Dowóz uczniów do szkół - realizacja zadań oświatowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół - realizacja zadań oświatowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrobia
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-01
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Krobi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00267836
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół - realizacja zadań oświatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Krobi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387498709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniecka 12A

1.5.2.) Miejscowość: Krobia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.krobia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuw.krobia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół - realizacja zadań oświatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b813d424-0801-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018168/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół - realizacja zadań oświatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: cuw@cuw.krobia.pl
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ (XL. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.26.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych i przedszkola w gminie Krobia w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych).

Dowóz uczniów do szkół:
Szkoły Podstawowej im. prof. Józefa Zwierzyckiego w Krobi,
Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi,
Szkoły Podstawowej im. Ziemi Biskupiańskiej w Starej Krobi,
Szkoły Podstawowej Filialnej w Sułkowicach,
Przedszkola Samorządowego w Pudliszkach
oraz odwóz uczniów do miejsc zamieszkania (miejsc przystankowych).
Dowożenie i odwożenie uczniów, w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych), dotyczy wszystkich dni nauki szkolnej w terminie od 01.09.2022 r. do 23.12.2022 r.
Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół i przedszkola w gminie Krobia określone zostały w załączniku nr 8
Usługa ma polegać na przewozie uczniów :
- autokarami powyżej 65 miejsc siedzących– 2 szt.
- autokarami powyżej 50 miejsc siedzących – 5 szt.
Liczba kilometrów autokarami: około 3 565 km (tygodniowo), czyli około 14 260 km (miesięcznie).
Liczba dowożonych osób autobusami z terenu gminy Krobia do Szkół Podstawowych i Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi, Przedszkola Samorządowego w Pudliszkach: około 465 dzieci oraz około 7 opiekunów (opiekunów podczas przewozu zapewnia zamawiający.

Dane związane z liczbą kilometrów i liczbą dowożonych uczniów dotyczą roku szkolnego 2022/2023 i są danymi szacunkowymi uzyskanymi ze szkół.
W czasie obowiązywania umowy w roku szkolnym 2022/2023 od 1 września 2022 r. do 23 grudnia 2022 r. liczba kilometrów i liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach oraz zmianach w planach lekcji.
Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych, (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu).

W ofercie należy podać cenę biletu miesięcznego (brutto), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz całkowitą wartość zamówienia uwzględniającą koszt zakupu biletów miesięcznych na poszczególne trasy dowozów do szkół, przez okres 4 m-cy miesięcy od 01 września 2022 r. do 23 grudnia 2022 r.
2. Liczba uczniów podana w załączniku nr 8 do niniejszego zamówienia może ulegać zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
Liczba kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych.
Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. nr 46, poz. 432 ze zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna).
W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, w sobotę przewoźnik zostaje powiadomiony przez zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu.
Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu.
Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące.
Dopuszcza się ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z siłą wyższą, w szczególności wynikających z sytuacji epidemiologicznej, w których nie będzie możliwe wykonanie części zamówienia. W takim przypadku nastąpi proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia, tzn. zostanie umniejszony zakup biletów odpowiednio do przewożonej liczby dzieci.
Ze względu na możliwość wprowadzenia przepisami prawa obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju dopuszcza się dostosowanie harmonogramu zajęć oraz planu i warunków dowozu z uwzględnieniem bezpieczeństwa higienicznego oraz wytycznych sanitarnych.
Rozliczenia wykonywane będą w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych.
Imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez zamawiającego (na podstawie informacji otrzymanej ze szkół) przed rozpoczęciem każdego następnego miesiąca.
Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu spełniającego wyżej opisane wymagania Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy za porozumieniem stron, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa dotyczących publicznego transportu zbiorowego, nie będzie możliwa realizacja zamówienia na określonych w umowie warunkach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


- Cena znaczenie – 60

- Czas podstawienia pojazdu zastępczego znaczenie – 40

Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez wykonawcę, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 pkt otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. Oceny pozostałych ofert zostaną przeliczone według następującego wzoru:

Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto oferty badanej




Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”

Najkrótszy czas (minuty)
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 40
Czas oferty badanej (minuty)

Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
W przypadku podania przez wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu
w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.

2. Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”) zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wszystkim wymaganiom określonym w swz i który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dowóz i odwóz do Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu około 15 dzieci, a do Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie 1 dziecko pojazdem typu autobus w okresie od 01.09.2022 r. do 23.12.2022 r. (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych zgodnie z planem zajęć lekcyjnych), tj. około 80 dni nauki szkolnej. Łączna liczba dziennie wykonywanych kilometrów: około 173 km wg harmonogramu dowozu i odwozu dzieci wraz z opieką podczas dowozu i odwozu.
Na podstawie art. 39 ust 4 prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do najbliższej szkoły podstawowej a uczniom z niepełnosprawnością ruchową, w tym afazją, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym – także do najbliższej szkoły ponadpodstawowej.
1. Harmonogram dowożenia i odwożenia dzieci niepełnosprawnych z gminy Krobia do Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu (ZSS Brzezie) wraz z opieką podczas dowozu i odwozu:
1) dzieci są dowożone do ZSS Brzezie na godz. 755 od poniedziałku do piątku,
2) przewidywany odbiór dzieci (odwóz) z ZSS- Brzezie jest około godz. 1400 (wyjazd z ZSS -Brzezie około godz. 1400 ), następnie dowiezienie dzieci do miejsc wyznaczonych w szczegółowym harmonogramie, który zostanie przekazany wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji usługi,
3) trasa dowozu i odwozu dzieci przedstawia się następująco: Karzec, Ciołkowo, Niepart, Rogowo, Krobia - ul. Jutrosińska, Krobia - ul. Powstańców Wlkp., Krobia ul. Kobylińska, Domachowo, Stara Krobia, Pijanowice, ZSS - Brzezie.
2. Harmonogram dowożenia i odwożenia dziecka/dzieci niepełnosprawnych z gminy Krobia do Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie (DPS – Chwałkowo) wraz z opieką podczas dowozu i odwozu:
1) dziecko/dzieci jest/są dowożone do DPS - Chwałkowo w Chwałkowie od poniedziałku do piątku na godz. 800, odbiór (odwóz) o godz. 1350 z DPS Chwałkowo, następnie dowiezienie do miejsca wyznaczonego w harmonogramie, który zostanie przekazany wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji usługi,
2) trasa dowozu i odwozu przedstawia się następująco: Krobia ul. Kwiatowa 1 – DPS Chwałkowo.
3. Plan dowozów, liczba dzieci oraz kilometrów może ulegać zmianie.
4. Dopuszcza się przewóz dziecka/dzieci niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
5. Dopuszcza się ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z siłą wyższą, w szczególności wynikających z sytuacji epidemiologicznej, w których nie będzie możliwe wykonanie części zamówienia. W takim przypadku nastąpi proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia w stosunku do całości zamówienia o jego niewykonaną część.
6. Ze względu na możliwość wprowadzenia przepisami prawa obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju dopuszcza się dostosowanie harmonogramu zajęć oraz planu i warunków dowozu z uwzględnieniem bezpieczeństwa higienicznego oraz wytycznych sanitarnych.
7. W przypadku rezygnacji rodziców z korzystania z przewozu dzieci niepełnosprawnych z gminy Krobia do Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu oraz do Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie umowa ulegnie rozwiązaniu.
8. W przypadku awarii autobusu wykonawca jest zobowiązany do zastąpienia go innym pojazdem.
9. Opiekunów podczas dowozów i odwozów zapewnia wykonawca.
10. Płatność za wykonaną usługę będzie następować za każdy miesiąc w terminie 14 dni od daty wpłynięcia do siedziby zamawiającego poprawnie wystawionej faktury na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów (liczba przejechanych km x kwota brutto za 1km). Faktura za miesiąc grudzień płatna nie później niż do 30 grudnia 2022r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


- Cena znaczenie – 60

- Czas podstawienia pojazdu zastępczego znaczenie – 40

Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez wykonawcę, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 pkt otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. Oceny pozostałych ofert zostaną przeliczone według następującego wzoru:

Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto oferty badanej




Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”

Najkrótszy czas (minuty)
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 40
Czas oferty badanej (minuty)

Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
W przypadku podania przez wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu
w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.

2. Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”) zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wszystkim wymaganiom określonym w swz i który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci klas IV dotyczy dowozu dzieci na basen w Gostyniu w roku 2022 od 06 września 2022 r. do 20 grudnia 2022 r. w ramach 4 godziny wychowania fizycznego przez około 14 dni (wtorki) nauki szkolnej ze Szkoły Podstawowej im. prof. Józefa Zwierzyckiego w Krobi, Szkoły Podstawowej im. Ziemi Biskupiańskiej w Starej Krobi, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pudliszkach z klasami integracyjnymi. Zaplanowano około 14 wyjazdów od 06.09.2022 r. do 20.12.2022 r. tj. około 160 km 1 wyjazd. Wyjazdy na basen odbywać się będą według opracowanego harmonogramu obowiązującego w danym roku szkolnym, określającego trasę przejazdu, miejsce odbioru dzieci i godziny kursów.
Harmonogram dowozu dzieci.
Liczba dzieci dowożonych ogółem – 158 uczniów i 8 opiekunów (opiekunów zabezpiecza zamawiający)
Miejsce odbioru dzieci i godziny wyjazdu
Klasy IV
Pierwszy wyjazd we wtorek na basen godz. 745 z SP Stara Krobia, godz. 8 00 z ZSP Pudliszki wejście na basen godz. 900 pobyt na basenie do godz. 1000, wyjazd z basenu godz. 1010 powrót do SP w Starej Krobi o godz. 1020, do ZSP Pudliszki o godz. 1035
- ZSP Pudliszki kl. IV - 33 dzieci (33 dzieci + 2 opiekunów = 35 osób)
- SP Stara Krobia kl. IV - 28 dzieci ( 28 dzieci + 2 opiekunów = 30 osób)
RAZEM : 65 osób
Drugi wyjazd we wtorek na basen godz. 1325, wejście na basen godz. 1400, pobyt na basenie do godz. 1500, wyjazd z basenu o godz. 1515, powrót do SP w Krobia o godz. 1550
- SP Krobia kl. IV – 89 dzieci (89 dzieci + 6 opiekunów = 95 osób)
RAZEM : 95 osób
Za 1 km faktycznego dowozu dzieci uważa się 1 km liczony od wyznaczonego miejsca wyjazdu z wskazanych szkół i do powrotu:
- SP Krobia- Gostyń Basen – SP Krobia
- ZSP w Pudliszkach – Gostyń Basen –ZSP Pudliszki
- SP Stara Krobia - Gostyń Basen – SP Stara Krobia
Plan dowozów oraz liczba dzieci w ciągu roku szkolnego może ulegać zmianom.
Dopuszcza się ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z siłą wyższą, w szczególności wynikających z sytuacji epidemiologicznej, w których nie będzie możliwe wykonanie części zamówienia. W takim przypadku nastąpi proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia w stosunku do całości zamówienia o jego niewykonaną część.
Ze względu na możliwość wprowadzenia przepisami prawa obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju dopuszcza się stosowanie harmonogramu zajęć na basenie oraz warunków dowozów z uwzględnieniem bezpieczeństwa higienicznego oraz wytycznych sanitarnych.
W przypadku rezygnacji z nauki pływania przez szkołę lub zamawiającego umowa ulegnie rozwiązaniu.
W przypadku awarii autobusu wykonawca jest zobowiązany do zastąpienia go innym pojazdem.
Opiekunów podczas przewozów zapewniają szkoły.
Płatność za wykonaną usługę będzie następować za każdy miesiąc w terminie 14 dni od daty wpłynięcia do siedziby zamawiającego poprawnie wystawionej faktury na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów (liczba przejechanych km x kwota brutto za 1 km). Faktura za miesiąc grudzień płatna nie później niż do 30 grudnia 2022r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-06 do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


- Cena znaczenie – 60

- Czas podstawienia pojazdu zastępczego znaczenie – 40

Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez wykonawcę, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 pkt otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. Oceny pozostałych ofert zostaną przeliczone według następującego wzoru:

Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto oferty badanej




Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”

Najkrótszy czas (minuty)
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 40
Czas oferty badanej (minuty)

Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
W przypadku podania przez wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu
w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.

2. Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”) zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wszystkim wymaganiom określonym w swz i który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I Przedmiotem zamówienia jest:
Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z gminy Krobia do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie (SOSW w Rydzynie oraz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Totus Tuus w Lesznie wraz z opieką dla dzieci dowożonych i odwożonych
Na podstawie art. 39 ust 4 prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do najbliższej szkoły podstawowej a uczniom z niepełnosprawnością ruchową, w tym afazją, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym – także do najbliższej szkoły ponadpodstawowej.
Do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie dowożonych i odwożonych będzie około 5 dzieci, pojazdem typu mikrobus w okresie od 01.09.2022 r. do 30.12.2022 r. (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych zgodnie z planem zajęć lekcyjnych), tj. około 80 dni nauki szkolnej.
Do niepublicznej Szkoły Podstawowej Totus Tuus w Lesznie dowożony i odwożony będzie 1 uczeń, pojazdem typu mikrobus w okresie od 1 września 2022 r. do 30.12.2022 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych zgodnie z planem zajęć lekcyjnych tj. około 80 dni nauki szkolnej.
Łączna liczba dziennie wykonywanych kilometrów: około 198 km wg harmonogramu dowozu i odwozu dzieci wraz z opieką.
Harmonogram dowożenia i odwożenia dzieci niepełnosprawnych z gminy Krobia do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie wraz z opieką podczas dowożenia i odwożenia oraz dowożenia i odwożenia dzieci do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Totus Tuus w Lesznie wraz z opieką podczas dowozu i odwozu:
1. Dzieci są dowożone do SOSW w Rydzynie w godz. 700 do 800 od poniedziałku do piątku,
2. Przewidywany odbiór dzieci (odwóz) z SOSW w Rydzynie jest w godz. 1400 do 1500 (wyjazd z SOSW w Rydzynie w godzinach od 1400 do 1500 ), następnie dowiezienie dzieci do miejsc wyznaczonych w szczegółowym harmonogramie, który zostanie przekazany wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji usługi,
3. Dzieci są dowożone do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Totus Tuus w Lesznie w godz. 700 do 800 od poniedziałku do piątku,
4. Przewidywany odbiór dzieci (odwóz) z Niepublicznej Szkoły Podstawowej Totus Tuus w Lesznie w godz. 1500 do 1600 następnie dowiezienie dzieci do miejsc wyznaczonych w szczegółowym harmonogramie, który zostanie przekazany wykonawcy przez rozpoczęciem realizacji usługi.
5. Trasa dowozu i odwozu dzieci przedstawia się następująco: Krobia - ul. Powstańców Wlkp.19/1, Ziemlin, Posadowo, Stara Krobia, Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie ul. Plac Zamkowy 2, 64-130 Rydzyna, Niepubliczna Szkoła Podstawowa Totus Tuus w Lesznie, ul. Tadeusza Rejtana Filia ul. Osiecka 41, 64-100 Leszno.
6. Plan dowozów, liczba dzieci oraz kilometrów może ulegać zmianie.
7. Dopuszcza się przewóz dziecka/dzieci niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
8. Dopuszcza się ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z siłą wyższą, w szczególności wynikających z sytuacji epidemiologicznej, w których nie będzie możliwe wykonanie części zamówienia. W takim przypadku nastąpi proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia w stosunku do całości zamówienia o jego niewykonaną cześć.
9. Ze względu na możliwość wprowadzenia przepisami prawa obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju dopuszcza się dostosowanie harmonogramu zajęć oraz planu i warunków dowozu z uwzględnieniem bezpieczeństwa higienicznego oraz wytycznych sanitarnych.
10. W przypadku rezygnacji rodziców z korzystania z przewozu dzieci niepełnosprawnych z gminy Krobia do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie i Niepublicznej Szkoły Podstawowej Totus Tuus w Lesznie umowa ulegnie rozwiązaniu.
11. W przypadku awarii mikrobusu wykonawca jest zobowiązany do zastąpienia go innym pojazdem.
12. Opiekunów podczas dowozów i odwozów zapewnia wykonawca.
13. Płatność za wykonaną usługę będzie następować za każdy miesiąc w terminie 14 dni od daty wpłynięcia do siedziby zamawiającego poprawnie wystawionej faktury na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów (liczba przejechanych km x kwota brutto za 1km). Faktura za miesiąc grudzień płatna nie później niż do 30 grudnia 2022r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


- Cena znaczenie – 60

- Czas podstawienia pojazdu zastępczego znaczenie – 40

Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez wykonawcę, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 pkt otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. Oceny pozostałych ofert zostaną przeliczone według następującego wzoru:

Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto oferty badanej




Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”

Najkrótszy czas (minuty)
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 40
Czas oferty badanej (minuty)

Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
W przypadku podania przez wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu
w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.

2. Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”) zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wszystkim wymaganiom określonym w swz i który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi w okresie od 01.09.2022 r. do 23.12.2022 r. wraz z opieką podczas dowozu i odwozu.
Dowóz i odbiór dzieci z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi pojazdem typu mikrobus w okresie od 01.09.2022 r. do 23.12.2022 r. (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych zgodnie z planem zajęć lekcyjnych), tj. około 80 dni nauki szkolnej.
Łączna liczba tygodniowo wykonywanych kilometrów: około 90 km wg harmonogramu odwozu dzieci wraz z opieką.
Harmonogram dowożenia i odwożenia dzieci niepełnosprawnych z Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi w okresie od 01.09.2022 r. do 23.12.2022 r. wraz opieką podczas dowozu i odwozu:
1) dzieci są dowożone na godz. 750 do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi,
2) przewidywany odbiór dzieci (odwóz) z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi jest około godz. 1505 , następnie dowiezienie dzieci do miejsc wyznaczonych w szczegółowym harmonogramie, który zostanie przekazany wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji usługi.

Plan odwozów, liczba dzieci oraz kilometrów może ulegać zmianie.
Dopuszcza się dowóz i odwóz dziecka/dzieci niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
Dopuszcza się ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z siłą wyższą, w szczególności wynikających z sytuacji epidemicznej, w których nie będzie możliwe wykonanie części zamówienia. W takim przypadku nastąpi proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia w stosunku do całości zamówienia o jego niewykonaną cześć.
Ze względu na możliwość wprowadzenia przepisami prawa obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju dopuszcza się dostosowanie harmonogramu zajęć oraz planu i warunków dowozu z uwzględnieniem bezpieczeństwa higienicznego oraz wytycznych sanitarnych.
W przypadku rezygnacji rodziców z korzystania z dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi umowa ulegnie rozwiązaniu.
W przypadku awarii mikrobusu wykonawca jest zobowiązany do zastąpienia go innym pojazdem.
Opiekunów podczas dowozów i odwozów zapewnia wykonawca.
Płatność za wykonaną usługę będzie następować za każdy miesiąc w terminie 14 dni od daty wpłynięcia do siedziby zamawiającego poprawnie wystawionej faktury na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów (liczba przejechanych km x kwota brutto za 1km). Faktura za miesiąc grudzień płatna nie później niż do 30 grudnia 2022r.
W przypadku rezygnacji rodziców z korzystania z dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pudliszkach z oddziałami integracyjnymi umowa ulegnie rozwiązaniu.
Wykonawca określi kwotę netto i brutto za 1 km odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką podczas przejazdów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


- Cena znaczenie – 60

- Czas podstawienia pojazdu zastępczego znaczenie – 40

Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez wykonawcę, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 pkt otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. Oceny pozostałych ofert zostaną przeliczone według następującego wzoru:

Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto oferty badanej




Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”

Najkrótszy czas (minuty)
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 40
Czas oferty badanej (minuty)

Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
W przypadku podania przez wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu
w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.

2. Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO”) zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wszystkim wymaganiom określonym w swz i który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (art. 57 Pzp) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału (art. 112 Pzp) dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, iż:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 328.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2 , CZĘŚĆ NR 3, CZĘŚĆ NR 4 i CZĘŚĆ NR 5.

W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 200.000,00 zł
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 2 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 77.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 3 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 12.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 4 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 28.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 5 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 11.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, iż:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 328.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2 , CZĘŚĆ NR 3, CZĘŚĆ NR 4 i CZĘŚĆ NR 5.

W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 200.000,00 zł
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 2 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 77.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 3 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 12.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 4 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 28.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 5 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 11.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

(UWAGA: W SYTUACJI, GDY FAKT OPŁACENIA POLISY NIE WYNIKA Z SAMEJ TREŚCI POLISY NALEŻY DOŁĄCZYĆ INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY OPŁACENIE POLISY)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
g) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
h) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).
2) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4) Przepisy Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust. 2 Pzp).

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).

W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (art. 117 ust. 4 Pzp).

W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale XVI SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w rozdziale XVII SWZ.

Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale XVII SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art.125 ust. 4 Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 07:15

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_krobia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 07:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ogara 205 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę ogara 205. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI