„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Badawczej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-18
  • ZamawiającyNAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00428176
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Badawczej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Badawczej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c704ca-3697-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nask.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,
procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3)Zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany
program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych
pojedynczych plików do 50MB.Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty w
formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu
odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela
Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do
dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data
przesłania”. Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce „Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie
Zamawiającego, Wykonawca wczytuje
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje (podzakładka „Dodaj
pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce
wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez
dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie
docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W
przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane
osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”
/ „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika)
jest automatyczne wy generowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej
prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje
czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.14
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. 2)
NASK -PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się
poprzez email inspektorochronydanych@nask.pl; 3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na
podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego;4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym,
bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne,
doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym
podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas
(art. 78);5)Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych,
zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub
obrony przez ewentualnymi roszczeniami;6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo
do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że: a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe
dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16
rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą wzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą; b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),
zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia,
że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale
konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie
zamówienia,9)Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowe
nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.35.2023.389.PKO[OSE2023][OSE2024][LDU2023]

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 1 jest sukcesywne świadczenie usług pocztowych w rozumieniu art. 2 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1640) w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK-PIB”, zgodnie z SOPZ i ofertą, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych oraz zwracania przesyłek
2. Szacowana liczba przesyłek pocztowych z wyszczególnieniem liczby dla danego rodzaju została określona w tabelach z wyceną, znajdujących się w Formularzu cenowym w arkuszu kalkulacyjnym w Excelu, stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ dla Części 1. Wskazane tam liczby są danymi szacunkowymi opracowanymi na podstawie dotychczasowej liczby przesyłek pocztowych i kurierskich nadawanych przez Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wysyłania w/w ilości przesyłek w terminie obowiązywania umowy. Rzeczywiste zapotrzebowanie może być większe lub mniejsze dla każdej z pozycji. W zakresie Części 1 Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 40 % z wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 4a do SWZ-wzoru Umowy dla Części 1.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
4. Termin wykonania zamówienia w zakresie Części 1:
1) Umowa obwiązuje od dnia zawarcia przez okres 24. miesięcy albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 4a do SWZ-wzoru Umowy dla Części 1 (w przypadku Części 1), w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej;
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust. 5 pkt 1) lit. a) lub c) Umowa obowiązuje do upływu okresu, o jaki Zamawiający wydłużył okres obowiązywania Umowy w ramach prawa opcji (maksymalnie o 6. miesięcy w stosunku do terminu, o którym mowa w ust. 1 albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1 i 2 dla Części 1 w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza.
3) W przypadku niewykorzystania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1) dla Części 1 w okresie równym okresowi obowiązywania Umowy w ramach zamówienia podstawowego (pkt 1 powyżej) i w ramach prawa opcji (pkt 2 powyżej) łącznie 30. miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają wydłużenie okresu obowiązywania Umowy o okres do kolejnych 3. miesięcy, albo do dnia wyczerpania maksymalnej całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 8 ust. 1 pkt 1) dla Części 1, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wydłużenie okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa zdaniem poprzednim, może zostać dokonane na podstawie zawartego pomiędzy Stronami aneksu do Umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
6. Zamawiający w zakresie Części 1 nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudniania na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64000000-6 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

64111000-7 - Usługi pocztowe dotyczące gazet i czasopism

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64114000-8 - Usługi okienka pocztowego

64115000-5 - Wynajem skrzynek pocztowych

64116000-2 - Usługi poste-restante

64122000-7 - Wewnętrzne biurowe usługi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji w zakresie Części 1:
1) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na:
a) wydłużeniu okresu obowiązywania Przedmiotu zamówienia maksymalnie o 6 miesięcy z zachowaniem zakresu maksymalnego Usług pocztowych zlecanych na podstawie zawartej z Wykonawcą umowy, wyznaczonego maksymalną kwotą wynagrodzenia w ramach zamówienia podstawowego lub
b) rozszerzeniu zakresu maksymalnego Usług pocztowych zlecanych na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą, wyznaczonego kwotą wynagrodzenia w ramach zamówienia podstawowego, o maksymalnie 50 % przy zachowaniu 24 miesięcznego okresu obowiązywania umowy lub
c) rozszerzeniu zakresu maksymalnego Usług pocztowych zlecanych na podstawie umowy, wyznaczonego kwotą wynagrodzenia w ramach zamówienia podstawowego, o maksymalnie 50 % z jednoczesnym wydłużeniem okresu obowiązywania Umowy maksymalnie o 6 miesięcy.
(dla wyeliminowania wątpliwości:
• okres obowiązywania Przedmiotu umowy w ramach prawa opcji może być przedłużony maksymalnie o 6 miesięcy w stosunku do 24 miesięcznego okresu;
• rozszerzenie zakresu maksymalnego Usług pocztowych zlecanych na podstawie umowy wyznaczonego kwotą wynagrodzenia w ramach zamówienia podstawowego może być zwiększone o maksymalnie 50 %;
niezależnie od zastosowanych przez Zamawiającego opcji);
2) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie do 5 Dni roboczych przed upływem terminu zakończenia umowy lub terminu wydłużonego na podstawie lit. c) powyżej;
3) realizacja przedmiotu umowy w ramach prawa opcji będzie odbywało się na takich samych warunkach i zasadach dla zamówienia podstawowego;
4) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego;
5) realizowanie Usług pocztowych w ramach praw opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w ofercie, o ile umowa nie będzie stanowiła inaczej;
6) skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia w terminie wskazanym w pkt 2 powyżej w formie pisemnej na adres Wykonawcy albo elektronicznej na adres email osoby wskazanej do kontaktu po stronie Wykonawcy;
7) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo, albo wielokrotnie, składając oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego; oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji zawierać będzie informację o zakresie prawa opcji;
8) Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego; realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie w niepełnym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach tego kryterium. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 jest sukcesywne świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz NASK-PIB, zgodnie z SOPZ i ofertą wraz z zapewnieniem w cenie przesyłki niezbędnych opakowań (dedykowanych dla przesyłek kurierskich do 1 kg), zwanych dalej „Usługami kurierskimi”.
2. Szacowana liczba przesyłek kurierskich z wyszczególnieniem liczby dla danego rodzaju została określona w tabelach z wyceną, znajdujących się w Formularzu cenowym w arkuszu kalkulacyjnym w Excelu, stanowiącym Załącznik nr 2b do SWZ dla Części 2. Wskazane tam liczby są danymi szacunkowymi opracowanymi na podstawie dotychczasowej liczby przesyłek pocztowych i kurierskich nadawanych przez Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wysyłania w/w ilości przesyłek w terminie obowiązywania W zakresie Części 2 Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 25 % z wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 4b do SWZ-wzoru Umowy dla Części 2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
4. Termin wykonania zamówienia w zakresie Części 2:
1) Umowa obwiązuje od dnia zawarcia przez okres 24. miesięcy albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 9 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 4b do SWZ-wzoru Umowy dla Części 2 (w przypadku Części 2),w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej;
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust. 5 pkt 1) lit. a) lub c) Umowa obowiązuje do upływu okresu, o jaki Zamawiający wydłużył okres obowiązywania Umowy w ramach prawa opcji (maksymalnie o 6. miesięcy w stosunku do terminu, o którym mowa w ust. 1 albo do dnia wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 9 ust. 1 pkt 1 i 2 dla Części 2, w zależności od tego która z tych sytuacji wystąpi jako pierwsza.
3) W przypadku niewykorzystania całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 9 ust. 1 pkt 1) dla Części 2 w okresie równym okresowi obowiązywania Umowy w ramach zamówienia podstawowego (pkt 1 powyżej) i w ramach prawa opcji (pkt 2 powyżej) łącznie 30. miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają wydłużenie okresu obowiązywania Umowy o okres do kolejnych 3. miesięcy, albo do dnia wyczerpania maksymalnej całkowitej kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 9 ust. 1 pkt 1) dla Części 2 w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wydłużenie okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa zdaniem poprzednim, może zostać dokonane na podstawie zawartego pomiędzy Stronami aneksu do Umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
6. Zamawiający w zakresie Części 2 stosownie do art. 95 ustawy P.z.p. wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań (tj.: jednej osoby wykonującej czynności bieżącej obsługi Umowy wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym, przez cały okres realizacji Przedmiotu Umowy (tj.: osoba koordynująca pracę kurierów, której czynności zostały określone w Rozdziale V ust. 5, 9 i 21 SOPZ oraz w § 7 Załącznika nr 4b do SWZ-wzoru umowy dla Części 2), czynności w zakresie realizacji zamówienia i bezpośrednio związanych z wykonywaniem zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64122000-7 - Wewnętrzne biurowe usługi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji w zakresie Części 2:
1) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na:
a) wydłużeniu okresu obowiązywania Przedmiotu zamówienia maksymalnie o 6 miesięcy z zachowaniem zakresu maksymalnego Usług kurierskich zlecanych na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą, wyznaczonego maksymalną kwotą wynagrodzenia w ramach zamówienia podstawowego lub
b) rozszerzeniu zakresu maksymalnego Usług kurierskich zlecanych na podstawie umowy, wyznaczonego kwotą wynagrodzenia w ramach zamówienia podstawowego, o maksymalnie 50 % przy zachowaniu 24 miesięcznego okresu obowiązywania umowy lub
c) rozszerzeniu zakresu maksymalnego Usług kurierskich zlecanych na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą, wyznaczonego kwotą wynagrodzenia w ramach zamówienia podstawowego, o maksymalnie 50 % z jednoczesnym wydłużeniem okresu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą maksymalnie o 6 miesięcy.
(dla wyeliminowania wątpliwości:
• okres obowiązywania umowy w ramach prawa opcji może być przedłużony maksymalnie o 6 miesięcy w stosunku do 24 miesięcznego okresu;
• rozszerzenie zakresu maksymalnego Usług kurierskich zlecanych na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą wyznaczonego kwotą wynagrodzenia w ramach zamówienia podstawowego może być zwiększone o maksymalnie 50 %;
niezależnie od zastosowanych przez Zamawiającego opcji);
2) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie do 5 dni roboczych przed upływem terminu zakończenia umowy lub terminu wydłużonego na podstawie lit. c) powyżej;
3) realizacja Przedmiotu umowy w ramach prawa opcji będzie odbywało się na takich samych warunkach i zasadach dla zamówienia podstawowego;
4) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego;
5) realizowanie Usług kurierskich w ramach praw opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w ofercie, o ile umowa nie będzie stanowiła inaczej;
6) skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia w terminie wskazanym w pkt 2 wyżej w formie pisemnej na adres Wykonawcy albo elektronicznej na adres email osoby wskazanej do kontaktu po stronie Wykonawcy;
7) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo, albo wielokrotnie, składając oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego; oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji zawierać będzie informację o zakresie prawa opcji;
8) Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego; realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie w niepełnym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach tego kryterium. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wiedza i doświadczenie Wykonawcy:
w zakresie Części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej (1) jedną usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych w kraju i za granicą w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych realizowanych nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, gdzie wartość tej usługi wynosi co najmniej 50 000,00 złotych brutto.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeśli w ramach (1) jednej usługi została zawarta (1) jedna umowa na łączną kwotę 50 000,00 złotych brutto a usługa w ramach tej umowy trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy lub w przypadku gdy w ramach (1) jednej usługi zostało zawartych szereg umów na łączną kwotę 50 000,00 złotych brutto, gdzie jedna umowa trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.

UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne dostawy lub usługi, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części usługi, która obejmowała zakresem usługę, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa polegająca na świadczeniu usług pocztowych w kraju i za granicą w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych realizowanych nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych brutto.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.

W zakresie Części 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej (1) jednej usługi polegającej na świadczeniu usług kurierskich w kraju i za granicą w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek kurierskich realizowanych nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, gdzie wartość tej usługi wynosi co najmniej 100 000,00 złotych brutto.

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeśli w ramach (1) jednej usługi została zawarta (1) jedna umowa na łączną kwotę 100 000,00 złotych brutto a usługa w ramach tej umowy trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy lub w przypadku gdy w ramach (1) jednej usługi zostało zawartych szereg umów na łączną kwotę 100 000,00 złotych brutto, gdzie jedna umowa trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.

UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne dostawy lub usługi, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części usługi, która obejmowała zakresem usługę, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa polegająca na świadczeniu usług kurierskich w kraju i za granicą w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek kurierskich realizowanych nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych brutto.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.

2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania:
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2). składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy . Postanowienie pkt 2) stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykaz wykonanych usług (usługi), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem zakresu, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/usługa zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi/usługa zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem złożenia ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta składa się z:
1) Formularza Ofertowego dla Części 1 i 2 (wzór Formularza stanowi Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Załącznika nr 2a do SWZ tj.: Formularza cenowego dla Części 1. Wykonawca po wypełnieniu Formularza w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel zobligowany jest do jego zapisania i złożenia w formacie pdf oraz jego podpisania zgodnie z formą, o której mowa w Rozdziale XI ust. 4 SWZ.
3) Załącznika nr 2b do SWZ tj.: Formularza cenowego dla Części 2. Wykonawca po wypełnieniu Formularza w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel zobligowany jest do jego zapisania i złożenia w formacie pdf oraz jego podpisania zgodnie z formą, o której mowa w Rozdziale XI ust. 4 SWZ.
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
2) Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum/spółkę cywilną);
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem);
4) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 5 SWZ (w przypadku wykonawców występujących wspólnie) (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w przypadku polegania na zasobach innego Podmiotu (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).
6) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – jeśli Wykonawca polega na zasobach innego Podmiotu - (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie (członek konsorcjum) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.
5. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór tego Oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
9. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
10. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dla Części 1:
1. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności zmiany przepisów krajowych lub unijnych dotyczących obrotu pocztowego;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej;
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
4) wystąpienia siły wyższej;
5) zmiany Siedziby Zamawiającego;
6) zastosowania przez Wykonawcę programów rabatowych (upustowych), oferowanych przez Wykonawcę w trakcie trwania Umowy, pod warunkiem, że programy rabatowe będą korzystne dla Zamawiającego;
7) w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 i 2;
zakres zmiany: w przypadkach opisanych w pkt 1 – 7 zmianie może ulec: (i) termin realizacji Umowy jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy, (ii) wynagrodzenie całkowite poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie przy czym zwiększenie nie więcej niż o 15% w stosunku do określonego w § 9 ust. 1 (z zastrzeżeniem pkt 7 w przypadku którego wynagrodzenie pozostaje bez zmian), (iii) zasady realizacji Przedmiotu Umowy w sposób niezmieniający ogólnego charakteru Umowy, (iv) Przedmiot Umowy w sposób niezmieniający ogólnego charakteru Umowy.
2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zdania następnego. Zmiana osób wskazanych do kontaktu oznaczonych w § 15 nie wymaga aneksu.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ust. 1 oraz wystąpienie strony powołującej się na warunek z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany.
Dla części 2:
1. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności zmiany przepisów krajowych lub unijnych dotyczących obrotu pocztowego;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej;
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
4) wystąpienia siły wyższej;
5) zmiany Siedziby Zamawiającego;
6) zastosowania przez Wykonawcę programów rabatowych (upustowych), oferowanych przez Wykonawcę w trakcie trwania Umowy, pod warunkiem, że programy rabatowe będą korzystne dla Zamawiającego;
7) w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonego w § 9 ust. 1 i 2;
zakres zmiany: w przypadkach opisanych w pkt 1 – 7 zmianie może ulec: (i) termin realizacji Umowy jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy, (ii) wynagrodzenie całkowite poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie przy czym zwiększenie nie więcej niż o 15% w stosunku do określonego w § 9 ust. 1 (z zastrzeżeniem pkt 7 w przypadku którego wynagrodzenie pozostaje bez zmian), (iii) zasady realizacji Przedmiotu Umowy w sposób niezmieniający ogólnego charakteru Umowy, (iv) Przedmiot Umowy sposób niezmieniający ogólnego charakteru Umowy.
2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zdania następnego. Zmiana osób wskazanych do kontaktu oznaczonych w § 16 nie wymaga aneksu.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ust. 1 oraz wystąpienie strony powołującej się na warunek z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 1 i 2 wynosi: 1 299 012,85 złotych brutto.
2. Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego i w ramach prawa opcji w zakresie Części 1 wynosi: 154 863,77 złotych brutto, w tym:
1) w zakresie zamówienia podstawowego: 103 242,51 złotych brutto
2) w zakresie zamówienia w ramach prawa opcji: 51 621,26 złotych brutto.
3. Na podstawie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego i w ramach prawa opcji w zakresie Części 2 wynosi: 1 144 149,08 złotych brutto, w tym:
1) w zakresie zamówienia podstawowego: 762 766,05 złotych brutto
2) w zakresie zamówienia w ramach prawa opcji: 381 383,03 złotych brutto.
4. Na podstawie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawa sankcyjna”, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
5. Na podstawie art. 7 ust. 5 ustawy sankcyjnej przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się, złożenie oferty.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj.: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną liczbę Części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach danej Części.
7. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby Części zamówienia lub Wykonawcom wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do jednej Części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby Części zamówienia.
8. Wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca, wobec którego zachodzą okoliczności określone w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4) - 10) ustawy Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
10. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11. Wykonawca polegający na udostępnianych zasobach przedstawi wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa:
1) zakres dostępnych wykonawcy podmiotu udostępniającego
2) sposób i okres udostępnienia i wykorzystania zasobów podmiotu udostępniającego
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej i odpowietrzenie tylnego hamulca w skuterze- Skrzeszew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej i odpowietrzenie tylnego hamulca w skuterze, najlepiej ok. Chotomowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI