Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2020 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuszec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-10
  • Numer ogłoszenia634340-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 634340-N-2019 z dnia 2019-12-10 r.

Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2020 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, krajowy numer identyfikacyjny 27208695300000, ul. ul. Wyzwolenia  2 , 43-267  Suszec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2124277, 2124436, e-mail kierownik@gzo.suszec.pl, faks 32 2124277, 2124436.
Adres strony internetowej (URL): www.gzo.suszec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.gzo.suszec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gzo.suszec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2020 roku
Numer referencyjny: GZUW.ZP.262.05.2019.KP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów, w tym niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do: 1) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, ul. Zamenhofa 5, 2) Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 3) Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 8, w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r., w dniach nauki szkolnej, przyjmując organizację roku szkolnego 2019/2020 i 2020/2021 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1872 ze zm.). W/w rozporządzenia odnoszą się do obu części postępowania opisanych w punkcie 3.3. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania (części): 1) ZADANIE Nr 1 „Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie ” a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 1 oraz jeśli zajdzie taka potrzeba art. 32 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 1148), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 – 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. d) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Kryry, ul. Krótka – 1 uczeń; Kryry, Nierad – 2 uczniów; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń, Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Radostowice, ul. Stara Droga – 1 uczeń; Radostowice ul. Dworcowa – 1 uczeń. Razem : 11 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie Radostowice, ul. Porębska – 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 12 uczniów. e) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ – „Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki”. g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu – 189 dni. i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 69 km 2) ZADANIE Nr 2 „Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach (OREW)” a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14:00. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. d) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna – 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa – 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego – 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 do w/w ośrodka dowożonych będzie 3 uczniów. e) liczba ta może ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ – „Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki”. g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu – 234 dni (przerwa wakacyjna planowana jest od 29.07.2020 r. do 14.08.2020 r.) i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 22 km.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualną licencję (lub zezwolenie) na wykonywanie krajowego transportu drogowego przewozu osób lub aktualne zaświadczenie na wykonywanie przewozu osób (chyba, że licencja nie jest wymagana zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz.2140 ze zm.). W tym przypadku należy dołączyć oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. Dysponuje lub będzie dysponował sprzętem transportowym przeznaczonym do przewozu uczniów na każde zadanie oddzielnie - dla zadania Nr 1: dwa pojazdy do przewozu osób (dzieci), o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 12 dzieci oraz dwóch opiekunów, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci; - dla zadania Nr 2: dwa pojazdy do przewozu osób, o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 3 uczniów oraz opiekuna, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci; - Posiadane środki transportowe należy przedstawić w Załączniku nr 6 do SIWZ. - Środki transportowe do przewozu osób niepełnosprawnych i uczniów muszą spełniać wymagania techniczne oraz być oznaczone zgodnie z ustawą dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.) oraz spełniać wymogi techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.) - Pojazdy wykorzystywane do wykonania zamówienia muszą posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW i muszą być sprawne technicznie. Wykonawca musi dołączyć do oferty kopie wszystkich dowodów rejestracyjnych pojazdów wskazanych do realizacji danego zadania oraz kopie polis ubezpieczeniowych. UWAGA! W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego. W czasie oczekiwania na zastępczy środek do przewozu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznego i odpowiedniego miejsca. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia o tym fakcie dyrektorów placówek, do których są dowożone dzieci, rodziców dzieci oraz Zamawiającego. Pojazdy wskazane przez Wykonawcę w ofercie mogą ulec zmianie pod warunkiem, że rocznikowo nie będą starsze od tych wskazanych w ofercie oraz będą spełniały wszystkie wymogi opisane w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dysponować na każde zadanie, na które składa ofertę, oddzielnym sprzętem transportowym - wykazany sprzęt nie może się powtarzać w żadnym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę (sprzęt podstawowy, czyli wykazany jako pierwszy na liście; drugi – zastępczy, może się powtórzyć). Zamawiający ma prawo do kontroli używanego sprzętu transportowego, w celu sprawdzenia, czy Wykonawca posługuje się sprzętem wskazanym w swojej ofercie. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca używa niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ sprzętu ma prawo do zastosowania kary wskazanej w §6 ust. 1 lit. a) zał. nr 5 do SIWZ. 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Załącznik nr 7 do SIWZ . - dla zadania nr 1: Wykonawca zapewnia dwóch opiekunów oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, - dla zadania nr 2: Wykonawca zapewnia jednego opiekuna oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, Wykonawca jest zobowiązany dysponować na każde zadanie, na które składa ofertę, oddzielnym zespołem pracowników. Opiekun przewożonych uczniów (osoba pełnoletnia) musi posiadać ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (warunek dotyczy obu zadań). 3. Posiada wiedzę i doświadczenie Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 1 usługę realizowaną przez okres co najmniej 10 miesięcy w ciągu roku kalendarzowego lub roku szkolnego dotyczącą transportu uczniów do szkół (placówek) - odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia załącznika nr 8 do SIWZ oraz załączenia dowodów, czy przedmiotowe usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. referencje – wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych poświadczenie, które powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o których wyżej mowa. Dowody te powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego prace wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Wykonawca składa również w odniesieniu do tego podmiotu w/w dokument. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu, potwierdzonego „za zgodność” z oryginałem przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualna licencja (lub zezwolenie) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu potwierdzoną „za zgodność” z oryginałem przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację usług objętych uprawnieniem. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Wykonawca składa również w odniesieniu do tego podmiotu w/w dokument. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu, potwierdzonego „za zgodność” z oryginałem przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy. Jeżeli licencja nie jest wymagana zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.), należy dołączyć oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 4) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz sprzętu transportowego do przewozu uczniów w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, na lub zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oryginał lub kserokopię wyżej wymienionego dokumentu potwierdzoną „za zgodność” z oryginałem przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie); b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na lub zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ, Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oryginał lub kserokopię wyżej wymienionego dokumentu potwierdzoną „za zgodność” z oryginałem przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie); c) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez inny podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert sporządzonego wg załącznika nr 8; W przypadku gdy usługi były już realizowane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie musi dołączać w/w dowodów. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oryginał lub kserokopię wyżej wymienionego dokumentu potwierdzoną „za zgodność” z oryginałem przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy (w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, nie dopuszcza się łącznego spełniania w/w warunku przez Wykonawców - co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać w/w warunek samodzielnie).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- na potwierdzenie spełniania przez oferowane pojazdy w ramach realizowanej usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt 5.1.2 lit. c ppkt 1 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: d) kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) dowodów rejestracyjnych i ważnych polis ubezpieczeniowych OC i NNW pojazdów wykorzystywanych do wykonania zamówienia wskazanych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Treść dowodów rejestracyjnych musi być zgodna z oświadczeniem złożonym przez Wykonawcę na dzień składania ofert. Treść dowodów rejestracyjnych musi być zgodna z oświadczeniem złożonym przez Wykonawcę na dzień składania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYMIENIONE W PKT.: 7.3 SIWZ - TŁUMACZENIA (JEŻELI DOTYCZY); 6.1.5 SIWZ - ZOBOWIAZANIE (JEŻELI DOTYCZY); 7.14 i 7.15 i 12.6 SIWZ - PEŁNOMOCNICTWA (JEŻELI DOTYCZY); 12.3 SIWZ - formularz oferty - ZAŁ. 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
rok produkcji sprzętu transportowego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z pkt 18.5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiany w planie zajęć placówek oświatowych, do których dowożone są dzieci, e) zmiana osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy (opiekunów lub/i kierowców) f) zmiana środków transportu, którymi wykonywane są zadania w trakcie realizacji zamówienia (nie gorsze technicznie i spełniające wymagania Zamawiającego określone w SIWZ). g) zmiany wynikające z zapisów §9 załącznika nr 5 do SIWZ. 2) Inne zmiany dopuszczone na podstawie art. 144 ustawy mogą dotyczyć w szczególności: a ) Zmian w wyniku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy, b ) Zmiana cen: cena jednostkowa za 1 kurs przewozu nie może być wyższa lub niższa niż podana w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem następujących przypadków: - gdy zaistnieje konieczność objęcia obowiązkowym dowożeniem dodatkowych uczniów do wskazanych w przedmiocie zamówienia placówek, a dotychczasowa trasa przewozu w ramach realizowanych zadań opisanych w niniejszej SIWZ ulegnie zmianie (dotyczy zadania nr 1, nr 3 i nr 4). W takim przypadku Zamawiający dokona obmiaru dodatkowych kilometrów związanych z dowożeniem ucznia. Koszt dowozu obliczony zostanie jako iloczyn kilometrów po zmianie koniecznych do przejechania oraz stawki za 1 kilometr trasy brutto podanej w ofercie Wykonawcy. Zmiana ta jest dopuszczalna o ile ilość kilometrów zwiększy się o min. 5% w stosunku do ogólnej liczby kilometrów w danym zadaniu, - gdy zaistnieje konieczność dowożenia ucznia/uczniów do placówki nie wskazanej w zadaniu nr 1 a zmiana ta spowoduje zwiększenie liczby kilometrów o min. 5 % w stosunku do podanej ogólnej liczby kilometrów w tym zadaniu. W takim przypadku Zamawiający dokona obmiaru dodatkowych kilometrów związanych z dowożeniem ucznia/uczniów. Koszt dowozu obliczony zostanie jako iloczyn dodatkowych kilometrów koniecznych do przejechania oraz stawki za 1 kilometr trasy brutto podanej w ofercie Wykonawcy, - istnieje również możliwość zmniejszenia stawki za kurs w przypadku, kiedy liczba dowożonych dzieci zostanie zmniejszona i tym samym zmniejszy się liczba kilometrów o min. 5% w stosunku do ogólnej liczby kilometrów w danym zadaniu (dotyczy zadania nr 1, nr 3 i nr 4). W takim przypadku Zamawiający dokona obmiaru o ile zmniejszyła się liczba kilometrów trasy. Koszt dowozu obliczony zostanie jako iloczyn faktycznie przejechanych kilometrów po zmianie oraz stawki za 1 kilometr trasy brutto podanej w ofercie Wykonawcy, c ) zmiany placówek oświatowych, do których zaistnieje konieczność transportu dzieci, d ) zmiany adresów placówek oświatowych, do których dowożone są dzieci, e ) Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy dopuści zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy również w następujących sytuacjach: - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kc. - zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy po dacie jej podpisania. - z powodu okoliczności będących następstwem „siły wyższej”. 3) Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. 4) Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a ) Sposób inicjowania zmian:  Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę,  Zamawiający informuje Wykonawcę o zaistniałej zmianie, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę. b) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). c) W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 1 oraz jeśli zajdzie taka potrzeba art. 32 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 1148), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 – 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. d) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Kryry, ul. Krótka – 1 uczeń; Kryry, Nierad – 2 uczniów; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń, Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Radostowice, ul. Stara Droga – 1 uczeń; Radostowice ul. Dworcowa – 1 uczeń. Razem : 11 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie Radostowice, ul. Porębska – 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 12 uczniów. e) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ – „Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki”. g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu – 189 dni. i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 69 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
rok produkcji sprzętu transportowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach (OREW)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14:00. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. d) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna – 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa – 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego – 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 do w/w ośrodka dowożonych będzie 3 uczniów. e) liczba ta może ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ – „Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki”. g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu – 234 dni (przerwa wakacyjna planowana jest od 29.07.2020 r. do 14.08.2020 r.) i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 22 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
rok produkcji sprzętu transportowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rejestracje auta z Niemiec - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie rejestracja auta sprowadzonego z Niemiec. Przegląd wykonany, kompletna dokumentacja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI