Przewóz uczniów z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek szkolno-wychowawczych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz uczniów z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiewierz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Siewierz
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-31
  • Numer ogłoszenia554842-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554842-N-2019 z dnia 2019-05-31 r.

Gmina Siewierz: Przewóz uczniów z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, krajowy numer identyfikacyjny 53076100000000, ul. ul. Żwirki i Wigury  16 , 42-470  Siewierz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326499471, 6499400, e-mail siewierz@siewierz.pl, faks 326 499 402.
Adres strony internetowej (URL): www.siewierz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.siewierz.pl/przetargi/1/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.siewierz.pl/przetargi/1/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: RIFZP-VII.272.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów z terenu Gminy Siewierz do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021, w podziale na dwie odrębne części: Część 1: Świadczenie usługi transportu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Siewierz w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021 Część 2: Świadczenie usługi transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz wraz z zapewnieniem opieki do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Czeladzi, Będzinie i Dąbrowie Górniczej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części odrębnie obejmuje: Część 1: Świadczenie usługi transportu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Siewierz w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021 1) Przewóz będzie wykonywany autobusami Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić pojazdy dostosowane do przewozu dzieci w wieku szkolnym. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie autobusami szkolnymi - środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1990 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 58 z późn. zm.). 2) Wykonawca zapewni dowóz uczniów z wyznaczonych miejsc przystankowych do następujących placówek oświatowych: - Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 31, , - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Siewierzu z siedzibą przy ul. Długiej 2, - Szkoły Podstawowej w Brudzowicach z siedzibą przy ul. Szkolnej 41, Brudzowice, - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach z siedzibą przy ul. Przyszłości 9, - Oddziału przedszkolnego w Dziewkach przy ul. Niwy 16, Dziewki oraz transport powrotny do wyznaczonych przystanków. 3) Wykonawca zapewni co najmniej dwa autobusy przewożące dzieci do placówek (w tym jeden autobus - co najmniej 60 miejsc pasażerskich, drugi autobus - co najmniej 55 miejsc pasażerskich). 4) Trasy przejazdu i wskazanie sposobu realizacji przewozu:  trasa nr 1: Siewierz – Gołuchowice – Sulików – Siewierz – Czekanka ¬– Leśniaki – Żelisławice – Nowa Wioska – Piwoń – Siewierz. szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku i z powrotem wynosi ok. 83 km dziennie, a szacunkowa ilość przewożonych osób wynosi 55  trasa nr 2: Siewierz – Dziewki – Brudzowice – Dziewki – Podżarze – Żelisławice szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku i z powrotem wynosi ok. 75 km dziennie, a szacunkowa ilość przewożonych osób wynosi 60  ponadto: dowóz uczniów szkół wskazanych w pkt. 2) oraz uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych z siedzibą przy ulicy Zachodniej 4 w Wojkowicach Kościelnych na zawody sportowe na terenie Miasta i Gminy Siewierz, przedsięwzięcia w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury Sportu i Turystyki w oraz Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej im. L. Korusiewicza w Siewierzu. Wyjazdy poza teren gminy obejmują powiatowe, wojewódzkie lub ogólnopolskie zawody oraz konkursy szkolne. Średnioroczna liczba kilometrów wynosi około 2000 km, a w trakcie zawartej umowy wynosi łącznie około 4000 km. Wyjazdy poza teren gminy obejmują wyłącznie powiatowe, wojewódzkie lub ogólnopolskie zawody sportowe. Zlecenia będą składane Wykonawcy na 2 dni przed wyjazdem faxem, telefonicznie lub e-mailem. 5) Planowany harmonogram trasy nr 1 i trasy nr 2 zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 6) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy. 7) Transport będzie organizowany w dni zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021 oraz zgodnie z pkt 4 tiret 3. 8) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2004 r.), zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1a do SIWZ. Wiek pojazdu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Części XIX SIWZ. Wiek pojazdów nie powinien przekraczać 15 lat. Część 2: Świadczenie usługi transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz wraz z zapewnieniem opieki do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Czeladzi, Będzinie i Dąbrowie Górniczej 1) Przewóz będzie wykonywany pojazdami Wykonawcy przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych – środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1990 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 58 z późn. zm.). 2) Wykonawca zapewni dwa pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych:  na trasie nr 1: pojazd z minimum 17 miejscami pasażerskimi (w tym 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim) wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.  na trasie nr 2: - pojazd z co najmniej 17 miejscami pasażerskimi (w tym 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu. 3) Trasy przejazdu i wskazanie sposobu realizacji przewozu:  trasa nr 1: Brudzowice – Dziewki - Siewierz – Gołuchowice – Karsów - Wojkowice Kościelne – Marcinków – Będzin – Czeladź szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku i z powrotem wynosi ok. 110 km dziennie, a szacunkowa ilość przewożonych osób wynosi 15  trasa nr 2: Siewierz – Karsów – Wojkowice Kościelne – Dąbrowa Górnicza szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku i z powrotem wynosi ok. 59 km dziennie, a szacunkowa ilość przewożonych osób wynosi 11. 4) Wykonawca zapewni dowóz oraz odwóz uczniów i wychowanków wraz z zapewnieniem opiekunów w czasie przewozu z miejsca zamieszkania uczniów (Brudzowice, Dziewki, Siewierz, Gołuchowice, Wojkowice Kościelne, Karsów, Marcinków) do następujących szkól i placówek kształcenia specjalnego:  Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Będzinie z siedzibą przy ul. 11-go Listopada 7 w Będzinie,  Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi z siedzibą przy ul. Szpitalnej 66 w Czeladzi,  Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej z siedzibą przy ul. Swobodnej 59, w Dąbrowie Górniczej,  Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi „Ostoja”, z siedzibą w Czeladzi przy ul. Sikorskiego 5; oraz odwóz dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 5) Łączna, dzienna szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci ze szkół i placówek do miejsca zamieszkania wynosi ok. 169 km dziennie. 6) Transport będzie organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021. 7) Planowany harmonogram trasy nr 1 i trasy nr 2 zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 8) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy. 9) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami, specjalnie przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, np. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę/podjazd lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu. 10) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 r.), zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1b do SIWZ. Wiek pojazdu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Części XIX SIWZ. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami przez osoby pełnoletnie, niekarane, które są przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 12) Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. 13) Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane kwalifikacje i uprawnienia. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedstawienia: a) kopii aktualnego prawa jazdy kierowców uprawniającego do kierowania pojazdami, którymi będą przewożeni uczniowie, b) kopii dowodów rejestracyjnych pojazdów, c) kopii zaświadczenia o niekaralności opiekunów, d) kopii zaświadczenia o ukończonym kursie/szkoleniu pierwszej pomocy przedmedycznej opiekunów. 3. Pozostałe wymagania wspólne dla obu części: 1) Stan techniczny pojazdu musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące oraz wygodę i należytą obsługę, a w szczególności czystość, estetykę wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 2) Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku awarii pojazdów, do zapewnienia w czasie nie dłuższym niż 1 godziny od uzyskania informacji o awarii pojazdu zastępczego o przynajmniej równorzędnym standardzie i ilości miejsc, dostosowanego do przewozu dzieci szkolnych. 3) Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia dowożonych uczniów i wychowanków od następstw nieszczęśliwych wypadków. 4) Nie dopuszcza się aby Wykonawca w takcie realizowania przewozu przewoził inne osoby niż dzieci wskazane przez Zamawiającego oraz inne osoby niż wyznaczone do realizacji zamówienia. 5) Autobusy służące do przewozu dzieci muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać pasy bezpieczeństwa oraz aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. 6) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy. W szczególności możliwa jest zmiana trasy, w tym jej wydłużenie z uwagi na przebudowy i remonty dróg, zmiany organizacji ruchu i itp. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowców i opiekunów oraz stanu technicznego pojazdu Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 8) Zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia usług (kierowców/opiekunów) na inne osoby jest możliwa w uzasadnionych przypadkach (na skutek zdarzeń losowych, utraty uprawnień itp.) pod warunkiem wykazania uprawnień i spełnienia innych wymogów w zakresie nie mniejszym niż wskazane w SIWZ 9) Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z trasy. 10) Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zaangażowanych w wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-01   lub zakończenia: 2021-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-01 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie aktualnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 58 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zdolności technicznej: CZĘŚĆ 1: dysponowanie co najmniej dwoma autobusami, w tym jeden autobus o liczbie miejsc pasażerskich nie mniej niż 60 oraz drugi autobus o liczbie miejsc pasażerskich nie mniej niż 55. CZĘŚĆ 2: dysponowanie co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jeden pojazd z minimum 17 miejscami pasażerskimi (w tym co najmniej 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim) oraz jeden pojazd z co najmniej 17 miejscami pasażerskimi (w tym 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich). W zakresie zdolności zawodowej: CZĘŚĆ 1: dysponowanie minimum dwiema osobami, które będą pełnić funkcję kierowców i posiadają prawo jazdy kat. D uprawniające do kierowania pojazdami. CZĘŚĆ 2: dysponowanie minimum: - dwiema osobami, które będą pełnić funkcję kierowców i posiadają prawo jazdy kat. D uprawniające do kierowania pojazdami, - dwiema osobami, które będą pełnić funkcję opiekunów uczniów podczas transportu. Osoby te mają być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz być pełnoletnie i niekarane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Powyższe odnosi się do osób wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania usług, a ich imiona i nazwiska wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i uprawieniach Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie podać w wykazie osób (załącznik 5 do SIWZ) na wezwanie Zamawiającego. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Oferta Wykonawcy posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Oferta podmiotów występujących wspólnie: Na wezwanie Zamawiającego, każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę składa osobno dokumenty wymienione w pkt 1) i 2). Udział podmiotów trzecich: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, na wezwanie Zamawiającego, dokumentów wymienionych w pkt 1) i 2).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualna licencja uprawniająca do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 58 z późn. zm.) 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg zał. Nr 4 do SIWZ. 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za transport i opiekę nad uczniami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty wg: Część Nr 1 – zał. Nr 1a do SIWZ, Część Nr 2 – zał. Nr 1b do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. Nr 2 do SIWZ, 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg Zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 3) i 4) (wg załącznika 2 i 3 do SIWZ) składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wstępnie oceniona jako najkorzystniejsza nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości: Część 1: Świadczenie usługi transportu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Siewierz w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 2: Świadczenie usługi transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz wraz z zapewnieniem opieki do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Czeladzi, Będzinie i Dąbrowie Górniczej 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Postanowienia wspólne dla obu części: 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem „wadium”. 4. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz pok. nr 18 za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert albo załączyć bezpośrednio do oferty. W przypadku załączenia dokumentu wadialnego do oferty, zaleca się, aby był on dołączony w sposób umożliwiający jego zwrot bez naruszania integralności oferty (np. umieszczony w odrębnej koszulce, kopercie, itp. co pozwoli na jego niezależne odłączenie). 7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Średni wiek pojazdów 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w następującym zakresie: 1) zmiana trasy w przypadkach zmiany liczby dzieci lub spowodowana warunkami drogowymi, zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. 2) zmiana wykazu placówek – liczba placówek może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w przypadku gdy zaistnieje konieczność dowozu dziecka do placówki, zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. 3) zmiana liczby wykorzystywanych środków transportu stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego, w zależności od liczby dzieci, które uzyskały zgodę na dowóz do placówek oświatowych. Liczba wykorzystywanych środków transportu może ulec zmniejszeniu zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. 4) zmiana przewidzianej ilości km może ulec zmianie w zależności od trasy, w tym z uwagi na przebudowy i remonty dróg, zmiany organizacji ruchu, itp. zmiany liczby placówek oświatowych, liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz, ilości wykorzystywanych środków transportu, itp. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. 5) zmiana maksymalnej wysokości wartości umowy, w przypadku zwiększenia kwoty w budżecie Zamawiającego na realizację umowy w związku ze zwiększeniem potrzeb. 6) zmiana koordynatora wykonywania obowiązków umownych Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, itp. 7) zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia usług na inne osoby jest możliwa w uzasadnionych przypadkach (na skutek zdarzeń losowych, utraty uprawnień itp.) pod warunkiem wykazania uprawnień i spełnienia innych wymogów w zakresie nie mniejszym niż wskazane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku gdy poniższe zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: a) zmiana stawki podatku od towarów i usług. Do faktur wystawianych po wejściu w życie zmiany stawki podatku VAT naliczana będzie nowa stawka. b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, 2. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 1) ppkt 8 lit b-d będzie polegała na zmianie wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą dodatkowym (lub obniżonym) kosztom, które Wykonawca poniesie (zaoszczędzi) w związku ze zmianą regulacji prawnych. Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać będą zmienione przepisy. W tym przypadku oprócz kosztorysów Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentacji księgowej uzasadniającej różnicę obu kosztów. 3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 czerwca 2019 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – sala posiedzeń (pok. nr 2 parter).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usługi transportu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Siewierz w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przewóz będzie wykonywany autobusami Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić pojazdy dostosowane do przewozu dzieci w wieku szkolnym. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie autobusami szkolnymi - środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1990 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 58 z późn. zm.). 2) Wykonawca zapewni dowóz uczniów z wyznaczonych miejsc przystankowych do następujących placówek oświatowych: - Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 31, , - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Siewierzu z siedzibą przy ul. Długiej 2, - Szkoły Podstawowej w Brudzowicach z siedzibą przy ul. Szkolnej 41, Brudzowice, - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach z siedzibą przy ul. Przyszłości 9, - Oddziału przedszkolnego w Dziewkach przy ul. Niwy 16, Dziewki oraz transport powrotny do wyznaczonych przystanków. 3) Wykonawca zapewni co najmniej dwa autobusy przewożące dzieci do placówek (w tym jeden autobus - co najmniej 60 miejsc pasażerskich, drugi autobus - co najmniej 55 miejsc pasażerskich). 4) Trasy przejazdu i wskazanie sposobu realizacji przewozu:  trasa nr 1: Siewierz – Gołuchowice – Sulików – Siewierz – Czekanka ¬– Leśniaki – Żelisławice – Nowa Wioska – Piwoń – Siewierz. szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku i z powrotem wynosi ok. 83 km dziennie, a szacunkowa ilość przewożonych osób wynosi 55  trasa nr 2: Siewierz – Dziewki – Brudzowice – Dziewki – Podżarze – Żelisławice szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku i z powrotem wynosi ok. 75 km dziennie, a szacunkowa ilość przewożonych osób wynosi 60  ponadto: dowóz uczniów szkół wskazanych w pkt. 2) oraz uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych z siedzibą przy ulicy Zachodniej 4 w Wojkowicach Kościelnych na zawody sportowe na terenie Miasta i Gminy Siewierz, przedsięwzięcia w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury Sportu i Turystyki w oraz Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej im. L. Korusiewicza w Siewierzu. Wyjazdy poza teren gminy obejmują powiatowe, wojewódzkie lub ogólnopolskie zawody oraz konkursy szkolne. Średnioroczna liczba kilometrów wynosi około 2000 km, a w trakcie zawartej umowy wynosi łącznie około 4000 km. Wyjazdy poza teren gminy obejmują wyłącznie powiatowe, wojewódzkie lub ogólnopolskie zawody sportowe. Zlecenia będą składane Wykonawcy na 2 dni przed wyjazdem faxem, telefonicznie lub e-mailem. 5) Planowany harmonogram trasy nr 1 i trasy nr 2 zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 6) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy. 7) Transport będzie organizowany w dni zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021 oraz zgodnie z pkt 4 tiret 3. 8) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2004 r.), zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1a do SIWZ. Wiek pojazdu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Części XIX SIWZ. Wiek pojazdów nie powinien przekraczać 15 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Średni wiek pojazdów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usługi transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz wraz z zapewnieniem opieki do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Czeladzi, Będzinie i Dąbrowie Górniczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przewóz będzie wykonywany pojazdami Wykonawcy przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych – środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1990 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 58 z późn. zm.). 2) Wykonawca zapewni dwa pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych:  na trasie nr 1: pojazd z minimum 17 miejscami pasażerskimi (w tym 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim) wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.  na trasie nr 2: - pojazd z co najmniej 17 miejscami pasażerskimi (w tym 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu. 3) Trasy przejazdu i wskazanie sposobu realizacji przewozu:  trasa nr 1: Brudzowice – Dziewki - Siewierz – Gołuchowice – Karsów - Wojkowice Kościelne – Marcinków – Będzin – Czeladź szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku i z powrotem wynosi ok. 110 km dziennie, a szacunkowa ilość przewożonych osób wynosi 15  trasa nr 2: Siewierz – Karsów – Wojkowice Kościelne – Dąbrowa Górnicza szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku i z powrotem wynosi ok. 59 km dziennie, a szacunkowa ilość przewożonych osób wynosi 11. 4) Wykonawca zapewni dowóz oraz odwóz uczniów i wychowanków wraz z zapewnieniem opiekunów w czasie przewozu z miejsca zamieszkania uczniów (Brudzowice, Dziewki, Siewierz, Gołuchowice, Wojkowice Kościelne, Karsów, Marcinków) do następujących szkól i placówek kształcenia specjalnego:  Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Będzinie z siedzibą przy ul. 11-go Listopada 7 w Będzinie,  Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi z siedzibą przy ul. Szpitalnej 66 w Czeladzi,  Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej z siedzibą przy ul. Swobodnej 59, w Dąbrowie Górniczej,  Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi „Ostoja”, z siedzibą w Czeladzi przy ul. Sikorskiego 5; oraz odwóz dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 5) Łączna, dzienna szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci ze szkół i placówek do miejsca zamieszkania wynosi ok. 169 km dziennie. 6) Transport będzie organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021. 7) Planowany harmonogram trasy nr 1 i trasy nr 2 zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 8) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy. 9) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami, specjalnie przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, np. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę/podjazd lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu. 10) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 r.), zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1b do niniejszej specyfikacji. Wiek pojazdu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Części XIX niniejszej specyfikacji. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami przez osoby pełnoletnie, niekarane, które są przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 12) Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. 13) Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane kwalifikacje i uprawnienia. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedstawienia: a) kopii aktualnego prawa jazdy kierowców uprawniającego do kierowania pojazdami, którymi będą przewożeni uczniowie, b) kopii dowodów rejestracyjnych pojazdów, c) kopii zaświadczenia o niekaralności opiekunów, d) kopii zaświadczenia o ukończonym kursie/szkoleniu pierwszej pomocy przedmedycznej opiekunów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Średni wiek pojazdów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rejestracje auta z Niemiec - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie rejestracja auta sprowadzonego z Niemiec. Przegląd wykonany, kompletna dokumentacja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI