„Dowozy i odwozy uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Zgorzelec w roku szkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowozy i odwozy uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Zgorzelec w roku szkolnym 2022/2023"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgorzelec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-06
  • ZamawiającyGmina Zgorzelec
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00182585
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowozy i odwozy uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Zgorzelec w roku szkolnym 2022/2023"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 70

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 214 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.zgorzelec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.zgorzelec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowozy i odwozy uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Zgorzelec w roku szkolnym 2022/2023"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2cad084-dd9c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041065/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy i odwozy uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Zgorzelec w roku 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zgorzelec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości odstąpienia od wymagania
użycia środków komunikacji elektronicznej.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zgorzelec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Wykonawca kontaktuje się z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy: a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty lub wniosku, b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: z adresu: przetargi@gmina.zgorzelec.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Podinspektor ds. zamówień publicznych – Anna Miduch
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl , tj.:
▪ Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
▪ Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
▪ Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
▪ Włączona obsługa JavaScript,
▪ Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
▪ Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
▪ Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania – WO.271.6.2022.
Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. 13. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zasady zadawania pytań i udzielani odpowiedzi szczegółowa określono w Rozdziale ROZDZIAŁ XIV, ust. 15 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pana/i danych osobowych jest Wójt Gminy Zgorzelec z siedzibą w Zgorzelcu ul. Kościuszki 70, adres e-mail: gmina@gmina.zgorzelec.pl tel. 75 77 214 11; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gmina.zgorzelec.pl, tel. 75 77 214 40; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pan/i:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych Pan/i dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Panu/Pani:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11) Jednocześnie Gmina Zgorzelec przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WO.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę dowozów i odwozów uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Zgorzelec w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów i odwozów uczniów z terenu Gminy Zgorzelec do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. M. Grzegorzewskiej w Zgorzelcu w roku szkolnym 2022/2023” i będzie obejmować:
1) Dowozy i odwozy uczniów, nauczycieli i pracowników szkół podstawowych do placówek oświatowych na terenie gminy Zgorzelec w formie biletów miesięcznych ulgowych w rozumieniu art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego oraz dowozy i odwozy uczniów z terenu Gminy Zgorzelec do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. M. Grzegorzewskiej w Zgorzelcu w roku szkolnym 2022/2023.
2) Dowozy i odwozy uczniów do Centrum Sportowo Rekreacyjnego w Zgorzelcu przy ul. Maratońskiej 2 na basen – z każdej szkoły raz w tygodniu.
3) Dowozy i odwozy uczniów korzystających z Łagowskiego Obiektu Sportowego „ŁOŚ” w Łagowie ul. Jeleniogórska 44.
Godziny dowozów i odwozów mogą, po uzgodnieniu, ulegać zmianie na podstawie pisemnego zawiadomienia bez konieczności wprowadzania aneksu do umowy. Liczbę uczniów uprawnionych do dowozów stanowi wykaz pn.: Liczba uczniów dojeżdżających z poszczególnych miejscowości do szkół na terenie Gminy Zgorzelec, uprawnionych do biletów miesięcznych oraz dowozy i odwozy uczniów z terenu Gminy Zgorzelec do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Zgorzelcu w roku szkolnym 2022/2023”, wg załącznika nr 2.1 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczniów uprawnionych do dowozów o 10% liczby uczniów podanych w ww. wykazie na podstawie pisemnego zawiadomienia, bez konieczności wprowadzania aneksu do umowy. Szczegółowe informacje o trasach dowozów stanowi wykaz pn. „Trasy Dojazdów/Odjazdów Do Szkół Podstawowych w Gminie Zgorzelec, wg załącznika nr 2.2 do SWZ.
4) W trakcie trwania umowy zapewnienie dowozów i odwozów na zebrania rodziców lub inne wskazane imprezy szkolne organizowane przez każdą z placówek objętą dowozami – na trasach zgodnych z dowozem dzieci do szkół, w ilości 3 razy w roku szkolnym dla każdej ze szkół podstawowych oraz na Dzień Otwartej Szkoły. Szczegółowy harmonogram dowozów i odwozów dot. godzin i dni w tygodniu zostanie uzgodniony pisemnie w trakcie roku szkolnego i może ulegać zmianie.
5) Zapewnienie osób do sprawowania opieki nad uczniami szkół w czasie dowozów i odwozów. Osoby zatrudniane do sprawowania opieki nad uczniami zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 152), winny być sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Zasady sprawowania opieki nad uczniami zawiera załącznik nr 2.3 do SWZ.
6) Zapewnienie transportu w wymiarze 9000 km w trakcie trwania niniejszej umowy zgodnie z bieżącymi zamówieniami przeznaczonymi m.in. na organizację przewozu uczniów na wycieczki szkolne, konkursy szkolne, występy artystyczne, zawody sportowe itp.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi objęte zamówieniem środkami transportu oznaczonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi objęte zamówieniem z wykorzystaniem środków transportowych przystosowanych do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy i aktualnie obowiązujących przepisów drogowych, w tym także podczas zmiany wymagań dotyczących transportu publicznego w czasie epidemii, pandemii lub innych zagrożeń.
6. Organizacja przewozów odbywa się będzie zgodnie z zasadami korzystania z przewozów szkolnych uczniów Gminy Zgorzelec wprowadzonymi Zarządzeniem Wójta Gminy Zgorzelec, z dnia 23 marca 2006 r., Nr 186/Z/06. - załącznik nr 2.4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Zabezpieczenie sprzętowe (F) – waga kryterium 30 %
3) Serwis (G) - waga kryterium 10%
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
1) Cena (C):
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ryczałtowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
Zamawiający oceni oferty według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 60
C – liczba punktów za kryterium „cena”,
Cn – cena najniższa z badanych ofert, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty
60 – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w tym kryterium.
2) Zabezpieczenie sprzętowe (F):
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie.
W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił ilość pojazdów, odpowiadających warunkowi udziału w postępowaniu, określonego w Rozdziale VIII ust.1 pkt 1.3 b) będących jego własnością.
Ocena punktowa zostanie dokonana zgodnie z poniższymi zasadami:
13 – 16 pojazdów stanowiących własność Wykonawcy - 30 pkt.
9 – 12 pojazdów stanowiących własność Wykonawcy - 15 pkt.
8 pojazdów stanowiących własność Wykonawcy - 0 pkt.
Wskazanie ilości pojazdów będących własnością Wykonawcy, w ilości mniejszej niż 8 lub nie wskazanie ilości pojazdów będących własnością Wykonawcy skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Zamawiający punktował będzie jedynie pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego na dzień składania ofert.
W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie ilości pojazdów będących własnością Wykonawcy (niezgodnie z zaleceniami Zamawiającego) oferta otrzyma liczbę punktów za taką ilość pojazdów będących własnością Wykonawcy uprawniającą do uzyskania punktów, którą bez wątpliwości zaoferował wykonawca.
3) KRYTERIUM „SERWIS” (G) O WADZE – 10 %
W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Wykonawca może zaproponować czas podstawienia pojazdu zastępczego w 3 wariantach, tj. do 30 min. od 30 – 60min. , oraz od 60 – 120min.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 min – 10 pkt
Podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 30 min do 60min – 7 pkt
Podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 60 min do 120min – 0 pkt
W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie czasookresu na podstawienie pojazdu zastępczego (niezgodnie z zaleceniami zamawiającego) oferta otrzyma liczbę punktów za taki czas uprawniający do uzyskania punktów, który bez wątpliwości zaoferował wykonawca.
Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego w czasie dłuższym niż 120 min. lub nie wskazanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona, wg poniższego wzoru:
P = C+F+G
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zabezpieczenie sprzętowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
warunek w odniesieniu do uprawień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
posiada aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób obejmującej co najmniej obszar powiatu zgorzeleckiego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.).
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (ar. 117 ust. 2 Pzp).
1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 1.2 dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
1.3. zdolności technicznej lub zawodowej
warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeśli:
a. Wykonawca wykaże 1 usługę wykonaną, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaną, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę zrealizowaną przez nieprzerwany okres 10 miesięcy w jednym roku szkolnym zbiorowego przewozu uczniów do szkół podstawowych i/lub przedszkoli wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów o wartości nie mniejszej niż 380.000,00 zł brutto.
Poświadczenia (referencje) nie są wymagane, jeśli wykonawca świadczył usługi spełniające powyższe wymagania na rzecz Zamawiającego.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. (art. 117 ust 3 Pzp)
UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu usług, tzn. w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio nie uczestniczył.
Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac lub zwróci się bezpośrednio do podmiotu na rzecz którego wykazany zakres prac został wykonany, o przedstawienie informacji lub dokumentów istotnych dla oceny spełnienia warunków.
Zamawiający zgodnie z art.117 ust 4 ustawy Pzp wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączenia do oferty oświadczenia, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik 5 do SWZ.
b. wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego zasobami wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania wg poniższej specyfikacji:
1) 15 autobusów z aktualnymi badaniami technicznymi, w tym;
→ 10 autobusów z minimum 48 miejscami
→ 2 autobusy z minimum 70 miejscami,
→ 1 autobus dostosowany do przewozów niepełnosprawnych, wyposażony w liczbę miejsc pasażerskich siedzących min-10 oraz strefę wydzieloną pod stanowisko dla wózka inwalidzkiego, pojazd musi być przystosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, posiadać podnośnik na wózki dla osób niepełnosprawnych lub rampę uchylną, odkładaną ręcznie lub automatycznie, umożliwiającą swobodny wyjazd/wjazd osoby na wózku inwalidzkim, musi być wyposażony co najmniej w 2 pary drzwi automatycznych, sterowanych mechanicznie przez kierowcę, w tym min. jedna para drzwi dwuskrzydłowych o szerokości minimum 1100 mm prowadzących bezpośrednio do wydzielonego stanowiska do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, musi być wyposażony w przyciski na zewnątrz i wewnątrz pojazdu sygnalizujące konieczność użycia rampy, umieszczone na wysokości umożliwiającej naciśnięcie przez osobę znajdującą się na wózku, pojazd musi posiadać sprawną klimatyzację, ogrzewanie, indywidualne nawiewy powietrza i oświetlenie, rok produkcji pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych nie może być starszy niż 2016 r.
→ 2 autobusy rezerwowe z czego 1 z miejscem postojowym na północy Gminy wiejskiej Zgorzelec i 1 z miejscem postojowym na południu Gminy wiejskiej Zgorzelec. O miejscach postoju Wykonawca informuje na bieżąco Zamawiającego.
`
2) 3 busami z aktualnymi badaniami technicznymi, w tym;
→ 1 bus dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażony w 9 miejsc, nie starszy niż 2021 r. wyposażony w najazdy dla wózków inwalidzkich, pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera, możliwość transportu wózka inwalidzkiego, sprawną klimatyzację i ogrzewanie.
→ 2 busy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażone w 9 miejsc, nie starsze niż 2012 r. wyposażone w najazdy dla wózków inwalidzkich, pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera, możliwość transportu wózka inwalidzkiego, sprawną klimatyzację i ogrzewanie
c) Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, wg poniższego wykazu:
→ 15 kierowców posiadających wymagane kwalifikacje do prowadzenia autobusów,
→ 15 opiekunów posiadających aktualne certyfikaty ukończenia kursu pierwszej pomocy przedmedycznej oraz zaświadczenie ukończenia kursu bhp.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.3 litera c) dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 1.2 SWZ. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 1.3 litera b) oraz litera c) dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SWZ.
4. Na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełniania określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia został wskazany w Rozdziale X SWZ.
6. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
a) aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób obejmującej co najmniej obszar powiatu zgorzeleckiego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.).
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 300.00,00 zł.
c) wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
d) wykaz pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania wg załącznika nr 8 do SWZ
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia następuje na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków. (zał. 3 i 3a do SWZ).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymagane

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp o braku podstaw wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ.
1.3. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, (jeżeli dotyczy) Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 pkt 1.1 i pkt 1.2 niniejszego rozdziału, przedstawia także:
a. Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie ze wzorem ww. oświadczeń (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp),
b. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(jeżeli dotyczy):
a. Oświadczenia, wskazane ust. 1 pkt 1.1 i pkt 1.2 niniejszego rozdziału, składa każdy z Wykonawców jako oświadczenie własne. Oświadczenia te potwierdzają odpowiednio brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp);
b. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają ci poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
1.5. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty (o ile dotyczy):
a. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp);
b. W przypadku podpisania oferty w imieniu Wykonawcy przez pełnomocnika.
1.6. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferty w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł i 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
a. pieniądzu – jedynie w formie przelewu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto:
Bank Millennium S.A. nr 73 1160 2202 0000 0004 7751 2448
z dopiskiem: „Wadium do postępowania nr WO.271.6.2021”
UWAGA: Termin wniesienia wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp
b. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania
f. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Zgorzelec
g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą (30 dni) licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami Rozdziału X SWZ.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 5 do SWZ
3. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Załącznik Nr 3 i 3a do SWZ
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile umowa taka nie zostanie załączona do oferty.
5. UWAGA: Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu usług , tzn. w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio nie uczestniczył. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu usług lub zwróci się bezpośrednio do podmiotu na rzecz którego wykazany zakres usług został wykonany, o przedstawienie informacji lub dokumentów istotnych dla oceny spełnienia warunków.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy z uwzględnieniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na zasadach określonych w projekcie umowy, paragraf 10, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron, wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zgorzelec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-06 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców
3. Odwołanie przysługuje na:
a) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,
b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
c) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany
4. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone zostały w Oddziale IX Środki ochrony prawnej ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników PL-DE-PL - Poznań / Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam Przewoźników do obsługi stałych tras międzynarodowych PL-DE-PL. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa oświetlenia w ulicy Łącznej w Kalinku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zgorzelec: Modernizacja Auli Koncertowej PSM w Zgorzelcu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zgorzelec: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym – dokumentacja projektowa
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI