Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChybie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Chybie - Wójt Gminy Chybie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-25
  • Numer ogłoszenia594153-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594153-N-2018 z dnia 2018-07-25 r.

Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie, krajowy numer identyfikacyjny 7218239600000, ul. ul. Bielska  78 , 43520   Chybie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 856 10 96, e-mail przetargi@chybie.pl, faks 33 854 50 55.
Adres strony internetowej (URL): www.chybie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.chybie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.chybie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Chybiu, ul. Bielska 78, 43-520 Chybie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalnych
Numer referencyjny: RPPZ.271.21.2018.UG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół specjalnych oraz ośrodka edukacyjno – rehabilitacyjno -wychowawczego i z powrotem. Dowóz będzie obowiązywał w dni nauki szkolnej, tj. z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorami szkół i rodzicami. Przypuszczalna liczba dowozu wynosi ok. 185 dni. Liczba uczniów może ulec zmianie począwszy od 3 września 2018 r. (rok szkolny 2018/2019), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Chybie lub z rezygnacji z dowozu. Liczba ta również może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2018/2019 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne przyczyny losowe. Zwiększenie liczby uczniów w granicach do 30% nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.) oraz ustawie o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 poz. 2200 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Warunkiem koniecznym jest, aby w każdym pojeździe znajdował się kierowca i opiekun. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły lub ośrodka. Zastrzeżenie – w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach zawartej umowy wykonawca nie może łączyć zamówienia z transportem osób niezwiązanych z niniejszym przedmiotem zamówienia lub na rzecz innych podmiotów lub osób

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-03 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą, że posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.) – warunek jest określony dla wykonawców bez względu na ilość części zamówienia, na które wykonawca zamierza składać ofertę;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy spełnią warunek jeżeli: 1) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej 1 usługę wykonywaną w sposób ciągły (przez okres co najmniej 4 miesięcy) obejmującą przewóz osób niepełnosprawnych – warunek jest określony dla wykonawcy bez względu na ilość części zamówienia, na które wykonawca zamierza składać ofertę; 2) wykażą, że dysponują lub będzie dysponował: • dla części I przedmiotu zamówienia: pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260, z póź. zm.), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa /liczba osób do przewozu: 11 osób niepełnosprawnych oraz 1 opiekun/; • dla części II przedmiotu zamówienia: pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260, z póź. zm.), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Pojazd musi być wyposażony w urządzenia umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim (np. rampa/winda lub inne urządzenie spełniające wymóg) oraz specjalne miejsce do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (np. szyny do mocowania wózka inwalidzkiego lub pasy do mocowania wózków lub inne spełniające wymóg) /liczba osób do przewozu: 6 osób niepełnosprawnych (w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim) oraz 1 opiekun/; 3) wykażą, że dysponują następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia /warunek jest określony dla każdej części odrębnie/: • kierowca, posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.) • opiekun, tj. osoba pełnoletnia, która jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności: 1) aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.); Do powyższego dokumentu należy dołączyć aktualne zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego potwierdzające, iż wymienione w wykazie pojazdy są zgłoszone do licencji lub zezwolenia. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykaz wykonanych oraz wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przewozie osób niepełnosprawnych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz narzędzi (pojazdów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4a-b do SIWZ (odpowiednio do wybranej Części zamówienia) 3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5a-b do SIWZ (odpowiednio do wybranej Części zamówienia)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa np. konsorcjum); w przypadku spółki cywilnej sposób reprezentacji może wynikać z umowy spółki; 2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Wykonawca winien wraz z oferta złożyć zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SIWZ Dział VI. pkt. 1.2. (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. W przypadkach przewidzianych w ustawie Pzp oraz w niniejszej umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą Zamawiającego. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą dotyczyć: a) zwiększenia lub zmniejszenia liczby dowożonych osób, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, b) zmiany kierowcy lub opiekuna, c) zmiany trasy przewozu lub wprowadzenia nowej trasy przewozu, d) zmiany podwykonawców z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT Wykonawca przedkłada Zamawiającemu propozycję naliczenia podatku od towarów i usług według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury, w stosunku do niezmienionego wynagrodzenia netto. 7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-08-31 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 11 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie na trasie z domu do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie, ul. Mickiewicza 12, 43-430 Skoczów i z powrotem, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez wykonawcę z zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorem Zespołu i rodzicami. Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 31 km. Poglądowa mapa przebiegu trasy zawarta jest w załączniku nr 8a do SIWZ. Liczba uczniów może ulec zmianie począwszy od 3 września 2018 r. (rok szkolny 2018/2019), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Chybie lub z rezygnacji z dowozu. Liczba ta również może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2018/2019 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne przyczyny losowe. Zwiększenie liczby uczniów w granicach do 30% nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy Zamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy, z dwudniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zapewnia w pojeździe kierowcę i opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły Wykonawca ma obowiązek uwzględnić następujące założenia: a) uczeń powinien być dowieziony do szkoły w takim czasie aby mógł rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z planem i zabierany niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, przy czym dopuszczalne jest oczekiwanie ucznia na świetlicy szkolnej, nie dłużej jednak niż do zakończenia zajęć przez ostatniego z dowożonych uczniów, b) uczeń powinien przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 1 godzinę, c) wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z dyrektorami poszczególnych szkół i rodzicami uczniów (na podstawie tygodniowego planu lekcji ucznia), d) wykonawca zapewni uczniom opiekuna podczas przewozu – nie dopuszcza się łączenia funkcji opiekuna i kierowcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno - Wychowawczego w Ustroniu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 6 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim zamieszkałych na terenie gminy Chybie na trasie z domu do Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu, ul. Szeroka 7, 43-450 Ustroń i z powrotem, w dni nauki w ośrodku, z wyłączeniem przerw przewidzianych w organizacji pracy ośrodka oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez wykonawcę z zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorem Ośrodka i rodzicami. Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 26,5 km. Poglądowa mapa przebiegu trasy zawarta jest w załączniku nr 8b do SIWZ. Pojazd dowożący dzieci niepełnosprawne do Ośrodka Edukacyjno – Rehabilitacyjno -Wychowawczego w Ustroniu musi być wyposażony w urządzenia zapewniające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie np. rampa lub winda umożliwiająca wjazd wózkiem inwalidzkim oraz specjalne miejsca do przewozu dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (np. szyny do mocowania wózka inwalidzkiego lub pasy do mocowania wózków). Liczba uczniów może ulec zmianie począwszy od 3 września 2018 r. (rok szkolny 2018/2019), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Chybie lub z rezygnacji z dowozu. Liczba ta również może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2018/2019 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne przyczyny losowe. Zwiększenie liczby uczniów w granicach do 30% nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy Zamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w ośrodku, do którego są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy, z dwudniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zapewnia w pojeździe kierowcę i opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły Wykonawca ma obowiązek uwzględnić następujące założenia: a) uczeń powinien być dowieziony do ośrodka w takim czasie aby mógł rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z planem i zabierany niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, b) uczeń powinien przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 1 godzinę, c) wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z dyrektorem ośrodka i rodzicami uczniów (na podstawie tygodniowego planu lekcji ucznia), d) wykonawca zapewni uczniom opiekuna podczas przewozu – nie dopuszcza się łączenia funkcji opiekuna i kierowcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI