„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023 ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMałogoszcz
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-20
  • ZamawiającySamorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00198942
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023 ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413855226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

692OZ Działalność rachunkowo-księgowa. Doradztwo podatkowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023 ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9de6738-e63a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013430/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywanie sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji wyłącznie -za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
Za datę wpływu w terminie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych w przypadku skorzystania z Platformy przyjmuje się datę ich wysłania na Platformę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Samorządowego Centrum Oświaty w Małogoszczu; https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu
tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox
w wersji wspieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy e Zamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie e Zamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
8. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwo na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCO.2.26.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Małogoszczu i Przedszkola
Publicznego w Małogoszczu - 185 uczniów
Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.

Dodatkowe nieodpłatne przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizowaniem dodatkowych zajęć i wycieczek, wyjazdów na wydarzenia kulturalne, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Przewozy będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusami lub busami. Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu i datę wyjazdu. Zlecenia następują w formie pisemnej.

1) Usługa będzie realizowana w dniach nauki szkolnej (z wyjątkiem przewozów nieodpłatnych), czyli w dniach, kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne.
2) Podane ilości uczniów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów). Zmiana
w liczbie uczniów objętych dowozem i odwozem w granicach do 10% nie spowoduje zmiany określonej przez Wykonawcę ceny.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras i godzin przywozów i odwozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji.
4) Wykonawca ustala z dyrektorami jednostek oświatowych, do których dowozi uczniów, minutowe rozkłady jazdy autobusów szkolnych na poszczególnych trasach dowozu, a następnie zatwierdzone przez dyrektorów rozkłady przedkłada Gminie przed rozpoczęciem dowozu, tj. przed 25 sierpnia 2022 r.
Szczegółowy harmonogram dowozu załącznik nr.8

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie przeprowadzona wg. kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nieodpłatne przewozy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Złotnikach oraz do Szkoły Podstawowej w Rembieszycach - 254
uczniów (Rembieszyce – 102, Złotniki – 152)
Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.

Dodatkowe nieodpłatne przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizowaniem dodatkowych zajęć i wycieczek, wyjazdów na wydarzenia kulturalne, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Przewozy będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusami lub busami. Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu i datę wyjazdu. Zlecenia następują w formie pisemnej.

1) Usługa będzie realizowana w dniach nauki szkolnej (z wyjątkiem przewozów nieodpłatnych), czyli w dniach, kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne.
2) Podane ilości uczniów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów). Zmiana
w liczbie uczniów objętych dowozem i odwozem w granicach do 10% nie spowoduje zmiany określonej przez Wykonawcę ceny.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras i godzin przywozów i odwozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji.
4) Wykonawca ustala z dyrektorami jednostek oświatowych, do których dowozi uczniów, minutowe rozkłady jazdy autobusów szkolnych na poszczególnych trasach dowozu, a następnie zatwierdzone przez dyrektorów rozkłady przedkłada Gminie przed rozpoczęciem dowozu, tj. przed 25 sierpnia 2022 r.
Szczegółowy harmonogram dowozu załącznik nr 8

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie przeprowadzona wg. kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nieodpłatne przewozy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Kozłowie - 111 uczniów

Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.

Dodatkowe nieodpłatne przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizowaniem dodatkowych zajęć i wycieczek, wyjazdów na wydarzenia kulturalne, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Przewozy będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusami lub busami. Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu i datę wyjazdu. Zlecenia następują w formie pisemnej.

1) Usługa będzie realizowana w dniach nauki szkolnej (z wyjątkiem przewozów nieodpłatnych), czyli w dniach, kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne.
2) Podane ilości uczniów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów). Zmiana
w liczbie uczniów objętych dowozem i odwozem w granicach do 10% nie spowoduje zmiany określonej przez Wykonawcę ceny.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras i godzin przywozów i odwozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji.
4) Wykonawca ustala z dyrektorami jednostek oświatowych, do których dowozi uczniów, minutowe rozkłady jazdy autobusów szkolnych na poszczególnych trasach dowozu, a następnie zatwierdzone przez dyrektorów rozkłady przedkłada Gminie przed rozpoczęciem dowozu, tj. przed 25 sierpnia 2022 r.
Szczegółowy harmonogram dowozu załącznik nr.8

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie przeprowadzona wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nieodpłatne przewozy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli dostarczy odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane. 2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

Wykonawca wykaże, że wykonał usługę lub usługi związane z przewozem osób o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, (dotyczy oferty składanej na jedną część.) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część, wykazuje wartość wykonanych usług proporcjonalnie
do składanej ilości części.

Do każdej pozycji z wykazu należy przedłożyć dokument, że usługa została wykonana należycie.
Z załączonych dokumentów jednoznacznie winno wynikać, że przewoźnik świadczy usługi
w zakresie przewozu osób. zał.nr 4
Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Na potwierdzenie należy dołączyć również wykaz pojazdów zał.nr 6 przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacją o stanie sprzętu/typ, rok produkcji, wyposażenie dodatkowe, itp.
- Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień przez kierowców
tj. szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym obowiązkowe dla kierujących autobusem szkolnym. zał.nr 5
- Na realizację każdej z części należy wskazać odpowiednią ilość pojazdów dostosowanych do ilości przewożonych uczniów. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami o ilości miejsc siedzących na poszczególne części:
Część Nr 1 – 3 pojazdy (min. ilość miejsc siedzących - 60 dla jednego autobusu)
Część Nr 2 – 2 pojazdy (min. ilość miejsc siedzących - 60 dla jednego autobusu)
Część Nr 3 – 1 pojazd (min. ilość miejsc siedzących - 60 dla jednego autobusu)

UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednej części zamówienia.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli:
Dostarczy Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dotyczy oferty na jedną część.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dotyczy oferty na jedną część.
Wykonawca składający ofertę na 3 części powinien posiadać opłaconą polisę na kwotę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)

Oświadczenia i dokumenty powinny być aktualne na dzień składania formularza o spełnieniu wymaganych warunków i braku podstaw do wykluczenia opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
Wykaz wykonanych usług (zał.nr 4)
Wykaz dysponowanymi osobami do kierowania pojazdami (zał.nr.5)
oraz wykaz osób, które będą sprawowały opiekę na każdej trasie dowozu uczniów i ich uprawnienia.
Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem w pkt.11.ppkt.3 SWZ Polisa
Wykaz pojazdów na usługę w zakresie przewozu uczniów (załącznik nr 6) zgodnie
z opisanym warunkiem w pkt.4 ppkt.14 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 do SWZ. W ofercie należy podać szacunkową wartość zamówienia netto, podatek VAT i cenę brutto cyfrowo i słownie
Oświadczenia o których mowa w art.125 ustawy Pzp. należy złożyć na załącznikach do SWZ, załącznik nr 2 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 przesłanek wykluczenia z postępowania.
Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Dowód wpłaty wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:
Część 1 zamówienia - 4 000 zł
Część 2 zamówienia – 3 000 zł
Część 3 zamówienia – 1 700 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą 30 dni tj. do dnia 19 lipca 2022 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS Kielce O/Małogoszcz, numer rachunku 44 8493 0004 0100 0600 0136 0018. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo,
na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek
o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu u udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
- zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usługi.
- zmiana organizacji pracy w placówkach, zmianą tras i ilością przejechanych km. W takich przypadkach podstawą rozliczenia będzie podana cena za 1 km.
- zmiana cen paliwa zgodnie z §4 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https:/scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl. w zakładce OFERTY” do dnia 20.06.2022 r. do godz. 9:00 w postaci elektronicznej podpisaną podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport palet 120/100 400 sztuk - Świdno - Łażniew
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport palet 120/100 400 sztuk z miejscowości Świdno do mieiscowości Łażniew. zainteresowanych proszę o kontakt. pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI