Organizacja dwudniowej wycieczki dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja dwudniowej wycieczki dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki do Berlina.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOpolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-14
  • Numer ogłoszenia586799-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586799-N-2019 z dnia 2019-08-14 r.

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki: Organizacja dwudniowej wycieczki dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki do Berlina.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, krajowy numer identyfikacyjny 16012870100000, ul. ul. Krakowska  38 , 45-075  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 33 600, e-mail biuro@ocrg.opolskie.pl, faks 77 40 33 609.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ocrg.opolskie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ocrg.opolskie.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ocrg.opolskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, ul. Krakowska 38, 45-075 Opole

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dwudniowej wycieczki dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki do Berlina.
Numer referencyjny: DOA/323/57/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwudniowej wycieczki do Berlina dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w terminie 27 - 28 września 2019 r. 1. Liczba uczestników: min. 25 – maks. 33. 2. Ostateczna lista uczestników zostanie przesłana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed datą wyjazdu, liczba uczestników wyjazdu będzie nie większa niż 33 osoby. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zorganizowania wycieczki w przypadku przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy i niemożliwości dotrzymania terminu określonego powyżej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania wycieczki w przypadku braku minimalnej ilości uczestników. II. Program wycieczki Dzień 1. Wyjazd do Berlina ok. 5 rano z Opola. Przyjazd do Berlina. Zwiedzenia z przewodnikiem ok 6-8 godzin (pieszo lub komunikacją miejską). Proponowana trasa: Plac Aleksandra z Wieżą Telewizyjną – najpiękniejsze podwórka berlińskie Hackesche Höfe – berlińska starówka Nikolaiviertel – Katedra Berlińska – Wyspa Muzealna – Plac Zamkowy – plac Gendarmenmarkt – dawne przejście graniczne Checkpoint Charlie – fragment Muru Berlińskiego – nowoczesny Plac Poczdamski – Sony Center – Pomnik Holocaustu – Brama Brandenburska – Reichstag. Obiadokolacja w trakcie zwiedzania. Czas wolny. Nocleg. Dzień 2. Śniadanie. Wykwaterowanie się z hotelu. Zwiedzanie Berlina na rowerach – aktywny i ekologiczny sposób poznania stolicy Niemiec dla małych grup (2 grupy po max. 17 osób). Czas zwiedzania około 4 godzin. Obiadokolacja. Czas wolny. Powrót do Polski w godzinach wieczornych. III. Obowiązki Wykonawcy w poszczególnych dniach wyjazdu 1. 1 dzień: 1) Bilety wstępu do wieży telewizyjnej dla wszystkich uczestników wycieczki. 2) Wejście do Reichstag-u – pomoc w zakresie komunikacji z obsługą Reichstagu. Po stronie Zamawiającego pozostają formalności związane ze zgłoszeniem uczestników. 3) Obiadokolacja. 2. 2 dzień: 1) Zapewnienie rowerów elektrycznych dla wszystkich uczestników wycieczki. 2) Śniadanie w obiekcie noclegowym 3) Zapewnienie dwóch polsko języcznych przewodników, którzy poprowadzą grupy rowerowe po zielonych terenach Berlina. 4) obiadokolacja. IV. Wymagania dot. przewozu uczestników 1. Wykonawca zapewni przewóz wszystkim uczestnikom wycieczki bezpiecznym i odpowiednio do tego celu przystosowanym środkiem transportu na całej trasie Opole-Berlin-Opole. Środek transportu musi być wyposażony w sprawną klimatyzację oraz toaletę czynną na całej trasie przejazdu. 2. Wszystkie koszty związane z zapewnieniem środka transportu, ubezpieczeniem oraz innymi opłatami wynikającymi podczas jazdy (m.in. opłata za miejsca parkingowe, itp.) ponosi Wykonawca. 3. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni pojazd zastępczy w ciągu maksymalnie 2 godzin. V. Wymagania dot. noclegów Wykonawca zorganizuje i zapewni 1 nocleg dla każdego uczestnika wycieczki w obiekcie hotelarskim, w pokojach 1 i 2 osobowych dla niepalących, z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym. Standard obiektu nie może być niższy niż 3 gwiazdki. W odniesieniu do miejsca noclegu, wszyscy uczestnicy wycieczki muszą zostać zakwaterowani w tym samym obiekcie hotelarskim. Nie dopuszcza się możliwości przenoszenia żadnego uczestnika do innego obiektu hotelarskiego. Miejsce noclegu (obiekt hotelarski) musi posiadać zaplecze gastronomiczne i znajdować się w odległości nie większej niż 2 km pieszo od najbliższej stacji metra. VI. Wymagania dot. wyżywienia Zamawiający zastrzega, iż wśród uczestników mogą pojawić się osoby będące na diecie bezglutenowej, weganie oraz wegetarianie. Ostateczną informację o takich osobach Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą wyjazdu. 1. 1 dzień 1) Obiadokolacja. Obiad dla każdego uczestnika wycieczki musi składać się z następujących elementów: a) Ciepłego danie głównego obejmującego: mięso lub rybę lub danie jarskie, dodatek skrobiowy, surówkę lub warzywa gotowane. b) Deseru. c) Gorącego napoju - do wyboru: kawa i herbata. 2. 2 dzień 1) Śniadanie w hotelu w formie szwedzkiego bufetu musi składać się z min. następujących elementów: a) Kawa, b) Herbata, c) soki owocowe, d) mleko do kawy, e) cukier, f) woda mineralna gazowana i niegazowana, g) pieczywo – różne rodzaje, w tym pieczywo bezglutenowe, h) masło, i) krojone plasterki warzyw j) krojone plasterki sera żółtego i białego, k) krojone plasterki szynki (min. 2 rodzaje), l) co najmniej jedno danie na ciepło np. kiełbaski na ciepło, jajecznica itp., m) owoce sezonowe filetowane, n) do wyboru opcja śniadaniowa na słodko np. płatki śniadaniowe, musli, croissant itp. 2) Obiadokolacja. Obiad dla każdego uczestnika wycieczki musi składać się z następujących elementów: a) Ciepłego danie głównego obejmującego: mięso lub rybę lub danie jarskie, dodatek skrobiowy, surówkę lub warzywa gotowane. b) Deseru. c) Gorącego napoju - do wyboru: kawa i herbata. VII . Wymagania dot. opiekuna grupy (pilota) oraz przewodnika 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 1 opiekuna grupy (pilota) na czas trwania całego pobytu w Berlinie oraz przewodnika podczas atrakcji wymienionych w pkt. III.1, III.2,. Wszystkie koszty związane z udziałem opiekuna grupy (pilota), tj. ubezpieczenie, nocleg, wyżywienie i z udziałem przewodników w wycieczce ponosi Wykonawca. 2) Do szczegółowych obowiązków opiekuna należeć będzie: a) sprawowanie opieki nad wszystkimi uczestnikami wyjazdu ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, b) współdziałanie z przedstawicielem Zamawiającego na każdym etapie realizacji i harmonogramu wyjazdu, c) kontakt z obsługą restauracji w miejscach spożywania posiłków, d) pomoc uczestnikom przy zakwaterowaniu i wykwaterowaniu z hotelu, e) inne zadania związane z sprawowaniem opieki nad grupą uczestników zlecone przez Zamawiającego, VIII. Wymagania dot. ubezpieczenia 1) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia każdego uczestnika wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz kosztów leczenia i pobytu w szpitalu na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. na czas pobytu w Berlinie tj. od momentu przyjazdu do Berlina (piątek) do momentu wyjazdu uczestników z Berlina (sobota). 2) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć bagaż każdego z uczestników wyjazdu na kwotę co najmniej 2.000,00 zł. na czas pobytu w Berlinie tj. od momentu przyjazdu do Berlina (piątek) do momentu wyjazdu uczestników z Berlina (sobota). 3) Zamawiający przekaże ostateczną listę uczestników z danymi do ubezpieczenia najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą wyjazdu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia najpóźniej na 2 dni robocze przed datą wyjazdu. IX. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Na każdym etapie przebiegu wycieczki uczestnicy muszą być traktowani jako grupa nierozłączna. 2) Ewentualne zmiany w programie muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 3) Zamawiający nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby zakwaterowane oraz kosztów np. związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. 4) Wszystkie punkty wycieczki realizowane przez Wykonawcę będą konsultowane na bieżąco z Zamawiającym. 5) Kalkulacja cenowa ma być przygotowana na maksymalną ilość uczestników z uwzględnieniem kosztów jednostkowych podanych za 1 osobę. 6) Zamawiający zastrzega, iż ostateczna należność za realizację usługi będzie nie mniejsza niż za uczestnictwo 25 osób, a maksymalnie 33 osób. X. Zatrudnianie na podstawie umowy o pracę – art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Zgodnie z artykułem 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zmawiający wymaga aby kierowcy bezpośrednio zaangażowani w realizację zadań zamówienia byli zatrudnieni przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonywaną w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. b) W przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa powyżej zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. c) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa powyżej. d) Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji dot. zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia. e) W przypadku stwierdzenia niewywiązywania się przez Wykonawcę z tego obowiązku Zamawiający jest uprawniony do naliczenia kary umownej, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy.

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60170000-0
63000000-9
55320000-9
55100000-1
66510000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28170,78
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy 3) oświadczenie dot. grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Odległość obiektu hotelarskiego od stacji metra 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień Umowy w następującym okresie i przy spełnianiu następujących warunków: 1) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed zawarciem Umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron – możliwa jest zmiana terminu wyjazdu, 2) gdy nastąpią zmiany w szczególności dotyczące względów organizacyjnych, technicznych, osobowych – Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu do Holandii
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu z województwa opolskiego do Haarlemu lub okolic przed świętami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI