DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łańcut
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-18
  • Numer ogłoszenia623931-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 623931-N-2019 z dnia 2019-11-18 r.

Gmina Łańcut: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, krajowy numer identyfikacyjny 69058179000000, ul. ul. Mickiewicza  , 37-100  Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 252 264, e-mail zamowieniapubliczne@gminalancut.pl, faks 172 256 536.
Adres strony internetowej (URL): www.gminalancut.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gminalancut.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminalancut.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formir pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Łańcut ul.Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój Nr 5 /biuro obsługi mieszkańca/

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
www.gminalancut.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
Numer referencyjny: RZP.271.36.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 1 - Cierpisz – Kosina - Rogóżno – Laszczyny - Leżajsk (Ośrodek Rewalidacyjno -Wychowawczy, Laszczyny 75A, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku ul. Mickiewicza 76 37-300 Leżajsk) - ok. 73 km. Trasa 2 – Handzlówka – Kraczkowa - Rzeszów (Zespół Szkół Specjalnych w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1, Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy w Rzeszowie, ul. Staszica 10B ) ok. 50 km. Trasa 3 – Rogóżno – Sonina - Wysoka – Kraczkowa - Rzeszów (Zespół Szkół Specjalnych w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1) ok. 45 km. Trasa 4 - Handzlówka – Wysoka (Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno Wychowawczy Caritas w Wysokiej, Wysoka 49) ok. 9 km. Trasa 5 – Kosina – Sonina – Wysoka (Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno Wychowawczy Caritas w Wysokiej, Wysoka 49) ok. 13 km. Trasa 6 – Kraczkowa – Wysoka (Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno Wychowawczy Caritas w Wysokiej, Wysoka 49) ok. 9 km. Trasa 7 – Kraczkowa- Łańcut (Niepubliczne Przedszkole KLEKOTKA w Łańcucie ul. Kochanowskiego 1) ok. 13 km Trasa 8 – Rogóżno - Łańcut (Niepubliczne Przedszkole KLEKOTKA w Łańcucie ul. Kochanowskiego 1) ok. 15 km Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego dla każdej trasy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Pposiadanie aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że: a) posiada doświadczenie w realizacji zamówienia tj. dowozie dzieci niepełnosprawnych do ośrodka/szkoły/przedszkola wykonywanym przez co najmniej 12 m-cy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. b) dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jednym pojazdem /dla danej trasy/ dopuszczonym do ruchu i do przewozu osób, pojazd musi posiadać pasy bezpieczeństwa dla dzieci oraz liczbę miejsc odpowiednią do ilości dzieci na danej trasie, a w przypadku trasy Nr 1, 2 i 6 pojazd powinien być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich. - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował osobą/ opiekunem /na daną trasę/ posiadającym ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy medycznej. Funkcji opiekuna, nie może sprawować kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci, wyjątek stanowią Trasy Nr 4, 6, 7 i 8 gdzie dowożone jest tylko jedno dziecko. W tym przypadku funkcję opiekuna może sprawować kierowca pod warunkiem, że posiada ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy medycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. OFERTY WSPÓLNE 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje wszelkie informacje i korespondencję. 5) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 6) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1-6 Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w OŚWIADCZENIU – o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w Rozdz. VII pkt 5.5. Zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) oświadczenia, o których mowa w ww. rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 1. Dokumenty, o których mowa w ww. rozporządzeniu inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy wchodzącego w skład Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę którego dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 4. Zaleca się, aby wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zostały parafowane zgodnie zasadami reprezentacji. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane /informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. WYKONAWCA MAJĄCY SIEDZIBĘ POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Rozdz. VII pkt 5.5. SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3) Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 7.9 pkt. 3 stosuje się. 5) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 5.5, składa dokument, o którym mowa w ust. 7.9. pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 7.9 pkt 3 zdanie pierwsze stosuje się. 6) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z póżn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy),
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.1. Aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji. 5.2 Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zał. Nr 3 do SIWZ) 5.3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. Wykazu pojazdów wraz z ich charakterystyką w szczególności zawierającą następujące informacje: marka, data produkcji, data i ważność przeglądu technicznego, ilość miejsc siedzących wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ( Zał. nr 4 do SIWZ ); 5.4. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( Zał. nr 5 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z póżn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy. Zmiany te mogą być spowodowane: a) działaniem siły wyższej; b) zmianą przepisów prawa dotyczących przedmiotu umowy; c) zmianą ilości dowożonych uczniów d) wystąpienia okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany: 1. stawki podatku od towarów i usług 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, e) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: f) liczba dowożonych uczniów w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie, a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia może zmienić się przebieg trasy dowożonych uczniów do danej szkoły. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów, g) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci niepełnosprawnych, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci niepełnosprawnych, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom niepełnosprawnym dowozu do szkoły. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 4. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorach umów poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp. 6. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy, oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 369) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zgodnie z dyspozycją art. 8 ust. 1 Ustawy PZP - Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca może zastrzec, że oferta bądź jej część, która zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa nie może zostać ujawniona innym uczestnikom postępowania wówczas powinien ją oznaczyć w sposób niebudzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa (np. w odrębnej kopercie oznaczonej napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa. Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 1 - Cierpisz – Kosina - Rogóżno – Laszczyny - Leżajsk (Ośrodek Rewalidacyjno -Wychowawczy, Laszczyny 75A, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku ul. Mickiewicza 76 37-300 Leżajsk) - ok. 73 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 2 – Handzlówka – Kraczkowa - Rzeszów (Zespół Szkół Specjalnych w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1, Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy w Rzeszowie, ul. Staszica 10B ) ok. 50 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 3 – Rogóżno – Sonina - Wysoka – Kraczkowa - Rzeszów (Zespół Szkół Specjalnych w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1) ok. 45 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 4 - Handzlówka – Wysoka (Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno Wychowawczy Caritas w Wysokiej, Wysoka 49) ok. 9 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 5 – Kosina – Sonina – Wysoka (Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno Wychowawczy Caritas w Wysokiej, Wysoka 49) ok. 13 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 6 – Kraczkowa – Wysoka (Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno Wychowawczy Caritas w Wysokiej, Wysoka 49) ok. 9 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 7 – Kraczkowa- Łańcut (Niepubliczne Przedszkole KLEKOTKA w Łańcucie ul. Kochanowskiego 1) ok. 13 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REHABILITACYJNO –EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU, ŁAŃCUCIE I WYSOKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łańcut do Szkół i Ośrodków Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczych w Rzeszowie, Laszczynach, Leżajsku, Łańcucie i Wysokiej w roku 2020 i 2021, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności. Zamówienie obejmuje dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zostało podzielone na następujące 8 Części/Tras. Trasa 8 – Rogóżno - Łańcut (Niepubliczne Przedszkole KLEKOTKA w Łańcucie ul. Kochanowskiego 1) ok. 15 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/ 30,00
Termin płatności faktury/rachunku 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę nowej kosiarki-Przemyśl
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę nowej kosiarki.Traktorek Stiga- problemy z rozruchem silnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI