Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegionowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-24
  • ZamawiającyPowiat Legionowski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00392218
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227640516

1.5.8.) Numer faksu: 227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiat Legionowski

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Sikorskiego 11

1.11.4.) Miejscowość: Legionowo

1.11.5.) Kod pocztowy: 05-119

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.11.9.) Numer telefonu: 227640516

1.11.10.) Numer faksu: 227640450

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.powiat-legionowski.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed71471-4af1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017829/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Uslugi pocztowe dla Starostwa Powiatowego w Legionowie

1.3.12 Usługi pocztowe dla jednostek organizacyjnych powiatu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
j.polskim w formie elektronicznej za pośredn. platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl /pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektr. za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza
„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.3. Zam. przekazuje Wykonawcom
informacje w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odp. na pyt., zmiany specyfikacji,
zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zam. zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem
jest konkretny Wyk., przekazywana jest w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wyk.. 4.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zam., gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do
folderu SPAM.5.Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zam. publ. lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, inna niż Internet
Explorer ,4)włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format
plików.pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,7) oznaczenie czasu odbioru danych
przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia
publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za
wiążący,2)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposóbniezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności
za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce
„Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana
pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.8. Oferty,
oświadczenia art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z
siedzibą w Starostwie Powiatowym w Legionowie ul. Generała Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat
Legionowski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl
lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i
zakresie niezbędnym związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w związku z
przepisami dotyczącymi realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygnięciu postępowania na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stroną; 4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 .09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych lub podmioty przetwarzające dane
osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeń; 6) na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada
Pani/Pan prawo do żądania od administratora: a) dostępu do treści swoich danych osobowych, przy czym jeśli żądanie wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem
jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.272.48.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1 - świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g. (Format S,M,L): a) zwykłe – przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, b) zwykłe priorytetowe – przesyłka nie rejestrowana listowa najszybszej kategorii,
c) polecone – przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) polecone priorytetowe – przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, e) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
3. Przesyłki nadawane przez Powiat Legionowski, zwanym dalej Zamawiającym, dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i poza granicami Polski do krajów, z którymi Polskę wiąże umowa na świadczenie usług pocztowych.
4. Nadawanie i doręczanie przesyłek:
1) Wykonawca zapewni możliwość przyjmowania przesyłek pocztowych i paczek w placówkach Wykonawcy realizujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, tj. co najmniej jedną placówkę zlokalizowaną na terenie miasta Legionowo, powiat legionowski, województwo mazowieckie, czynną w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00. dla jednostek organizacyjnych Powiatu Legionowskiego wskazanych w ust. 1 pkt 1-10, drugą placówkę na terenie miasta Serock, pow. legionowski, woj. mazowieckie czynną jak powyżej dla jednostki organizacyjnej Powiatu Legionowskiego wskazanej w ust. 1 pkt 11 oraz trzecią placówkę na terenie gminy Nieporęt, pow. legionowski, woj. mazowieckie czynną jak powyżej dla jednostki organizacyjnej Powiatu Legionowskiego wskazanej w ust. 1 pkt 12. Wykonawca wyznaczy do obsługi Zamawiającego placówki nadawczo-odbiorcze zlokalizowane nie dalej niż 5 km w linii prostej od siedzib jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
2) odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych),
3) Zamawiający będzie oznaczał nadawane przesyłki poprzez umieszczanie na opakowaniu przesyłki pocztowej lub paczki:
a) w lewym górnym rogu odcisk pieczęci firmowej z nazwą i adresem Zamawiającego;
b) w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej odcisk pieczęci zgodnej ze wzorem dostarczonym przez Wykonawcę zaakceptowanym przez Zamawiającego,
c) odcisk pieczęci z treścią określającą rodzaj przesyłki (polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – ZPO) z wyłączeniem przesyłek zwykłych, które nie będą znakowane,
d) nazwy odbiorcy (adresata) wraz z jego danymi adresowymi (w przypadku przesyłek rejestrowanych pokrywające się z danymi w książce nadawczej),
e) wszelkie oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych muszą być zapewnione i naniesione na przesyłkach przez Wykonawcę,
4) Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek,
5) Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
b) dla przesyłek zwykłych – zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
6) Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia,
7) opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości np. sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączania przez Wykonawcę do opakowanych przesyłek przekazanych przez Zamawiającego jakichkolwiek przedmiotów wpływających na wagę przesyłki oraz cenę usługi,
8) nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego do placówki nadawczo-odbiorczej Wykonawcy. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do stanu przesyłki, w szczególności w zakresie wpisania przez Zamawiającego błędnego lub niepełnego adresu doręczenia oraz brakiem możliwości usunięcia zastrzeżeń w dniu nadania - nadanie następuje w dniu następnym.
9) Wykonawca będzie doręczał do siedzib Zamawiającego wymienionych w ust. 1 pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki w terminach od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.,
10) w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest do pozostawienia zawiadomienia (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki pocztowej lub paczki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę pocztową lub paczkę. Termin odbioru przez adresata przesyłki pocztowej lub paczki wynosi 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego zawiadomienia (pierwsze awizo), w tym terminie przesyłka pocztowa lub paczka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu przewidzianego na odbiór przesyłki pocztowej lub paczki przez adresata, przesyłka zwracana jest do siedzib Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 16.00 wraz z podaniem na piśmie przyczyny nieodebrania przesyłki pocztowej lub paczki przez adresata,
11) usługa doręczania przesyłek pocztowych i paczek powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie z uwzględnieniem terminów zawartych w wydanym na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022, poz. 896) Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545),
12) Wykonawca zagwarantuje, że nadanie przesyłki będzie skutkować zachowaniem terminów oraz zasad doręczeń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeksie postępowania cywilnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 1805) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o postępowaniach przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2022 r. poz. 329),
13) W celu zapewnienia adresatom dogodnej możliwości odbioru przesyłek Wykonawca zobowiązany jest dysponowaniem, na terenie Powiatu Legionowskiego, siecią placówek odbiorczych, zlokalizowanych w każdej z 5 gmin położonych na terenie ww. powiatu. Wykaz placówek należy dołączyć do oferty. Placówki muszą spełniać niżej wymienione warunki:
a) czynne co najmniej we wszystkie dni robocze z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) oznakowane szyldem z nazwą lub logiem Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na placówkę Wykonawcy,
c) posiadać wyodrębniony punkt/stanowisko gwarantujące zabezpieczenie tajemnicy korespondencji i ochronę danych osobowych, a także spełniać wymagania dotyczące osób niepełnosprawnych,
d) gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami:
1) Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022, poz. 896);
2) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545);
3) międzynarodowych przepisów pocztowych: Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym;
4) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360);
5) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy wydanych na podstawie ustaw i rozporządzeń oraz postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy wykaz przesyłek dla każdej z części zamówienia został zawarty w załączniku do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian ilościowych nie przekraczających 20% wartości zamówienia w sytuacji opisanej w § 4 ust. 7 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na
podstawie kryterium oceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta dla każdej z części zamówienia oddzielnie, która zgodnie z powyższym kryterium
oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: podgląd statusu przesyłki poprzez stronę www

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2 - świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów dla potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu legionowskiego tj.
a) Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie,
b) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie,
c) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie – Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
d) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Legionowie,
e) Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Legionowie,
f) Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie,
g) Powiatowy Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie,
h) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie,
i) Powiatowe Centrum Integracji Społecznej w Legionowie,
j) Powiatowy Zespól Szkół Ponadpodstawowych im. Włodzimierza Wolskiego w Serocku,
k) Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Lema w Stanisławowie Pierwszym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g. (Format S,M,L): a) zwykłe – przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, b) zwykłe priorytetowe – przesyłka nie rejestrowana listowa najszybszej kategorii,
c) polecone – przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) polecone priorytetowe – przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, e) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
3. Przesyłki nadawane przez Powiat Legionowski, zwanym dalej Zamawiającym, dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i poza granicami Polski do krajów, z którymi Polskę wiąże umowa na świadczenie usług pocztowych.
4. Nadawanie i doręczanie przesyłek:
1) Wykonawca zapewni możliwość przyjmowania przesyłek pocztowych i paczek w placówkach Wykonawcy realizujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, tj. co najmniej jedną placówkę zlokalizowaną na terenie miasta Legionowo, powiat legionowski, województwo mazowieckie, czynną w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00. dla jednostek organizacyjnych Powiatu Legionowskiego wskazanych w ust. 1 pkt 1-10, drugą placówkę na terenie miasta Serock, pow. legionowski, woj. mazowieckie czynną jak powyżej dla jednostki organizacyjnej Powiatu Legionowskiego wskazanej w ust. 1 pkt 11 oraz trzecią placówkę na terenie gminy Nieporęt, pow. legionowski, woj. mazowieckie czynną jak powyżej dla jednostki organizacyjnej Powiatu Legionowskiego wskazanej w ust. 1 pkt 12. Wykonawca wyznaczy do obsługi Zamawiającego placówki nadawczo-odbiorcze zlokalizowane nie dalej niż 5 km w linii prostej od siedzib jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
2) odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych),
3) Zamawiający będzie oznaczał nadawane przesyłki poprzez umieszczanie na opakowaniu przesyłki pocztowej lub paczki:
a) w lewym górnym rogu odcisk pieczęci firmowej z nazwą i adresem Zamawiającego;
b) w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej odcisk pieczęci zgodnej ze wzorem dostarczonym przez Wykonawcę zaakceptowanym przez Zamawiającego,
c) odcisk pieczęci z treścią określającą rodzaj przesyłki (polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – ZPO) z wyłączeniem przesyłek zwykłych, które nie będą znakowane,
d) nazwy odbiorcy (adresata) wraz z jego danymi adresowymi (w przypadku przesyłek rejestrowanych pokrywające się z danymi w książce nadawczej),
e) wszelkie oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych muszą być zapewnione i naniesione na przesyłkach przez Wykonawcę,
4) Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek,
5) Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
b) dla przesyłek zwykłych – zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
6) Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia,
7) opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości np. sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączania przez Wykonawcę do opakowanych przesyłek przekazanych przez Zamawiającego jakichkolwiek przedmiotów wpływających na wagę przesyłki oraz cenę usługi,
8) nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego do placówki nadawczo-odbiorczej Wykonawcy. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do stanu przesyłki, w szczególności w zakresie wpisania przez Zamawiającego błędnego lub niepełnego adresu doręczenia oraz brakiem możliwości usunięcia zastrzeżeń w dniu nadania - nadanie następuje w dniu następnym.
9) Wykonawca będzie doręczał do siedzib Zamawiającego wymienionych w ust. 1 pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki w terminach od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.,
10) w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest do pozostawienia zawiadomienia (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki pocztowej lub paczki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę pocztową lub paczkę. Termin odbioru przez adresata przesyłki pocztowej lub paczki wynosi 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego zawiadomienia (pierwsze awizo), w tym terminie przesyłka pocztowa lub paczka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu przewidzianego na odbiór przesyłki pocztowej lub paczki przez adresata, przesyłka zwracana jest do siedzib Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 16.00 wraz z podaniem na piśmie przyczyny nieodebrania przesyłki pocztowej lub paczki przez adresata,
11) usługa doręczania przesyłek pocztowych i paczek powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie z uwzględnieniem terminów zawartych w wydanym na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022, poz. 896) Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545),
12) Wykonawca zagwarantuje, że nadanie przesyłki będzie skutkować zachowaniem terminów oraz zasad doręczeń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeksie postępowania cywilnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 1805) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o postępowaniach przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2022 r. poz. 329),
13) W celu zapewnienia adresatom dogodnej możliwości odbioru przesyłek Wykonawca zobowiązany jest dysponowaniem, na terenie Powiatu Legionowskiego, siecią placówek odbiorczych, zlokalizowanych w każdej z 5 gmin położonych na terenie ww. powiatu. Wykaz placówek należy dołączyć do oferty. Placówki muszą spełniać niżej wymienione warunki:
a) czynne co najmniej we wszystkie dni robocze z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) oznakowane szyldem z nazwą lub logiem Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na placówkę Wykonawcy,
c) posiadać wyodrębniony punkt/stanowisko gwarantujące zabezpieczenie tajemnicy korespondencji i ochronę danych osobowych, a także spełniać wymagania dotyczące osób niepełnosprawnych,
d) gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy.
Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy wykaz przesyłek dla każdej z części zamówienia został zawarty w załączniku do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian ilościowych nie przekraczających 20% wartości zamówienia w sytuacji opisanej w § 4 ust. 7 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na
podstawie kryterium oceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta dla każdej z części zamówienia oddzielnie, która zgodnie z powyższym kryterium
oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) podgląd statusu przesyłki poprzez stronę www

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w SWZ i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w
postępowaniu, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub
ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022, poz. 896 tj.).
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:
- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- w dokumencie aktualnie zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty; 2) przepisy dotyczące
Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ, składa wraz z ofertą
każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 4) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje roboty budowlane, dostawy
lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane; 5) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane; 6) w przypadku, o którym mowa w ust. 4 (uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej) i ust. 5 (warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowo-przedmiotowego niniejszej umowy poprzez wyłączenie z zakresu niniejszej umowy części przesyłek pocztowych
w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, w szczególności gdy część przedmiotu umowy zostanie zastrzeżona dla Wykonawcy wyznaczonego przepisem prawa. W takim przypadku Strony sporządzą stosowny aneks dotyczący zmiany zakresu, ilości i wartości przedmiotu zamówienia,
2) w przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe w czasie trwania niniejszej umowy, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT, przy założeniu, iż ceny jednostkowe netto wskazane
w formularzu cenowym nie zostaną zwiększone. W obu przypadkach niezbędne jest pisemne poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. Ewentualna zmiana cen usług nie wpłynie na maksymalną wartość umowy wskazaną w ofercie, która pozostanie bez zmian,
3) w przypadku zwiększenia zakresu ilościowego nadawanych przesyłek lub zmiany wysokości należnego podatku VAT, Zamawiający przewiduje zwiększenie wartości niniejszej umowy do 20 % kwoty wskazanej w ofercie na co Wykonawca wyraża zgodę. Świadczenie przedmiotowych usług będzie się odbywało po cenach określonych w ofercie Wykonawcy,
4) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jedynie w wypadku łącznego zaistnienia następujących warunków, tj. jeśli Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż takowa zmiana może go narazić na niewspółmierną szkodę podczas wykonywania zakresu zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, określonego w ofercie i kwota różnicy w wynagrodzeniu należnym Wykonawcy przekroczy 5% wartości zamówienia,
5) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jedynie w wypadku łącznego zaistnienia następujących warunków, tj. jeśli Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż takowa zmiana może go narazić na niewspółmierną szkodę podczas wykonywania zakresu zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, określonego w umowie i kwota różnicy w wynagrodzeniu należnym Wykonawcy przekroczy 5% wartości zamówienia,
6) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych jedynie w wypadku łącznego zaistnienia następujących warunków, tj. jeśli Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż takowa zmiana może go narazić na niewspółmierną szkodę podczas wykonywania zakresu zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, określonego w umowie i kwota różnicy w wynagrodzeniu należnym Wykonawcy przekroczy 5% wartości zamówienia,
7) kwota wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia może być zmieniana o wartość zmian, o których mowa powyżej w pkt 2-6. Ceny jednostkowe zaoferowane w ofercie mogą ulec zmianie w wyniku zmiany cenników zaakceptowanych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o zmianie cen z miesięcznym wyprzedzeniem i szczegółowo wykazać zmiany cen w stosunku do cen jednostkowych usług wyspecyfikowanych w formularzu oferty,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania, pod nazwą postępowania wskazaną w tytule S

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zostaną zawarte
z Wykonawcą następujące umowy:
1) w części nr 1 - jedna umowa z Powiatem Legionowskim - Starostwem Powiatowym
w Legionowie;
2) w części nr 2 z:
a) Powiatem Legionowskim – Powiatowym Urzędem Pracy w Legionowie;
b) Powiatem Legionowskim – Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie;
c) Powiatem Legionowskim – Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Legionowie;
d) Powiatem Legionowskim – Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej
w Legionowie,
e) Powiatem Legionowskim – Powiatowym Zespołem Szkół i Placówek Specjalnych
w Legionowie,
f) Powiatem Legionowskim - Powiatowym Zespołem Szkół Ponadpodstawowych
im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie,
g) Powiatem Legionowskim - Powiatowym Zespołem Szkół Ponadpodstawowych
im. Włodzimierza Wolskiego w Serocku,
h) Powiatem Legionowskim - Domem Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie,
i) Powiatem Legionowskim – Powiatowym Centrum Integracji Społecznej w Legionowie,
j) Powiatem Legionowskim – Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Lema w Stanisławowie Pierwszym.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI