Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKozłów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-14
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00240622
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 303

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 38 41 048 wew. 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79082abf-fc59-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115081/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/zspkozlow,m,409327,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne dot. komunikacji elektronicznej:
A. platforma miniPortal (zintegrowana z platformą ePUAP) – także dla składania ofert:
a. dysponowanie kontem na platformie ePUAP,
b. dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
c. dysponowanie dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej wspierającej HTML5, CSS3 i JavaScript,
d. maksymalny rozmiar plików: 150 MB,
B. poczta elektroniczna:
a. dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
b. dysponowanie dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej wspierającej HTML5, CSS3 i JavaScript,
c. posiadanie konta poczty elektronicznej,
d. maksymalny rozmiar plików: 20 MB.
2. Wymagania techniczne dot. składania ofert:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
Ofertę składa się za pośrednictwem platformy miniPortal, zintegrowanej z platformą ePUAP z wykorzystaniem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, po jej uprzednim podpisaniu i zaszyfrowaniu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę dostępna jest
na platformie miniPortal, w „Szczegółach postępowania”. Szczegółowy sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania, opisany został w „Instrukcji użytkownika” platformy miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.
3. Formy dokumentów:
a. forma oferta: oferta sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej z podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym,
b. forma oświadczeń z art. 125 ust. 1 Pzp: oświadczenia sporządzane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
c. forma pozostałych oświadczeń i dokumentów: zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
d. format ofert, oświadczeń dokumentów: zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z 12.4.2012 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów informatycznych, z zastrzeżeniem wyrażenia treści oferty, oświadczenia lub dokumentu przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić i których układ nie pozostawia wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
4. Data odbioru korespondencji z wykorzystaniem:
a. platformy miniPortal, zintegrowanej z platformą ePUAP – data jej wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą Zamawiającego,
b. poczty elektronicznej – data jej wpływu na skrzynkę pocztową Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, Kozłów 303, 32-241 Kozłów.
2. Dane inspektora ochrony danych osobowych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, Kozłów 303, 32-241 Kozłów, e-mail: gzskozlow@gmail.com.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.
5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania dane osobowe, ma prawo:
a. dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
2. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
3. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a. prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.07.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z poniższymi warunkami:
A. trasa: Kępie (Staszyn) – Kępie – Przysieka – Przysieka (Książka) – Kozłów,
B. kursy:
a. I kurs:
- długość ok. 35 km,
- liczba dowożonych dzieci: 28, w tym z Kępia – 9 dzieci Szkoła Podstawowa w Kozłowie (dalej: SP), z Przysieki – 17 dzieci SP, z Kozłowa – 2 dzieci SP,
b. II kurs:
- długość ok. 35 km,
- liczba dowożonych dzieci: 47, w tym z Kępia – 10 dzieci SP i 1 dziecko Przedszkole w Kozłowie (dalej: PKz), z Przysieki – 12 dzieci SP, 11 dzieci PKz i 4 dzieci Przedszkole w Kamionce (dalej: PKm), z Kozłowa – 8 dzieci SP i 1 dziecko PKz.
2. Długość tras nie obejmuje dojazdów pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy i powrotów pojazdów z przystanków kończących trasy do miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy.
3. Rozpoczęcie zajęć szkolnych / przedszkolnych: godz. 8.00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne). Zakończenie zajęć szkolnych / przedszkolnych: 13.25 lub 14.20 (w zależności od planu zajęć, we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne).
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej liczby pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości przewożonych osób (dzieci i opiekun lub opiekunowie), aby zapewnić realizację:
A. przywóz dzieci do placówek:
a. I kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6.45 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
b. II kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu).
B. odwóz dzieci z placówki:
a. I kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
b. II kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami wskazanymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z poniższymi warunkami:
A. trasa: Bogdanów – Kamionka – Rogów – Przybysławice – Kamionka – Kozłów
B. kursy:
a. I kurs:
- długość ok. 42 km,
- liczba dowożonych dzieci: 34, w tym Bogdanowa – 4 SP, z Rogowa – 5 dzieci SP, z Przybysławic – 11 dzieci SP, z Kamionki – 13 dzieci SP, z Kozłowa – 1 dziecko SP,
b. II kurs:
- długość ok. 43 km,
- liczba dowożonych dzieci: 55, w tym z Bogdanowa – 4 dzieci SP i 1 dziecko PKm, z Rogowa – 3 dzieci SP, 1 dziecko PKm, z Przybysławic – 10 dzieci SP, 10 dzieci PKz, 4 dzieci PKm, z Kamionki – 10 dzieci SP, 3 dzieci PKz, 2 dzieci PKm, z Kozłowa – 1 dziecko SP, 3 dzieci PKz.
2. Długość tras nie obejmuje dojazdów pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy i powrotów pojazdów z przystanków kończących trasy do miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy.
3. Rozpoczęcie zajęć szkolnych / przedszkolnych: godz. 8.00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne). Zakończenie zajęć szkolnych / przedszkolnych: 13.25 lub 14.20 (w zależności od planu zajęć, we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne).
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej liczby pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości przewożonych osób (dzieci i opiekun lub opiekunowie), aby zapewnić realizację:
A. przywóz dzieci do placówek:
a. I kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6.45 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
b. II kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
B. odwóz dzieci z placówki:
a. I kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
b. II kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami wskazanymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z poniższymi warunkami:
A. trasa: Wierzbica – Wolica – Bryzdzyn – Kozłów,
B. kursy:
a. I kurs:
- długość ok. 32 km,
- liczba dowożonych dzieci: 23, w tym z Wierzbicy – 2 dzieci Sp, z Wolicy – 2 dzieci SP, z Bryzdzynia – 12 dzieci SP, z Kozłowa – 7 dzieci SP.
b. II kurs:
- długość ok. 30 km,
- liczba dowożonych dzieci: 42, w tym z Wierzbicy – 7 dzieci SP, z Wolicy – 8 dzieci SP, z Bryzdzynia – 12 dzieci SP, z Kozłowa – 15 dzieci SP,
C. III kurs:
- długość ok. 44 km,
- liczba dowożonych dzieci: 50, w tym z Wierzbicy – 7 dzieci PKz i 4 dzieci PKm, z Wolicy – 4 dzieci PKz, z Bryzdzynia – 5 dzieci PKz, 4 dzieci PKm i 1 dziecko SP, z Kozłowa – 10 dzieci PKm i 10 dzieci PKz.
2. Długość tras nie obejmuje dojazdów pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy i powrotów pojazdów z przystanków kończących trasy do miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy.
3. Rozpoczęcie zajęć szkolnych / przedszkolnych: godz. 8.00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne). Zakończenie zajęć szkolnych / przedszkolnych: 13.25 lub 14.20 (w zależności od planu zajęć, we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne).
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej liczby pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości przewożonych osób (dzieci i opiekun lub opiekunowie), aby zapewnić realizację:
A. przywóz dzieci do placówek:
a. I kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6.45 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
b. II kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
c. III kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przystanek pośredni: Zespół Szkolno-Przedszkolny Kozłów 303 i przywóz do Przedszkola w Kamionce nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
B. odwóz dzieci z placówki:
a. I kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
b. II kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
c. III kurs – wyjazd z Przedszkola w Kamionce ok. godz. 13.15.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami wskazanymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z poniższymi warunkami:
A. trasa: Marcinowice – Karczowice – Marcinowice – Kozłów,
B. kursy:
a. I kurs:
- długość ok. 29 km,
- liczba dowożonych dzieci: 21, w tym z Marcinowic – 16 dzieci SP, z Karczowic – 5 dzieci SP,
b. II kurs:
- długość ok. 30 km,
- liczba dowożonych dzieci: 30, w tym z Marcinowic – 15 dzieci SP, 3 dzieci PKz i 3 dzieci PKm, z Karczowic – 4 dzieci SP i 5 dzieci PKz.
2. Długość tras nie obejmuje dojazdów pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy i powrotów pojazdów z przystanków kończących trasy do miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy.
3. Rozpoczęcie zajęć szkolnych / przedszkolnych: godz. 8.00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne). Zakończenie zajęć szkolnych / przedszkolnych: 13.25 lub 14.20 (w zależności od planu zajęć, we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne).
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej liczby pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości przewożonych osób (dzieci i opiekun lub opiekunowie), aby zapewnić realizację:
A. przywóz dzieci do placówek:
a. I kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6.45 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
b. II kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
B. odwóz dzieci z placówki:
a. I kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
b. II kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami wskazanymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w zakresie każdej z Części zamówienia (Część 1 – 4) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot.:
A. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego co najmniej na terenie powiatu miechowskiego.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego co najmniej na terenie powiatu miechowskiego jest wymagane od Wykonawcy, który będzie świadczył usługę dowozu dzieci do placówek oświatowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia będzie świadczył usługę dowozu dzieci do placówek oświatowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego co najmniej na terenie powiatu miechowskiego jest wymagane od każdego z Wykonawców.

B. zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dysponował pojazdami, które będą wykorzystywane do świadczenia usługi dowozu dzieci do placówek oświatowych – w ilości zapewniającej dowóz dzieci zgodnie z wymogami określonymi w Dziale III – „Warunki zamówienia” Rozdział 1 – „Opis przedmiotu zamówienia” ust. 1 (odpowiednio dla poszczególnych Części zamówienia) – ust. 4 SWZ oraz w wielkości zapewniającej łączną liczbę miejsc siedzących nie mniejszą niż ilość dzieci dowożonych na danej trasie, w ramach danego kursu, oraz opiekuna (lub opiekunów) dzieci wyznaczonego przez Zamawiającego.
b. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dysponował personelem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania pojazdami (prawo jazdy kat. D) – w ilości zapewniającej dowóz dzieci zgodnie z wymogami określonymi w Dziale III – „Warunki zamówienia” Rozdział 1 – „Opis przedmiotu zamówienia” ust. 1 (odpowiednio dla poszczególnych Części zamówienia) – ust. 4 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje żądania przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym:
A. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego co najmniej na terenie powiatu miechowskiego,
B. zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia wykazu pojazdów, które Wykonawca będzie wykorzystywał do realizacji przedmiotu zamówienia (w danej Części), przygotowanego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ,
b. Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia wykazu osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami – prawo jazdy kat. D, które Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia (w danej Części), przygotowanego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje żądania przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku określonym w ust. 1 powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą.
3. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – każdy z Wykonawców oraz w przypadku spełniania warunku udziału w postępowaniu – każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Uaza 469b - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Uaza 469b, samochód ok zimie nie odpala, brak iskry, do zrobienia pompka paliwowa łacznie z podpieciem wszystkich wężyków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI