Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Babice – rok szkolny 2022/2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Babice – rok szkolny 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBabice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-02
  • ZamawiającyGMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00275820
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Babice – rok szkolny 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272809908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 049

1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzosip@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Babice – rok szkolny 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b743ac47-0c3c-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00272985/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Babice – rok szkolny 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b743ac47-0c3c-11ed-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - gzosip@babice.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularza do komunikacji.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: GZOSiP.2.26.2.2022.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przepustowość sieci 70Mb/s.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem miniPortalu - Formularza do komunikacji jako załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE z 04.05.2016 L Nr 119/1), dalej „RODO", informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Babicach z siedzibą w 32-551 Babice ul. Krakowska 56 adres e-mail: gzosip@babice.pl, tel. (32) 613 40 49. 2. Może Pan/Pani kontaktować się na adres e-mail: ochronadanych.gzosip@babice.pl 3. Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Babice – rok szkolny 2022/2023 na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym (PZP), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy. 5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. 6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami ustawy PZP do wzięcia udziału w postępowaniu. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 8. Posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy. 11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZOSiP.2.26.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Babice – rok szkolny 2022/2023”.
Usługa będzie realizowana na trasie
Trasa Nr 1 – dowóz - Mętków-Babice- Rozkochów-Babice Włosień-ZS Babice, odwóz ZS Babice – Babice Włosień-Rozkochów-Mętków;

Trasa dowozu uczniów:
CZĘŚĆ NR I - Trasa Nr 1 – dowóz - Mętków Mały-Babice (ZS)- Rozkochów (Sklep, Kaplica)-Babice Włosień-ZS Babice, odwóz ZS Babice – Babice Włosień-Rozkochów (Kaplica, Sklep)-Mętków Mały w okresie od 01 września 2022 r. do 30 czerwca 2023 r. – tj. 211 dni, 54 dzieci; Długość trasy to ok. 16 km – dowóz 16 km, odwóz, razem 32 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i jego wagą na każdą część zamówienia oddzielnie:
Kryterium
1. Cena ofert brutto (C) 60%
2. Rok produkcji samochodu (P) 30%
3. Klimatyzacja (K) 10%

a) Kryterium „cena oferty brutto” (C) - waga 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
C = Cmin/Cb x 100 pkt x 60%

gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów
Cmin - oferta brutto z najniższą ceną
Cb - cena brutto badanej oferty

b) Kryterium „parametry techniczne”
rok produkcji samochodów (P) - waga 30%
Rok produkcji samochodu od 2022r. do 2018r. - 50 pkt
Rok produkcji samochodu od 2017r. do 2013r. - 25 pkt
Rok produkcji samochodu od 2012r. do 2008r. - 10 pkt

Zamawiający dokona oceny oferty w zakresie danych dotyczących roku produkcji samochodu tj. pojazdu którym będzie realizowany przedmiot zamówienia.

P = [(Sof) x 30%]

Gdzie:
P - liczba uzyskanych punktów w kryterium „Parametry techniczne”
(Sof) - suma punktów przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej rok produkcji samochodu (przedziały czasowe jak powyżej)

c) Kryterium klimatyzacja (K) - waga 10% - 10 pkt
(w przypadku kryterium klimatyzacja 10 pkt = 10%. Oceniany będzie tylko pojazd główny tzn. pojazd którym będzie realizowany przedmiot zamówienia).
Sprawna klimatyzacja – 10 pkt.
Brak klimatyzacji – 0 pkt.

K = [(Skl) x 10%]
Gdzie:
K - liczba uzyskanych punktów w kryterium „Klimatyzacja”
(Skl) - suma punktów przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej klimatyzacja

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach w/w kryteriów według wzoru:

Pkt = C + P + K

Punkty obliczane będą do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taka samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klimatyzacja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Babice – rok szkolny 2022/2023”.
Usługa będzie realizowana na trasie:
Trasa Nr 2 - Rozkochów-SP Jankowice-Rozkochów

Trasa dowozu uczniów:
CZĘŚĆ NR II - Trasa Nr 2 – dowóz - Rozkochów (Sklep, Kaplica)-SP Jankowice, odwóz SP Jankowice-Rozkochów (Kaplica, Sklep) w okresie od 01 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r., tj. 186 dni, 9 dzieci. Długość trasy to ok. 7 km – dowóz 7 km, odwóz, razem 14 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i jego wagą na każdą część zamówienia oddzielnie:
Kryterium
1. Cena ofert brutto (C) 60%
2. Rok produkcji samochodu (P) 30%
3. Klimatyzacja (K) 10%

a) Kryterium „cena oferty brutto” (C) - waga 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
C = Cmin/Cb x 100 pkt x 60%

gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów
Cmin - oferta brutto z najniższą ceną
Cb - cena brutto badanej oferty

b) Kryterium „parametry techniczne”
rok produkcji samochodów (P) - waga 30%
Rok produkcji samochodu od 2022r. do 2018r. - 50 pkt
Rok produkcji samochodu od 2017r. do 2013r. - 25 pkt
Rok produkcji samochodu od 2012r. do 2008r. - 10 pkt

Zamawiający dokona oceny oferty w zakresie danych dotyczących roku produkcji samochodu tj. pojazdu którym będzie realizowany przedmiot zamówienia.

P = [(Sof) x 30%]

Gdzie:
P - liczba uzyskanych punktów w kryterium „Parametry techniczne”
(Sof) - suma punktów przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej rok produkcji samochodu (przedziały czasowe jak powyżej)

c) Kryterium klimatyzacja (K) - waga 10% - 10 pkt
(w przypadku kryterium klimatyzacja 10 pkt = 10%. Oceniany będzie tylko pojazd główny tzn. pojazd którym będzie realizowany przedmiot zamówienia).
Sprawna klimatyzacja – 10 pkt.
Brak klimatyzacji – 0 pkt.

K = [(Skl) x 10%]
Gdzie:
K - liczba uzyskanych punktów w kryterium „Klimatyzacja”
(Skl) - suma punktów przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej klimatyzacja

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach w/w kryteriów według wzoru:

Pkt = C + P + K

Punkty obliczane będą do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taka samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klimatyzacja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają odpowiednie zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie i na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym i Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym Dyrektywę Rady 96/26/WE.
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia: Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę cyklicznego dowozu uczniów do szkół;
b) w zakresie zdolności technicznej: Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej dwoma pojazdami, które odpowiadają wymaganym warunkom technicznym tj.: zapewniających obsługę wymaganej ilości uczniów, posiadają aktualne świadectwo [przeglądu technicznego oraz ubezpieczenie OC].
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 p.z.p. (tzw. przesłanki wykluczenia obligatoryjne);
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (KRS, CEIDG).
2) zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie i na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym i Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym Dyrektywę Rady 96/26/WE;
3) wykazu usług wykonanych lub również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SWZ;
4) wykazu wyposażenia - wykaz posiadanego taboru samochodowego tj.: dysponowania pojazdami, którymi będzie realizowany dowóz uczniów w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz opisem wyposażenia (taboru samochodowego) zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ – dla każdej części oferty oddzielnie w przypadku składania oferty na obie części przez tego samego Wykonawcę;
5) wykazu osób zaangażowanych w realizacje usługi wraz z kwalifikacjami – wzór wykazu stanowi zał. nr 6 do SWZ – dla każdej części oferty oddzielnie w przypadku składania oferty na obie części przez tego samego Wykonawcę;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości i okoliczności dokonania zmian postanowień umowy:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT podczas obowiązywania niniejszej umowy strony zobowiązują się do sporządzenia stosownego aneksu, uwzględniającego zaistniałą zmianę zarówno dla dziennej ceny jednostkowej, jak i wartości umowy;
2) zmiany trasy przewozu uczniów, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów (w przypadku konieczności zapewnienia dowozu innym uczniom, niż założono w SWZ lub rezygnacji z dowozu któregokolwiek z ucznia, w przypadku choroby ucznia lub w przypadkach wynikających ze zmian organizacyjnych w SP Jankowice). W takim przypadku zmianie może ulec również zarówno dzienna cena jednostkowa, jak i wartość umowy, z tym że zmiana będzie wprost proporcjonalna do zmiany długości trasy (jej wydłużenia lub skrócenia).
3) zmiany osób pełniących funkcję kierowcy lub opiekuna, z tym że ta zmiana nie może naruszać warunków udziału w postępowaniu;
4) zmiany pojazdów, z tym że ta zmiana nie może naruszać warunków udziału w postępowaniu;
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo całkowitego zawieszenia usług na czas określony, w szczególności 
w razie choroby uczniów, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie uczniów do szkoły, bądź siły wyższej. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie za czas całkowitego zawieszenia usług.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo częściowego zawieszenia usług na czas określony, w szczególności 
w razie choroby uczniów, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie uczniów do szkoły, bądź siły wyższej. W takiej sytuacji Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za jeden dzień świadczonych usług wyliczone jako iloczyn ilości faktycznie przejechanych kilometrów i stawki za 1 dzień świadczonych usług.
4. Zamawiający zastrzega, że zmiana liczby uczniów niepowodująca zwiększenia liczby kilometrów na trasie, jeżeli Wykonawca dysponuje wolnymi miejscami siedzącymi w pojeździe nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości usługi w trakcie trwania umowy.
5. Zamawiający nie będzie wypłacał wynagrodzenia Wykonawcy za tzw. gotowość do świadczenia usługi dowozu uczniów do szkoły.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewóz 70 worków zrębków (ok 2tony)- Liszki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przewóz 70 worków zrębków (ok 2tony) z Wieliczki do Bęczyna (obok Brzeźnicy). W najbliższym możliwym terminie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI