II – drugie postępowanie na wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
II – drugie postępowanie na wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym 2018/2019 w zakresie realizacji zadania II i zadania III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLwówek
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lwówek
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-01
  • Numer ogłoszenia597838-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597838-N-2018 z dnia 2018-08-01 r.

Gmina Lwówek: II – drugie postępowanie na wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym 2018/2019 w zakresie realizacji zadania II i zadania III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
30%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek, krajowy numer identyfikacyjny 53041300000, ul. ul. Ratuszowa  2 , 64310   Lwówek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 414 024, e-mail urzad@lwowek.com.pl, faks 614 414 212.
Adres strony internetowej (URL): www.lwowek.com.pl; www.bip.lwowek.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.lwowek.com.pl; www.bip.lwowek.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.lwowek.com.pl; www.bip.lwowek.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II – drugie postępowanie na wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym 2018/2019 w zakresie realizacji zadania II i zadania III
Numer referencyjny: RG.271.07.01.2018.ZJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
dwie części (dwa zadania)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Lwówek - dowozy stałe, określone w czterech zadaniach, a także oddzielnie na indywidualne zamówienia obsługiwanych szkół, do placówek leczniczych, do obiektów sportowych (na zawody sportowe, rekreacyjne i inne), na terenie Gminy Lwówek oraz poza teren Gminy Lwówek, po drogach o utwardzonych nawierzchniach gruntowych i nawierzchniach asfaltowych, na okres roku szkolnego 2018/2019. 2. Uwaga: zamawiający podaje w opisie przedmiotu zamówienia orientacyjną (przybliżoną) ilość kilometrów do przejechania na poszczególnych trasach (w poszczególnych zadaniach), w oparciu o szacunkową organizację roku szkolnego 2018/2019. Faktyczna ilość kilometrów do przejechania w wyszczególnionych zadaniach (na poszczególnych trasach) zostanie określona po dokonaniu przez zainteresowane placówki szkolne organizacji nowego roku szkolnego 2018/2019 i po przejechaniu z Wykonawcą usług trasy przewozowej, ilość ta zostanie ujęta w nowym harmonogramie do dnia 14.09.2018r. Zamawiający solidarnie uprzedza, że faktyczne ilości kilometrów do przejechania na poszczególnych trasach mogą się różnić od podanych w siwz z uwagi na sytuację niemożliwą do przewidzenia na etapie tworzenia siwz (w tym momencie brak organizacji nowego roku szkolnego 2018/2019). 3. Zakres przedmiotu zamówienia - dowozy stałe: 1) zadanie drugie (II); trasa: Bródki – Brody – Pakosław – Lwówek - Grońsko - Komorowo - Komorowice - Zębowo – Linie, orientacyjna ilość kilometrów - 663 km tygodniowo, 2) zadanie trzecie (III); trasa: Konin – Zgierzanka – Posadowo – Lwówek – Zębowo – Tarnowiec -Komorowice - Linie orientacyjna ilość kilometrów - 641 km tygodniowo, 4. Uwagi do przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający podaje docelowe miejscowości dojazdu autobusów – które nie odzwierciedlają ilości wszystkich przystanków, konkretna ilość przystanków zostanie ostatecznie określona i przekazana do wiadomości Wykonawcy po dokonaniu organizacji nowego roku szkolnego 2018/2019 do dnia 14.09.2018r. Na dzień ogłoszenia postępowania Zamawiający z oczywistych powodów nie potrafi określić dokładnej liczby przystanków bo nie zna rozkładu zajęć dzieci i młodzieży, które należy dowieść do szkół i odwieść z powrotem do miejsc ich zamieszkania; 2) Zamawiający gwarantuje pokrycie kosztów dowozów stałych, wyszczególnionych powyżej, pozostałe inne dowozy i przewozy są płatne na indywidualne zamówienie poszczególnych placówek oświatowych (szkól i przedszkoli) z terenu gminy Lwówek w cenach za 1km jednakowych jak w złożonej ofercie przetargowej w przedmiotowym postępowaniu, każdorazowe zlecenie innych dowozów i przewozów niż stałe nastąpi przez koordynatora ds. dowozów (pracownika Urzędu Miasta i Gminy Lwówek), który powiadomi zainteresowanego Wykonawcę (odpowiedniego dla szkół i przedszkoli na obsługiwanej trasie dowozów) o przewozach innych niż dowozy stałe nie później na 3 dni przed ich planowanym wykonaniem, placówki szkolne i przedszkolne są zobowiązane do załatwiania spraw z przewozami innymi niż stałe za pośrednictwem koordynatora dowozów; 3) Zamawiający ze swej strony zapewnia opiekę nad dowożonymi dziećmi i młodzieżą podczas ich przewozów w dowozach stałych; 4) Zamawiający zachęca Wykonawców przystępujących do postępowania aby zapoznali się z przebiegiem poszczególnych tras i stanem dróg na tych trasach, co mogą uczynić po wcześniejszym umówieniu się z koordynatorem ds. dowozów, tel. do kontaktu w godzinach pracy zamawiającego: Sekretarz Gminy Lwówek Maciej Piechowiak; 44 17 617 lub, 724 007 070; 5) Wykonawcy przystępujący do postępowania muszą się liczyć z niezamierzonymi przez Zamawiającego, a wynikającymi z organizacji roku szkolnego w poszczególnych placówkach oświatowych na terenie gminy Lwówek, korektami harmonogramów dowozów i odwozów, które mogą wpłynąć na długości tras w poszczególnych zadaniach i mogą oscylować w granicach do +/- 20% długości poszczególnych tras dowozów stałych (w zakresie tygodniowych przebiegów tras dowozów stałych). 6) Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca zapewnia uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 8) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód i zdarzeń losowych powstałych podczas przewozu. 9) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy (tj. do miejsca stałego garażowania pojazdu). 10) Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zadania podwykonawcy. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz przebiegu i długości tras w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia na warunkach podanych w ofercie. 5. Wymagania do środków transportu 1) Każdorazowo przewozy uczniów muszą odbywa się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), zwanej dalej Prd oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), zwanym dalej RMwtp; czyli: autobusami szkolnymi (spełniającymi wymagania określone w art. 2 pkt 41a Prd i § 22 RMwtp) lub w przypadku nie posiadania autobusów szkolnych, autobusami dostosowanymi do przewozu dzieci (spełniającymi wymagania określone w §§ 17 - 20a z elementami wyposażenia określonymi w § 22 ust. 1, co najmniej w pkt 1 i w pkt 3 lit. c RMwtp). 2) Zamawiający wymaga, aby dowóz i odwóz dzieci i młodzieży odbywał się bezwzględnie oddzielnymi autobusami przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych obejmujących swym zakresem jedną lub więcej tras wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia jako: - zadanie drugie (II), - zadanie trzecie (III), Każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie, lub dokonać wyboru jednego z zadań, lub więcej (oferta składana jest na konkretne zadanie). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) i 7) ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp. 10. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia; 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 5) Środki transportu wykorzystywane przez wykonawców, każdorazowo przed rozpoczęciem semestru szkolnego (w dniach od 20 do 27 sierpnia 2018 r. oraz pomiędzy 14 a 23 stycznia 2019 r.) obowiązkowo muszą pozytywnie przejść dodatkowy przegląd techniczny przeprowadzony przez Okręgową Stację Kontroli Pojazdów Zakład Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp. z o.o., ul. Powstańców Wlkp. 40, 64-310 Lwówek. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w podanych wyżej terminach dokumentów potwierdzających wykonanie powyższych przeglądów. Wykonawca, bez zgody Zamawiającego nie może zmienić wykorzystywanego do realizacji zamówienia środka transportu w trakcie wykonywania zamówienia. Warunkiem uzyskania takiej zgody będzie dostarczenie do Zamawiającego dokumentu potwierdzającego pozytywne przejście przeglądu technicznego przez zamieniany pojazd w Stacji kontroli, o której mowa powyżej, wykonanego nie wcześniej niż dwa tygodnie przed dokonaną zamianą oraz spełnienie warunków określonych w pkt III.2. SIWZ; Wykonawca ponosi koszty związane z przeglądami technicznymi. 6) Osoby wykonujące w imieniu wykonawcy przedmiot zamówienia muszą posiadać przewidziane prawem uprawnienia do kierowania środkami transportu wykorzystywanymi do realizacji Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedmiotowe uprawnienia zgodnie z zasadami określonymi w pkt III.16.5) SIWZ.(wykonawca przed rozpoczęciem dowozów przedstawi zamawiającemu powyższe, jeżeli będą to inne osoby, a niżeli te, które zostały przedstawione w wykazie osób przedstawionym w postępowaniu przetargowym) 11. Wymagania organizacyjne. Wykonawcy przystępujący do przedmiotowego postępowania akceptują bez zastrzeżeń organizację roku szkolnego w Gminie Lwówek i ewentualne zmiany (czy różnice) w ilościach kilometrów na poszczególnych trasach, które nie mogą być podstawą roszczeń wykonawców do uzyskania od Zamawiającego zapewnienia w harmonogramach dowozów takich ilości kilometrów jakie zostały podane jako orientacyjne (przybliżone), z uwagą na powyższe Wykonawcy winni się liczyć z możliwością zmniejszenia bądź zwiększenia kilometrów faktycznego przewozu, w każdym z okresów trwania roku szkolnego w okresie wymaganego terminu wykonywania przedmiotowego zamówienia publicznego. 12. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu wykonanie usługi pierwszej jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy), a w przypadku awarii pojazdu przeznaczonego do wykonywania zadania lub absencji kierowcy, obowiązkowo i bezwzględnie zorganizuje na swój koszt przewóz zastępczy, na trasie dowozu z uprawnionym kierowcą, na czas zaistniałej awarii nie powodując kolizji w ustalonych dowozach stałych, w standardzie nie gorszym niż pierwotnie przeznaczony do wykonywania zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiającemu na transport zastępczy gwarancji jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy). 13. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w rozdziale V. ust. 3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w rozdziale VII. ust. 2. w odniesieniu do podwykonawców. 5) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten dotyczy także dalszych podwykonawców. 6) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 7) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 14. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.), obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób, w ilości co najmniej - 4 osób, które będą wykonywały usługi dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym 2018/2019 określone w opisie przedmiotu zamówienia, ww. osoby winny być zatrudnione na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. 2) W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, w zakresie o którym mowa w pkt. 1), ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji przedmiotowej umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna liczba osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. 3) W celu kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający może zażądać od pracowników wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa wyżej oświadczenia dotyczącego formy zatrudnienia i czynności wykonywanych na podstawie umowy o pracę, zleconych im przez Wykonawcę w związku z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa wyżej wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących roboty na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę powyżej liczby wymaganych pracowników wykonujących przedmiotowe usługi.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60140000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 2200 z późn. zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający wymaga aby wykonawcy spełniając warunek zdolności technicznej o którym mowa w art. 22 ust. 1b. pkt. 3) ustawy Pzp wykazali, że; - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie), wykonali lub wykonują minimum dwa zamówienia z kategorii usług z zakresu transportu osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw i adresów odbiorców (zamawiających) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, lub są wykonywane należycie, oraz - posiadają sprzęt niezbędny do wykonywania zamówienia w zadaniu II i w zadaniu III; minimum jeden autobus dla każdego z zadań, spełniający warunki określone w rozdziale III siwz, oraz - zamawiający wymaga, aby wykonawcy spełniając warunek zdolności zawodowej wykazali, że: dysponują osobą/ami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającą/cymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów autobusowych, przewidzianą/ymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia, bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia, przewidzianych do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, 2) dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
należy złożyć kopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 2200 z późn. zm.);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) wykaz potwierdzający wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie), minimum dwóch zamówień z kategorii usług z zakresu transportu osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (zamawiających) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru zał. nr 10 do siwz, w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług należy zwrócić uwagę na wykazywany zakres rzeczowy, porównywalny do wynikającego z przedmiotowego postępowania, oraz 2) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia w zadaniu II i w zadaniu III; jakim będzie dysponował wykonawca - minimum jeden autobus dla każdego z zadań, spełniający warunki określone w rozdziale III.5 siwz – wg wzoru zał. nr 13 do siwz. oraz 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów autobusowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru - załącznik nr 11 do siwz), bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia, przewidzianych do wykonania zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wymagania techniczne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi zał. nr 9 do siwz. 2. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w zakresie ilości kilometrów do pokonania w świadczeniu usług dowozów i odwozów dzieci i młodzieży do placówek oświatowych, zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby uczniów z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym 2018/2019; zadanie drugie (II)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Lwówek - dowozy stałe, określone w czterech zadaniach, a także oddzielnie na indywidualne zamówienia obsługiwanych szkół, do placówek leczniczych, do obiektów sportowych (na zawody sportowe, rekreacyjne i inne), na terenie Gminy Lwówek oraz poza teren Gminy Lwówek, po drogach o utwardzonych nawierzchniach gruntowych i nawierzchniach asfaltowych, na okres roku szkolnego 2018/2019. 2. Uwaga: zamawiający podaje w opisie przedmiotu zamówienia orientacyjną (przybliżoną) ilość kilometrów do przejechania na poszczególnych trasach (w poszczególnych zadaniach), w oparciu o szacunkową organizację roku szkolnego 2018/2019. Faktyczna ilość kilometrów do przejechania w wyszczególnionych zadaniach (na poszczególnych trasach) zostanie określona po dokonaniu przez zainteresowane placówki szkolne organizacji nowego roku szkolnego 2018/2019 i po przejechaniu z Wykonawcą usług trasy przewozowej, ilość ta zostanie ujęta w nowym harmonogramie do dnia 14.09.2018r. Zamawiający solidarnie uprzedza, że faktyczne ilości kilometrów do przejechania na poszczególnych trasach mogą się różnić od podanych w siwz z uwagi na sytuację niemożliwą do przewidzenia na etapie tworzenia siwz (w tym momencie brak organizacji nowego roku szkolnego 2018/2019). 3. Zakres przedmiotu zamówienia - dowozy stałe: zadanie drugie (II); trasa: Bródki – Brody – Pakosław – Lwówek - Grońsko - Komorowo - Komorowice - Zębowo – Linie, 4. Wymagania do środków transportu 1) Każdorazowo przewozy uczniów muszą odbywa się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), zwanej dalej Prd oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), zwanym dalej RMwtp; czyli: autobusami szkolnymi (spełniającymi wymagania określone w art. 2 pkt 41a Prd i § 22 RMwtp) lub w przypadku nie posiadania autobusów szkolnych, autobusami dostosowanymi do przewozu dzieci (spełniającymi wymagania określone w §§ 17 - 20a z elementami wyposażenia określonymi w § 22 ust. 1, co najmniej w pkt 1 i w pkt 3 lit. c RMwtp). 2) Zamawiający wymaga, aby dowóz i odwóz dzieci i młodzieży odbywał się bezwzględnie oddzielnymi autobusami przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60140000-1, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wymagania techniczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym 2018/2019; zadanie trzecie (III)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Lwówek - dowozy stałe, określone w czterech zadaniach, a także oddzielnie na indywidualne zamówienia obsługiwanych szkół, do placówek leczniczych, do obiektów sportowych (na zawody sportowe, rekreacyjne i inne), na terenie Gminy Lwówek oraz poza teren Gminy Lwówek, po drogach o utwardzonych nawierzchniach gruntowych i nawierzchniach asfaltowych, na okres roku szkolnego 2018/2019. 2. Uwaga: zamawiający podaje w opisie przedmiotu zamówienia orientacyjną (przybliżoną) ilość kilometrów do przejechania na poszczególnych trasach (w poszczególnych zadaniach), w oparciu o szacunkową organizację roku szkolnego 2018/2019. Faktyczna ilość kilometrów do przejechania w wyszczególnionych zadaniach (na poszczególnych trasach) zostanie określona po dokonaniu przez zainteresowane placówki szkolne organizacji nowego roku szkolnego 2018/2019 i po przejechaniu z Wykonawcą usług trasy przewozowej, ilość ta zostanie ujęta w nowym harmonogramie do dnia 14.09.2018r. Zamawiający solidarnie uprzedza, że faktyczne ilości kilometrów do przejechania na poszczególnych trasach mogą się różnić od podanych w siwz z uwagi na sytuację niemożliwą do przewidzenia na etapie tworzenia siwz (w tym momencie brak organizacji nowego roku szkolnego 2018/2019). 3. Zakres przedmiotu zamówienia - dowozy stałe: zadanie trzecie (III); trasa: Konin – Zgierzanka – Posadowo – Lwówek – Zębowo – Tarnowiec -Komorowice - Linie orientacyjna ilość kilometrów - 641 km tygodniowo, 4. Wymagania do środków transportu 1) Każdorazowo przewozy uczniów muszą odbywa się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), zwanej dalej Prd oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), zwanym dalej RMwtp; czyli: autobusami szkolnymi (spełniającymi wymagania określone w art. 2 pkt 41a Prd i § 22 RMwtp) lub w przypadku nie posiadania autobusów szkolnych, autobusami dostosowanymi do przewozu dzieci (spełniającymi wymagania określone w §§ 17 - 20a z elementami wyposażenia określonymi w § 22 ust. 1, co najmniej w pkt 1 i w pkt 3 lit. c RMwtp). 2) Zamawiający wymaga, aby dowóz i odwóz dzieci i młodzieży odbywał się bezwzględnie oddzielnymi autobusami przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60140000-1, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wymagania techniczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników - ciągnik z naczepą 13, 6 - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję przewoźników - ciągnik z naczepą 13, 6 plandeka standard lub mega. Praca to przerzuty po Europie. Wyjazdy na min 2 tygodnie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem w miejscowości Bratkowice w roku szkolnym 2018/2019
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI