Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na ternie Gminy Nałęczów do

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na ternie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNałęczów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-31
  • Numer ogłoszenia580596-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580596-N-2019 z dnia 2019-07-31 r.

Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie: Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na ternie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie, krajowy numer identyfikacyjny 43115596700000, ul. ul. Spółdzielcza  17 , 24-150  Nałęczów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 50 14 603, e-mail zopo.naleczow@interia.pl, faks 81 50 14 603.
Adres strony internetowej (URL): umnaleczow.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne umnaleczow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
umnaleczow.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
umnaleczow.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie w formie papierowej Adres: ul. Spółdzielcza 17, 24-150 Nałęczów
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na ternie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020.
Numer referencyjny: ZOPO.26.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020. 2. CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego. 3. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w okresie od 02.09.2019r. do 30.06.2020r. taborem wykonawców zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020, codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć (ferii i dni świątecznych) pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów i dzieci. Zamówienie obejmuje cztery części: Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę niżej wymienionych części zamówienia; Część I – dowóz uczniów i dzieci „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie oraz dzieci „do i z” Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w kol. Bochotnica – przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu: Dowóz – rano –jeden kurs: ok. 7.14 odjazd z uczniami z Kol. Bochotnicy za lasem w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą dojazdową do wsi, ok. 7.16 odjazd z Kol. Bochotnicy przed lasem, ok. 7.22 odjazd z przystanku na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni), ok. 7.23 odjazd z przystanku w Antopolu ok. 7.30 odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej – około 30 m od skrzyżowania z ulicą Bochotnica, ok. 7.40 przyjazd do Przedszkola – przystanek na ulicy E. Szelburg –Zarembiny, ok. 7.50 przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17. Odwóz po południu – jeden kurs: 14.20 odjazd z uczniami i opiekunem ze Szkoły Podstawowej w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17, ok. 14.30 odjazd z Przedszkola –przystanek na ul. E. Szelburg – Zarembiny, ok. 14.40 przyjazd do Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannej, ok. 14.47 przyjazd na przystanek do Antopola, ok. 14.49 przyjazd na przystanek na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni) ok. 14.55 przyjazd do Kol. Bochotnicy za lasem, Liczba dni dowozu i odwozu: 183 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 17 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 17 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 34 km. Liczba dowożonych dzieci i uczniów - nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w autobusie z 49 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie. Część II – dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu i odwozu: Dowóz rano –jeden kurs: • 7.00 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku Czesławic, • ok.7.08 - odjazd z przystanku koło P. Kozaka Nr 17, • ok.7.09 - odjazd z przystanku przed przejazdem kolejowym (zabiera dziecko Kuropiewski Damian), • ok. 7.10 - odjazd z przystanku skrzyżowanie przy majątku w Czesławicach, • ok. 7.13 – odjazd z przystanku koło P. Kidyby (zabiera dziecko P. Rzeźników), • ok. 7.17 – odjazd z przystanku przy majątku w Czesławicach (zabiera dziecko Badach), • ok. 7.22 – odjazd z przystanku koło P. Pietrzniaków Nr 61, • ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło P. Rzeźnika Nr 48, • ok. 7.27 – odjazd z przystanku koło P. Kuropiewskich, • ok. 7.30 – odjazd z przystanku koło P. Sobocińskich, Ludwinów Nr 10A, • ok. 7.32 - odjazd z przystanku przy skrzyżowaniu przy plantacji chmielu (może wtedy zabrać c. P. Kozaka), • ok. 7.40 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach z Czesławic • ok. 7.40 – odjazd ze szkoły w kierunku Piotrowic przed torami kolejowymi, • ok. 7.45 – odjazd z przystanku koło Pana Zasady, • ok. 7.47 – odjazd z przystanku pod krzyżem, • ok. 7.49 – odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą do Markuszowa, • ok. 7.54 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach. Odwóz po południu – jeden kurs • 14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi, • 14.30 – przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów, • 14.32 – przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną, • 14.34 – przyjazd na przystanek koło P. Zasady, • 14.40 – przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd z uczniami i opiekunem w kierunku Czesławic, • ok. 14.45 – przyjazd na przystanek przy skrzyżowaniu (koło plantacji chmielu), • ok. 14.47 – przyjazd na przystanek koło P. Sobocińskich, Ludwinów 10A, • ok. 14.50 - przyjazd na przystanek koło P. Kuropiewskich, • ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło P. Rzeźnika Nr 48, • ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło P. Pietrzniaków Nr 61, • ok. 15.00 – przyjazd na przystanek koło majątku w Czesławicach (wysiada Badach), • ok. 15.03 – przyjazd na przystanek koło P. Kidyby(wysiada dziecko P. Rzeźników), • ok. 15.08 – przyjazd na przystanek w okolicy przejazdu kolejowego (wysiada dziecko Kuropiewskich), • 15.09 – przyjazd na przystanek koło P. Kozaków nr 17 (wysiada córka P. Kozaka, o ile nie wysiadła wcześniej), • 15.17 – powrót pod szkołę. Długość jednej trasy dowozu – ok. 26,50 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 26,50 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 53 km. Liczba dni dowozu i odwozu: 183 dni Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 19 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Piotrowicach. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu. UWAGA W związku z remontem wiaduktu kolejowego w Czesławicach, po wyłonieniu wykonawcy zostanie ustalona trasa alternatywna na czas trwania prac budowlanych. Część III - dowóz i odwóz niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie tj.  jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400 – 1500),  jednej uczennicy zam. w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć o godz. 1200 – w poniedziałki, wtorki i czwartki dziecko ze szkoły odbierane będzie we własnym zakresie przez matkę),  jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 26 im. Janusza Korczaka, Bronowicka 21, 20-301 Lublin (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. ok. 1230), Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna dzieci podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu dziecku/uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu. Wykonawca przekaże zamawiającemu imię i nazwisko opiekuna wraz z harmonogramem pracy opiekuna. Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik ustali w porozumieniu z rodzicami tak aby można było je odebrać w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci. Część IV - dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie zamieszkałych w Nałęczowie przy ul. Powstańców 1863r. i przy ul. Charz A wg niżej opisanej trasy dowozu/odwozu i liczby dni dowozu/odwozu. Dowóz rano –jeden kurs: • 7.15 – odjazd z przystanku koło domu P. Wosia Nr 85, • ok. 7.17 - odjazd z przystanku koło P. Wałaszkiewicza Nr 6, • ok. 7.20 - odjazd z przystanku koło stawu, • ok. 7.22 - odjazd z przystanku przed mostem Nr 2, • ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło Przedszkola, • ok. 7.30 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie. • 7.35 - I przystanek dla wsiadających przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A) • ok. 7.18 - II przystanek dla wsiadających przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138 (ul. Charz A) • ok. 7.21 - III przystanek dla wsiadających na przystanku obok stadionu (ul. Charz A) • ok. 7.25 - IV przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17 , Odwóz po południu – jeden kurs • 14.30 - I przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17 • ok. 14.35 - II przystanek – przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A) • ok. 14.38 - III przystanek – przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138(ul. Charz A) • 14.45- odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Nałęczowie w kierunku ul. Powstańców 1863r., • ok. 14.50 – przyjazd na przystanek koło Przedszkola, • ok. 14.53 – przyjazd na przystanek koło Mostu Nr 2, • ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło stawu, • ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło domu P. Wałaszkiewicza Nr 61, • ok. 14.58 - przyjazd na przystanek koło domu P. Wosia Nr 85 Liczba dni dowozu i odwozu: 183 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 10 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 10 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 20 km. Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 28 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu. Część V – dowóz uczniów z Czesławic „do” i „ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie Dowóz rano • 7:30 – odjazd z przystanku „przy blokach” w Czesławicach • 7:40 – przyjazd do Szkoły podstawowej w Nałęczowie Odwóz po południu • Ok godz. 15 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Nałęczowie • Ok godz. 15:10 – przyjazd na przystanek „przy blokach” w Czesławicach Liczba dni dowozu i odwozu: 183 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 5 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 5 km. Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 28 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem/busem na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę. Potwierdzenie spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VII ppkt. 1.1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VII ppkt. 1.2 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł; Zamawiający nie stawia innych szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VII ppkt. 1.1 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VII. 1.1 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia. Warunki udziału, o których mowa a art. 22, ust.1 ustawy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Uwaga: W postępowaniu ma zastosowanie art. 26, ust. 2b i2e.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: d) posiadania wiedzy i doświadczenia: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej podobnej usługi transportowej (u jednego Zamawiającego w zakresie przewozu osób autobusem/busem trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 4 miesięcy). Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VII, ppkt. 1.2 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VII ppkt. 3.1 SIWZ. e) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: • Dysponowanie minimum jednym kierowcą w danej części zamówienia, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającym stosowne kwalifikacje zawodowe – prawo jazdy uprawniające do przewozu osób autobusami/busami i doświadczenie – min. 2 lata na stanowisku kierowcy. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VII ppkt. 1.2 SIWZ oraz w Załącznika nr 4 do SIWZ – Wykaz osób. • Dysponowanie minimum jedną osobą odpowiedzialną za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi/uczniami posiadającą umiejętność udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Wykonawca w każdym z kursów dowozu/odwozu zapewni jednego opiekuna, który:  Zapewni pomoc w zakresie zajmowania miejsca w pojeździe i w czasie jego opuszczania,  Zapewni dzieciom i uczniom opiekę podczas podróży,  W razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy medycznej. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VII ppkt. 1.2 SIWZ oraz Załącznika nr 4 do SIWZ – Wykaz osób. • Dysponowania pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia tj. dysponowanie minimum;  1 autobusem o liczbie miejsc siedzących – min. 49 - dla I części zamówienia,  1 autobusem/busem o liczbie miejsc siedzących – min. 19 - dla II części zamówienia,  1 busem przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych - dla III części zamówienia.  1 autobusem/busem o liczbie miejsc siedzących – min. 28 - dla IV części zamówienia, W przypadku awarii pojazdu przewożącego dzieci/uczniów lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej wykonanie przewozu, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić na własny koszt i ryzyko odpowiedni transport zastępczy w czasie nie dłuższym niż 60 minut oraz telefonicznie powiadomić Zamawiającego. Czas podstawienia transportu zastępczego jest jednym z kryteriów oceny ofert, szczegółowo opisanym w pkt. XIV SIWZ. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VII ppkt. 1.2 SIWZ oraz załączonych kserokopii dowodu rejestracyjnego pojazdu przewidzianego do realizacji odpowiedniej części zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, e) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, f) polisa OC, g) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem/ busem na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 3. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy Pzp, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz zrealizowanych usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z umową na ich wykonanie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi transportowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Uwagi: • W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Zakład Obsługi Placówek Oświatowych • w Nałęczowie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. • Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ USŁUG. • Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwia Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w pkt. V ppkt. 2.3a SIWZ. • Obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usługi z zakresu przewozu osób autobusem/busem, tj. usługi transportowej (u jednego zamawiającego) w zakresie przewozu osób trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 4 miesięcy. • Dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, należy złożyć tylko do wykazanych w wykazie usług, o których mowa w pkt.V, ppkt.2.3a SIWZ. • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku określonego w pkt. V, ppkt. 2.3a SIWZ. • Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Uwagi: • Dokument musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w pkt.V, ppkt. 2.3 a SIWZ. • Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ WYKAZ SPRZĘTU do wykonania zamówienia. • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. • Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby zamówienia. c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwagi: Dokument musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w pkt. V. ppkt. 2.3 SIWZ. • Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ WYKAZ OSÓB. • W informacji o podstawie do dysponowania osobami należy podać informację, czy Wykonawca dysponuje osobami na podstawie umowy zawartej między Wykonawcą a tymi osobami określając rodzaj tej umowy, np. czy jest to umowa o pracę, czy też umowa cywilno-prawna, lub że dysponuje tymi osobami na podst. Art. 26, ust.26 ustawy Prawo zamówień publicznych załączając dowód, że będzie dysponował tymi osobami w trakcie realizacji zmówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. • Wykonawca, który polega za osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwagi: • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. • Treść oświadczenia znajduje się na ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ WYKAZ OSÓB. • W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
a) Część I – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), b) Część II – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), c) Część III – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), d) Część IV – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). e) Część V – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w BS Nałęczów nr 70 8733 0009 0000 0039 2000 0350 z adnotacją „Wadium na dowóz uczniów na część (należy podać część, której wadium dotyczy)”. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do dnia 19.08.2019 r. do godz. 10.00. Sposób przekazania: dokument potwierdzający jako załącznik do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres czasu w minutach na podstawienie transportu zastępczego 25,00
Wiek zadeklarowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia, 2) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) klęsk żywiołowych, b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających realizację usług, 3) zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostaje niezmienione, 4) istotne zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5) wystąpienia nieprzewidzianej zmiany podwykonawców, 6) wystąpienia nieprzewidzianej zmiany osób upoważnionych do kontaktowania i nadzorowania umowy, 7) ograniczenia zakresu usług w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha ich wykonania oraz zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o ich wartość. W powyższym przypadku Wykonawca przy udziale Zamawiającego przygotuje protokół na dzień rezygnacji, w którym zostaną wyszczególnione usługi, w których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty netto, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dowóz uczniów i dzieci „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie oraz dzieci „do i z” Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w kol. Bochotnica – przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz – rano –jeden kurs: ok. 7.14 odjazd z uczniami z Kol. Bochotnicy za lasem w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą dojazdową do wsi, ok. 7.16 odjazd z Kol. Bochotnicy przed lasem, ok. 7.22 odjazd z przystanku na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni), ok. 7.23 odjazd z przystanku w Antopolu ok. 7.30 odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej – około 30 m od skrzyżowania z ulicą Bochotnica, ok. 7.40 przyjazd do Przedszkola – przystanek na ulicy E. Szelburg –Zarembiny, ok. 7.50 przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17. Odwóz po południu – jeden kurs: 14.20 odjazd z uczniami i opiekunem ze Szkoły Podstawowej w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17, ok. 14.30 odjazd z Przedszkola –przystanek na ul. E. Szelburg – Zarembiny, ok. 14.40 przyjazd do Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannej, ok. 14.47 przyjazd na przystanek do Antopola, ok. 14.49 przyjazd na przystanek na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni) ok. 14.55 przyjazd do Kol. Bochotnicy za lasem, Liczba dni dowozu i odwozu: 183 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 17 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 17 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 34 km. Liczba dowożonych dzieci i uczniów - nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w autobusie z 49 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres czasu w minutach na podstawienie transportu zastępczego 25,00
Wiek zadeklarowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz rano –jeden kurs: • 7.00 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku Czesławic, • ok.7.08 - odjazd z przystanku koło P. Kozaka Nr 17, • ok.7.09 - odjazd z przystanku przed przejazdem kolejowym (zabiera dziecko Kuropiewski Damian), • ok. 7.10 - odjazd z przystanku skrzyżowanie przy majątku w Czesławicach, • ok. 7.13 – odjazd z przystanku koło P. Kidyby (zabiera dziecko P. Rzeźników), • ok. 7.17 – odjazd z przystanku przy majątku w Czesławicach (zabiera dziecko Badach), • ok. 7.22 – odjazd z przystanku koło P. Pietrzniaków Nr 61, • ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło P. Rzeźnika Nr 48, • ok. 7.27 – odjazd z przystanku koło P. Kuropiewskich, • ok. 7.30 – odjazd z przystanku koło P. Sobocińskich, Ludwinów Nr 10A, • ok. 7.32 - odjazd z przystanku przy skrzyżowaniu przy plantacji chmielu (może wtedy zabrać c. P. Kozaka), • ok. 7.40 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach z Czesławic • ok. 7.40 – odjazd ze szkoły w kierunku Piotrowic przed torami kolejowymi, • ok. 7.45 – odjazd z przystanku koło Pana Zasady, • ok. 7.47 – odjazd z przystanku pod krzyżem, • ok. 7.49 – odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą do Markuszowa, • ok. 7.54 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach. Odwóz po południu – jeden kurs • 14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi, • 14.30 – przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów, • 14.32 – przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną, • 14.34 – przyjazd na przystanek koło P. Zasady, • 14.40 – przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd z uczniami i opiekunem w kierunku Czesławic, • ok. 14.45 – przyjazd na przystanek przy skrzyżowaniu (koło plantacji chmielu), • ok. 14.47 – przyjazd na przystanek koło P. Sobocińskich, Ludwinów 10A, • ok. 14.50 - przyjazd na przystanek koło P. Kuropiewskich, • ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło P. Rzeźnika Nr 48, • ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło P. Pietrzniaków Nr 61, • ok. 15.00 – przyjazd na przystanek koło majątku w Czesławicach (wysiada Badach), • ok. 15.03 – przyjazd na przystanek koło P. Kidyby(wysiada dziecko P. Rzeźników), • ok. 15.08 – przyjazd na przystanek w okolicy przejazdu kolejowego (wysiada dziecko Kuropiewskich), • 15.09 – przyjazd na przystanek koło P. Kozaków nr 17 (wysiada córka P. Kozaka, o ile nie wysiadła wcześniej), • 15.17 – powrót pod szkołę. Długość jednej trasy dowozu – ok. 26,50 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 26,50 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 53 km. Liczba dni dowozu i odwozu: 183 dni Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 19 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Piotrowicach. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu. UWAGA W związku z remontem wiaduktu kolejowego w Czesławicach, po wyłonieniu wykonawcy zostanie ustalona trasa alternatywna na czas trwania prac budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres czasu w minutach na podstawienie transportu zastępczego 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowóz i odwóz niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400 – 1500),  jednej uczennicy zam. w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć o godz. 1200 – w poniedziałki, wtorki i czwartki dziecko ze szkoły odbierane będzie we własnym zakresie przez matkę),  jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 26 im. Janusza Korczaka, Bronowicka 21, 20-301 Lublin (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. ok. 1230), Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna dzieci podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu dziecku/uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu. Wykonawca przekaże zamawiającemu imię i nazwisko opiekuna wraz z harmonogramem pracy opiekuna. Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik ustali w porozumieniu z rodzicami tak aby można było je odebrać w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres czasu w minutach na podstawienie transportu zastępczego 25,00
Wiek zadeklarowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie zamieszkałych w Nałęczowie przy ul. Powstańców 1863r. i przy ul. Charz A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz rano –jeden kurs: • 7.15 – odjazd z przystanku koło domu P. Wosia Nr 85, • ok. 7.17 - odjazd z przystanku koło P. Wałaszkiewicza Nr 6, • ok. 7.20 - odjazd z przystanku koło stawu, • ok. 7.22 - odjazd z przystanku przed mostem Nr 2, • ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło Przedszkola, • ok. 7.30 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie. • 7.35 - I przystanek dla wsiadających przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A) • ok. 7.18 - II przystanek dla wsiadających przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138 (ul. Charz A) • ok. 7.21 - III przystanek dla wsiadających na przystanku obok stadionu (ul. Charz A) • ok. 7.25 - IV przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17 , Odwóz po południu – jeden kurs • 14.30 - I przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17 • ok. 14.35 - II przystanek – przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A) • ok. 14.38 - III przystanek – przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138(ul. Charz A) • 14.45- odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Nałęczowie w kierunku ul. Powstańców 1863r., • ok. 14.50 – przyjazd na przystanek koło Przedszkola, • ok. 14.53 – przyjazd na przystanek koło Mostu Nr 2, • ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło stawu, • ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło domu P. Wałaszkiewicza Nr 61, • ok. 14.58 - przyjazd na przystanek koło domu P. Wosia Nr 85 Liczba dni dowozu i odwozu: 183 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 10 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 10 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 20 km. Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 28 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres czasu w minutach na podstawienie transportu zastępczego 25,00
Wiek zadeklarowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: dowóz uczniów z Czesławic „do” i „ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz rano • 7:30 – odjazd z przystanku „przy blokach” w Czesławicach • 7:40 – przyjazd do Szkoły podstawowej w Nałęczowie Odwóz po południu • Ok godz. 15 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Nałęczowie • Ok godz. 15:10 – przyjazd na przystanek „przy blokach” w Czesławicach Liczba dni dowozu i odwozu: 183 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 5 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 5 km. Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 28 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres czasu w minutach na podstawienie transportu zastępczego 25,00
Wiek zadeklarowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników w transporcie krajowym kontenerów morskich - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Oferuje współpracę dla przewoźników w transporcie krajowym kontenerów morskich. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI