Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w roku szkolnym 2022/2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGielniów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-08
  • ZamawiającyGmina Gielniów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00282207
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gielniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 75

1.5.2.) Miejscowość: Gielniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-434

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6720011

1.5.8.) Numer faksu: 486720004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gielniow.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uggielniow.nv.pl/a,15739,informacje-podstawowe.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b301bca9-0e63-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035762/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uggielniow.ezamowienia.com/#/home

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uggielniow.ezamowienia.com/#/home

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1 W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj. Centrum Usług Wspólnych w Gielniowie z siedzibą przy ul. Sportowa 4, 26-434 Gielniów, w którego imieniu obowiązki Administratora wykonuje Kierownik.
2. Inspektorem ochrony danych jest Agnieszka Radke, z którą można się kontaktować droga elektroniczną za pomocą adresu e-mail: iod_cuw@interia.eu.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto, zgodnie z ustawą z dnia z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno – archiwalnych obowiązujących w Centrum Usług Wspólnych w Gielniowie.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień poniżej 130 tys. Złotych netto, obowiązującego u administratora. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udziału w postępowaniu.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku gdy uzna Pan/Pana że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGG.271.4.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 163462,96 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w roku szkolnym 2022/2023”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z przystanku do szkoły i ze szkoły na przystanek.
3. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie. Zmiana ilości uczniów
w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy.
4. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie na następujących trasach:
Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie
TRASA nr 1: Gielniów – Zygmuntów – Marysin – Goździków – Stoczki – Gielniów (35 dzieci), dowóz do szkoły na godz. nie później niż 7:55, odwóz godz. 12:50 i 14:35;
TRASA nr 2: Gielniów – Wywóz – Gałki – Mechlin – Zielonka – Jastrząb – Bieliny – Gielniów (33 dzieci), dowóz do szkoły na godz. nie później niż 7:55, odwóz godz. 12:50 i 14:35;
TRASA nr 3: Gielniów – Lelitek – Rozwady – Snarki – Brzezinki – Gielniów (26 dzieci), dowóz do szkoły na godz. nie później niż 7:55, odwóz godz. 12:50 i 14:35;
Dowóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bielinach
TRASA nr 4: Gielniów – Jastrząb – Bieliny – Gielniów (18 dzieci), dowóz do szkoły na godz. nie później niż 7:55, odwóz godz. 12:55 oraz 14:40;
Dowóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Rozwadach
TRASA nr 5: Gielniów – Sołtysy – Gościniec – Kotfin – Bród – Rozwady (51 dzieci), dowóz do szkoły na godz. nie później niż 7:25, odwóz godz. 12:20 oraz 14:15.
5. Dzienna ilość kilometrów do przejechania łącznie na wszystkich trasach: 160km
6. Faktury wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie ilości dni dowozu w danym miesiącu faktycznie wykonanego.
7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią - dla każdej trasy - liczbę miejsc siedzących w autobusach.
8. Zamawiający zapewnia w trakcie przewozu nadzór osoby sprawującej opiekę nad uczniami.
9. Zabieranie i wysadzanie dzieci odbywa się w wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach i punktach przystankowych.
10. W przypadku zmiany organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni rekolekcji, w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata, w przeddzień ferii świątecznych itp., Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach, po ustaleniu z Zamawiającym. Zmiana godziny odwozów nie stanowi dodatkowych zadań i należy wkalkulować ją w cenę.
11. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami sprawnymi technicznie, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów, które spełniają wymagania szczegółowe dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. Wykonawca winien posiadać wymagane dokumenty potwierdzające właściwy stan techniczny pojazdów i kwalifikacje kierowcy - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
12. Wymaga się aby przewozy odbywały się w ramach przewozu zamkniętego, obejmującego tylko uczniów i opiekuna.
13. Wykonawca w przypadku awarii własnego pojazdu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów. Pojazd zastępczy winien być odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, powinien być sprawny technicznie i oznakowany. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego zrobi to Zamawiający i obciąży Wykonawcę kosztami za wynajem zastępczego środka transportu.
14. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia sprawnych technicznie pojazdów do przewozu osób,
b) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - OC posiadaczy pojazdów mechanicznych wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków - NW kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość tych ubezpieczeń w terminie realizacji przedmiotu zamówienia,
c) przestrzegania punktualności i ustalonego rozkładu czasowego przejazdów;
d) zapewnienia dowożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny
i wygody przejazdów,
e) świadczenia usług tymi pojazdami, które Wykonawca wykazał w złożonej ofercie,
f) dezynfekcji pojazdu w okresie obowiązywania stanu epidemii czy stanu epidemicznego.
15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających
z ewentualnych wypadków lub innych zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
16. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu,
w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowane działaniem Wykonawcy.
17. Zamawiający ma prawo do kontroli osób realizujących zamówienie oraz pojazdów, którymi to zamówienie jest realizowane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości osób realizujących zamówienie poprzez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).
18. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących czynności dotyczące przewożenia uczniów przez cały okres realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz.1320, z późn. zm.). Dla udokumentowania tego faktu wykonawca przedstawi na każde pisemne wezwanie Zamawiającego oświadczenie lub dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego zobowiązania. Szczegółowe zasady nadzoru Zamawiającego w odniesieniu do zatrudniania ww. osób zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków oraz innych kosztów określonych w niniejszej SWZ mających na celu zrealizowanie usługi.
16.2. Strony ustalają, że należność za dokonane dowozy uczniów będą obliczone wg ilości dni w danym miesiącu, w których faktycznie zrealizowano dowóz pomnożoną przez dzienną stawkę dowozu podaną w ofercie.
16.3. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
16.4. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
16.5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
16.6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
16.7. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 1005 z późn. zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 200 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 sprawnymi autobusami, posiadającymi
aktualne badania techniczne, zapewniającymi miejsca siedzące dla 56 osób. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu autobusów wraz z informacją o podstawie do dysponowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ)
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków udziału w postępowaniu
a) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł
b) Licencję na wykonywanie krajowego transport drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób
c) Wykaz autobusów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi autobusami zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Spełnianie warunków udziału w postępowaniu
a) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł
b) Licencję na wykonywanie krajowego transport drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób
c) Wykaz autobusów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi autobusami zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
10.5. brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ)
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uggielniow.ezamowienia.com/#/home

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI