Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStary Dzierzgoń
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stary Dzierzgoń
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-02
  • Numer ogłoszenia579018-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579018-N-2019 z dnia 2019-08-02 r.

Gmina Stary Dzierzgoń: Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzierzgoń, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Stary Dzierzgoń  , 82-450  Stary Dzierzgoń, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (055) 2761481, e-mail urzad@starydzierzgon.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/
Adres profilu nabywcy: http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiscie, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 71, 82-450 Stary Dzierzgoń

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020”
Numer referencyjny: Rg.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych tj. dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń do szkół podstawowych i publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stary Dzierzgoń, oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo, oraz ich odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, w roku szkolnych 2019/2020, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dowóz organizowany jest do niżej wymienionych placówek oświatowych: 1) Szkoły Podstawowej w Myślicach, Myślice 16,82-450 Stary Dzierzgoń, w skład której wchodzą dwa oddziały przedszkolne, 2) Szkoły Podstawowej w Starym Dzierzgoniu, Stary Dzierzgoń 4, 82-450 Stary Dzierzgoń, 3) Przedszkola Samorządowego „Niezapominajka” w Starym Mieście , Stare Miasto 73, 82-450 Stary Dzierzgoń, 4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo. 2. Wykonywanie przewozów może odbywać się na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych. 3. Dowóz uczniów odbywa się na podstawie imiennych biletów miesięcznych, które Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu. Opis części zamówienia 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części 2) 2. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: 1) Cześć nr 1: Dowóz uczniów do szkół, i odwóz po zakończonych lekcjach: a) Szkoły Podstawowej w Myślicach, Myślice 16, 82-450 Stary Dzierzgoń (z II oddziałami przedszkolnymi): - dowóz i odwóz z miejscowości: Pronie, Lubochowo, Milikowo, Lipiec, Pudłowiec, Gisiel, Latkowo, Skolwity, Kornele, Tabory, Myślice Kolonia ; - przewidywana liczba uczniów z klasy I-VIII szkoły podstawowej do przewozu: 99 w tym: Pronie- 15, Lubochowo -24 , Milikowo - 6, Lipiec - 6, Pudłowiec - 8, Gisiel - 15, Latkowo - 3, Skolwity -2, Kornele - 3, Tabory – 9, Myślice Kolonia -5 osób; - przewidywana liczba dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej do przewozu: 34 (4-letnie - 9, 5-letnie – 7, 6 – letnie – 18) w tym: Pronie- 3, Lubochowo -9 , Milikowo - 0, Lipiec - 2, Pudłowiec - 1, Gisiel - 9, Latkowo - 2, Skolwity - 1, Kornele - 2, Tabory – 4, Myślice Kolonia - 1; b) Szkoły Podstawowej w Starym Dzierzgoniu, Stary Dzierzgoń 4, 82 – 450 Stary Dzierzgoń: - dowóz i odwóz z miejscowości: Bucznik, Bądze, Mortąg, Zakręty, Monasterzysko Wielkie, Wartule, Matule, Górki, Piaski Morąskie, Kielmy, Protajny, Przezmark, Folwark, Nowy Folwark, Stare Miasto, Stary Dzierzgoń Kolonia . - przewidywana liczba dzieci do przewozu: 115 w tym z: Bucznika - 1, Bądz - 4, Mortąga - 13, Zakręt - 5, Monasterzyska Wielkiego - 12, Wartul - 4, Matul - 4, Górek - 5, Piask Morąskich - 1, Kielm - 12, Protajn - 2, Przezmarku - 13, Folwarku- 18, Nowego Folwarku - 16, Starego Miasta – 4, Stary Dzierzgoń Kolonia - 1. c) Przedszkola Samorządowego "NIEZAPOMINAJKA" w Starym Mieście, Stare Miasto 73, 82-450 Stary Dzierzgoń: - dowóz i odwóz z miejscowości: Bucznik, Bądze, Mortąg, Zakręty, Monasterzysko Wielkie, Matule, Górki, Piaski Morąskie, Kielmy, Przezmark, Folwark, Nowy Folwark, Stary Dzierzgoń; -przewidywana liczba dzieci do przewozu: 36 (4-letnie - 8, 5-letnie – 16, 6 – letnie – 12) w tym: Bucznik -1, Bądze - 1, Mortąg - 2, Zakręty - 2, Monasterzysko Wielkie - 2, Matule - 1, Górki - 3, Piaski Morąskie - 2, Kielmy- 2, Przezmark 5, Folwark - 4, Nowy Folwark – 1, Stary Dzierzgoń - 10; 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi dowożonymi w autobusach w czasie trwania przewozu z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły i ze szkoły do wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania; 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi podczas wsiadania do autobusu i wysiadania z autobusu; 5. Linie komunikacji muszą być ułożone przez Wykonawcę i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały dzieciom, w dni nauki szkolnej, dojazd z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły, oraz ze szkoły do przystanku w miejscu zamieszkania. Czas przejazdu pomiędzy miejscem zamieszkania dziecka a szkołą/placówką oświatową nie może przekroczyć 1 godziny; 6. Wykonawca zaplanuje harmonogram przywozu i odwozu do szkół i przedszkoli dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń na podstawie przedstawionej informacji; 7. Wykonawca zapewni rozpoczęcie dowozu dzieci nie wcześniej niż o godzinie 6.40 na planowaną godzinę rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach oświatowych tj. 8.00 oraz powrót z placówek oświatowych: a) z Szkoły Podstawowej i oddziału przedszkolnego w Myślicach odwozy po 5 godzinie lekcyjnej od godziny 13.05 i 7 godzinie lekcyjnej od 14.30 , b) z Szkoły Podstawowej w Starym Dzierzgoniu odwozy po 5 godzinie lekcyjnej od godziny 12.45 i 7 godzinie lekcyjnej od 14.30 , c) z Oddziału Przedszkolnego w Starym Mieście odwozy po 5 godzinie lekcyjnej od godziny 13.05. 8. Dowóz i odwóz dzieci uczestniczących do przedszkola „Niezapominajka” w Starym Mieście i odziału przedszkolnego w Myślicach może odbywać się jednym środkiem transportu podczas dowozu uczniów do Szkół Podstawowych. 9. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokonuje w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obciążeń na poszczególnych liniach. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów. W przypadku zmiany liczby dzieci dojeżdżających Wykonawca dostosuje trasy i liczbę kursów do potrzeb sprawnego dowozu dzieci do szkół na warunkach podanych w ofercie. 11. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego. 12. Kursy winny się odbywać przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób oraz przewozu dzieci szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów, oraz liczby miejsc siedzących pojazdów na poszczególnych kierunkach do ilości przewożonych dzieci. 13. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) oraz w innych przepisach związanych z przewozem osób, m.in. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z póżn. zm.), również między innymi: a) Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego dziecka, w co najmniej czterech autobusach; b) Zamawiający wymaga zapewnienia w pojazdach przewożących dzieci, w okresie niskich temperatur, tj. poniżej 10°C, odpowiedniej temperatury, wynoszącej co najmniej 15°C; c) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczenia OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 14. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, w szczególności; a) Zmiany w ilości dowożonych dzieci (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych dzieci z poszczególnych miejscowości); b) Zmiany w godzinach odjazdów pojazdów ustalone w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych i Zamawiającym, c) o ww. zmianach dyrektorzy placówek oświatowych powiadomią, w formie pisemnej i elektronicznej, Wykonawcę i Zamawiającego w terminie 3 dni przed ich wprowadzeniem. d) w sytuacjach nagłych spowodowanych wypadkami losowymi, taki jak w szczególności potrzeba nagłej ewakuacji szkoły, dopuszcza się powiadomienie telefoniczne, 15. Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej. 2) Cześć nr 2: Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo oraz ich odwóz. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych tj. dowóz i odwóz dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo, w ramach przewozów zamkniętych. Dowóz dzieci i młodzieży odbywać się będzie pod opieką zatrudnionych przez Wykonawcę opiekuna. Usługa świadczona będzie w roku szkolnym 2019/2020, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy bądź od zajęć lekcyjnych. Dowóz organizowany jest do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach: - dowóz i odwóz z miejscowości: Wartule , - przewidywana liczba dzieci do przewozu: 1 osoba 1.1 Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły oraz odwóz uczniów ze szkoły na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach (dowóz w poniedziałek na godzinę 8.00 lub inny dzień rozpoczynający tydzień nauki, odwóz w piątek lub inny dzień kończący tydzień nauki o godzinie 14.40. 1.2 Do stawki za 1 km przewozu należy wkalkulować trasę najbliższą po drogach publicznych uwzględniając ewentualne objazdy i czasowe utrudnienia drogowe, remonty dróg z powodów nie leżących po stronie Zamawiającego. 1.3 Szacuje się, że w okresie miesiąca dokonywane będzie 8 usług odwozów/dowozów dzieci do SOSW w Barcicach. Wynagrodzenie należne będzie za wykonaną usługę. 1.4 Liczba uczniów dowożonych może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba dzieci uprawnionych. W przypadku braku uczniów zadanie nie będzie wykonywane. 1.5 W przypadku zmiany planów zajęć w szkołach, godziny dowozu oraz odwozu uczniów do placówki mogą ulec zmianie. 1.6 Godziny dowozu powinny być tak skonstruowane, aby umożliwiały punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez ucznia. 1.7 Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: a) pojazd własny lub pojazd do których posiada inny tytuł prawny; b) pojazd dopuszczony do ruchu drogowego i przeznaczony do transportu osób, musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny – Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów; c) w okresie zimowym wnętrze pojazdów musi być ogrzewane, ponadto Wykonawca będzie dbało to aby stopnie wejściowe do pojazdu nie były śliskie i nie zalegał na nich lód; d) pojazd zapewniaja niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy, musi być utrzymany w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych usług dotychczasowemu wykonawcy. Ewentualne zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zadanie I a) Wykonawcy wykonali lub wykonywali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – 1 usługę przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę minimum 250 000,00 zł, W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana. Zadanie II a) Wykonawcy wykonali lub wykonywali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 1 usługę przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę minimum 10 000,00 zł, W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3)aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób lub posiadaniem aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą. 4) W przypadku, gdy wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innvch podmiotów określonych w art. 22a ustawy Pzp - wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt 1), 2). 5) Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5.1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 5.2) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5.3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zadanie I a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy: 1 usługi przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę minimum 250 000,00 zł, W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana - wg. załącznika nr 4 do SIWZ. Zadanie II a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy: 1 usługi przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę minimum 10 000,00 zł, W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana - wg. załącznika nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z oferta w osobnej kopercie. 2. ) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na Zadanie I. 2. Ustala się wadium dla Zadania I w wysokości: 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych gr. 00/100. 2a. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na Zadanie II. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 300 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu, BS Susz Oddział w Starym Dzierzgoniu Nr 47 8320 0005 0030 0038 2000 0060 z adnotacją „Wadium – Zadanie I– Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 4a i 5 ustawy PZP. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość terminu płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, 3) wielkości przedmiotu zamówienia, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec bądź przeciwdziałać skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Przewoźnik obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 2) W przypadku zmniejszenia lub likwidacji dopłat z budżetu państwa do biletów ulgowych z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku zmiany przepisów ustawy z dnia 16.12..2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 2016 z późn. zm.), ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295 z późn. zm.) oraz ich aktów wykonawczych lub wyczerpania środków z budżetu państwa – w zakresie finansowania ustawowych uprawnień do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów pokrywanych z budżetu państwa, dotyczących przedmiotu niniejszej umowy – cena 1 biletu miesięcznego może ulec zmianie proporcjonalnie do wysokości utraconych przez wykonawcę ulg jeżeli z nich korzystał przy realizacji zamówienia i powyższy fakt udokumentuje. 3) gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie zawarcia umowy. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 4 pkt 2 i 3 mogą nastąpić w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia polegającego na zwiększeniu ilości kursów lub tras przejazdu autobusu, proporcjonalnie do zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu umowy. 4. Ponadto strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia, dotyczące Wykonawcy; b) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; c) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, w tym przypadku cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona; d) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz uczniów do szkół, i odwóz po zakończonych lekcjach:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć nr 1: Dowóz uczniów do szkół, i odwóz po zakończonych lekcjach: a) Szkoły Podstawowej w Myślicach, Myślice 16, 82-450 Stary Dzierzgoń (z II oddziałami przedszkolnymi): - dowóz i odwóz z miejscowości: Pronie, Lubochowo, Milikowo, Lipiec, Pudłowiec, Gisiel, Latkowo, Skolwity, Kornele, Tabory, Myślice Kolonia ; - przewidywana liczba uczniów z klasy I-VIII szkoły podstawowej do przewozu: 99 w tym: Pronie- 15, Lubochowo -24 , Milikowo - 6, Lipiec - 6, Pudłowiec - 8, Gisiel - 15, Latkowo - 3, Skolwity -2, Kornele - 3, Tabory – 9, Myślice Kolonia -5 osób; - przewidywana liczba dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej do przewozu: 34 (4-letnie - 9, 5-letnie – 7, 6 – letnie – 18) w tym: Pronie- 3, Lubochowo -9 , Milikowo - 0, Lipiec - 2, Pudłowiec - 1, Gisiel - 9, Latkowo - 2, Skolwity - 1, Kornele - 2, Tabory – 4, Myślice Kolonia - 1; b) Szkoły Podstawowej w Starym Dzierzgoniu, Stary Dzierzgoń 4, 82 – 450 Stary Dzierzgoń: - dowóz i odwóz z miejscowości: Bucznik, Bądze, Mortąg, Zakręty, Monasterzysko Wielkie, Wartule, Matule, Górki, Piaski Morąskie, Kielmy, Protajny, Przezmark, Folwark, Nowy Folwark, Stare Miasto, Stary Dzierzgoń Kolonia . - przewidywana liczba dzieci do przewozu: 115 w tym z: Bucznika - 1, Bądz - 4, Mortąga - 13, Zakręt - 5, Monasterzyska Wielkiego - 12, Wartul - 4, Matul - 4, Górek - 5, Piask Morąskich - 1, Kielm - 12, Protajn - 2, Przezmarku - 13, Folwarku- 18, Nowego Folwarku - 16, Starego Miasta – 4, Stary Dzierzgoń Kolonia - 1. c) Przedszkola Samorządowego "NIEZAPOMINAJKA" w Starym Mieście, Stare Miasto 73, 82-450 Stary Dzierzgoń: - dowóz i odwóz z miejscowości: Bucznik, Bądze, Mortąg, Zakręty, Monasterzysko Wielkie, Matule, Górki, Piaski Morąskie, Kielmy, Przezmark, Folwark, Nowy Folwark, Stary Dzierzgoń; -przewidywana liczba dzieci do przewozu: 36 (4-letnie - 8, 5-letnie – 16, 6 – letnie – 12) w tym: Bucznik -1, Bądze - 1, Mortąg - 2, Zakręty - 2, Monasterzysko Wielkie - 2, Matule - 1, Górki - 3, Piaski Morąskie - 2, Kielmy- 2, Przezmark 5, Folwark - 4, Nowy Folwark – 1, Stary Dzierzgoń - 10; 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi dowożonymi w autobusach w czasie trwania przewozu z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły i ze szkoły do wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania; 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi podczas wsiadania do autobusu i wysiadania z autobusu; 5. Linie komunikacji muszą być ułożone przez Wykonawcę i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały dzieciom, w dni nauki szkolnej, dojazd z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły, oraz ze szkoły do przystanku w miejscu zamieszkania. Czas przejazdu pomiędzy miejscem zamieszkania dziecka a szkołą/placówką oświatową nie może przekroczyć 1 godziny; 6. Wykonawca zaplanuje harmonogram przywozu i odwozu do szkół i przedszkoli dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń na podstawie przedstawionej informacji; 7. Wykonawca zapewni rozpoczęcie dowozu dzieci nie wcześniej niż o godzinie 6.40 na planowaną godzinę rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach oświatowych tj. 8.00 oraz powrót z placówek oświatowych: a) z Szkoły Podstawowej i oddziału przedszkolnego w Myślicach odwozy po 5 godzinie lekcyjnej od godziny 13.05 i 7 godzinie lekcyjnej od 14.30 , b) z Szkoły Podstawowej w Starym Dzierzgoniu odwozy po 5 godzinie lekcyjnej od godziny 12.45 i 7 godzinie lekcyjnej od 14.30 , c) z Oddziału Przedszkolnego w Starym Mieście odwozy po 5 godzinie lekcyjnej od godziny 13.05. 8. Dowóz i odwóz dzieci uczestniczących do przedszkola „Niezapominajka” w Starym Mieście i odziału przedszkolnego w Myślicach może odbywać się jednym środkiem transportu podczas dowozu uczniów do Szkół Podstawowych. 9. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokonuje w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obciążeń na poszczególnych liniach. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów. W przypadku zmiany liczby dzieci dojeżdżających Wykonawca dostosuje trasy i liczbę kursów do potrzeb sprawnego dowozu dzieci do szkół na warunkach podanych w ofercie. 11. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego. 12. Kursy winny się odbywać przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób oraz przewozu dzieci szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów, oraz liczby miejsc siedzących pojazdów na poszczególnych kierunkach do ilości przewożonych dzieci. 13. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) oraz w innych przepisach związanych z przewozem osób, m.in. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z póżn. zm.), również między innymi: a) Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego dziecka, w co najmniej czterech autobusach; b) Zamawiający wymaga zapewnienia w pojazdach przewożących dzieci, w okresie niskich temperatur, tj. poniżej 10°C, odpowiedniej temperatury, wynoszącej co najmniej 15°C; c) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczenia OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 14. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, w szczególności; a) Zmiany w ilości dowożonych dzieci (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych dzieci z poszczególnych miejscowości); b) Zmiany w godzinach odjazdów pojazdów ustalone w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych i Zamawiającym, c) o ww. zmianach dyrektorzy placówek oświatowych powiadomią, w formie pisemnej i elektronicznej, Wykonawcę i Zamawiającego w terminie 3 dni przed ich wprowadzeniem. d) w sytuacjach nagłych spowodowanych wypadkami losowymi, taki jak w szczególności potrzeba nagłej ewakuacji szkoły, dopuszcza się powiadomienie telefoniczne, 15. Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość terminu płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo oraz ich odwóz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cześć nr 2: Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo oraz ich odwóz. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych tj. dowóz i odwóz dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo, w ramach przewozów zamkniętych. Dowóz dzieci i młodzieży odbywać się będzie pod opieką zatrudnionych przez Wykonawcę opiekuna. Usługa świadczona będzie w roku szkolnym 2019/2020, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy bądź od zajęć lekcyjnych. Dowóz organizowany jest do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach: - dowóz i odwóz z miejscowości: Wartule , - przewidywana liczba dzieci do przewozu: 1 osoba 1.1 Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły oraz odwóz uczniów ze szkoły na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach (dowóz w poniedziałek na godzinę 8.00 lub inny dzień rozpoczynający tydzień nauki, odwóz w piątek lub inny dzień kończący tydzień nauki o godzinie 14.40. 1.2 Do stawki za 1 km przewozu należy wkalkulować trasę najbliższą po drogach publicznych uwzględniając ewentualne objazdy i czasowe utrudnienia drogowe, remonty dróg z powodów nie leżących po stronie Zamawiającego. 1.3 Szacuje się, że w okresie miesiąca dokonywane będzie 8 usług odwozów/dowozów dzieci do SOSW w Barcicach. Wynagrodzenie należne będzie za wykonaną usługę. 1.4 Liczba uczniów dowożonych może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba dzieci uprawnionych. W przypadku braku uczniów zadanie nie będzie wykonywane. 1.5 W przypadku zmiany planów zajęć w szkołach, godziny dowozu oraz odwozu uczniów do placówki mogą ulec zmianie. 1.6 Godziny dowozu powinny być tak skonstruowane, aby umożliwiały punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez ucznia. 1.7 Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: a) pojazd własny lub pojazd do których posiada inny tytuł prawny; b) pojazd dopuszczony do ruchu drogowego i przeznaczony do transportu osób, musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny – Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów; c) w okresie zimowym wnętrze pojazdów musi być ogrzewane, ponadto Wykonawca będzie dbało to aby stopnie wejściowe do pojazdu nie były śliskie i nie zalegał na nich lód; d) pojazd zapewniaja niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy, musi być utrzymany w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość terminu płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z własnymi zestawami na Szwecję - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z własnymi zestawami (naczepa std/mega/mulda) w kierunkach: - Polska - Szwecja - Polska, - możliwe przerzuty po SE. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.