Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy i dowożenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy i dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nędza do szkół w Raciborzu w roku szkolnym 2019 – 2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNędza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nędza
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-11
  • Numer ogłoszenia572305-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572305-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.

Gmina Nędza: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy i dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nędza do szkół w Raciborzu w roku szkolnym 2019 – 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nędza, krajowy numer identyfikacyjny 27625847000000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  5 , 47-440  Nędza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 410-20-18, 410-20-93, e-mail ug@nedza.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.nedza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.nedza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.nedza.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pocztą, kurierem lub osobiście w formie pisemnej
Adres:
47-440 Nędza ul. Jana III Sobieskiego 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy i dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nędza do szkół w Raciborzu w roku szkolnym 2019 – 2020
Numer referencyjny: ZPI.271.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Dowożenie 142 uczniów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy 2. Dowożenie 3 opiekunów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy 3. Dowożenie 1 opiekuna dla dzieci niepełnosprawnych dojeżdżających do Raciborza 4. Dowożenie 7 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nędza (sołectw: Babice, Ciechowice, Górki Śląskie, Łęg, Nędza, Szymocice i Zawada Książęca) do szkół w Raciborzu :

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2) kopie zezwoleń uprawniających do wykonywania regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach wymienionych w SIWZ , ( zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym – Dz.U. z 2019r. poz. t.j. z 2019.01.11. )
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: co najmniej 5 autobusów o pojemności minimum 45 miejsc siedzących każdy co najmniej 5 kierowców z uprawnieniami
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 2) wykaz zawierający wykonane co najmniej 2 usługi przewozu uczniów do szkół przez cały rok szkolny o wartości co najmniej 150 000,00 zł rocznie każda 3) kopie zezwoleń uprawniających do wykonywania regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach wymienionych w SIWZ , ( zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym – Dz.U. z 2019r. poz. t.j. z 2019.01.11. )
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 2) wykaz zawierający wykonane co najmniej 2 usługi przewozu uczniów do szkół przez cały rok szkolny o wartości co najmniej 150 000,00 zł rocznie każda 3) kopie zezwoleń uprawniających do wykonywania regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach wymienionych w SIWZ , ( zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym – Dz.U. z 2019r. poz. t.j. z 2019.01.11. )
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
UMOWA Nr ………………………………………………. zawarta w dniu ………………………….. r. w Nędzy pomiędzy: Gminą Nędza z siedzibą 47 – 440 Nędzą ul. Jana III Sobieskiego 5, REGON : 276258470 NIP: 639 – 19 – 67 – 777, w imieniu której działa 1. Anna Iskała - Wójt Gminy , zwaną dalej Zamawiającą, a ………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………… zwanym w dalszej części Wykonawcą reprezentowanym przez : ………………… zwanym dalej „Wykonawcą”. Na podstawie dokonanego w trybie przetargu nieograniczonego wyboru Wykonawcy, przeprowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z póź. zmianami ).) zwaną dalej „ustawą”, została zawarta umowa o następującej treści: § 1 1. Zamawiająca zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w zakresie ” Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy i dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nędza do szkół w Raciborzu w roku szkolnym 2019 – 2020 ” tj. od dnia 2 września 2019 roku do 26 czerwca 2020 roku, z wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej. 2. Zakres usługi : 5. Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy Lp. Trasa Liczba uczniów 1. Babice – Nędza / Nędza – Babice 42 2. Ciechowice – Nędza / Nędza – Ciechowice 10 3. Zawada Kś. – Nędza / Nędza – Zawada Kś. 23 4. Łęg – Nędza / Nędza - Łęg 8 5. Trawniki – Nędza / Nędza – Trawniki 6 6. Górki Śl. – Nędza / Nędza – Górki Śl. 52 7. Szymocice – Nędza / Nędza – Szymocice 1 R A Z E M 142 6. Dowożenie 3 opiekunów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy 7. Dowożenie 1 opiekuna dla dzieci niepełnosprawnych dojeżdżających do Raciborza 8. Dowożenie 7 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nędza (sołectw: Babice, Ciechowice, Górki Śląskie, Łęg, Nędza, Szymocice, i Zawada Książęca do szkół w Raciborzu : 5) Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu ul. Cecylii 30, 6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. K. Miarki 4 , 47 – 400 Racibórz 7) Zespół Szkół Specjalnych – Szkoła Specjalna Przyspasabiająca do Pracy 47 – 400 Racibórz ul. Królewska 19 8) Centrum Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Raciborzu ul. Rzeźnicza 8, § 2 1. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonany przedmiot umowy, określone w ofercie Wykonawcy wynosi: ……………………………………………. zł (słownie: ………………………………………………………………………………………………………..) 2. Na powyższe składa się : 1) Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy ….......................................... zł / m-c brutto 2) Dowożenie opiekunów do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Nędzy: ......................................... zł / m-c brutto 3) Dowożenie opiekuna dla dzieci niepełnosprawnych dojeżdżających do Raciborza ......................................... zł / m-c brutto 4) Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nędza do szkół w Raciborzu ......................................... zł / m-c brutto 3. Za wykonanie usługi strony będą się rozliczać fakturami: 1). za sprzedane bilety miesięczne ulgowe szkolne, według ceny oferty uwzględniającej ulgi przewidziane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 295), wystawionymi w okresach miesięcznych przez Wykonawcę. 2) za wykonane usługi dowożenia uczniów niepełnosprawnych do szkół w Raciborzu 4. Wynagrodzenie należne Wykonawcy płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT wystawionej zgodnie z ust. 2 niniejszego paragrafu. 5. W przypadku wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT niezgodnie z umową lub obowiązującymi przepisami prawa, Zamawiający ma prawo do wstrzymania płatności do czasu wyjaśnienia przez Wykonawcę przyczyn oraz usunięcia tej niezgodności, a także w razie potrzeby otrzymania faktury lub noty korygującej VAT, bez obowiązku płacenia odsetek za ten okres. 6. Wszelkie kwoty należne Zamawiającemu, w szczególności z tytułu kar umownych, mogą być potrącone z płatności realizowanych na rzecz Wykonawcy. § 3 1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia biletów miesięcznych na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem następnego miesiąca. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury za dowożenie uczniów w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. 3. Zamawiająca zobowiązuje się do zapłaty faktury w ciągu 14 dni daty jej otrzymania. 4. Zamawiająca zobowiązuje się do przekazania aktualnego imiennego wykazu uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Nędzy oraz Szkół w Raciborzu, będącego podstawą do wystawienia imiennych biletów miesięcznych do dnia 26.08.2018 r. i informacji o ewentualnych zmianach (co do ilości biletów) w terminie do 25 dnia miesiąca, w którym nastąpiła zmiana. § 4 Wykonawca zobowiązany jest do: 1. prowadzenia pojazdu przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, 2. zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód, 3. oznaczenia autobusów na czas przewozu uczniów wymaganymi oznaczeniami, 4. ustalenia ilości uczniów oraz godzin przewozów uczniów z Panią Edytą Szajt - gł. Specjalistą w Urzędzie Gminy Nędza, 5. posiadania ważnego zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, 6. zapewnienia wszystkim uczniom przewozu we wszystkich kursach i dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne, 7. podstawienia pojazdu zastępczego (o nie gorszych parametrach) w przypadku wystąpienia awarii pojazdu, w czasie zgodnym z podanym w ofercie przetargowej tj. w czasie do ……..…. minut, 8. umożliwienia, bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającą zmian godzin przyjazdu i odwozu uczniów w razie wystąpienia takiej konieczności wynikających z organizacji pracy Szkoły Podstawowej w Nędzy, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Raciborzu, Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu , Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu i Centrum Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Raciborzu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem należytej staranności. 10. Wykonawca wyznacza Koordynatora umowy, z którym Zamawiająca będzie mogła się skontaktować bezpośrednio w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 700 do 1500. Koordynator będzie odpowiadał za nadzorowanie wykonania umowy ze strony Wykonawcy. Dane Koordynatora wskazane są w § 8 umowy. 11. Wykonawca ma obowiązek w zakresie poufności danych do: a) zapewniania przestrzegania zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000 z dnia 2018.05.24), b) zastosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpieczenia danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z c) naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem, 3) przetwarzania danych osobowych, wyłącznie w celu realizacji umowy. d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki działania niezgodnego z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. § 5 Umowę zawiera się na czas określony do 26 czerwca 2020 roku. § 6 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającej kary umowne: • w przypadku nie wykonania usługi – w pełnej dziennej należności za bilety miesięczne na danej trasie za każdy dzień jej niewykonania • za odstąpienie od umowy przez Zamawiającą z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca – w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego. 2. Zamawiająca może odliczyć kary umowne od płatności należnych Wykonawcy. 3. Zapłata kar umownych nie wpływa na zobowiązania Wykonawcy. 4. W przypadku, gdy szkoda spowodowana niewykonaniem obowiązku wynikającego z umowy przekracza wysokość kar umownych, poszkodowana tym strona może niezależnie od kar umownych dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca nie płaci kar umownych i nie ponosi odpowiedzialności za nie wykonanie lub opóźnienie przewozu na skutek przyczyn od niego niezależnych w szczególności: gołoledź, zaspy śnieżne, powódź. 6. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawia autobus zastępczy. § 7 Stronom przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1. Zamawiająca może rozwiązać umowę w razie naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności jeżeli Wykonawca: a) pozostanie w zwłoce z dostarczaniem biletów miesięcznych opisanych § 2 ust. 2; b) utraci uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem; c) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy , w zakresie uniemożliwiającym wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy; d) w przypadku systematycznego naruszania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa obowiązujących przy przewozie dzieci; 2. Za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy , Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości trzymiesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonaną usługę. § 8 1. Wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się do niniejszej umowy lub wynikające z realizacji przedmiotu umowy, wymagają formy pisemnej lub elektronicznej. 2. Pisma stron powinny powoływać się na numer i datę umowy. Za datę otrzymania dokumentów, o których mowa w ust. 1, strony uznają dzień przekazania pocztą elektroniczną lub faksem, jeżeli ich treść zostanie niezwłocznie potwierdzona pisemnie chyba, że postanowienia umowy stanowią inaczej. 3. Osobami odpowiedzialnymi za koordynację prac, wynikających z realizacji umowy są: 1) ze strony Zamawiającej stanowisko gł. specj. ds. oświaty i sportu UG Nędza imię i nazwisko EDYTA SZAJT tel. 32 66 60 481 e – mail: edyta.szajt@nedza.pl 2) ze strony Wykonawcy (Koordynator): ……………………………………….…………………..(Imię i Nazwisko) ………………………………………………………..……………………… (Adres) ………………………………………………………………..……………… (Telefon) ……………………………………………………………..…………………. (e-mail) 4. Zmiana danych wskazanych w ust. 3, nie stanowi zmiany umowy i wymaga tylko pisemnego powiadomienia drugiej strony. § 9 1. Zamawiająca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia usługi przewozu - w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia, 2) w zakresie wysokości wynagrodzenia wykonawcy - w przypadkach określonych w § 10. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej z zastrzeżeniem § 12 ust. 4. 3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących firmę, 3) ogłoszeniu upadłości, likwidacji lub zawieszeniu działalności oraz wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca. § 10 1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 7. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych / Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 7 dni, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 8 pkt 2. 10. W terminie 14 dni od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 11. W przypadku otrzymania przez stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje się odpowiednio. 12. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 7 dni od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. § 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z treścią art. 13 – informuje się, iż Administratorem Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nędza z siedzibą w Nędzy, ul. Jana III Sobieskiego 5 ,47-440 Nędza. 2. Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu związanym z zawarciem niniejszej umowy. Pana dane osobowe będą przechowywane w trakcie okresu współpracy z Urzędem Gminy w Nędzy oraz na potrzeby archiwizacji dokumentacji związanej ze współpracą według okresów wskazanych w przepisach szczególnych. 3. Posiada Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Ma Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo, pod adresem daneosobowe@nedza.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Urząd Gminy Nędza ul. Jana III Sobieskiego 5 , 47-440 Nędza z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”. 4. Podanie przez Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem Pana współpracy. Pana dane nie będą poddawane profilowaniu. Wójt Gminy Nędza nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Wójta Gminy Nędza. 5.Zamawiający, w trybie art. 28 RODO oraz zawartą umową powierza Wykonawcy dane osobowe, tj. imię, nazwisko osoby wskazanej do nadzoru nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy ze strony zmawiającego. dane adresowe i lokalizacyjne planowanej inwestycji, dane wykonawców dokumentacji budowlano-technicznej, na zasadach i w celu określonym w niniejszej Umowie. 6. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 7.Wykonawca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych. 8.Wykonawca zobowiązuje się do nadania stosownych upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej Umowy. 9.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za niewywiązywanie się ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych. § 12 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający i Wykonawca podejmą starania, by ewentualne spory wynikające z niniejszej umowy rozstrzygnąć w sposób polubowny poprzez bezpośrednie negocjacje. 3. Wszelkie spory powstałe na tle wykonania postanowień niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającej. 4. Wszelkie zmiany postanowień umownych mogą być dokonywane wyłącznie w drodze pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowania art.144 ust.1 Pzp § 13 Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Wykonawca: Zamawiająca

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiająca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia usługi przewozu - w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia, 2) w zakresie wysokości wynagrodzenia wykonawcy - w przypadkach określonych w § 10. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej z zastrzeżeniem § 12 ust. 4. 3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących firmę, 3) ogłoszeniu upadłości, likwidacji lub zawieszeniu działalności oraz wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam lawety do Holandii - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam lawety do Holandii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI