Przewóz pracowników na terenie m.st. Warszawy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz pracowników na terenie m.st. Warszawy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-10-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Oczyszczania Miasta
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-10
  • Numer ogłoszenia634140-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 634140-N-2018 z dnia 2018-10-10 r.

Zarząd Oczyszczania Miasta: Przewóz pracowników na terenie m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 010352346, ul. Al. Jerozolimskie  11/19 , 00-508  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48222770470, e-mail przetargi@zom.waw.pl, faks +48226282674.
Adres strony internetowej (URL): www.zom.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zom.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dostarczenie oferty za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście do siedziby Zamawiającego
Adres:
Zarząd Oczyszczania Miasta, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, pok. 303

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz pracowników na terenie m.st. Warszawy
Numer referencyjny: ZOM/KP/8/18/I
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przewóz pracowników wykonujących prace porządkowe na terenie m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części: Część I 1) Przewóz grupy do 40 pracowników w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2019 r. wraz z narzędziami służącymi do prac ręcznego oczyszczania jednym autobusem przeznaczonym do tego celu, spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2) Przewóz pracowników z bazy zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Annopol 4b do miejsca pracy na terenie Warszawy i z powrotem po jej zakończeniu wraz z zabraniem i przewozem narzędzi. 3) Autobus powinien być podstawiony pod bazę na 20 minut przed rozpoczęciem pracy. Przewóz pracowników będzie odbywał się w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach: 600-1400, z zastrzeżeniem §3 ust. 3 umowy. 4) Wykonawca ma obowiązek pozostawienia w gotowości autobusu z własnym kierowcą do dyspozycji Zamawiającego w godzinach podanych w ust. 3. 5) Miejsce dowozu do realizacji prac, jak i miejsce oraz godzina odbioru pracowników po wykonaniu tych prac z różnych punktów miasta, będą określane codziennie przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie sprawował nadzór nad przewożoną grupą osób. Część II 1) Przewóz grupy do 40 pracowników w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2019 r. wraz z narzędziami służącymi do prac ręcznego oczyszczania jednym autobusem przeznaczonym do tego celu, spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2) Przewóz pracowników z bazy zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Annopol 4b do miejsca pracy na terenie Warszawy i z powrotem po jej zakończeniu wraz z zabraniem i przewozem narzędzi. 3) Autobus powinien być podstawiony pod bazę na 20 minut przed rozpoczęciem pracy. Przewóz pracowników będzie odbywał się w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach: 600-1400, z zastrzeżeniem §3 ust. 3 umowy. 4) Wykonawca ma obowiązek pozostawienia w gotowości autobusu z własnym kierowcą do dyspozycji Zamawiającego w godzinach podanych w ust. 3. 5) Miejsce dowozu do realizacji prac, jak i miejsce oraz godzina odbioru pracowników po wykonaniu tych prac z różnych punktów miasta, będą określane codziennie przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie sprawował nadzór nad przewożoną grupą osób. Część III 1) Przewóz grupy do 40 pracowników w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2019 r. wraz z narzędziami służącymi do prac ręcznego oczyszczania jednym autobusem przeznaczonym do tego celu, spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2) Przewóz pracowników z bazy zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Annopol 4b do miejsca pracy na terenie Warszawy i z powrotem po jej zakończeniu wraz z zabraniem i przewozem narzędzi. 3) Autobus powinien być podstawiony pod bazę na 20 minut przed rozpoczęciem pracy. Przewóz pracowników będzie odbywał się w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach: 630-1430, z zastrzeżeniem §3 ust. 3 umowy. 4) Wykonawca ma obowiązek pozostawienia w gotowości autobusu z własnym kierowcą do dyspozycji Zamawiającego w godzinach podanych w ust. 3. 5) Miejsce dowozu do realizacji prac, jak i miejsce oraz godzina odbioru osób po wykonaniu tych prac z różnych punktów miasta, będą określane codziennie przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie sprawował nadzór nad przewożoną grupą osób. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, oddzielnie dla każdej części zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę na okres obowiązywania umowy osoby/osób w oparciu o umowę o pracę, który będzie wykonywał pracę kierowcy autobusu. Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 2 do umowy. Szczegółowe warunki i zakres prac oraz zasady rozliczania określa załącznik nr 4 do SIWZ. Dane techniczne autobusów określono w załączniku nr 3 do SIWZ. Standardy jakościowe wykonania usługi określono w § 3 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na wykonaniu usługi przewozu pracowników. Zamówienia te zostaną udzielone w przypadku:  wyczerpania się kwoty określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy  konieczności skorzystania z większej liczby autobusów, niż określona w zamówieniu podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-12-01   lub zakończenia: 2019-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-01 2019-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 2200 z poźn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować (oddzielnie dla każdej części zamówienia): - jednym autobusem posiadającym aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC, o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 44 (+ miejsce dla kierowcy), wyposażonym w: a) minimum 2 luki bagażowe otwierane z prawej i lewej strony autobusu, o wys. 70-80 cm, przy czym przestrzeń bagażowa w świetle bagażnika (luki bagażowe na przestrzał) musi mieć wysokość min. 45 cm, b) minimum dwoje działających drzwi umieszczonych na początku i końcu (ew. środku) autobusu po jego prawej stronie, c) minimum dwie sprawne klapy dachowe do wentylacji, otwierane boczne okna lub klimatyzację, d) ogrzewanie, e) gniazdko wtykowe 12V umożliwiające podłączenie ładowarki do telefonu, f) maksymalna dopuszczalna wysokość autokaru to 3,5 m.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualnej licencji na krajowy transport drogowy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 2200 z poźn. zm.), 2) wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ (w zależność od części na którą składana jest oferta).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenia własne wykonawcy, o treści zgodnej z załącznikiem nr 2a oraz 2b do SIWZ; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 2-3 niniejszej SIWZ (o ile dotyczy); 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy); 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 6) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) część I – 3 000,00 zł.; 2) część II – 3 000,00 zł.; 3) część III – 3 000,00 zł.; W przypadku składania oferty na więcej części zamówienia – suma wadium dla tych części.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie zmiany potencjału technicznego, o którym mowa w załączniku nr 3 do umowy, z zastrzeżeniem, że wymagania techniczne pojazdu powinny być takie same lub lepsze niż wskazane w powyższym załączniku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przewóz grupy do 40 pracowników w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2019 r. wraz z narzędziami służącymi do prac ręcznego oczyszczania jednym autobusem przeznaczonym do tego celu, spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2) Przewóz pracowników z bazy zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Annopol 4b do miejsca pracy na terenie Warszawy i z powrotem po jej zakończeniu wraz z zabraniem i przewozem narzędzi. 3) Autobus powinien być podstawiony pod bazę na 20 minut przed rozpoczęciem pracy. Przewóz pracowników będzie odbywał się w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach: 600-1400, z zastrzeżeniem §3 ust. 3 umowy. 4) Wykonawca ma obowiązek pozostawienia w gotowości autobusu z własnym kierowcą do dyspozycji Zamawiającego w godzinach podanych w ust. 3. 5) Miejsce dowozu do realizacji prac, jak i miejsce oraz godzina odbioru pracowników po wykonaniu tych prac z różnych punktów miasta, będą określane codziennie przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie sprawował nadzór nad przewożoną grupą osób. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę na okres obowiązywania umowy osoby/osób w oparciu o umowę o pracę, który będzie wykonywał pracę kierowcy autobusu. Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 2 do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-12-01
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przewóz grupy do 40 pracowników w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2019 r. wraz z narzędziami służącymi do prac ręcznego oczyszczania jednym autobusem przeznaczonym do tego celu, spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2) Przewóz pracowników z bazy zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Annopol 4b do miejsca pracy na terenie Warszawy i z powrotem po jej zakończeniu wraz z zabraniem i przewozem narzędzi. 3) Autobus powinien być podstawiony pod bazę na 20 minut przed rozpoczęciem pracy. Przewóz pracowników będzie odbywał się w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach: 600-1400, z zastrzeżeniem §3 ust. 3 umowy. 4) Wykonawca ma obowiązek pozostawienia w gotowości autobusu z własnym kierowcą do dyspozycji Zamawiającego w godzinach podanych w ust. 3. 5) Miejsce dowozu do realizacji prac, jak i miejsce oraz godzina odbioru pracowników po wykonaniu tych prac z różnych punktów miasta, będą określane codziennie przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie sprawował nadzór nad przewożoną grupą osób. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę na okres obowiązywania umowy osoby/osób w oparciu o umowę o pracę, który będzie wykonywał pracę kierowcy autobusu. Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 2 do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-12-01
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przewóz grupy do 40 pracowników w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2019 r. wraz z narzędziami służącymi do prac ręcznego oczyszczania jednym autobusem przeznaczonym do tego celu, spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2) Przewóz pracowników z bazy zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Annopol 4b do miejsca pracy na terenie Warszawy i z powrotem po jej zakończeniu wraz z zabraniem i przewozem narzędzi. 3) Autobus powinien być podstawiony pod bazę na 20 minut przed rozpoczęciem pracy. Przewóz pracowników będzie odbywał się w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach: 600-1400, z zastrzeżeniem §3 ust. 3 umowy. 4) Wykonawca ma obowiązek pozostawienia w gotowości autobusu z własnym kierowcą do dyspozycji Zamawiającego w godzinach podanych w ust. 3. 5) Miejsce dowozu do realizacji prac, jak i miejsce oraz godzina odbioru pracowników po wykonaniu tych prac z różnych punktów miasta, będą określane codziennie przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie sprawował nadzór nad przewożoną grupą osób. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę na okres obowiązywania umowy osoby/osób w oparciu o umowę o pracę, który będzie wykonywał pracę kierowcy autobusu. Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 2 do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-12-01
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego - Pawliczka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI