Dowóz i odwóz około 450 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz i odwóz około 450 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych z terenu gminy Przyłęk w roku szkolnym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzyłęk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Przyłęku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-14
  • Numer ogłoszenia561145-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561145-N-2019 z dnia 2019-06-14 r.

Urząd Gminy w Przyłęku: Dowóz i odwóz około 450 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych z terenu gminy Przyłęk w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Przyłęku, krajowy numer identyfikacyjny 53753300000000, ul.   , 26-704  Przyłęk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-48 6773016, e-mail rut.leszek@przylek.pl, faks 0-48 6773001.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.przylek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.przylek.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.przylek.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Urząd Gminy w Przyłęku, Przyłęk BN, 26-704 Przyłęk

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Przyłęku, Przyłęk BN, 26-704 Przyłęk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz około 450 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych z terenu gminy Przyłęk w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny: GBO.271.06.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: Dowóz i odwóz około 450 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Przyłęk w roku szkolnym 2019/2020. I. Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Babinie II. Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Grabowie nad Wisłą III. Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Łaguszowie IV. Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Przyłęku PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W BABINIE - 2 AUTOBUSY TRASA NR 1 DOWÓZ KURS NR 1: Lucimia – Andrzejów – Krzywda – Lipiny (parking koło kościoła) – Okrężnica – Babin (szkoła) zabieramy uczniów klas starszych. Długość trasy – 17 km, czas przejazdu około 35 min. KURS NR 2 Babin (szkoła) – Okrężnica – Lipiny – Krzywda – Andrzejów – Lucimia – Andrzejów – Krzywda – Lipiny (parking koło kościoła) – Okrężnica – Babin (szkoła) zabieramy uczniów klas młodszych. Długość trasy – 32 km, czas przejazdu około 55 min. Przebieg razem 49 km TRASA NR 1 ODWÓZ KURS NR 1: Babin (szkoła) – Okrężnica – Lipiny (parking koło kościoła) – Krzywda – Andrzejów – Lucimia odwozimy uczniów klas młodszych. KURS NR 2: Lucimia – Andrzejów – Krzywda – Lipiny (DINO) – Okrężnica- Babin (szkoła) – Okrężnica – Lipiny (parking koło kościoła) – Krzywda – Andrzejów – Lucimia odwozimy uczniów klas starszych. Przebieg razem 49 km TRASA NR 2 DOWÓZ KURS NR 1: Przyłęk (Nadbłocie) – Okrężnica (pod lasem) – Babin (północny) – Babin (południowy) – Ruda – Wysocin – Babin (szkoła) – Mierziączka – Stefanów – Babin (szkoła) zabieramy uczniów klas młodszych i starszych. Długość trasy – 22 km, czas przejazdu około 42 min. Przebieg razem 22 km TRASA NR 2 ODWÓZ KURS NR 1: Babin (szkoła) – Mierziączka – Stefanów – Ruda – Wysocin – Babin (południowy) – Babin (północny) – Okrężnica (pod lasem) – Przyłęk (Nadbłocie) odwozimy uczniów klas młodszych. KURS NR 2: Przyłęk (Nadbłocie) – Okrężnica) – Babin (szkoła) ) – Mierziączka – Stefanów – Ruda – Wysocin – Babin (południowy) – Babin (północny) – Okrężnica (pod lasem) – Przyłęk (Nadbłocie) odwozimy uczniów klas starszych. Przebieg razem 49 km Łączna liczba kilometrów dowozu i odwozu do przejazdu przez 2 autobusy wynosi 169 km Łączna liczba uczniów do dowozu i odwozu 116. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W GRABOWIE NAD WISŁĄ - 1 AUTOBUS TRASA DOWÓZU KURS NR 1: Zamość Nowy (pogranicze z Mszadlą Starą) – Zamość Nowy – Wólka Zamojska – Zamość Stary (w kierunku Babina) – powrót – Zamość Stary (stacja paliw) – droga krajowa – Ługi (kościół, powrót na drogę krajową) – Celestynów – Grabów (nowy) – Grabów (szkoła, uczniowie wysiadają). Długość trasy – 12 km, czas przejazdu około 24 min. KURS NR 2: Grabów (szkoła) - Michalin – Helenów – Szczęście – Grabów (IUNG) – Zielonka Nowa – Grabów (B) – Grabów (szkoła). Długość trasy – 18 km, czas przejazdu około 32 min. Kurs nr 1 i Kurs nr 2 zabiera razem uczniów klas młodszych i starszych Przebieg razem 30 km TRASA ODWÓZU KURS NR 1: Grabów (szkoła) – Grabów (nowy) – Celestynów - Ługi – droga krajowa - Zamość Stary (stacja paliw) – Zamość Stary (w kierunku Babina) – Zamość Stary – Wólka Zamojska – Zamość Nowy (pogranicze z Mszadlą Starą) odwozimy uczniów klas młodszych. KURS NR 2: Zamość Nowy - (pogranicze z Mszadlą Starą) – Zamość Stary – Grabów (szkoła) – Michalin – Helenów – Grabów (IUNG) – Zielonka Nowa – Grabów (B) odwozimy uczniów klas młodszych. KURS NR 3: Grabów (szkoła) – Grabów (nowy) – Celestynów - Ługi – droga krajowa - Zamość Stary (stacja paliw) – Zamość Stary (w kierunku Babina) – Zamość Stary – Wólka Zamojska – Zamość Nowy (pogranicze z Mszadlą Starą) odwozimy uczniów klas starszych. KURS NR 4: Zamość Nowy - (pogranicze z Mszadlą Starą) – Zamość Stary – Grabów (szkoła) – Michalin – Helenów – Grabów (IUNG) – Zielonka Nowa – Grabów (B) odwozimy uczniów klas starszych. Przebieg razem 70 km Łączna liczba kilometrów dowozu i odwozu do przejazdu przez autobus wynosi 100 km Łączna liczba uczniów do dowozu i odwozu 96. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁAGUSZOWIE - 2 AUTOBUSY TRASA AUTOBUSU NR 1 DOWÓZ – początek trasy Załazy (hydrofornia) KURS NR 1: Załazy (hydrofornia) – Łagów (remiza) – droga powiatowa – Łagów (Karczonki Łagowskie) – droga krajowa – Pająków – Łaguszów (szkoła) zabieramy uczniów klas starszych. Długość trasy – 12,5 km, czas przejazdu około 20 min. KURS NR 2 : Łaguszów (szkoła) - Załazy (hydrofornia) – Łagów (remiza) – droga powiatowa – Łagów (Karczonki Łagowskie) – droga krajowa – Wólka Łagowska – Łaguszów (szkoła) zabieramy uczniów klas młodszych. Długość trasy – 18,5 km, czas przejazdu 31 min. Przebieg razem 31 km. TRASA AUTOBUSU NR 1 ODWÓZ KURS NR 1: Łaguszów (szkoła) – Wólka Łagowska – droga krajowa – Łagów (Karczonki Łagowskie) – Łagów (remiza) – Załazy – Załazy (hydrofornia) odwozimy dzieci klas młodszych. KURS NR 2: Załazy (hydrofornia) – Załazy – Łagów – Wólka Łagowska – Łaguszów (szkoła) – Pająków – droga krajowa – Łagów (Karczonki Łagowskie) – Łagów (remiza) – Załazy – Załazy (hydrofornia) odwozimy uczniów klas starszych). Przebieg razem 31 km. TRASA AUTOBUSU NR 2 DOWÓZ – początek trasy Ławeczko Nowe (krzyżówka na Helenów) KURS NR 1: Ławeczko Nowe – Ławeczko Stare (granica gminy) – powrót – Ławeczko Stare (południe) – powrót – Helenów – Ignaców – granica gminy – Łaguszów (koło sołtysa) – droga powiatowa – Łaguszów (szkoła) – Pająków – Łaguszów (szkoła) zabieramy uczniów klas młodszych i starszych. Długość trasy – 14,5 km, czas przejazdu około 23 min. Przebieg razem 14,5 km. TRASA AUTOBUSU NR 2 ODWÓZ KURS NR 1: Łaguszów (szkoła) – Pająków – Łaguszów – Łaguszów (sołtys) – Ignaców – Helenów – Ławeczko Stare (granica gminy) – Ławeczko Stare (południe) – Ławeczko Nowe (krzyżówka). KURS NR 2: Ławeczko Nowe (krzyżówka) – Łaguszów (szkoła) – Pająków – Łaguszów – Łaguszów (sołtys) – Ignaców – Helenów – Ławeczko Stare (granica gminy) – Ławeczko Stare (południe) – Ławeczko Nowe (krzyżówka). Przebieg razem 34 km. Łączna liczba kilometrów dowozu i odwozu do przejazdu przez 2 autobusy wynosi 111 km. Łączna liczba uczniów do dowozu i odwozu 126. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W PRZYŁĘKU - 2 AUTOBUSY TRASA NR 1 DOWÓZ KURS NR 1: Kulczyn - Mszadla Stara – Mszadla Dolna (do lasu) – Mszadla Dolna (przez wieś) – Kulczyn – Przyłęk (III gościniec) – Przyłęk (szkoła) zabieramy uczniów klas starszych. Długość trasy – 18 km, czas przejazdu około 35 min. KURS NR 2: Przyłęk (szkoła) – Kulczyn – Mszadla Stara - Mszadla Dolna (do lasu) – Mszadla Dolna (przez wieś) – Kulczyn – Przyłęk (III gościniec) – Przyłęk (szkoła) zabieramy uczniów klas młodszych. Długość trasy – 23 km, czas przejazdu około 40 min. Przebieg razem 41 km TRASA NR 1 ODWÓZ KURS NR 1: Przyłęk (szkoła) – Kulczyn – Mszadla Stara – Mszadla Dolna (do lasu) – Mszadla Dolna (przez wieś) – Przyłęk (szkoła) odwozimy uczniów klas młodszych. KURS NR 2: Przyłęk (szkoła) ) – Kulczyn – Mszadla Stara – Mszadla Dolna (do lasu) – Mszadla Dolna (przez wieś) odwozimy uczniów klas starszych. Przebieg razem 41 km TRASA NR 2 DOWÓZ KURS NR 1: Mszadla Nowa – Rudki – Baryczka – Rudki (stara szkoła) – Rudki (nowa wieś) – Szlachecki Las – Przyłęk (troc) – Przyłęk (szkoła) zabieramy uczniów klas młodszych i starszych. Długość trasy – 20 km, czas przejazdu około 35 min. Przebieg razem 20 km TRASA NR 2 ODWÓŻ KURS NR 1: Przyłęk (szkoła) – Rudki – Mszadla Nowa – Rudki – Baryczka – Rudki (stara szkoła) – Rudki (nowa wieś) – Szlachecki Las – Przyłęk (szkoła) odwozimy uczniów klas młodszych. KURS NR 2: Przyłęk (szkoła) – Rudki – Mszadla Nowa – Rudki – Baryczka – Rudki (stara szkoła) – Rudki (nowa wieś) – Szlachecki Las odwozimy uczniów klas starszych. Przebieg razem 44 km Łączna liczba kilometrów dowozu i odwozu do przejazdu przez 2 autobusy wynosi 146 km. Łączna liczba uczniów do dowozu i odwozu 112. Planowane trasy przejazdów autobusów do poszczególnych szkół zostały naniesione na mapę gminy i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ Łączna liczba autobusów - 7 Łączna długość dzienna tras wynosi ok. 526 km Uwaga: po 1 września 2019 r. może ulec zmianie: - ilość kilometrów przejazdu dziennego, ale nie więcej niż o 10% w górę lub w dół - ilość dowożonych dzieci, ale nie więcej niż o 10% osób w górę lub w dół. Trasy przejazdu mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego wynikłych w trakcie trwania umowy. Nowe trasy zostaną ustalone przez Zamawiającego z zachowaniem zapisów dotyczących ilości kilometrów przejazdu dziennego oraz ilości dowożonych dzieci. Godziny rozpoczęcia kursów zostaną podane do wiadomości Wykonawcy po ustaleniu planów lekcyjnych w poszczególnych szkołach.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł ( słownie – pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia polegające na transporcie uczniów do placówek oświatowych, usługa ( umowa ) o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto ( słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł. ) każde. Dla wskazanej usługi Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody ( referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa były wykonana lub jest wykonywana ) potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej 7 pojazdami, wyposażonych w minimum 50 miejsc.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru ( KRS ),lub Centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Koncesja, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, Wykaz pojazdów - załącznik nr 6 do SIWZ, Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wiek pojazdów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przyłęk: Budowa 5 Otwartych Stref Aktywności (OSA) na terenie Gminy Przyłęk
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przyłęk: Budowa 5 Otwartych Stref Aktywności (OSA) na terenie Gminy Przyłęk
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowózi odwóz uczniów ze szkół w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2019/2020
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2019/2020 - Gmina Myszyniec
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI