Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym dla Urzędu Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym dla Urzędu Gminy Zielonki na okres 01.01.2024 – 31.12.2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielonki
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-30
  • ZamawiającyGMINA ZIELONKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00492115
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym dla Urzędu Gminy Zielonki na okres 01.01.2024 – 31.12.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116

1.5.2.) Miejscowość: Zielonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gzielonki

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym dla Urzędu Gminy Zielonki na okres 01.01.2024 – 31.12.2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5c354bb-73ed-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011511/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym dla Urzędu Gminy Zielonki na okres 1-01.2023 – 31.12.2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5c354bb-73ed-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-115d8d27-64c2-11ed-aea3-5a7c432eaced

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” wymaga posiadania przez Wykonawcę konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
2. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
3. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu
oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
1.1. świadczenia powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych we wszystkich kategoriach wagowych wraz z przesyłkami adresowanymi do skrytek i przegródek pocztowych w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania oraz doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu;
1.2. zwrot przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania adresatom;
1.3. usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych;
1.4. usługi nie mające charakteru powszechnego w obrocie krajowym w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania;
1.5 świadczenie usług komplementarnych do przesyłek rejestrowanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64120000-3 - Usługi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3.45. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 p. z. p., polegających na zwiększeniu ilości przesyłek lub realizacji zamówienia po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 3.47. Łączna wartość zamówień, o których mowa w zdani poprzedzającym, nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 p. z. p.,: podstawą do negocjacji warunków udzielania za-mówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie (z zachowaniem odpowiedniości) od postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty innowacyjne

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty innowacyjne -śledzenie online

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty innowacyjne

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty innowacyjne -usługa elektronicznego potwierdzenia odbioru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że został wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru operatorów pocztowych, co uprawnia go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności pocztowej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 896) ;
2. posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażających się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00438547 z dnia 2022-11-15
2022-11-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi a. usługi lub usług doręczenia przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) oraz elektronicznym
potwierdzeniem odbioru (EPO) w obrocie krajowym, w łącznej ilości, co najmniej 80 000 szt. każda usługa; b. co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie
przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów o wartości nie mniejszej niż 270 000, 00 zł brutto każda usługa;
3. posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą, co najmniej 300.000,00 zł brutto;
4. dysponowanie, co najmniej jedną placówką oddawczo - awizacyjną oddaloną maksymalnie 600 m od budynku Urzędu Gminy Zielonki ul. Krakowskie Przedmieście 116; 32-087 Zielonki oraz punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) na terenie każdej gminy w Polsce, lub zapewni codzienny (w dni powszednie) osobisty odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego. Wymaga się, aby w celu zabezpieczenia tajemnicy korespondencji w/w punkty odbioru i placówki oddawczo - awizacyjne posiadały odpowiednie oznakowanie (w sposób widoczny nazwą i logo
Wykonawcy) i posiadały fizycznie wyodrębnione miejsce do obsługi usług pocztowych tzn. powinny być dedykowane do obsługi przesyłek pocztowych, zadaszone, osłonięte od wiatru, spełniać wymogi gwarantujące zabezpieczenie i ochronę danych osobowych oraz zawartych w przesyłkach informacji, spełniać wymogi Prawa Pocztowego. Miejsce dedykowane do obsługi przesyłek pocztowych winno być w pomieszczeniu zamkniętym, ogrzewanym, chroniącym przed deszczem i chłodem odbierającego przesyłki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa par. 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Uaza 469b - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Uaza 469b, samochód ok zimie nie odpala, brak iskry, do zrobienia pompka paliwowa łacznie z podpieciem wszystkich wężyków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI