Dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Gidle do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Gidle do wskazanych szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGidle
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-08
  • ZamawiającyGMINA GIDLE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00233267
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Gidle do wskazanych szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/ 327-20-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Gidle do wskazanych szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a5d0fc-f866-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029297/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz oraz odwóz dzieci niepwłnosprawnych do wskazanych szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.gidle.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca przygotowanie oferty w formacie .pdf
Zamawiający zaleca do kompresji dokumentów elektronicznych format danych.zip lub .7Z.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) (Dz.U. UE. L. Nr 119, s.1) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gidle z siedzibą w Urzędzie Gminy Gidle: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22, tel. 34 327 20 27, e-mail: ug@gidle.pl, reprezentowana przez Wójta Gminy Gidle
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez pocztę elektroniczną: iod@gidle.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym pn. Dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Gidle do wskazanych szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno – wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023”, Znak sprawy: IZP.271.5.2022
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; udostępnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa), Administrator (Zamawiający) udostępnia w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie .
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Pozostałe informacje dot. RODO znajdują się w pkt. 22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87387,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Gidle do wskazanych szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno – wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023. Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Gidle do szkół specjalnych i ośrodków szkolno – wychowawczych zwanych w dalszej części „szkołą” na terenie miasta Radomska i miasta Częstochowa. Świadczenie usługi odbywać się będzie samochodem /busem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, na trasie: dom – szkoła – dom.
2. Przedmiot zamówienia w tym zakresie świadczony będzie w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r. do następujących placówek oświatowych: -Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mieszka I w Radomsku, ul. M. Dąbrowskiej 27,
-Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Radomsku, ul. Piastowska 12,
-Niepubliczna Szkoła Podstawowa Fundacji Mozaika, Częstochowa, ul. Sojczyńskiego – Warszyca 7
-Zespół Szkół Drzewnych i Ochrony Środowiska w Radomsku, ul. Brzeźnicka 22, 97-500 Radomsko
3. Orientacyjna długość trasy to około 278 km dziennie (w obie strony).
Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988) i innymi przepisami związanymi z przewozem osób w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180).
4. Trasy przewozu dzieci niepełnosprawnych :
DOWOZY
Trasa nr 1
Gidle (UG) – Ciężkowice – Gidle – Stęszów – Gidle – Pławno – Ludwików – Kotfin – Radomsko – Gidle (UG)
Ilość przystanków: 9
Rozpoczęcie kursu: 6:15
Trasa nr 2
Gidle (UG) – Pławno – Borowa – Częstochowa – Gidle (UG)
Ilość przystanków : 5
Rozpoczęcie kursu: 8:35

ODWOZY
Trasa nr 3
Gidle (UG) – Radomsko – Kotfin – Ludwików – Gidle – Ciężkowice - Stęszów
Ilość przystanków: 7
Rozpoczęcie kursu: 12:40
Trasa nr 4
Stęszów – Częstochowa – Borowa – Pławno
Ilość przystanków: 5
Rozpoczęcie kursu:14:05

Uwaga:
Ilość przystanków i godziny rozpoczęcia odwozów i dowozów mogą ulec zmianie.

5. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 1 września 2022 roku do 23 czerwca 2023 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2022/2023 tj. 186 dni nauki. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewni przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jady ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
7. Do obsługi realizacji dowozu uczniów należy zabezpieczyć min. 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowany do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim, wyposażony w windę / podnośnik lub podjazd, wyposażony w bezpieczne mocowanie wózków i posiadający pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów, zaczepy.
8. Ilość miejsc zabezpieczonych do przewozu dzieci: 11 miejsc siedzących i 2 miejsca na wózki inwalidzkie.
9. Zamawiający zapłaci tylko za wykonanie usługi na trasach ujętych w wykazie, nie przewiduje się dodatkowych opłat za dojazdy na miejsce wykonywania usługi.
10. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dojazdu pojazdu przeznaczonego do realizacji usługi z bazy Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi.
11. Nadzór nad prawidłową realizacją zamówienia sprawować będzie z ramienia Gminy Pani Iwona Borek-Kucharzewska oraz Dyrektorzy szkół, do których dowożeni będą uczniowie oraz ustanowiony przedstawiciel Wykonawcy.
12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
13. Warunki realizacji zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przewozu zgodnie z wykazem tras opisanych w Załączniku Nr 1 do umowy.
b) Przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia (nie później niż przed 1 września 2022r), Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym w celu potwierdzenia zgodności wykazu tras i przystanków oraz godzin świadczenia usług, który będzie dostosowany do planu zajęć poszczególnych placówek. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów.
c) Kierowca powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania przewozu osób w tym dzieci.
d) Kierowca prowadzący pojazd musi wykazać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
e) Kierowca prowadzący pojazd zobowiązany jest do udzielenia pomocy dzieciom niepełnosprawnym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz umieszczenia wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu.
f) W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek na własny koszt w ciągu 30 minut, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci, zorganizować pojazd zastępczy, w celu zapewnienia dowozu dzieci do szkół i odwozu do miejsca zamieszkania, transport zastępczy o standardzie nie gorszym niż jego pojazd którym świadczy usługi, oraz powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
g) Dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem lekcji i odebrane po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy.
h) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia pojazdu w ilości miejsc niezbędnej do wykonania zadania, w pełni sprawnego technicznie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Stan techniczny pojazdu świadczący usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stanu technicznego pojazdu wykorzystywanego do realizacji usług w czasie trwania roku szkolnego. Usługa świadczona będzie pojazdem, który zostanie wskazany w złożonej ofercie. O fakcie świadczenia usługi pojazdem innym niż przedstawiony w ofercie, Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty spełniające warunki SWZ.
i) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za działania kierowcy w czasie przewozu uczniów.
j) Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NNW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
k) Wykonawca zobowiązany jest w celu realizacji dowozu uczniów posiadać zezwolenia na wykonywanie przewozów uczniów na wskazanych trasach oraz inne niezbędne uzgodnienia.
l) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
m) Pojazd przeznaczony do wykonywania usługi musi być utrzymany w należytym stanie technicznym, porządku oraz odpowiednio oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami zapewniające bezpieczny przewóz dzieci.
n) W okresie zimowym pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim wskazane jest by pojazd posiadał klimatyzację.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena oferty (C) – 100%
Sposób oceny ofert: w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba zdobytych punktów (C) = Cn/Cb x 100 x waga kryterium 100% Gdzie: Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych, Cb – cena oferty badanej, 100 – wskaźnik stały, 100 – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium "cena oferty".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że, posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o Transporcie drogowym (Dz. U z 2022 roku poz. 180, z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności
a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. którzy dysponują lub będą dysponować osobą/mi zdolną/ymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami, wymaganymi do realizacji zamówienia.
b) Wykonawca winien wykazać zdolności techniczne, poprzez wykazanie, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych o liczbie miejsc siedzących 11 i 2 miejsca na wózek inwalidzki aktualnie zarejestrowanych, posiadających ważny przegląd techniczny pojazdów, oraz polisę OC i NNW.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U z 2022 r. poz. 180, z późn. zm.).
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór stanowi załącznik Nr 6 do SWZ)
c) wykaz zdolności technicznych – Wykonawca wykazuje, że posiada co najmniej 1 pojazd do przewozu dzieci niepełnosprawnych posiadający 11 miejsc siedzących i 2 miejsca na wózek inwalidzki. (wzór stanowi załącznik Nr 7 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6. ppkt. 3) SWZ,
2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
4) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
5) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt. 10 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 1 200,00 złotych.
Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Częstochowski Bank Spółdzielczy Jura Bank z siedzibą w Poczesnej o/Gidle ul. Bankowa 1, 42-262 Poczesna
Nr rachunku: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002
z dopiskiem: Wadium – „Dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Gidle do wskazanych szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno – wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023”.
Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3. SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w załączniku Nr 8 do SWZ § 11

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
- w sprawie procedury przetargowej: Ilona Śrubarczyk-Ociepa,
tel. 34 327-20-27; e-mail: zampubliczne@gidle.pl
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:
Iwona Borek-Kucharzewska, Ilona Śrubarczyk-Ociepa tel. 34 327-20-27 e-mail: zampubliczne@gidle.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport wanna 25t - Olesno - Kutno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport wanna 25t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI