Dowozy szkolne 2019/2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowozy szkolne 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Obornikach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-14
  • Numer ogłoszenia560637-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560637-N-2019 z dnia 2019-06-14 r.

Centrum Usług Wspólnych w Obornikach: Dowozy szkolne 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Obornikach, krajowy numer identyfikacyjny 30219608000000, ul. ul. Marszałka J. Piłsudskiego  76 , 64-600  Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 65 60 177, e-mail k.adamska@cuw.oborniki.pl, faks 61 65 59 156.
Adres strony internetowej (URL): http://www.oborniki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.oborniki.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.oborniki.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Centrum Usług Wspólnych ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, Oborniki, pok. nr 31, I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy szkolne 2019/2020
Numer referencyjny: CUW.1.06.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są dowozy szkolne w latach 2019/2020. 2. Przedmiotem umowy jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Oborniki, w roku szkolnym 2019/2020 w dni nauki szkolnej. Ponadto wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) zapewnienia do realizacji usług opiekunów, którzy będą odpowiedzialni za bezpieczeństwo pasażerów w trakcie wsiadania do lub wysiadania z pojazdów oraz w trakcie przewozów, 2) zainstalowania w pojazdach, najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, monitoringu (tj. kamery rejestrującej oraz urządzenia rejestrującego oraz zapisującego materiał video na urządzeniu twardo dyskowym). 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w tym zakres obowiązków wykonawcy zawarty został w SIWZ-część III (wzór umowy). 4. Wykaz tras / rozkład jazdy: TRASA NR 1 169 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 32 094 km Pojazd I 06:25 Wymysłowo - 06:36 Objezierze Szkoła - 6:48 Górka I, Górka II – 06:52 Ślepuchowo – 06:57 Objezierze Szkoła - 07:02 Lulin - 07:07 Nieczajna – 07:14 Kowalewko – 07:19 Objezierze Szkoła - 07:33 Miłowody Szkoła 13:55 Objezierze Szkoła – 13:58 Ślepuchowo – 14:01 Górka I ,Górka II – 14:06 Lulin – 14:10 Nieczajna - 14:17 Kowalewko - 14:22 Wargowo Szkoła - 14:29 Wargowo PKP - 14:36 Wargowo Pał. - 14:44 Wymysłowo Pojazd II 06:55 Wargowo Huby – 06:57 Wargowo Huby I – 7:00 Wargowo 11 - 07:02 Wargowo PKP– 07:05 Wargowo Pałac – 07:08 Wargowo Szkoła - 07:12 Objezierze Szkoła – 07:22 Nieczajna – 07:28 Kowalewko – 07:34 Objezierze Szkoła 12:05 Objezierze Szkoła – 12:07 Kowalewko – 12:09 Wargowo Huby – 12:11 Wargowo Huby I – 12:14 Wargowo 11 12:20 Wargowo PKP – 12:25 Wargowo Pałac – 12:28 Kowalewko - 12:31 Nieczajna 12:36 Objezierze Szkoła 13:05 Objezierze szkoła – 13:09 Ślepuchowo – 13:14 Górka I, Górka II - 13:19 Lulin – 13:26 Nieczajna – 13:29 Kowalewko - 13:33 Objezierze Szkoła - 14:25 Objezierze Szkoła – 14:30 Ślepuchowo – 14:33 Górka I, Górka II – 14:38 Lulin – 14:41 Nieczajna - 14:44 Kowalewko 14:46 Wargowo Szkoła – 14:46 Wargowo Huby – Wargowo 11 - 14:53 Wargowo PKP – 14:56 Wargowo Pałac. Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Objezierze na trasie Objezierze - Pływalnia – Objezierze (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 22 km = 660 km TRASA NR 2 66 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 12 276 km 06:40 Bąblin - Kiszewo II - 06:51 Podlesie – 06:57 Wypalanki – 07:04 Kiszewo II 07:13 Stobnica - 07:18 Kiszewko Jabłonie – 07:12 Kiszewko I – 07:15 Kiszewo II – 07:21 Stobnica 07:25 Kiszewko II - 07:28 Kiszewo I – 07:22 Kiszewko Jabłonie – 07:25 Kiszewko II – 07:28 Kiszewko III 07:33 Kiszewo III - 07:38 Kiszewo Wieś – 07:42 Kiszewo II - 07:47 Bąblin - 07:50 Bąblinek 07:53 Kiszewo II - 08:05 Oborniki SP4 TRASA NR 3 85 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 16 470 km 7:00 Uścikówiec – 07:30 Oborniki SP2 13:40 Oborniki SP 2 – 13:55 Uścikówiec - 14:12 Uścikowo – 14:20 Urbanie - 14:28 Uścikowo Folwark 14:45 Oborniki SP2 – 14:54 Kowanówko - 14:57 Miłowody Szkoła – 15:01 Kowanówko ul. Tarninowa 15:05 Rożnowo Szkoła – 15:09 Rożnowo ul. Łukowska – 15:15 Oborniki ul. Polna – 15:17 Kowanowo 15:21 Oborniki ul. Łukowska - 15:34 - Oborniki SP2 15:55 Oborniki SP2 – 16:05 Bogdanowo I – Bogdanowo Huby I,II,III – 16:20 Uścikowo 16:30 Uścikówiec Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Objezierze na trasie Objezierze - Pływalnia – Objezierze (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 22 km = 660 km TRASA NR 4 109 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 21 174 km 6:40 Kowanówko Szpital – 6:48 Kowanówko Sanatoryjna – 6:55 Kowanówko Tarninowa – 7:03 Rożnowo Szkoła 7:10 Pacholewo – 7:15 Marszewiec I – 7:18 Marszewiec II - 7:19 Marszewiec III – 7:24 Rożnowo Szkoła 7:30 Oborniki ul. Polna – 7:35 Kowanowo – 7:42 Oborniki PZU – 7:49 Oborniki SP2 12:40 Oborniki SP2 – 12:50 Kowanowo – 12:52 Oborniki Spokojna - 12:58 Kowanówko Sanatoryjna 13:02 Rożnowo Szkoła – 13:07 Marszewiec – 13:09 Marszewiec II- 13:15 Pacholewo – 13:25 Rożnowo Szkoła - 13:35 Kowanówko Tarninowa - 13:40 Kowanówko Sanatoryjna – 13:45 Kowanówko Szpital 14:20 Rożnowo Szkoła - 14:25 Marszewiec - 14:32 Pacholewo - 14:41 Rożnowo Szkoła 14:46 Kowanówko Tarninowa – 14:50 Kowanówko Sanatoryjna - 14:54 Kowanówko Szpital 15:04 Oborniki SP2 - 15:50 Oborniki SP2 - 16:00 Kowanowo - 16:04 Oborniki Spokojna 16:07 Kowanówko Tarninowa - 16:10 Kowanówko Sanatoryjna - 16:20 Kowanówko Szpital. Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Chrustowo/Sycyn na trasie Chrustowo - Pływalnia – Chrustowo/Sycyn (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 30 km = 900 km TRASA NR 5 89 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 17 004 km 07:00 Uścikowo - 07:05 Uścikowo Folwark – 07:15 Oborniki ul. Lipowa - 07:20 Oborniki SP2 07:25 Oborniki SP3 – 07:30 Oborniki SP4 – 07:50 Oborniki Piłsudskiego PZU – 07:58 Miłowody Szkoła 12:35 Oborniki SP2 - 12:45 Oborniki SP3 - 12:50 Oborniki SP4 - 13:05 Oborniki ul. Mostowa 13:10 Bogdanowo - 13:15 Bogdanowo Huby - 13:25 Ocieszyn wieś 13:40 Maniewo - 13:45 Gołaszyn 13:50 Maniewo - 14:05 Ocieszyn - 14:15 Wargowo 14:25 Oborniki SP 2 – 14:28 Oborniki SP 3 14:31 Oborniki SP 4 - 14:40 Uścikowo 14:45 Uścikowo Folwark14:50 - Miłowody - 15:05 Oborniki SP2 15:10 Oborniki SP3 - 15:15 Oborniki SP4 15:20 Bogdanowo I - 15:25 Bogdanowo Huby 15:30 Bogdanowo Huby I - 15:35 Bogdanowo Huby II - Bogdanowo II - 15:45 Ocieszyn wieś. Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Rożnowo na trasie Rożnowo - Pływalnia – Rożnowo (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 15 km = 450 km TRASA NR 6 96 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 18 306 km 7:15 Żerniki – 07:19 Żerniki Osiedle - 07:23 Łukowo – 07:31 Rożnowo Szkoła – 07:35 Kowanówko Tarninowa – 07:38 Kowanówko drzewo – Oborniki ul. Staszica – 07:45 Oborniki SP 2 12:40 Rożnowo Szkoła – 12:43 Łukowo – 12:47 Żerniki Osiedle – 12:52 Żerniki - 13:40 Oborniki SP 2 13:46 Oborniki ul. Staszica-przystanek 13:55 Kowanówko Tarninowa – 14:20 Rożnowo Szkoła 14:30 Łukowo – 14:37 Żerniki Osiedle - 14:42 Żerniki – 15:05 Oborniki Lipowa Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Rożnowo na trasie Rożnowo - Pływalnia – Rożnowo (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 15 km = 450 km TRASA NR 7 80 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 14 880 km 7:00 Oborniki ul. Korfantego/Bielawska - Szkoła SP3 – ul. Czarnkowska (Piotr i Paweł) - Rynek - Miłowody Szkoła 14:15 Miłowody Szkoła – Rynek - ul. Czarnkowska (Piotr i Paweł) – Szkoła SP3 ul. Korfantego/Bielawska 15:00 Miłowody Szkoła – Urbanie – Popówko – Dołęga - Sławienko TRASA NR 8 126 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 24 036 km Pojazd I 6:20 Przystanek PZU - 6:30 Bogdanowo I - 06:35 Ocieszyn Wieś – 6:39 Ocieszyn I - 06:44 Wargowo 06:49 Świerkówki 06:51 Maniewo Huby - Maniewo Szkoła - 07:05 Gołaszyn - 07:20 Przystanek zatoczka ul. Lipowa 07:28 Bogdanowo Huby I - Bogdanowo Huby II – Bogdanowo Huby III 07:32 Bogdanowo 07:34 Bogdanowo Os. Widokowe - 07:40 Przystanek zatoczka ul. Lipowa – Przystanek Oborniki PZU 07:50 Oborniki SP 2 14:40 SP2 Oborniki - 14:44 Oborniki SP 3 - 14:48 Oborniki SP 4 - 14:59 - Bogdanowo I 15:05 Bogdanowo Huby I – Bogdanowo Huby II – Bogdanowo Huby III - 15:14 Ocieszyn Wieś 15:17 Ocieszyn I - 15:22 Świerkówki 15:29 Maniewo Huby – Maniewo Szkoła 15:37 Gołębowo 15:44 Gołaszyn - 15:55 Przystanek zatoczka ul. Lipowa Pojazd II 06:50 Gołaszyn - 06:55 Gołębowo - 07:00 Maniewo Szkoła – 07:02 Maniewo Huby - 07:05 Świerkówki 07:11 Ocieszyn Wieś - 07:16 Bogdanowo I 07:19 Bogdanowo Osiedle Widokowe - 07:30 Przystanek zatoczka ul. Lipowa – Przystanek PZU - 07:33 Oborniki SP2 14:40 Oborniki SP2 – 14:53 Gołaszyn – 14:56 Maniewo Szkoła – 15:00 Maniewo Huby 15:03 Świerkówki 15:07 Wargowo – 15:11 Ocieszyn I- 15:15 Ocieszyn Wieś - 15:20 Bogdanowo I Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Maniewo na trasie Maniewo - Pływalnia – Maniewo (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 20 km = 600 km TRASA 9 309 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 57 474 km 6:00 Oborniki ul. Młyńska 12 – Urbanie – Bogdanowo – Poznań Bydgoska – Poznań św. Rocha – Oborniki ul. Lipowa 9:00 Gołaszyn 46 – Oborniki ul. Graniczna 28 – Przystanek zatoczka ul. Lipowa - ul. Droga Leśna 49/16 ul. Powst. Wlkp 4 - Żerniki 29 - Rogoźno ul. Mała Poznańska 33 12:30 Poznań ul. Rocha 16 – Poznań ul. Bydgoska - Bogdanowo – Oborniki ul. Młyńska 12 15:45 Rogoźno ul. Mała Poznańska 33 – Żerniki 29 – Przystanek zatoczka ul. Lipowa ul. Droga Leśna 49/16 Oborniki - ul. Powst. Wlkp 4 - Oborniki ul. Graniczna 28 – Gołaszyn 46

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówień będą usługi tożsame z usługami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wielkość/zakres niniejszych zamówień nie przekroczy 5% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-26
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym przewozie osób / wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj.: wykonawca musi dysponować ilością pojazdów odpowiadającą ilości tras, o które się ubiega (składa ofertę). Pojazdy powinny spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania przewozów dzieci, oraz odpowiadać następującym wymaganiom: Numer Trasy Wymagany pojazd (warunki minimalne) trasa nr 1 rok produkcji 1997 2 pojazdy każdy min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) trasa nr 2 rok produkcji 1997 pojazd min. 40 miejsc pasażerskich (siedzących) trasa nr 3 rok produkcji 1997 pojazd min. 20 miejsc pasażerskich (siedzących) trasa nr 4 rok produkcji 1997 pojazd min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) trasa nr 5 rok produkcji 1997 pojazd min. 29 miejsc pasażerskich (siedzących) trasa nr 6 rok produkcji 1997 pojazd min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) trasa nr 7 rok produkcji 1997 pojazd min. 8 miejsc pasażerskich (siedzących) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z windą do podnoszenia wózków inwalidzkich oraz miejsce na min. 3 wózki inwalidzkie trasa nr 8 rok produkcji 1997 2 pojazdy każdy min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) trasa nr 9 rok produkcji 1997 pojazd min. 8 miejsc pasażerskich (siedzących) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z windą do podnoszenia wózków inwalidzkich oraz miejsce na min. 3 wózki inwalidzkie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie. Uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający nie dokona wezwania do złożenia ww. dokumentu lecz samodzielnie go pozyska z ogólnie dostępnych baz danych tj. możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydana na podstawie ustawy z 6.09.2001 r. o transporcie drogowym. 2) Wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: Numer trasy Kwota wadium 1 5.000,00 2 1.700,00 3 2.100,00 4 3.000,00 5 2.000,00 6 2.500,00 7 1.800,00 8 3.900,00 9 4.300,00 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem tj. wydaniu dyspozycji dostawcy usług płatniczych przekazania kwoty określonej w ust. 1 z rachunku płatniczego lub rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w Dziale II ust. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. UWAGA: wpłata wadium gotówką na rachunek bankowy zamawiającego będzie oznaczać wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy i spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) przedmiot umowy – jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 2) warunki techniczne pojazdu – jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, wpływających na jej realizację, 3) wynagrodzenie – w następstwie zmiany przepisów prawnych oraz w wyniku realizacji uprawnienia Zamawiającego, w związku ze zmianą, o której mowa w punkcie 2. 2. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) określonej w Załączniku nr 1 w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 2) żądania zmiany osoby realizującej przedmiot umowy w przypadku nienależytego wykonywania umowy przez tę osobę. Zmiany takie nie stanowią istotnej zmiany umowy i nie wymagają sporządzenia aneksu. 4. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-25, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR 1 169 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 32 094 km Pojazd I 06:25 Wymysłowo - 06:36 Objezierze Szkoła - 6:48 Górka I, Górka II – 06:52 Ślepuchowo – 06:57 Objezierze Szkoła - 07:02 Lulin - 07:07 Nieczajna – 07:14 Kowalewko – 07:19 Objezierze Szkoła - 07:33 Miłowody Szkoła 13:55 Objezierze Szkoła – 13:58 Ślepuchowo – 14:01 Górka I ,Górka II – 14:06 Lulin – 14:10 Nieczajna - 14:17 Kowalewko - 14:22 Wargowo Szkoła - 14:29 Wargowo PKP - 14:36 Wargowo Pał. - 14:44 Wymysłowo Pojazd II 06:55 Wargowo Huby – 06:57 Wargowo Huby I – 7:00 Wargowo 11 - 07:02 Wargowo PKP– 07:05 Wargowo Pałac – 07:08 Wargowo Szkoła - 07:12 Objezierze Szkoła – 07:22 Nieczajna – 07:28 Kowalewko – 07:34 Objezierze Szkoła 12:05 Objezierze Szkoła – 12:07 Kowalewko – 12:09 Wargowo Huby – 12:11 Wargowo Huby I – 12:14 Wargowo 11 12:20 Wargowo PKP – 12:25 Wargowo Pałac – 12:28 Kowalewko - 12:31 Nieczajna 12:36 Objezierze Szkoła 13:05 Objezierze szkoła – 13:09 Ślepuchowo – 13:14 Górka I, Górka II - 13:19 Lulin – 13:26 Nieczajna – 13:29 Kowalewko - 13:33 Objezierze Szkoła - 14:25 Objezierze Szkoła – 14:30 Ślepuchowo – 14:33 Górka I, Górka II – 14:38 Lulin – 14:41 Nieczajna - 14:44 Kowalewko 14:46 Wargowo Szkoła – 14:46 Wargowo Huby – Wargowo 11 - 14:53 Wargowo PKP – 14:56 Wargowo Pałac. Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Objezierze na trasie Objezierze - Pływalnia – Objezierze (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 22 km = 660 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR 2 66 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 12 276 km 06:40 Bąblin - Kiszewo II - 06:51 Podlesie – 06:57 Wypalanki – 07:04 Kiszewo II 07:13 Stobnica - 07:18 Kiszewko Jabłonie – 07:12 Kiszewko I – 07:15 Kiszewo II – 07:21 Stobnica 07:25 Kiszewko II - 07:28 Kiszewo I – 07:22 Kiszewko Jabłonie – 07:25 Kiszewko II – 07:28 Kiszewko III 07:33 Kiszewo III - 07:38 Kiszewo Wieś – 07:42 Kiszewo II - 07:47 Bąblin - 07:50 Bąblinek 07:53 Kiszewo II - 08:05 Oborniki SP4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR 3 85 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 16 470 km 7:00 Uścikówiec – 07:30 Oborniki SP2 13:40 Oborniki SP 2 – 13:55 Uścikówiec - 14:12 Uścikowo – 14:20 Urbanie - 14:28 Uścikowo Folwark 14:45 Oborniki SP2 – 14:54 Kowanówko - 14:57 Miłowody Szkoła – 15:01 Kowanówko ul. Tarninowa 15:05 Rożnowo Szkoła – 15:09 Rożnowo ul. Łukowska – 15:15 Oborniki ul. Polna – 15:17 Kowanowo 15:21 Oborniki ul. Łukowska - 15:34 - Oborniki SP2 15:55 Oborniki SP2 – 16:05 Bogdanowo I – Bogdanowo Huby I,II,III – 16:20 Uścikowo 16:30 Uścikówiec Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Objezierze na trasie Objezierze - Pływalnia – Objezierze (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 22 km = 660 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR 4 109 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 21 174 km 6:40 Kowanówko Szpital – 6:48 Kowanówko Sanatoryjna – 6:55 Kowanówko Tarninowa – 7:03 Rożnowo Szkoła 7:10 Pacholewo – 7:15 Marszewiec I – 7:18 Marszewiec II - 7:19 Marszewiec III – 7:24 Rożnowo Szkoła 7:30 Oborniki ul. Polna – 7:35 Kowanowo – 7:42 Oborniki PZU – 7:49 Oborniki SP2 12:40 Oborniki SP2 – 12:50 Kowanowo – 12:52 Oborniki Spokojna - 12:58 Kowanówko Sanatoryjna 13:02 Rożnowo Szkoła – 13:07 Marszewiec – 13:09 Marszewiec II- 13:15 Pacholewo – 13:25 Rożnowo Szkoła - 13:35 Kowanówko Tarninowa - 13:40 Kowanówko Sanatoryjna – 13:45 Kowanówko Szpital 14:20 Rożnowo Szkoła - 14:25 Marszewiec - 14:32 Pacholewo - 14:41 Rożnowo Szkoła 14:46 Kowanówko Tarninowa – 14:50 Kowanówko Sanatoryjna - 14:54 Kowanówko Szpital 15:04 Oborniki SP2 - 15:50 Oborniki SP2 - 16:00 Kowanowo - 16:04 Oborniki Spokojna 16:07 Kowanówko Tarninowa - 16:10 Kowanówko Sanatoryjna - 16:20 Kowanówko Szpital. Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Chrustowo/Sycyn na trasie Chrustowo - Pływalnia – Chrustowo/Sycyn (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 30 km = 900 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR 5 89 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 17 004 km 07:00 Uścikowo - 07:05 Uścikowo Folwark – 07:15 Oborniki ul. Lipowa - 07:20 Oborniki SP2 07:25 Oborniki SP3 – 07:30 Oborniki SP4 – 07:50 Oborniki Piłsudskiego PZU – 07:58 Miłowody Szkoła 12:35 Oborniki SP2 - 12:45 Oborniki SP3 - 12:50 Oborniki SP4 - 13:05 Oborniki ul. Mostowa 13:10 Bogdanowo - 13:15 Bogdanowo Huby - 13:25 Ocieszyn wieś 13:40 Maniewo - 13:45 Gołaszyn 13:50 Maniewo - 14:05 Ocieszyn - 14:15 Wargowo 14:25 Oborniki SP 2 – 14:28 Oborniki SP 3 14:31 Oborniki SP 4 - 14:40 Uścikowo 14:45 Uścikowo Folwark14:50 - Miłowody - 15:05 Oborniki SP2 15:10 Oborniki SP3 - 15:15 Oborniki SP4 15:20 Bogdanowo I - 15:25 Bogdanowo Huby 15:30 Bogdanowo Huby I - 15:35 Bogdanowo Huby II - Bogdanowo II - 15:45 Ocieszyn wieś. Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Rożnowo na trasie Rożnowo - Pływalnia – Rożnowo (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 15 km = 450 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR 6 96 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 18 306 km 7:15 Żerniki – 07:19 Żerniki Osiedle - 07:23 Łukowo – 07:31 Rożnowo Szkoła – 07:35 Kowanówko Tarninowa – 07:38 Kowanówko drzewo – Oborniki ul. Staszica – 07:45 Oborniki SP 2 12:40 Rożnowo Szkoła – 12:43 Łukowo – 12:47 Żerniki Osiedle – 12:52 Żerniki - 13:40 Oborniki SP 2 13:46 Oborniki ul. Staszica-przystanek 13:55 Kowanówko Tarninowa – 14:20 Rożnowo Szkoła 14:30 Łukowo – 14:37 Żerniki Osiedle - 14:42 Żerniki – 15:05 Oborniki Lipowa Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Rożnowo na trasie Rożnowo - Pływalnia – Rożnowo (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 15 km = 450 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR 7 80 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 14 880 km 7:00 Oborniki ul. Korfantego/Bielawska - Szkoła SP3 – ul. Czarnkowska (Piotr i Paweł) - Rynek - Miłowody Szkoła 14:15 Miłowody Szkoła – Rynek - ul. Czarnkowska (Piotr i Paweł) – Szkoła SP3 ul. Korfantego/Bielawska 15:00 Miłowody Szkoła – Urbanie – Popówko – Dołęga - Sławienko
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR 8 126 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 24 036 km Pojazd I 6:20 Przystanek PZU - 6:30 Bogdanowo I - 06:35 Ocieszyn Wieś – 6:39 Ocieszyn I - 06:44 Wargowo 06:49 Świerkówki 06:51 Maniewo Huby - Maniewo Szkoła - 07:05 Gołaszyn - 07:20 Przystanek zatoczka ul. Lipowa 07:28 Bogdanowo Huby I - Bogdanowo Huby II – Bogdanowo Huby III 07:32 Bogdanowo 07:34 Bogdanowo Os. Widokowe - 07:40 Przystanek zatoczka ul. Lipowa – Przystanek Oborniki PZU 07:50 Oborniki SP 2 14:40 SP2 Oborniki - 14:44 Oborniki SP 3 - 14:48 Oborniki SP 4 - 14:59 - Bogdanowo I 15:05 Bogdanowo Huby I – Bogdanowo Huby II – Bogdanowo Huby III - 15:14 Ocieszyn Wieś 15:17 Ocieszyn I - 15:22 Świerkówki 15:29 Maniewo Huby – Maniewo Szkoła 15:37 Gołębowo 15:44 Gołaszyn - 15:55 Przystanek zatoczka ul. Lipowa Pojazd II 06:50 Gołaszyn - 06:55 Gołębowo - 07:00 Maniewo Szkoła – 07:02 Maniewo Huby - 07:05 Świerkówki 07:11 Ocieszyn Wieś - 07:16 Bogdanowo I 07:19 Bogdanowo Osiedle Widokowe - 07:30 Przystanek zatoczka ul. Lipowa – Przystanek PZU - 07:33 Oborniki SP2 14:40 Oborniki SP2 – 14:53 Gołaszyn – 14:56 Maniewo Szkoła – 15:00 Maniewo Huby 15:03 Świerkówki 15:07 Wargowo – 15:11 Ocieszyn I- 15:15 Ocieszyn Wieś - 15:20 Bogdanowo I Przewóz na pływalnię uczniów ZSP Maniewo na trasie Maniewo - Pływalnia – Maniewo (przewozy na pływalnię odbywają się w trakcie roku szkolnego 1 x w tygodniu w czasie pomiędzy rannym a południowym kursem) 30 tygodnie x 20 km = 600 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Dowozy szkolne 2019/2020 - trasa nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA 9 309 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 57 474 km 6:00 Oborniki ul. Młyńska 12 – Urbanie – Bogdanowo – Poznań Bydgoska – Poznań św. Rocha – Oborniki ul. Lipowa 9:00 Gołaszyn 46 – Oborniki ul. Graniczna 28 – Przystanek zatoczka ul. Lipowa - ul. Droga Leśna 49/16 ul. Powst. Wlkp 4 - Żerniki 29 - Rogoźno ul. Mała Poznańska 33 12:30 Poznań ul. Rocha 16 – Poznań ul. Bydgoska - Bogdanowo – Oborniki ul. Młyńska 12 15:45 Rogoźno ul. Mała Poznańska 33 – Żerniki 29 – Przystanek zatoczka ul. Lipowa ul. Droga Leśna 49/16 Oborniki - ul. Powst. Wlkp 4 - Oborniki ul. Graniczna 28 – Gołaszyn 46
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników - ciągnik z naczepą 22T - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję przewoźników - ciągnik z naczepą 22T - chłodnia standard lub doppel. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI