„Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Skaryszew oraz uczniów niepełnosprawnych”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkaryszew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-11-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-05
  • Numer ogłoszenia618480-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 618480-N-2019 z dnia 2019-11-05 r.

Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie: „Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Skaryszew oraz uczniów niepełnosprawnych”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie, krajowy numer identyfikacyjny 14663177600000, ul. Ul. Słowackiego  6 , 26-640  Skaryszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 103 089, e-mail e.czajkowska@skaryszew.pl, faks 486 103 089.
Adres strony internetowej (URL): www.skaryszew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.skaryszew.pl zakładka Zamówienie publiczne - przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.skaryszew.pl zakładka Zamówienie publiczne - przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Skaryszew oraz uczniów niepełnosprawnych”.
Numer referencyjny: ZOO.26.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cz. I Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika: 3.2.Dowóz i odwóz 180 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie z miejscowości Kobylany – 39, ul. Dzierzkowska -17,ul.Przylesna -3, Magierów -15,ul.Partyzantów-23, Grabina-1, ul.Zielona-3, ul. Wincentowska - 16, ul. Witosa 8, ul. Podolszyny- 4, ul. Konopnickiej - 3, ul. Krasickiego- 4, ul. Słowackiego -1, Wymysłów -13, Huta Skaryszewska -6, Edwardów -1, Kazimierówka -2, ul. Gajowa -7, Modrzejowice -2, Odechów -1, Gębarzów-1, Wólka Twarogowa – 4, ul Bogusławska -1, Maków – 1, ul. Twarogowa -3, Chomentów Puszcz 1. 3.3.Dowóz i odwóz 71 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie z miejscowości: Odechów-5, Niwa Odechowska – 3, Wólka Twarogowa -3, Odechowiec -32, Kobylany – 1, Miasteczko -17, Grabina -8, Huta Skaryszewska-1, Edwardów-1 3.4.Dowóz i odwóz 16 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej z miejscowości: Huta Skaryszewska -7, Niwa Odechowska – 5, Skaryszew- 4 3.5.Dowóz i odwóz 29 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz z miejscowości -Wilczna 21, Chomentów Szczygieł-8 3.6.Dowóz i odwóz 79 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie z miejscowości: Bogusławice -23 , Kazimierówka -17,Maków ul. Średnia -23, Maków ul. Bogusławska -3, Maków ul.Zabrodzie-2, Wymysłów 1, ul. Graniczna 3, ul. Skaryszewska 3,ul. Nowa 3, Skaryszew -1. 3.7.Dowóz i odwóz 62 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym z miejscowości- Anielin-11, Bujak -24, Huta Skaryszewska - 3, Tomaszów – 13, Zalesie-11 3.8. Dowóz i odwóz 48 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. K. St. Wyszyńskiego w Makowcu z miejscowości: Radom – 13, Nowy Maków -23, Bogusławice -2, Skaryszew- 1, Maków -9. 3.9.Dowóz i odwóz- 38 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Modrzejowicach z miejscowości: Podsuliszka – 29, Modrzejowice PGR – 3, Antoniów – 6. 3.10. Dowóz i odwóz – 1 dziecko do Samorządowego Przedszkola im. s. Gabrieli Sporniak w Skaryszewie: Gębarzów – 1 Cz. II Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Skaryszew do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Skaryszew oraz do Radomia. I. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie – 4 uczniów II. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie - 6 uczniów III. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej – 6 uczniów IV. X LO Radom ul. B. Prażmowskiego 37, Radom – 2 uczniów V. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla dzieci Niesłyszących ul. Wernera 6 , Radom– 1 uczeń VI.PSP nr 14 Integracyjna ul. Wierzbicka 81/83 Radom -1 uczeń Pod pojęciem dowóz należy rozumieć przewóz dzieci/uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i placówki i z powrotem do miejsca zamieszkania. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci/ uczniów w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych oraz opiekuna. Opiekuna podczas dowozu zabezpiecza – Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie. Liczba dzieci - 20 Ilość dowożonych uczniów może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Dzienna trasa przejazdu około 200 km. Kilometry liczone są od momentu zabrania pierwszego dziecka/ucznia do momentu wysadzenia ostatniego.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60140000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca dostarczy aktualną licencje do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać każdy Wykonawca oddzielnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż : a)dysponuje autobusami, które wykorzystane będą do wykonywania niniejszego zamówienia zapewniające sprawny i bezpieczny przewóz wszystkich dzieci, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób dla części I co najmniej 7 autobusami, dla części II 2 busami. b)dysponuje osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadające uprawnienia. c)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub należycie wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie powyżej 300 osób dziennie. załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego, (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej lub wykonywanej w zakresie przewozu powyżej 300 osób dziennie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie – usługę polegającą na przewozie osób (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykaz autobusów dostępnych Wykonawcy, które wykorzystane będą do wykonywania niniejszego zamówienia zapewniające sprawny i bezpieczny przewóz wszystkich dzieci, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób. W załączeniu do wykazu: dokumenty poświadczające podstawę dysponowania pojazdami, ważne dowody rejestracyjne pojazdów z ważnym badaniem technicznym. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do przewozu osób. Koncesje/licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie art. 7 ust.2 pkt. 1ustawy z dnia 6 września 2001r transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 58); w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa każdy z nich) Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Proponowane trasy dowozu uczniów do poszczególnych szkół.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w pkt 8.2 powinni złożyć osobno.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 65,00
Rok produkcji autokarów 35,00
Cena oferty brutto 60,00
Rok produkcji busów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Skaryszew – Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew • przez elektroniczną skrzynkę email • poprzez e-mail: urzad@skaryszew.pl, e.czajkowska@skaryszew.pl, m.ruszkowski@skaryszew.pl • telefonicznie: 48 610 30 89 Inspektor ochrony danych Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew • poprzez e-mail: kwapisz.sylwia@wp.pl Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa: • ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.1843), • rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126 ze zm.) • ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz.U. 2018 r. poz. 217, 650). Okres przechowywania danych Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika: 3.2.Dowóz i odwóz 180 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie z miejscowości Kobylany – 39, ul. Dzierzkowska -17,ul.Przylesna -3, Magierów -15,ul.Partyzantów-23, Grabina-1, ul.Zielona-3, ul. Wincentowska - 16, ul. Witosa 8, ul. Podolszyny- 4, ul. Konopnickiej - 3, ul. Krasickiego- 4, ul. Słowackiego -1, Wymysłów -13, Huta Skaryszewska -6, Edwardów -1, Kazimierówka -2, ul. Gajowa -7, Modrzejowice -2, Odechów -1, Gębarzów-1, Wólka Twarogowa – 4, ul Bogusławska -1, Maków – 1, ul. Twarogowa -3, Chomentów Puszcz 1. 3.3.Dowóz i odwóz 71 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie z miejscowości: Odechów-5, Niwa Odechowska – 3, Wólka Twarogowa -3, Odechowiec -32, Kobylany – 1, Miasteczko -17, Grabina -8, Huta Skaryszewska-1, Edwardów-1 3.4.Dowóz i odwóz 16 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej z miejscowości: Huta Skaryszewska -7, Niwa Odechowska – 5, Skaryszew- 4 3.5.Dowóz i odwóz 29 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz z miejscowości -Wilczna 21, Chomentów Szczygieł-8 3.6.Dowóz i odwóz 79 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie z miejscowości: Bogusławice -23 , Kazimierówka -17,Maków ul. Średnia -23, Maków ul. Bogusławska -3, Maków ul.Zabrodzie-2, Wymysłów 1, ul. Graniczna 3, ul. Skaryszewska 3,ul. Nowa 3, Skaryszew -1. 3.7.Dowóz i odwóz 62 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym z miejscowości- Anielin-11, Bujak -24, Huta Skaryszewska - 3, Tomaszów – 13, Zalesie-11 3.8. Dowóz i odwóz 48 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. K. St. Wyszyńskiego w Makowcu z miejscowości: Radom – 13, Nowy Maków -23, Bogusławice -2, Skaryszew- 1, Maków -9. 3.9.Dowóz i odwóz- 38 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Modrzejowicach z miejscowości: Podsuliszka – 29, Modrzejowice PGR – 3, Antoniów – 6. 3.10. Dowóz i odwóz – 1 dziecko do Samorządowego Przedszkola im. s. Gabrieli Sporniak w Skaryszewie: Gębarzów – 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 65,00
Rok produkcji autokarów 35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Skaryszew do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Skaryszew oraz do Radomia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Skaryszew do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Skaryszew oraz do Radomia.I. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie – 4 uczniów II. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie - 6 uczniów III. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej – 6 uczniów IV. X LO Radom ul. B. Prażmowskiego 37, Radom – 2 uczniów V. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla dzieci Niesłyszących ul. Wernera 6 , Radom– 1 uczeń VI.PSP nr 14 Integracyjna ul. Wierzbicka 81/83 Radom -1 uczeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Rok produkcji busów 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI