Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce8a0db2-7c91-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039230/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług pocztowych w 2024 r. dla Urzędu Miasta w Skarżysku – Kamiennej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce8a0db2-7c91-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.3.Post. można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postęp./konkursy”).4.Wykon. zamierzający wziąć udział w post. o udz. zam. publ. musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platf. e-Zamówienia. Szczegó. inf. na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zamówienia określa Regul. Platf. e-Zamówienia, dostępny na str. int. https://ezamowienia.gov.pl oraz inf. zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.5.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dok. post. nie wymaga posiadania konta na Plat. e-Zamówienia ani logowania.6.Sposób sporz. dok. elektronicznych lub dokum. elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w roz. Prez. Rady Min. w spr. wymagań dla dokumentów elektr.7.Dok. elektr., o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prez. Rady Min. w spr. wymagań dla dok. elektronicznych, sporządza się w postaci elektr., w formatach danych określonych w przepisach rozp. Rady Min. w sprawie Krajowych Ram Interoper., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Infor., oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. Prez. Rady Min. w sprawie wymagań dla dok. elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:a)w formatach danych określonych w przepisach rozp.Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoper. (i przekazuje się jako załącznik), lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków kom. elektr. (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu śr. komunikacji elektronicznej, zawierają infor. stanowiące tajem. przeds. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych inf., przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.9.Kom. w post., z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektr. za pośr. formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczegól. przekazywanie wezwań i zawiad., zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Form. do komun. umożliwiają również dołączenie zał. do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).10.W przypadku zał., które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. Prezesa Rady Min. w sprawie wymagań dla dok. elektr. opatrzone kwalif. podpisem elektr., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udost. zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zal. od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygen. plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).11.Możl. korzystania w post. z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogow. się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.12.Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogow. w podglądzie post. w zakładce „Komunikacja”. 13.Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: