DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ZDUNY W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ZDUNY W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZduny
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zduny
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-06
  • Numer ogłoszenia583060-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583060-N-2019 z dnia 2019-08-06 r.

Gmina Zduny: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ZDUNY W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zduny, krajowy numer identyfikacyjny 55159100000000, ul. 1C  , 99-440  Zduny, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 387 590, e-mail inwestycje@gminazduny.pl, faks 468 387 423.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugzduny.nv.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.ugzduny.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ugzduny.nv.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ugzduny.nv.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy Zduny, 99-440 Zduny 1c

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ZDUNY W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
Numer referencyjny: PI.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach i Szkoły Podstawowej w Bąkowie Górnym oraz odwozie do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t. jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania, tj. przewóz dzieci do przedszkoli i/lub szkół przez okres co najmniej 10 miesięcy za kwotę brutto min. 200.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana przez okres co najmniej 10 miesięcy. 2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma sprawnymi pojazdami nie starszymi niż 2005 r. posiadającymi łączną liczbę miejsc siedzących nie mniejszą niż 54 (każdy). Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu. W przypadku ubiegania się tego samego Wykonawcy o udzielenie zamówienia w ramach więcej niż jednej części Wykonawca obowiązany jest wykazać się spełnieniem w przypadku dwóch lub trzech części zamówienia, że dysponuje min. 4 sprawnymi autobusami (w tym dwoma nie starszymi niż 2005 r.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t. jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.), b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg Załącznika Nr 5 do SIWZ („Wykaz potencjału technicznego”), b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg Załącznika Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Cena podstawienia pojazdu zastepczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia poniższych przypadków: a) zmiany przebiegu tras lub miejsc przystanków, godzin odjazdu autobusów lub godzin przyjazdu autobusów – w przypadku zmiany rozpoczynających się i kończących zajęć w placówkach oświatowych, b) zmiany liczby dowożonych i odwożonych dzieci, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym podatku VAT – wówczas Wykonawca otrzyma wynagrodzenie liczone od wartości netto, określonej w ofercie, powiększone o VAT w aktualnej wysokości, d) jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, e) jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, f) zmiany pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem że nowy pojazd musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-14, godzina: 09:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach i Bąkowie Górnym wraz z odwozem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach i Bąkowie Górnym wraz z odwozem DOWOZY: Kurs I: Gmina Zduny – Zduny Wieś – Szymanowice – Maurzyce – droga krajowa 92 – Strugienice – Wierznowice – Urzecze – Strugienice – Bogoria Dolna – Dąbrowa – droga krajowa 92 – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 6:50 – 7:45. Kurs II: Szkoła Nowe Zduny – Dąbrowa – Bogoria Dolna – Bogoria Pofolwarczna – Bąków Górny – Bogoria Pofolwarczna – Bogoria Górna – Bąków Dolny – Zajezdnia Bąków Dolny (posesja P. Charążka) – Szkoła Bąków. Orientacyjny czas przejazdu: 7:45 – 8:10. Kurs III: Szkoła Bąków – Baków Górny – Bogoria Pofolwarczna – Bogoria Dolna – Strugienice – Wierznowice – Urzecze – Strugienice – Maurzyce – droga krajowa 92 – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 8:10 – 8:50. ODWOZY: Kurs I: Szkoła Nowe Zduny – Strugienice – Wierznowice – Urzecze – Strugienice – Bogoria Dolna – Baków Górny – Szkoła Bąków. Orientacyjny czas przejazdu: 12:40 – 13:10 Kurs II: Szkoła Bąków – Zajezdnia Bąków Dolny (posesja P. Charążka) – Baków Dolny – Bogoria Górna – Bogoria Dolna – Dąbrowa – droga krajowa 92 – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 13:10 – 13:45 Kurs III: Szkoła Nowe Zduny – Zduny Wieś – Szymanowice – Maurzyce – Strugienice – Wierznowice – Urzecze – Strugienice – Bogoria Dolna – Dąbrowa – droga krajowa 92 – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 13:45 – 14:40 Kurs IV: Szkoła Nowe Zduny – droga krajowa 92 – Maurzyce – Strugienice – Wierznowice – Urzecze – Strugienice – Bogoria Dolna – Bąków Górny – Szkoła Bąków. Orientacyjny czas przejazdu: 14:40 – 15:10 Kurs V: Szkoła Bąków – Zajezdnia Bąków Dolny (posesja P. Charążka) – Bąków Dolny – Bogoria Górna – Bogoria dolna – Dąbrowa – droga krajowa 92 – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 15:10 – 15:30 Kurs VI: Kurs dodatkowy ( 4 x w tygodniu do ustalenia po rozpoczęciu roku szkolnego) Szkoła Nowe Zduny – Zduny Wieś – Szymanowice – Maurzyce – Strugienice – Wierznowice – Urzecze – Strugienice – Bogoria Dolna – Dąbrowa – droga krajowa 92 – Gmina Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 15:30 – 16:30 Średnia ilość uczniów dowożonych: – ok. 134 uczniów Średnia ilość kilometrów w ciągu dnia: – ok. 220-240 km/dzień
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastepczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach i Bąkowie Górnym wraz z odwozem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach i Bąkowie Górnym wraz z odwozem DOWOZY: Kurs I: Pólka – Retki – Złaków Kościelny – Nowy Złaków – Złaków Borowy – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 7:00 – 7:40. Kurs II: Szkoła Nowe Zduny – Rząśno II – Rząśno III – Wiskienica Górna – Wiskienica Dolna – Wiskienica Górna – droga krajowa 92 – Bąków górny (młyn) – Szkoła Bąków. Orientacyjny czas przejazdu: 7:40 – 8:15. Kurs III: Szkoła Bąków – droga krajowa 92 – Jackowice- Łaźniki – Zduny Wieś – Szymanowice – Maurzyce – droga krajowa 92 – Szkoła Nowe Zduny Orientacyjny czas przejazdu: 8:15 – 8:50. ODWOZY: Kurs I: Szkoła Nowe Zduny – Strugienice – Maurzyce – Szymanowice – Zduny Wieś – Pólka – Retki – Złaków Kościelny – Nowy Złaków – Złaków Borowy - Zalesie – Łaźniki – Jackowice - Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 12:40 – 13:40 Kurs II: Szkoła Nowe Zduny – Pólka – Retki - Złaków Kościelny – Złaków Kościelny (tzw. Węgielnica) – Złaków Kościelny – Nowy Złaków – Złaków Borowy – Zalesie – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 13:40 – 14:40 Kurs III: Szkoła Nowe Zduny – Pólka – Retki – Złaków Kościelny – Retki pod Przemysłowem – Złaków kościelny – Nowy Złaków – Złaków borowy – Zalesie – Łaźniki – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 14:40 – 15:40 Kurs IV: Kurs dodatkowy ( 4 x w tygodniu do ustalenia po rozpoczęciu roku szkolnego) Szkoła Nowe Zduny – Szkoła Bąków Średnia ilość uczniów dowożonych: – ok. 190 uczniów Średnia ilość kilometrów w ciągu dnia: – ok. 200-220 km/dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastepczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach wraz z odwozem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach wraz z odwozem DOWOZY: Kurs I: Jackowice – Łaźniki – Zalesie – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 7:10 – 7:45. Kurs II: Szkoła Nowe Zduny – Pólka – Retki - Złaków Kościelny – Retki pod Przemysłowem - Złaków Kościelny (tzw. Węgielnica) – Nowy Złaków – Złaków Borowy – Zalesie – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 7:50 – 8:45 ODWOZY: Kurs I: Szkoła Nowe Zduny – Jackowice - Szkoła Bąków. Orientacyjny czas przejazdu: 12:40 – 13:10 Kurs II: Szkoła Bąków – Bąków Górny (młyn) – droga krajowa 92 – Wiskienica Górna – Wiskienica Dolna – Rząśno III – droga krajowa 92 – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 13:10 – 13:45 Kurs III: Szkoła Nowe Zduny – Jackowice – Łaźniki – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 13:45 – 14:40 Kurs IV: Szkoła Nowe Zduny – Jackowice – Łaźniki - Szkoła Bąków. Orientacyjny czas przejazdu: 14:40 – 15:10 Kurs V: Szkoła Bąków – Bąków Górny (młyn) – droga krajowa 92 – Wiskienica Górna – Wiskienica Dolna – Rząśno III – droga krajowa 92 – Szkoła Nowe Zduny. Orientacyjny czas przejazdu: 15:10 – 15:30 Kurs VI: Kurs dodatkowy ( 4 x w tygodniu do ustalenia po rozpoczęciu roku szkolnego) Szkoła Nowe Zduny – Jackowice – Łaźniki – zalesie – Złaków Borowy – Nowy Złaków – Złaków kościelny – Retki – Pólka – Szkoła Nowe Zduny Średnia ilość uczniów dowożonych: – ok. 68 uczniów Średnia ilość kilometrów w ciągu dnia: – ok. 180-200km/dzień
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastepczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z 13, 6 na kółka PL-DE-PL - Szczecin, Olsztyn, Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukujemy przewoźników z 13, 6 na kółka PL-DE-PL: 1. wyjazdy Szczecin - dowolna zabudowa, 2. wyjazdy Piotrków Trybunalski - firanka/ plandeka, 3. wyjazdy Olsztyn - dowolna zabudowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI