„Grupowy przewóz młodzieży ze Zgorzelca do miejsca wypoczynku we Francji”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Grupowy przewóz młodzieży ze Zgorzelca do miejsca wypoczynku we Francji”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgorzelec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Zgorzelec
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-05
  • Numer ogłoszenia534256-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534256-N-2019 z dnia 2019-04-05 r.

Gmina Miejska Zgorzelec: „Grupowy przewóz młodzieży ze Zgorzelca do miejsca wypoczynku we Francji”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000, ul. ul. Domańskiego  7 , 59-900  Zgorzelec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-75 77 56 988, e-mail wzp@zgorzelec.com, faks 075 77 56 988.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Miasta Zgorzelec, Punkt Obsługi Interesanta, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Grupowy przewóz młodzieży ze Zgorzelca do miejsca wypoczynku we Francji”
Numer referencyjny: WZP.271.1.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Realizacja zamówienia nastąpi z uwzględnieniem poniższych postanowień: a) Usługa dotyczy przewozu młodzieży ze szkół podstawowych wraz z opiekunami na trasie ze Zgorzelca do Francji oraz przewozu powrotnego; b) Usługa realizowana będzie w okresie od dnia 05.07.2019 r. do dnia 16.07.2019r. dla 48 osób; c) Podstawienie autokaru nastąpi w dniu 05.07.2019 r. o godz. 19:30 na placu przy Centrum Sportowo Rekreacyjnym w Zgorzelcu, przy ul. Maratońskiej 2, planowany odjazd o godzinie 20:00 – tego samego dnia; d) W dniu powrotu/wyjazdu, tj. 15.07.2019 r. podstawienie autokaru nastąpi o godzinie uzgodnionej z kierownikiem grupy; e) Podczas pobytu we Francji Zamawiający planuje wycieczki z wykorzystaniem autokaru w ramach podanej szacunkowej ilości kilometrów do przejechania, o której mowa w pkt 4 ppkt 1 lit.f) ; f) szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w ramach przedmiotowej usługi wynosi około 4.500 i dotyczy przejazdu autokaru w obie strony, tj. z miejsca wskazanego do miejsca docelowego i powrotu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego z uwzględnieniem wycieczek; g) Autokar wraz z kierowcami będzie do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotowej usługi; h) Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o dokładnym miejscu wypoczynku na co najmniej 3 dni przed realizacją przedmiotowego zamówienia; i) zakwaterowanie oraz wyżywienie dla kierowców podczas całego pobytu zapewnia Zamawiający; j) opłaty z tytułu przejazdu na płatnych odcinkach autostrad pokrywa Wykonawca; k) opłaty za parkingi w trakcie wycieczek oraz na miejscu pobytu ponosi Zamawiający. 2) Przedmiot zamówienia świadczony będzie autokarem zgodnie z poniższymi zapisami: a) Przewóz osób realizowany będzie autokarem dopuszczonym do ruchu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym; b) Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia autokarem wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010 r. Rok produkcji środka transportu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIII SIWZ; c) Autokar musi posiadać co najmniej 50 miejsc siedzących oraz miejsca na bagaże; d) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ważnej odpowiedniej licencji wspólnotowej uprawniającej do podjęcia i wykonywania międzynarodowego transportu drogowego lub dokumentu równoważnego uprawniające Wykonawcę do świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia; e) Usługa musi być świadczona sprawnym technicznie, zarejestrowanym autokarem, posiadającym ważne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, AC i NNW; f) Niedopuszczalne jest świadczenie usługi autokarem uszkodzonym, wycofanym z ruchu lub wyrejestrowanym; g) Zabronione jest przewożenie większej niż dopuszczalna liczba osób określona w dowodzie rejestracyjnym; h) Autokar musi być wyposażony w sprawną klimatyzację. W przypadku wystąpienia na zewnątrz temperatur powyżej 20°C przewóz osób winien odbywać się przy włączonej klimatyzacji; i) Kierowcy zatrudnieni przez Wykonawcę do świadczenia usługi muszą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym; j) Od kierowców autokaru wymagany jest profesjonalizm oraz dobra znajomość tras. Kierowcy winni się przygotować przed wyruszeniem w trasę, w tym również zaopatrzyć w aktualne mapy tradycyjne. Niedopuszczalne jest kierowanie się, co do wyboru trasy, wyłącznie w oparciu o elektroniczną nawigację; k) Wymagane jest świadczenie usługi po najkrótszej możliwie trasie. Odstępstwo od tej zasady każdorazowo musi być uzgadniane z kierownikiem grupy lub Zamawiającym; l) Autokar musi być wyposażony w sprawne, wymagane prawem przyrządy kontrolne, w tym tachograf. Każdy kierowca skierowany do realizacji zadania musi posiadać sprawną i aktualną kartę kierowcy; m) Kierowcy zobowiązani są do przestrzegania czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami; n) Zamawiający ma prawo żądać kserokopii tarczy tachografu pojazdu z wykonanej usługi-zadania przewozowego; o) Autokar musi być również wyposażony w sprawne ogrzewanie, indywidualne nawiewy powietrza i oświetlenie, komfortowe rozkładane fotele, pasy bezpieczeństwa, zagłówki, oparcie dla stóp przy każdym siedzeniu, sprawną i czystą toaletę zaopatrzoną w niezbędne środki higieniczne, TV, DVD. W trakcie przejazdu wymagane jest wyświetlanie filmów na monitorach telewizyjnych; p) Wymagane jest sprzątanie autokaru przez obsługę po każdym kursie, a w razie potrzeby również podczas postoju w trakcie trasy; q) Wykonawca winien zapewnić pasażerom podczas podróży właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędne wygody. r) Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt zapewnić autokar zastępczy w przypadku awarii autokaru; s) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, przed każdym przejazdem i w jego trakcie, odpowiednich uprawnionych służb, celem skontrolowania stanu technicznego pojazdu oraz trzeźwości kierowców. Podwykonawstwo: a) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. c) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), wszystkich osób, które podczas realizacji zamówienia będą bezpośrednio (fizycznie) wykonywały czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, tj. kierowały pojazdami; b) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniać w wymiarze zapewniającym jego realizację osoby wykonujące ww. czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca (podwykonawca) zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. c) Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy złoży Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy informujące o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wskazanych (skierowanych) do realizacji zamówienia, o czasie trwania tych umów oraz czynnościach wykonywanych przez wymienione osoby. Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być podpisane odpowiednio przez osobę uprawnioną przez wykonawcę lub podwykonawcę; d) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-07-05   lub zakończenia: 2019-07-16

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 oraz pkt 2 Rozdziału VI SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami Rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/ informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Formularz Nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. UWAGA: Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
Rok produkcji środka transportu (R) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zostały określone w projekcie Umowy - Formularz nr 5 do SIWZ (§ 9) : 1. Strony ustalają, że część przedmiotu niniejszej umowy może być wykonana przez podwykonawców, na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, a także zgodnie z oświadczeniem złożonym na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. Dokument ten stanowi integralną część niniejszej umowy. 2. Przez umowę o podwykonawstwo należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą, a innym podmiotem (podwykonawcą). 3. Wykonawca zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo jest zobowiązany w trakcie realizacji niniejszej umowy do przedłożenia Zamawiającemu, celem akceptacji, projektu zawieranej umowy o podwykonawstwo, przy czym podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. Projekt umowy o podwykonawstwo należy przedłożyć nie później niż w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania niniejszej umowy lub w terminie do 2 dni roboczych od dnia wystąpienia przesłanki do zawarcia umowy z podwykonawcą. 4. Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych, licząc od dnia przedłożenia projektu umowy, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, może zgłosić w formie pisemnej zastrzeżenia do projektu umowy, w szczególności, jeżeli: 1) nie spełnia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzającej wykonanie zleconej podwykonawcy usługi. 5. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń do projektu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy z naniesionymi poprawkami w terminie 3 dni roboczych od dnia ich przekazania przez Zamawiającego. 6. Brak w formie pisemnej zastrzeżeń Zamawiającego do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo w terminie o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. W terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy o podwykonawstwo, zgodnej z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem, strona zlecająca podwykonawcy wykonanie części zamówienia jest zobowiązana przekazać Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy. 8. Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych może wnieść w formie pisemnej sprzeciw do zawartej umowy o podwykonawstwo, której poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię przekazano, jeśli nie spełnia ona wymagań określonych w ust. 4 niniejszego paragrafu. Brak w formie pisemnej sprzeciwu Zamawiającego w terminie, o którym mowa powyżej, będzie uznane za akceptację przedłożonej umowy dotyczącej podwykonawstwa. 9. Zapisy ust. 7 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio w przypadku zmian do zawartych umów o podwykonawstwo, dokonywanych np. w formach aneksów. 10. Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego Wykonawcy. 11. Wykonawca będzie pozostawał w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego, za zleconą do wykonania część przedmiotu niniejszej umowy. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania we własnym zakresie zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy z zachowaniem terminów płatności określonych w umowie z podwykonawcą. 13. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć w umowie z podwykonawcą w szczególności zapisy dotyczące: 1) zakresu usług powierzonych podwykonawcy, 2) terminu wykonania zakresu usług powierzonych podwykonawcy, 3) terminu płatności faktur nie dłuższego niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzającej wykonanie zleconej podwykonawcy usługi, 4) kwoty wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców. 15. Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie muszą być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 16. Powierzenie wykonania części przedmiotu niniejszej umowy podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu niniejszej umowy. 17. Zamawiający, może żądać od Wykonawcy zmiany lub odsunięcia podwykonawcy od wykonywania świadczeń w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, jeżeli środek transportu, osoby i ich kwalifikacje, którymi dysponuje podwykonawca, nie spełniają warunków lub wymagań dotyczących podwykonawstwa, określonych umową, nie dają rękojmi należytego wykonania powierzonych podwykonawcy usług lub dotrzymania terminów realizacji tych usług. Wykonawca, podwykonawca niezwłocznie usunie na żądanie Zamawiającego podwykonawcę, jeżeli działania podwykonawcy naruszają postanowienia niniejszej umowy. 18. Wykonawca może korzystać przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy z podwykonawców na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie i za zgodą Zamawiającego. 19. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do zmian zawieranych umów podwykonawczych oraz do zmian zakresu zadania powierzonego do wykonania przez podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników PL-DE-PL- Legnica / Polkowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam Przewoźników do obsługi stałych tras międzynarodowych PL-DE-PL. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI