grudnia 2018 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu aktualnych zezwoleń do wykonywania regularnych przewozów na trasach objętych zamówieniem, będących rozkładami jazdy. 1.12 Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania kierowców z pełnymi kwalifikacjami oraz zapewnienia i utrzymania taboru w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy. 1.13. Liczba osób dojeżdżających z poszczególnych miejscowości w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie. 1.14. Wykonawca wyda na własny koszt osobie korzystającej imienny bilet miesięczny uprawniający do przejazdu na danej trasie. 1.15. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1983), ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późń. zm.) i ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990). 1.16. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego, autobusów/busów nie starszych niż z rocznika 1998: a) Wyposażonych w pasy bezpieczeństwa b) Odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny pojazdów (zakaz palenia tytoniu w autobusie podczas jazdy oraz w czasie postoju) c) Przestrzegania ustalonych rozkładów jazdy i tras przejazdów. d) Wykonawca zobowiązuje swoich kierowców do bezwzględnego przestrzegania przepisów ruchu drogowego. e) Kierowcy autobusów zobowiązani są do kulturalnego traktowania uczniów oraz ich rodziców. 1.17. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące i stojące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. 1.18. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa oraz wygodę. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. 1.19. Prognozowana liczba dowożonych uczniów i opiekunów do poszczególnych szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów w roku 2019 wraz z trasami i przystankami przedstawia się następująco (załącznik nr 1 – formularz oferty): 1) Łączna prognozowana liczba uczniów w roku 2019 wyniesie 400. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupowanych biletów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji umowy stosownie do ilości uczniów w danym miesiącu. Od miesiąca wrzesień 2019 r zmniejszy się ilość dowożonych uczniów z III klasy gimnazjalnej Szkoły Podstawowej w Bierutowie o 36 uczniów. 2) Opiekunowie wsiadają na przystankach początkowych na danej trasie i wysiadają na przystankach końcowych na danej trasie 3) Wykonawca , który dysponuje na podanych trasach większą liczbą regularnych kursów niż podaną w przedmiocie zamówienia, umożliwi przejazd w ramach realizowanych kursów na tych samych trasach – wszystkim uczniom posiadającym bilety miesięczne w godzinach 7:00-15:00 1.20. W związku z: 1) feriami zimowymi w miesiącu luty 2019 r. Zamawiający wymaga, aby cena biletu miesięcznego w tym miesiącu obniżona została o 50% dla wszystkich osób objętych zamówieniem. 2) zimową przerwą świąteczną w miesiącu grudniu 2019 r. Zamawiający wymaga, aby cena biletów w tym miesiącu obniżona została o 25 % dla wszystkich osób objętych zamówieniem. 3) W okresie wakacyjnym tj. w miesiącach lipiec oraz sierpień zamawiający nie dokonuje zakupu biletów miesięcznych dla uczniów szkół. Termin wykonania zamówienia - od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich oraz innych dni wolnych od zajęć szkolnych

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60100000-9
85312110-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: -Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 poz. 2200)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Zdolność zawodowa - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej 2 usług dowozu dzieci do szkół o liczbie łącznej nie mniejszej niż 900 dzieci w ciągu 3 lat przed upływem składania ofert. b. Zdolność techniczna - Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże posiadanie taboru autobusowego w niezbędnej ilości oraz dwoma rezerwowymi autobusami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia podstaw do Wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie z właściwej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Odpis KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1. Dokumenty poświadczające posiadanie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej wynikającej z odrębnych przepisów - Aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób; 2. Posiadanie zdolnosci techniczenj lub zawodowej; określenie warunków: a. Zdolność zawodowa - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej 2 usług dowozu dzieci do szkół o liczbie łącznej nie mniejszej niż 900 dzieci w ciągu 3 lat przed upływem składania ofert, b. Zdolność techniczna - Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże posiadanie taboru autobusowego w niezbędnej ilości oraz dwoma rezerwowymi autobusami. 3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiajacy wymaga aby Wykonawca ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) ; 3. Zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Czas podstawienia taboru zastępczego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Charakter umowy, zakres wzajemnych praw i obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy oraz inne istotne postanowienia dotyczące realizacji usług, są określone w „projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje niniejszym możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1) W przypadku wystąpienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne itd.) mającej wpływ na realizacje umowy,; możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 2) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4) Zmiany trasy dostosowując trasy do organizacji pracy szkół oraz liczby dzieci. 5) Zmiana treści umowy korzystna dla zamawiającego, np. zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy, 6) Zlecenie podwykonawstwa w sytuacji, gdy Wykonawca w swojej ofercie oświadczył, że wykona zamówienie samodzielnie; 7)Wprowadzenie nowego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; 8) Wystąpienie innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy; 9) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni się stawka VAT oraz cena brutto. 10) Ewentualnego wzrostu liczby uczniów objętych koniecznością dowozu i opieki, 11) Kwestii zmiany trasy dojazdu z uwagi na zmianę miejsca zamieszkania ucznia i z placówki, do której uczęszcza 12) Zmiany w zakresie wyznaczonej dodatkowej trasy przejazdu związanej ze wzrostem uczniów objętych usługą dowozu i opieki, Zmiany umowne nie stanowią zmiany przedmiotu zamówienia i pozostają z nim w ścisłym związku.Zmiany umowy zawartej z Wykonawcą wpływają odpowiednio na wysokość jego wynagrodzenia z uwzględnieniem okoliczności, o których mowa w ust. 3 i następują w formie aneksu stanowiącego integralną część umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wydechu środkowego w Audi a4 b6 2001r. - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wydechu środkowego w Audi a4 b6 2001r. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI