Przewozy szkolne w Gminie Cybinka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewozy szkolne w Gminie Cybinka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCybinka
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Cybinka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-25
  • Numer ogłoszenia614802-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614802-N-2019 z dnia 2019-10-25 r.

Gmina Cybinka: Przewozy szkolne w Gminie Cybinka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cybinka, krajowy numer identyfikacyjny 52873500000000, ul. ul. Szkolna  5 , 69-108  Cybinka, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 911 440, , e-mail sekretariat@cybinka.pl, , faks 684113769.
Adres strony internetowej (URL): http://www.cybinka.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.cybinka.bip.net.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.cybinka.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora
Adres:
ul. Szkolna 5 69-108 Cybinka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewozy szkolne w Gminie Cybinka
Numer referencyjny: RZP-II.271.42.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Przewozy szkolne w Gminie Cybinka", tj. świadczenie usług transportowych dla miejscowości Gminy Cybinka, z których dzieci i młodzież będą dowożone z miejsca zamieszkania do szkół i przedszkoli: 1) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Białkowie, 2) Zespołu Szkół w Cybince - Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego przy ul. Szkolnej 15, 3) Zespół Szkól w Cybince – Przedszkole im. Bajkowe Przedszkole w Cybince przy ul. Dąbrowskiego 12, 4) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Słubicach przy Al. Niepodległości 23 oraz odwożone do miejsca zamieszkania, zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów. 2. Harmonogram przewozów: 1) Trasa I – 7:05 - Sądów, Cybinka ul. Dąbrowskiego, ul. Szkolna; 2) Trasa II – 7:00 - Radzików, 7:10 - Sądów, Sądów NŻ, Cybinka ul. Dąbrowskiego, ul. Szkolna; kurs powrotny - 12:50 - Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego, Sądów, Radzików; kurs powrotny – 14:30 - Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego, Sądów, Radzików; 3) Trasa III – 6:50 – Maczków; 7:00 – Urad; 7:15 - Koziczyn, Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego; kurs powrotny: 13:40 – Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego, Koziczyn, Urad, Maczków; kurs powrotny 14:55 – Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego, Koziczyn, Urad, Maczków; 4) Trasa IV – 7:40 – Bieganów, Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego; kurs powrotny 12:50 – Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego, Bieganów, Rybojedzko; kurs powrotny – 14:55 - Cybinka ul. Szkolna, Bieganów, Rybojedzko; 5) Trasa V – 6:45 – Rybojedzko, Bieganów, Cybinka ul. Szkolna; 6) Trasa VI – 6:40 – Krzesin, 6:50 - Rąpice, 6:55 - Kłopot, 7:00 - Mielesznica, 7:10 - Grzmiąca, Białków, Cybinka, ul. Szkolna; 7) Trasa VII – 7:15 – Rąpice, 7:20 - Kłopot, 7:25 - Mielesznica, Tawęcin-skrzyżowanie, 7:35 - Białków, Cybinka, ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego; kurs powrotny - 12:50 – Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego, Białków, Grzmiąca Tawęcin – skrzyżowanie, Mielesznica, Kłopot, Rąpice, Krzesin; kurs powrotny – 14:30 - Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego, Białków, Grzmiąca, Tawęcin – skrzyżowanie, Mielesznica, Kłopot, Rąpice, Krzesin; 8) Trasa VIII – 7:40 – Grzmiąca, Białków, Cybinka ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego; 9) Trasa IX – 7:40 – Cybinka 7:45 – Białków 7:55 – Grzmiąca 8:00 – Kłopot, Rąpice, ul. Młyńska; Kurs powrotny – 13:30 – Rąpice, ul. Młyńska, Kłopot, Grzmiąca, Białków; 10) Trasa X (przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej) – 7:20 – Cybinka ul. Szkolna, Słubice Al. Niepodległości 23; kurs powrotny – 14:30 Słubice Al. Niepodległości 23, Cybinka ul. Szkolna. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian kilkuminutowych ustalonych wyżej godzin dla każdej trasy w powyższym harmonogramie oraz zmiany wariantów tras między obiektami szkolnymi. 3. Punkty przystankowe dla uczniów: 1) Białków – przystanek, 2) Bieganów – przystanek, 3) Drzeniów – przystanek przy kościele, przystanek NŻ 4) Grzmiąca – przystanek przy szkole, przystanek 5) Kłopot – przystanek, 6) Koziczyn – przystanek, 7) Krzesin - przystanek wieś, 8) Maczków – przystanek, 9) Mielesznica – przystanek, 10) Radzików – przystanek, 11) Rąpice – przystanek przy szkole, przystanek 12) Rybojedzko – przystanek, 13) Sądów – przystanek, przystanek NŻ, 14) Urad – przystanek , przystanek NŻ, 15) Tawęcin – przystanek skrzyżowanie, 16) Cybinka – ul. Szkolna, ul. Dąbrowskiego. 4. Szacunkowa liczba uczniów z poszczególnych miejscowości z podziałem na placówki: Lp. Miejscowość Szkoła Podstawowa w Białkowie Zespół Szkół w Cybince Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Słubicach 1. Bieganów - 30 1 2. Rybojedzko - 4 - 3. Drzeniów - 34 - 4. Urad - 32 - 5. Maczków - 5 - 6. Sądów - 41 - 7. Radzików - 26 - 8. Koziczyn - 1 - 9. Białków 3 5 - 10. Grzmiąca 41 7 - 11. Kłopot 14 5 - 12. Krzesin 9 - - 13. Rąpice 50 8 - 14. Mielesznica 1 1 - 15. Cybinka - - 11 RAZEM 329 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zwiększenie lub zmniejszenie) liczby dowożonych uczniów (z poszczególnych miejscowości). 5. Zakres usługi oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje: 1) przywiezienie dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Cybinka oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w ww. ust. 1, 2, 3 i 4 SIWZ, 2) zapewnienia takiej ilości autobusów, aby umożliwić realizację przewozu zgodnie z wytycznymi wskazanymi w ww. ust. 1, 2, 3 i 4 SIWZ. 3) zapewnienia przejazdu uczniom autobusami sprawnymi technicznie i spełniającymi wymogi prawne, w tym zapisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity - Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), 4) zapewnienie autobusów z kierowcą o odpowiedniej ilości miejsc siedzących, odpowiadających liczbie dowożonych uczniów (każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące), 5) zapewnienie autobusów do przewozu uczniów utrzymywanych w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów 6) zapewnienie zastępczego środka transportu w przypadku awarii autobusu na każdej trasie związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, 7) zapewnienie miejsca dla opiekuna który będzie pracownikiem Zamawiającego w każdym autobusie realizującym zakres przedmiotu zamówienia, 8) wykonywanie przewozów szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej, z wyłączeniem świadczenia usługi w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych oraz letnich wakacji. 6. Wykonywanie przewozów może odbywać się na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych, w ramach przewozów regularnych lub regularnych specjalnych. 7. W ramach przewozów regularnych: 1) realizacja usługi nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm.), jednakże Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pierwszeństwa przejazdu na danej trasie wszystkim dzieciom uczęszczającym do szkoły, 2) wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie zakupu biletów miesięcznych, z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego, o których mowa w art. 5a i 8a ust. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tekst jednolity - Dz. U z 2018 r. poz. 295 z późn. zm.) - zatem z uwzględnieniem ulgi wynoszącej 49% w odniesieniu do dzieci i młodzieży w okresie od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej lub ponadpodstawowej 3) bilet powinien być wystawiany na każdego ucznia dowożonego do szkoły, 8. W ramach przewozów regularnych specjalnych: 1) realizacja usługi wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, 2) wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie w danym miesiącu na podstawie zryczałtowanej miesięcznej ceny dowozu i odwozu dla jednego ucznia, jaką Zamawiający zobowiązany jest uiścić Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia obliczoną na podstawie zapisów niniejszej SIWZ. 9. Wykaz dzieci objętych przedmiotem zamówienia (zawierający m. in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, PESEL) zostanie przekazany Wykonawcy w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający do 25 dnia każdego miesiąca (począwszy od miesiąca stycznia), będzie przekazywał Wykonawcy wykaz (listę) uczniów objętych przedmiotem umowy na dany miesiąc (dowożonych i odwożonych z miejsca zamieszkania). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian wykazu dzieci objętych przedmiotem zamówienia, zmian miejsca zamieszkania dzieci w tym także ilości dzieci objętych przedmiotem zamówienia, która to ilość określona w ust. 4 jest liczbą szacunkową. Różnica w ilości dzieci objętych przedmiotem zamówienia ujętych w wykazie nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 10. Harmonogram przewozów, o którym mowa w ust. 2, podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych lub przedszkolnych, a tym samym liczby przewożonych dzieci na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych dzieci oraz minimalizację kosztów dowozu. 11. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych - niezależnych od przewoźnika odstępstwa od ustalonego harmonogramu przewozów, o którym mowa w ust. 2, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: 1) odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, 2) zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, 3) czasowej zmiany organizacji ruchu, 4) niekorzystnych warunków atmosferycznych, 5) innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, 12. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. 2018, poz. 1990 z późn.zm.). 13. Zamawiający od wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy będzie żądał okazania aktualnych dokumentów: 1) dopuszczających dany pojazd do ruchu (dowody rejestracyjne) a w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem danego pojazdu – również dokument potwierdzający prawo do dysponowania tym pojazdem, 2) potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, obowiązany jest do okazania na każde żądanie Zmawiającego dokumentów potwierdzających odpowiedni stan techniczny pojazdów oraz ważne ubezpieczenie OC i NW.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności: 1) świadczenie usług transportowych dla miejscowości Gminy Cybinka, z których dzieci i młodzież będą dowożone z miejsca zamieszkania do szkół i przedszkoli, o których mowa w ust 1, 2) zwiększenie liczby tras objętych usługami,
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób wydaną(e) na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na przewozach szkolnych (przewozu dzieci do szkół), o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. (Przez jedną usługę rozumie się wartość umowy bądź zamówienia) b) dysponuje co najmniej 5 autobusami do przewozu osób, każdy o min. 40 miejscach siedzących - sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, Wszystkie pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane, sprawne technicznie i posiadać ważne przeglądy techniczne. Wszystkie pojazdy muszą posiadać ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie NNW. c) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia min. 5 osób posiadających stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D uprawniające do kierowania autobusem oraz do przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami oraz ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, a także legitymują się co najmniej 2-letnim stażem pracy w charakterze kierowcy autobusu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób wydaną(e) na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym, 2) wykaz usług wykonanych (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ), 4) wykaz osób (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
norma emisji spalin dla pojazdów 20,00
czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Do treści umowy zostaną wprowadzone zapisy dot. obowiązków stron, w szczególności warunki wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności. 2. Istotne postanowienia umowne określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Warunki dokonania zmian umowy określono w projekcie umowy. Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być złożona w formie pisemnej, sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie pismem odręcznym, na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Cybince z siedzibą: ul. Szkolna 5, 69-108 Cybinka, tel. 68 391 14 40, fax 68 411 37 69; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Cybince jest Pani Kinga Zduńska, e-mail: inspektor@cbi24.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przewozy szkolne w Gminie Cybinka”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewóz kredensu kuchennego - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę przewóz kredensu kuchennego na terenie Gorzowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI