Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie oraz do Szkoły Podstawowej nr 1

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie oraz do Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaba Wyżna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Raba Wyżna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-24
  • Numer ogłoszenia577704-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577704-N-2019 z dnia 2019-07-24 r.

Gmina Raba Wyżna: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie oraz do Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna, krajowy numer identyfikacyjny 55197000000000, ul. Raba Wyżna  41 , 34-721  Raba Wyżna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 691 250, e-mail urzad@rabawyzna.pl, faks 182 691 251.
Adres strony internetowej (URL): www.rabawyzna.pl
Adres profilu nabywcy: bip.rabawyzna.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.rabawyzna.pl/bipkod/002/008

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.rabawyzna.pl/bipkod/002/008

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie: osobiście lub za pośrednictwem poczty
Adres:
Urząd Gminy Raba Wyżna, Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie oraz do Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie
Numer referencyjny: ZP.271.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Dowóz dzieci (uczniów) odbywać się będzie w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. – zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020, ustalonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. nr 46, poz. 432 z późn. zm.); 2) Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie obejmuje: a) Dowóz 36 dzieci z końcowego przystanku w Bukowinie-Osiedlu oraz przystanków pośrednich do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie od poniedziałku do piątku – łącznie przez 188 dni (odjazd z przystanku końcowego w Bukowinie-Osiedlu o godzinie 7:15, przyjazd do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie o godzinie 7:30); b) Dowóz 13 dzieci ze Szkoły Podstawowej w Harkabuzie na końcowy przystanek w Bukowinie-Osiedlu oraz przystanki pośrednie od poniedziałku do piątku – łącznie przez 188 dni (odjazd ze Szkoły Podstawowej w Harkabuzie o godzinie 12:30, przyjazd na przystanek końcowy w Bukowinie-Osiedlu o godzinie 12:45); c) Dowóz 26 dzieci ze Szkoły Podstawowej w Harkabuzie na końcowy przystanek w Bukowinie-Osiedlu oraz przystanki pośrednie we wtorki i piątki – łącznie przez 75 dni (odjazd ze Szkoły Podstawowej w Harkabuzie o godzinie 14:00, przyjazd na przystanek końcowy w Bukowinie-Osiedlu o godzinie 14:15); d) Dowóz 26 dzieci ze Szkoły Podstawowej w Harkabuzie na końcowy przystanek w Bukowinie-Osiedlu oraz przystanki pośrednie w poniedziałki, środy i czwartki – łącznie przez 113 dni (odjazd ze Szkoły Podstawowej w Harkabuzie o godzinie 14:40, przyjazd na przystanek końcowy w Bukowinie-Osiedlu o godzinie 14:55); e) Dowóz 36 dzieci ze Szkoły Podstawowej w Harkabuzie na salę gimnastyczną w Szkole Podstawowej w Podsarniu w poniedziałki i środy – łącznie przez 75 dni (odjazd ze Szkoły Podstawowej w Harkabuzie o godzinie 12:20, przyjazd na salę gimnastyczną w Szkole Podstawowej w Podsarniu o godzinie 12:30); f) Dowóz 36 dzieci z sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Podsarniu do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie w poniedziałki i środy – łącznie przez 75 dni (odjazd z sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Podsarniu o godzinie 14:30, przyjazd do Szkoły Podstawowej w Harkabuzie o godzinie 14:40; 3) Przejazdy opisane w ust. 2 lit. a–d przebiegają na trasie: a) przystanek nr 1 – Bukowina-Osiedle przystanek końcowy – Bukowina-Osiedle 44 b) przystanek nr 2 – Bukowina-Osiedle remiza – Bukowina-Osiedle 28C c) przystanek nr 3 – Bukowina-Osiedle – Bukowina-Osiedle 3 d) przystanek nr 4 – Szkoła Podstawowa w Harkabuzie – Harkabuz 47 4) Przejazdy opisane w ust. 2 lit. e–f przebiegają na trasie: a) przystanek nr 1 – Szkoła Podstawowa w Harkabuzie – Harkabuz 47 b) przystanek nr 2 – Szkoła Podstawowa w Podsarniu, sala gimnastyczna – Podsarnie 59 5) Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie obejmuje: a) Dowóz 36 dzieci z przystanku Skawa Górna „Sklep w dolince” oraz przystanku pośredniego do Szkoły podstawowej nr 1 w Skawie od poniedziałku do piątku – łącznie przez 188 dni (odjazd z przystanku Skawa Górna „Sklep w dolince” o godzinie 7:55, przyjazd do Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie o godzinie 8:10); b) Dowóz 12 dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie na przystanek Skawa Górna „Sklep w dolince” oraz przystanek pośredni we wtorki i piątki – łącznie przez 75 dni (odjazd ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie o godzinie 11:50, przyjazd na przystanek Skawa Górna „Sklep w dolince” o godzinie 12:05); c) Dowóz 12 dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie na przystanek Skawa Górna „Sklep w dolince” oraz przystanek pośredni w poniedziałki, środy i czwartki – łącznie przez 113 dni (odjazd ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Skawie o godzinie 13:45, przyjazd na przystanek Skawa Górna „Sklep w dolince” o godzinie 14:00); 6) Przejazdy opisane w ust. 5 przebiegają na trasie: a) przystanek nr 1 – Skawa Górna „Sklep w dolince” – Skawa 114C b) przystanek nr 2 – Skawa Górna – Skawa 90A c) przystanek nr 3 – Skawa Górna Przedszkole – Skawa 73 7) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu ze względu na okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkół. Za okoliczności powodujące odstępstwa uznaje się w szczególności zmiany planów zajęć, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych czy też zmianę lokalizacji i ilości przystanków w poszczególnych miejscowościach. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów o nie więcej niż 10% w stosunku do pierwotnej liczby dzieci przewożonych podczas danego kursu Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Dopuszczalną liczbę dodatkowo przewożonych dzieci należy policzyć zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania (na przykład: 3,4 uczniów ≈ 3 uczniów natomiast 3,5 uczniów ≈ 4 uczniów). 9) W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci, zgodnie z rozkładem ustalonym przez Zamawiającego. 10) Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego poinformowania dyrektora szkoły, do której dowożeni będą uczniowie, o ewentualnym niedowiezieniu dzieci do szkoły na ustaloną godzinę. 11) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pojazdem z odpowiednią ilością miejsc lub odpowiednią ilością pojazdów, zapewniając dowóz wszystkich dzieci na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach w sposób zapewniający każdemu dziecku miejsce siedzące. 12) Wykonawca zapewnia uczniom bezpieczny przewóz pojazdami zdatnymi do świadczenia tego typu przewozów, spełniającymi wszelkie wymogi określone przepisami prawa w tym w zakresie stanu pojazdów oraz ich obowiązkowego wyposażenia, jak również Wykonawca zapewnia odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego, BHP i ppoż. 13) Pojazdy muszą posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz podczas okresu zimowego, a na stopniach wejściowych nie może zalegać śnieg i lód oraz nie mogą być one śliskie. 14) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w przypadku awarii pojazdu na trasie przejazdu niezwłocznie zapewnił pojazd zastępczy. Czas, w jakim zostanie podstawiony pojazd zastępczy, jest jednym z kryteriów oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 15) Opiekę nad dziećmi i młodzieżą, w czasie przewozów, za pomocą odpowiednich osób organizuje i zapewnia Wykonawca, przy czym osoby sprawujące opiekę muszą być pełnoletnie oraz przeszkolone pod kątem udzielania pierwszej pomocy i w zakresie przepisów BHP. 16) Obowiązków opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, a opieka musi być sprawowana podczas każdego kursu. 17) Opiekun odpowiada za uczniów podczas całego kursu, tzn. od momentu odebrania dzieci z początkowego przystanku na danej trasie aż do momentu opuszczenia pojazdu przez ostatnie dziecko na przystanku końcowym na danej trasie. 18) W trakcie przejazdu opiekun na bieżąco będzie kontrolował stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe podejmując interwencję w razie jego naruszenia, a w przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez ucznia/ów zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu, opiekun powiadomi o tym fakcie dyrektora szkoły, do której dany uczeń jest dowożony. 19) Przewoźnik ubezpiecza pojazdy, pasażerów i bagaż od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 20) Kierowcy samochodów zobowiązani są do posiadania sprawnych telefonów komórkowych oraz wszelkich przewidzianych przepisami prawa środków do udzielania pierwszej pomocy. 21) Opiekunami oraz kierowcami nie mogą być osoby, które widnieją w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym! W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia, w którym potwierdzi, że wszystkie osoby skierowane do wykonywania usługi objętej niniejszym zamówieniem NIE widnieją w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, co zostało przez Wykonawcę SPRAWDZONE. 22) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z uprawionym przedstawicielem Wykonawcy. 23) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-26
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób w ilości nie mniejszej niż 36 osób + 1 kierowca + 1 opiekun lub odpowiednio większą ilością pojazdów przystosowanych do przewozu mniejszej liczby osób oraz co najmniej jednym pojazdem zastępczym przystosowanym do przewozu osób w ilości nie mniejszej niż 36 osób + 1 kierowca + 1 opiekun lub odpowiednio większą ilością pojazdów przystosowanych do przewozu mniejszej ilości osób, a ponadto każdy pojazd musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NNW oraz aktualny przegląd techniczny;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do Wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 1445). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: a) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.); b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 3 lit. a (wzór w załączniku nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. UWAGA: W przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, powyższe oświadczenie nie jest wymagane! 2. W celu potwierdzenia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia należy przedłożyć: a) oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia wymogu skierowania do wykonywania wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jako opiekunowie uczniów podczas przewozu osób, które NIE widnieją Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym: a) oświadczenie o skierowaniu do wykonywania zamówienia osób, które nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003, w tytule przelewu wpisując: „ZP.271.7.2019”. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, aż do upływu terminu wskazanego w rozdziale IX ust. 3. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Ponadto gwarancje, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą być gwarancjami bezwarunkowymi, płatnymi na pierwsze żądanie Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy będą następowały, pod rygorem nieważności, w formie pisemnego aneksu zawierającego zgodne oświadczenia stron umowy, w przypadkach określonych we wzorze umowy oraz SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzenie następujących istotnych zmian w treści umowy: 1) W razie zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wówczas możliwa jest zmiana sposobu wykonywania zamówienia w sposób zgodny ze zmienionym stanem prawnym, niepowodujący zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; 2) W przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych; 3) W razie zmiany planów zajęć, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych czy też zmiany ilości i lokalizacji przystanków autobusowych na danej trasie i związanej z tym faktem zmiany liczby dowożonych uczniów, z zastrzeżeniem zapisów rozdziału III ust. 2 pkt 8; 4) W przypadku wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzeń nadzwyczajnych, zewnętrznych i niemożliwych do zapobieżenia, a więc mieszczących się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), np.: zdarzeń pogodowych uniemożliwiających wykonywanie usługi objętej umową, niezależnych od żadnej ze Stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań, w szczególności terminów realizacji i/lub wynagrodzenia Wykonawcy. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód. 5) Gdy nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac/usług, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania. 6) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 7) Innych zmian przewidzianych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wzór umowy, która będzie zawarta z Wykonawcą w celu wykonania zamówienia publicznego dotyczącego przedmiotowego postępowania, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sposób ustalony indywidualnie z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą pod względem kryteriów oceny ofert. 5. Zawarcie umowy, po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, może nastąpić także korespondencyjnie: Zamawiający prześle Wykonawcy uzupełnioną umowę w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, Wykonawca odeśle podpisane egzemplarze Zamawiającemu, a następnie po podpisaniu umowy przez Zamawiającego, jeden egzemplarz zostanie wysłany do Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-08-30 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI