"Dowożenie uczniów do szkól z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2019/2020 na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dowożenie uczniów do szkól z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2019/2020 na podstawie biletów miesięcznych"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzasnysz
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Przasnysz
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-23
  • Numer ogłoszenia577271-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577271-N-2019 z dnia 2019-07-23 r.

Gmina Przasnysz: "Dowożenie uczniów do szkól z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2019/2020 na podstawie biletów miesięcznych"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz, krajowy numer identyfikacyjny 54835400000000, ul. ul. Św. St. Kostki  5 , 06-300  Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 522 709, e-mail ugbartosiewicz@wp.pl, faks 297 522 709.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.przasnysz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.przasnysz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Urząd Gminy; 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dowożenie uczniów do szkól z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2019/2020 na podstawie biletów miesięcznych"
Numer referencyjny: IZ.271.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Przasnysz oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu. 2. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 180 uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego +, - 10%. Długość trasy ok. 400 km dziennie. 3. Przewoźnik sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 4. Uczniowie mają być odbierani z wyznaczonych miejsc nie wcześniej niż o godz. 7:00 natomiast dowóz pod szkołę nie później niż 7:40. 5. Godziny powrotu ustalone przy każdej z tras powrotnych oznaczają godzinę podstawienia autobusu w początkowym punkcie wyznaczonych tras. Trasy dowozu dzieci do szkół w okresie od 02.09.2019r. do 26.06.2020r. I autobus I. Szkoła Podstawowa w Bogatem – rozpoczęcie zajęć o godz. 7: 50 Trasa dowozu : Szkoła Podstawowa w Bogatem - Dobrzankowo (przystanek za mostem) – Fijałkowo -Józefowo – Helenowo Nowe – Helenowo Stare – Wielodróż –Szkoła Podstawowa w Bogatem - Emowo – Lisiogóra- Szkoła Podstawowa w Bogatem. Trasa dowozu - I kurs 19 uczniów – Dobrzankowo, Fijałkowo, Józefowo, Helenowo Stare, Helenowo Nowe, Wielodróż. - II kurs 13 uczniów – Emowo, Lisiogóra. Trasa powrotu: I kurs o godzinie 12:30 Szkoła Podstawowa w Bogatem – Lisiogóra – Emowo - Wielodróż- Helenowo Nowe -Helenowo Stare – Józefowo - Fijałkowo- Dobrzankowo . II kurs o godzinie 14:20 Szkoła Podstawowa w Bogatem – Lisiogóra – Emowo - Wielodróż- Helenowo Nowe -Helenowo Stare – Józefowo - Fijałkowo- Dobrzankowo . Długość trasy około 90 km dziennie. Liczba uczniów dowożonych ogółem ok. 32 uczniów. II autobus II. Szkoła Podstawowa w Lesznie – rozpoczęcie zajęć o godz. 7:45 . Trasa dowozu : Szkoła Podstawowa w Lesznie - Cierpigórz – Annopol skręt przy figurce - Gostkowo przez całą wieś do drogi powiatowej – Szkoła Podstawowa w Lesznie. Trasa powrotu: 13:15. Szkoła Podstawowa w Lesznie – Gostkowo droga powiatowa - przez całą wieś – Annopol – Cierpigórz. Długość trasy – ok. 28 km dziennie. Liczba uczniów – ok. 22 uczniów III. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu oraz Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu III autobus Trasa dowozu na pierwszą zmianę - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00 I kurs - Szkoła Nr 1 w Przasnyszu – Wyrąb Karwacki ( pętla we wsi ) – Karwacz ( przez wieś ) – Zawadki ( przy zlewni mleka) – Szkoła Podstawowa Nr 1 ( zatoczka przy szkole) - Szkoła Podstawow Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą). IV autobus II kurs – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu – Karwacz (droga w kierunku Grabowa) – Góry Karwackie (pętla) – Polny Młyn – Wandolin – Zawadki –Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą). Trasa powrotu: I zmiana: 12:45. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu (zatoczka przy szkole) – Zawadki – Wandolin – Polny Młyn –Góry Karwackie – Karwacz (droga w kierunku Grabowa)– Wyrąb Karwacki – Karwacz (przez wieś) -Zawadki. Trasa dowozu na II zmianę około godz. 10:30 Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu –Zawadki – Karwacz (przez wieś) – Wyrąb Karwacki (pętla we wsi) – Karwacz (droga w kierunku Grabowa) – Góry Karwackie ( pętla)- Polny Młyn - Wandolin – Zawadki –Szkoła Podstawowej Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Szkoła Podstawowej Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą). Trasa powrotu II zmiana 15:50 Szkoła Podstawowa Nr 3 (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Zawadki – Wandolin – Polny Młyn-Góry Karwackie – Karwacz (droga w kierunku Grabowa)- Wyrąb Karwacki – pętla we wsi Karwacz (przez wieś) - Zawadki. Długość trasy – ok. 120 km dziennie. Liczba uczniów – ok. 44 uczniów na dwie zmiany. V autobus Trasa dowozu - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu - Bartniki – Bartniki ( przystanek przy byłej szkole) – Szkołą Podstawową Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu (zatoczka przy szkole). Trasa powrotu – 14:45 Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu (zatoczka przy szkole)- Szkoła Podstawowa Nr 3 (zatoczka przed szkołą) - Bartniki – Bartniki (przystanek przy byłej szkole) Długość trasy – ok. 28 km dziennie. Liczba uczniów – ok. 8 uczniów. VI autobus - dowóz i odwóz Trasa dowozu - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu – Sierakowo (przez wieś) –Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Szkoła Podstawowa Nr 3 (zatoczka przed szkołą). Trasa powrotu – 14:25 Szkoła Podstawowa Nr 3 (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 1 (zatoczka przy szkole) – Sierakowo (przez wieś). Długość trasy – ok. 16 km dziennie. Liczba uczniów – ok. 10 uczniów. VII autobus IV. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu i Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu Trasa dowozu - rozpoczęcie zajęć godz. 8:00 Szkoła Nr 2 w Przasnyszu – Golany - Golany (obok byłej szkoły) – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) - Szkoła Podstawową Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą). Trasa powrotu – 15:10 Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) – Golany - Golany (obok byłej szkoły). Długość trasy – ok. 28 km dziennie. Liczba uczniów – ok. 11 uczniów. VIII autobus Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu i Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu - rozpoczęcie zajęć o godz. 8:00 Trasa dowozu: Przasnysz – Mchówko – Mchowo –Oględa - Szkoła Podstawowa w Mchowie – Kijewice – Mirów – Obrąb – Klewki - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu)- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą). Trasa powrotu: 15:40 Szkoła Podstawowa Nr 3 w Przasnyszu (zatoczka przed szkołą) – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu (zatoczka przy dworcu PKS w Przasnyszu) - Klewki-Obrąb –Mirów - Kijewice – Szkoła Podstawowa w Mchowie- Oględa – Mchowo – Mchówko. Długość trasy – ok. 90 km dziennie. Liczba uczniów – ok. 53 uczniów. Zamawiający zastrzega , że w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji szkół może nastąpić zmiana tras i godzin dowozu. Uwaga: Transport dzieci do szkół może być realizowany również poprzez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) pod warunkiem zapewnienia uczniom dowożonym miejsc siedzących. 6. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej. 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamówienia dysponował co najmniej 8 autobusami, z liczbą miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych dzieci na poszczególnych trasach. 2) Usługa będzie świadczona według ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie kursów autobusów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów. Wykonawca zamówienia dostarczy rozkład kursów autobusów w terminie do 26.08.2019 r. do zaakceptowania. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: a) ośmiu w pełni sprawnych techniczne autobusów, z liczbą miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi autobusami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie, b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny, wygody pojazdów i sprawnej instalacji grzewczej, c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, d) każdemu uczniowi miejsca siedzącego w autobusie, e) przewoźnik zobowiązany będzie do opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Opiekunem może być osoba pełnoletnia o nieposzlakowanej opinii i nie karana, legitymująca się ukończeniem kursu opiekun nad dziećmi dowożonymi do szkół, f) autobusy muszą posiadać zgodnie z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu uczniów. 4) Długość wszystkich tras, na których świadczone będą usługi dowozu w każdy dzień nauki szkolnej będzie wynosiła około 400 km . 5) Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej. 6) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób na terenie powiatu przasnyskiego.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-26
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydanej na postawie Ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1) wykonanie lub wykonywanie należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi transportowej (u jednego Zamawiającego) w zakresie przewozu osób autobusem o wartości min. 100 tys. zł brutto i trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 5 miesięcy. Jeżeli Wykonawca wykaże usługę wykonywaną (w trakcie realizacji), to okres wykonanej (zrealizowanej) usługi na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 5 miesięcy. 2) dysponowanie min. 8 kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i doświadczenie (min. 5 lat pracy na stanowisku kierowcy). 3) dysponowanie min. 8 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi, posiadającymi umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 4) dysponowanie pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: dysponowanie minimum 8 sprawnymi technicznie autobusami o liczbie miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.). 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Uwaga: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Minimum 8 autobusów , sprawnych technicznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty (koszt) 80,00
czas podstawienia autobusu zastępczego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie z wykonawcą. Zmiany będą możliwe w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 1. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 2. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do : 1) zmiany godzin oraz trasy przewozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia, 2) możliwości wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być wykonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4- Gozdowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa Kalorymetru DSC
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przasnysz: Przystosowanie istniejącego obiektu SUW na zapasowe źródło wody
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przasnysz: "Modernizacja hali sportowej w Bogatem"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI