Dowożenie uczniów na terenie gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2019-2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów na terenie gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2019-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzydnik Duży
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trzydnik Duży
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-07
  • Numer ogłoszenia583726-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583726-N-2019 z dnia 2019-08-07 r.

Gmina Trzydnik Duży: Dowożenie uczniów na terenie gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2019-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzydnik Duży, krajowy numer identyfikacyjny 83040967200000, ul.   , 23-230  Trzydnik Duży, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 731 879, e-mail trzydnik_g_s@woi.lublin.pl, faks 158 731 821.
Adres strony internetowej (URL): https://www.trzydnikduzy.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugtrzydnikduzy.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów na terenie gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2019-2020
Numer referencyjny: Or.4464.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dowożenie uczniów na terenie gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2019-2020 z podziałem na następujące trasy dowozu: Trasa nr 1 - długość dziennej trasy - 48 km – minimalna ilość miejsc siedzących w pojeździe - 49 - dowożenie: Agatówka koło stawu – Wola Trzydnicka Kopaniny – Wola Trzydnicka k. Mango - Trzydnik Duży Szkoła – Wola Trzydnicka Szkoła - Węglin skrzyżowanie – Węglinek – Wola Trzydnicka Szkoła – Trzydnik Duży Szkoła; - rozwożenie kurs 1: Trzydnik Duży Szkoła – Wola Trzydnicka Szkoła - Węglinek - Węglin skrzyżowanie - Wola Trzydnicka Szkoła - Trzydnik Duży Szkoła – Wola Trzydnicka k. Mango– Wola Trzydnicka Kopaniny – Agatówka k. stawu; - rozwożenie kurs 2: Trzydnik Duży Szkoła – Wola Trzydnicka Szkoła - Węglinek - Węglin skrzyżowanie - Wola Trzydnicka Szkoła - Trzydnik Duży Szkoła – Wola Trzydnicka k. Mango– Wola Trzydnicka Kopaniny – Agatówka k. stawu; Trasa nr 2 - długość dziennej trasy - 60 km - minimalna ilość miejsc siedzących w pojeździe - 49 - dowożenie: Budki (skrzyżowanie Mała Agatówka) – Budki Górne przystanek - Trzydnik Duży- Kolonia przystanek przy drodze 855 – Trzydnik Duży-Kolonia zakręt - Trzydnik Duży Szkoła – Wola Trzydnicka Szkoła - Trzydnik Mały skrzyżowanie na Dąbrowę – Trzydnik Duży Szkoła - Wola Trzydnicka k. Kościoła – Wola Trzydnicka Szkoła. - rozwożenie kurs 1: Wola Trzydnicka Szkoła - Wola Trzydnicka k. Kościoła - Trzydnik Duży Szkoła - Trzydnik Mały skrzyżowanie na Dąbrowę – Wola Trzydnicka Szkoła - Trzydnik Duży Szkoła –Trzydnik Duży Kolonia zakręt – Trzydnik Duży - Kolonia przystanek przy drodze 855 – Budki Górna – Budki (skrzyżowanie Mała Agatówka) - rozwożenie kurs 2: Wola Trzydnicka Szkoła - Wola Trzydnicka k. Kościoła - Trzydnik Duży Szkoła - Trzydnik Mały skrzyżowanie na Dąbrowę – Wola Trzydnicka Szkoła - Trzydnik Duży Szkoła –Trzydnik Duży Kolonia zakręt – Trzydnik Duży - Kolonia przystanek przy drodze 855 – Budki Górna – Budki (skrzyżowanie Mała Agatówka) Trasa nr 3 - długość dziennej trasy – 66 km - minimalna ilość miejsc siedzących w pojeździe - 49 - dowożenie: Trzydnik Duży GOK – Trzydnik Mały – Trzydnik Duży-Kolonia przystanek przy drodze powiatowej – Mikulin – Dąbrowa Choiny – Dąbrowa– Olbięcin Szkoła – Olbięcin Parama – Olbięcin Parama skrzyżowanie - Dębowiec k. drogi na Kubę - Liśnik Mały Remiza – Olbięcin Szkoła. - rozwożenie kurs 1: Olbięcin Szkoła – Liśnik Mały Remiza – Dębowiec k. drogi na Kubę -Olbięcin Parama - Olbięcin Parama skrzyżowanie - Dąbrowa– Dąbrowa Choiny – Mikulin – Trzydnik Duży-Kolonia przystanek przy drodze powiatowej – Trzydnik Mały - Trzydnik Duży GOK. - rozwożenie kurs 2: : Olbięcin Szkoła – Liśnik Mały Remiza – Dębowiec k. drogi na Kubę -Olbięcin Parama - Olbięcin Parama skrzyżowanie - Dąbrowa– Dąbrowa Choiny – Mikulin – Trzydnik Duży-Kolonia przystanek przy drodze powiatowej – Trzydnik Mały - Trzydnik Duży GOK. Trasa nr 4 - długość dziennej trasy - 48 km- minimalna ilość miejsc siedzących w pojeździe - 22 - dowożenie: Rzeczyca Księża k. Młyna - Rzeczyca Księża przystanek- Rzeczyca Ziemiańska -Kolonia – Rzeczyca Ziemiańska Szkoła – Owczarnia – Rzeczyca Ziemiańska Stacja - Rzeczyca Ziemiańska Szkoła - Zielonka – Rzeczyca Ziemiańska Szkoła. - rozwożenie: Rzeczyca Ziemiańska Szkoła – Zielonka – Rzeczyca Ziemiańska Szkoła – Rzeczyca Ziemiańska Stacja – Owczarnia – Rzeczyca Ziemiańska Szkoła – Rzeczyca Ziemiańska Kolonia – Rzeczyca Księża przystanek – Rzeczyca Księża k. Młyna Trasa nr 5 – długość dziennej trasy – 54 km - minimalna ilość miejsc siedzących w pojeździe - 19 dowożenie: Rzeczyca Księża k. Młyna – Rzeczyca Księża przystanek - Rzeczyca Księża OSP - Rzeczyca Ziemiańska Kolonia – Trzydnik Duży Kolonia przy drodze gminnej - Trzydnik Duży GOK – Trzydnik Duży Lewiatan – Wola Trzydnicka – Budki Górne – Liśnik Mały Remiza – Olbięcin Szkoła; rozwożenie: Olbięcin Szkoła - Liśnik Mały Remiza – Budki Górne - Wola Trzydnicka – Trzydnik Duży Lewiatan – Trzydnik Duży GOK – Trzydnik Duży – Kolonia przy drodze gminnej – Rzeczyca Ziemiańska – Kolonia – Rzeczyca Księża OSP – Rzeczyca Księża przystanek - Rzeczyca Księża k. Młyna. Trasa Nr 6 – Zamawiający przewiduje następujące przewozy uczniów w okresie 02.09.2019 r. do 26.06.2020r. - na zawody sportowe, zajęcia sportowe, konkursy wiedzy, przeglądy dorobku kulturalnego uczniów, - wyjazdy na basen oraz wycieczki profilaktyczne, - przewidywana ilość wyjazdów 113, - szacunkowa długość przewidywanych wyjazdów 6400 km, - w cenie przejazdu za 1 km należy uwzględnić godziny postojowe, - do wykonania zadania nr 6, Wykonawca użyje autobusu o liczbie nie mniejszej niż 49 miejsc siedzących. Trasa Nr 7 – Zamawiający przewiduje następujące przewozy uczniów w okresie 02.09.2019 r. do 26.06.2020r. - na zawody sportowe, - konkursy wiedzy, - przewidywana ilość wyjazdów 18, - szacunkowa długość przewidywanych wyjazdów 1200 km, - w cenie przejazdu za 1 km należy uwzględnić godziny postojowe, - do wykonania zadania nr 7, Wykonawca użyje pojazdu o liczbie nie mniejszej niż 19 miejsc siedzących.

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1 nie podlegają wykluczeniu, 5.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 5.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; a) posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy o transporcie drogowym
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dysponują pojazdami posiadającymi liczbę miejsc nie mniejszą niż 49 miejsc siedzących do wykonania usługi na trasie nr 1,2,3,6; dysponują pojazdami posiadającymi liczbę miejsc nie mniejszą niż 22 miejsc siedzących do wykonania usługi na trasie nr 4 oraz dysponują pojazdami posiadającymi liczbę miejsc nie mniejszą niż 19 miejsc siedzących do wykonania zadania nr 5 i 7. Każdy pojazd musi posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz dokument potwierdzający stan techniczny – dopuszczenie pojazdu do ruchu; b) dysponują minimum po jednej osobie na pojazd wskazany do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającej uprawnienia do kierowania pojazdami wskazanymi w realizacji zamówienia; c) posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi dowozu dzieci do szkół o wartości mnie mniejszej niż: 100 000,00 zł należycie wykonanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w ppkt 6.3.2 a) – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług - kierowców pojazdów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.), b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług - kierowców pojazdów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ, d) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego z wyjątkiem pkt 6.3.1.a), gdzie wykonawca nie może polegać na zdolnościach innych podmiotów .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
wykaz usług wykonanych o wartości jednego zamówienia minimum 100 000,00 PLN a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywa w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, e) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego z wyjątkiem pkt 6.3.1.a), gdzie wykonawca nie może polegać na zdolnościach innych podmiotów
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 2 500 PLN (słownie: Dwa tysiące pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wiek taboru oferowanego w celu wykonania usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1 Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 16.2 Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7. 16.3 Zamawiający zakłada możliwość modyfikowania, wydłużenia, skrócenia tras dowożenia w trakcie trwania umowy jeżeli jego skutkiem będzie: 1) dobro dzieci, 2) usprawnienie dowożenia, 3) obniżenie kosztów dowożenia. 16.4 Zamawiający wprowadza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 16.4.1 Niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zadania, 16.4.2 Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, 16.4.3 Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 16.4.4 Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zlecenia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 16.4.5 Zawieszenie wykonania zlecenia nie spowodowane uchybieniami Wykonawcy, 16.5.6 Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, 16.5.7 Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno–prawnej lub siedziby Wykonawcy. 16.5.8 W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest pod warunkiem, gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym na etapie postępowania o zamówienie publiczne, przedkładając wymagane dokumenty, 16.5.9 Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub stwierdzenia stron. 16.7 Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 16.7.1 Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 16.7.2 Zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez które na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, a którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, którego nie można przypisać drugiej stronie; 16.7.3 Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, 16.7.4 Wystąpienie innych okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dniu opracowania specyfikacji i zawierania umowy. 16.8 Za siłę wyższą nie uznaje się brak środków u wykonawcy, niedotrzymania zobowiązań przez jego kontrahentów oraz brak zezwoleń niezbędnych wykonawcy dla wykonania umowy, wydawanych przez dowolną władzę. 16.9 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności. 16.10 Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia 16.11 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ok. 60-70 transportów FTL-coilmulde - Zamość - Ełk
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę ok. 60-70 transportów FTL-coilmulde na trasie Zamość-Ełk. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI