Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w roku kalendarzowym 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczucin
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-02
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SZCZUCINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00280488
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w roku kalendarzowym 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SZCZUCINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: CUW SZCZUCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365028056

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rudnickiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Szczucin

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwszczucin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/cuwszczucin

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w roku kalendarzowym 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff218952-4b99-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00278144/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w roku kalendarzowym 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/cuwszczucin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, platformy ePUAP, dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin w roku kalendarzowym 2022”.
Dowóz uczniów będzie wykonywany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od nauki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale B SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Postępowanie w sytuacjach awaryjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy koncesję, licencję lub zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. przewóz osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp):
Warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a z dokumentu będzie wynikało że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).

4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp):
Warunek 1:
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem usług dowozu uczniów/wychowanków do szkół i/lub placówek oświatowych na kwotę łączną minimum 600 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert oraz załączyć dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Warunek 2:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. :
a) dysponuje ilością kierowców, odpowiadającą ilości pojazdów wymaganych przez Zamawiającego, posiadających prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami.
b) w przypadku zamiany jednego autobusu o ilości miejsc siedzących 70 na dwa autobusy o ilości miejsc siedzących min. 35 dysponuje odpowiednią ilością opiekunów posiadających odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad osobami w czasie dowozu .

Warunek 3:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w szczególności zamawiający wymaga: 1 sprawny technicznie autobus o ilości miejsc siedzących co najmniej 10 osób, 1 sprawny technicznie autobus o ilości miejsc siedzących co najmniej 20 osób, 2 sprawne technicznie autobusy o ilości miejsc siedzących co najmniej po 55 osób, 2 sprawne technicznie autobusy o ilości co najmniej po 70 miejsc
siedzących lub cztery autobusy o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących.
W przypadku gdy będą to cztery autobusy o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących w dwóch z tych autobusów Wykonawca na swój koszt zapewni dodatkowych kierowców i opiekunów tj. kierowców posiadających prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania tymi pojazdami oraz osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami/wychowankami oraz wykaże powyższe osoby w Załączniku nr 3: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z wykazem osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz w Załączniku nr 6: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. w przypadku kierowców prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia natomiast w przypadku opiekunów kurs wychowawców i opiekunów kolonii, wycieczek lub inny dokument potwierdzający możliwość sprawowania opieki nad osobami w czasie dowozu, aktualne szkolenie BHP dla osób sprawujących opiekę w czasie dowozu osób z uwzględnieniem udzielania pierwszej pomocy). Koszt zatrudnienia dodatkowych kierowców i opiekunów należy uwzględnić w kalkulacji ceny.
Wykonawca musi wykazać ponadto jeden sprawny technicznie autobus zastępczy o ilości co najmniej 70 miejsc siedzących lub dwa sprawne technicznie autobusy zastępcze o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii.
W przypadku gdy będą to dwa autobusy zastępcze o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących w jednym z tych autobusów Wykonawca na swój koszt zapewni dodatkowego kierowcę i opiekuna tj. kierowcę posiadającego prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania tym pojazdem oraz osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami oraz wykaże powyższe osoby w Załączniku nr 3: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z wykazem osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz w Załączniku nr 6: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. w przypadku kierowców prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia natomiast w przypadku opiekunów kurs wychowawców i opiekunów kolonii, wycieczek lub inny dokument potwierdzający możliwość sprawowania opieki nad osobami w czasie dowozu, aktualne szkolenie BHP dla osób sprawujących opiekę w czasie dowozu osób z uwzględnieniem udzielania pierwszej pomocy). Koszt zatrudnienia dodatkowych kierowców i opiekunów należy uwzględnić w kalkulacji ceny.
W okresie jesienno-zimowym środki transportu dowożące uczniów/wychowanków będą ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi będzie realizowana usługa były w pełni sprawne technicznie oraz posiadały aktualne polisy ubezpieczenia OC.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert tj. do dnia 2 grudnia 2021r. do godziny 08:00. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zamieszczono w SWZ rozdziale A w punkcie 23.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów, zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych oraz modyfikację tras dowozów i odwozów w trakcie realizacji zadania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI