"Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleśna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-19
  • ZamawiającyGmina Pleśna
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-11
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00542524
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plesna 240

1.5.2.) Miejscowość: Pleśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fffd136-97f3-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043491/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fffd136-97f3-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ )

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

2 Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia .

5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy platformy e-Zamówienia zgodnie z danymi zawartymi w punkcie powyżej. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. z powodu awarii systemu e- zamówienia, za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

7 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest: Urząd Gminy Pleśna;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Pleśna pod adresem: iod@plesna.pl,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zmianami),
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby, której dane dotyczą posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
9) osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.24.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 6299,20
TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW: 3
gmina miejscowość nazwa przystanku
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice Dolna Wieś
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice Szkoła
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice Kościół

LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 1 016
styczeń 52
luty 88
marzec 88
kwiecień 88
maj 84
czerwiec 84
lipiec 96
sierpień 88
wrzesień 88
październik 96
listopad 80
grudzień 84

Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 4 dziennie. Długość linii komunikacyjnej: 6,2km.
Jedna sobota w miesiącu (określa Organizator w porozumieniu z Operatorem).
Brak kursów w niedzielę i święta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów dla całości zamówienia.

P = Pc + Pg
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P g – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 42.336,00
TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW :13
gmina miejscowość nazwa przystanku
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Kłokowa
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Cmentarz
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Tracze
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Szkoła
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Sklep
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Równie
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Kuźnia
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Nakle
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska-Żwirownia
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Skarsowy
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Kaplica
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Pętla
LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 016
styczeń 176
luty 168
marzec 168
kwiecień 168
maj 160
czerwiec 160
lipiec 184
sierpień 168
wrzesień 168
październik 184
listopad 152
grudzień 160
Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 8 dziennie.
Brak kursów w soboty i święta. Długość linii komunikacyjnej: 21km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów dla całości zamówienia.

P = Pc + Pg
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P g – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 36.288,00
TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW: 19
gmina miejscowość nazwa przystanku:
GMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-Kościół
GMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-Kłokowa PKP
GMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-Krzyżówka
GMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna Bania
GMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna Zabiele
GMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna Most
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna Równie
GMINA PLEŚNA Pleśna
Pleśna - Dworzec PKP
GMINA PLEŚNA Pleśna
Pleśna - Cmentarz
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna - Rotunda
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna - Bank
GMINA PLEŚNA
Pleśna Pleśna - Most
GMINA PLEŚNA Łowczówek

Łowczówek Most
GMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek Kapliczka
GMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek Most
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna Most
Gmina Pleśna Łowczówek Łowczówek Tory
Gmina Pleśna Łowczówek Łowczówek Relax
Gmina Pleśna Łowczówek Łowczówek Pętla


LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 268
styczeń 198
luty 189
marzec 189
kwiecień 189
maj 180
czerwiec 180
lipiec 207
sierpień 189
wrzesień 189
październik 207
listopad 171
grudzień 180

Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 9 dziennie.
Brak kursów w soboty i święta. Długość linii komunikacyjnej: 16,00km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów dla całości zamówienia.

P = Pc + Pg
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P g – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 7.358,40
Trasa przebiegu linii komunikacyjnej: Liczba przystanków: 13
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa- Kłokowa
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Cmentarz
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Tracze
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Szkoła
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Sklep
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Równie
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Kuźnia
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Nakle
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Żwirownia
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Skarsowy
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Kaplica
GMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Pętla



LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 252
styczeń 22
luty 21
marzec 21
kwiecień 21
maj 20
czerwiec 20
lipiec 23
sierpień 21
wrzesień 21
październik 23
listopad 19
grudzień 20

Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 1 dziennie.
Brak kursów w soboty i święta. Długość linii komunikacyjnej: 29,20km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów dla całości zamówienia.

P = Pc + Pg
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P g – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 33.516,00
Trasa przebiegu linii komunikacyjnej: Liczba przystankó w: 14
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Kłokowa
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Cmentarz
GMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Sklep
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka-Las
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka-Skrzyżowanie
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka-Szkoła
GMINA PLEŚNA Lubinka Lubinka-Kanał
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice-Granica
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice-Bigosówka
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice-Szkoła
GMINA PLEŚNA Janowice Janowice-Dolna Wieś






LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 1 260
styczeń 110
luty 105
marzec 105
kwiecień 105
maj 100
czerwiec 100
lipiec 115
sierpień 105
wrzesień 105
październik 115
listopad 95
grudzień 100


Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 5 dziennie.
Brak kursów w soboty i święta. Długość linii komunikacyjnej: 26,60km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów dla całości zamówienia.

P = Pc + Pg
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P g – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielkość pracy eksploatacyjnej w wozokilometrach: 26.791,20
Trasa przebiegu linii komunikacyjnej: Liczba przystanków: 17
GMINA OŚWIĘCIM Rzuchowa Rzuchowa-Kłokowa
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-SKR
GMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Granica
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-Woźniczna
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-Równie
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-Dworzec PKP
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna Rotunda
GMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd- Granica
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd Zagórze
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd Sklep
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd
GMINA PLEŚNA Rychwałd Rychwałd- Puste
GMINA PLEŚNA Lichwin Lichwin- Brzezie
GMINA PLEŚNA Lichwin Lichwin- Centrum
GMINA PLEŚNA Lichwin Lichwin- Granice







LICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 1 098
styczeń 93
luty 87
marzec 93
kwiecień 90
maj 93
czerwiec 90
lipiec 93
sierpień 93
wrzesień 90
październik 93
listopad 90
grudzień 93
Liczba kursów wynosi 3 dziennie w dni powszednie oraz w sobotę i święta.
Długość linii komunikacyjnej: 24,40km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów dla całości zamówienia.

P = Pc + Pg
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P g – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnieni do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska t.j. zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zezwolenie/licencja ważna przez cały okres wykonywania zamówienia tj. do 31 grudnia 2024 r. -

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:

a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
2) licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.


b) brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SWZ, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 1,2 i 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokumenty o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
 może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
 podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówieni. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy - zał nr 4 do SWZ
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w wzorze umowy - zał nr 4 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się na platformie e-Zamówienia poprzez moduł MOW.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI