Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2024

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHyżne
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-18
  • ZamawiającyGMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W HYŻNEM
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00024185
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W HYŻNEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690369570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Hyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172295005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.smaron@hyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzeashyzne.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność rachunkowo - księgowa, doradztwo podatkowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e52970a-af96-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00532271/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e52970a-af96-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gzeashyzne.pl/bip/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę oraz wszystkie załączniki składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem:
Platformy zamówieniowej
ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/
3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: PDF, DOC, DOCX, RTF, XPS, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie Platformy zamówieniowej. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powstały w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanie opatrzony prawidłowym podpisem.
5) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnym odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
6) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Platformy zamówieniowej. Po upływie terminu do składania ofert Wykonawca nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
9) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZEAS.271.1.2024.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2024 w obie strony w kierunku Rzeszowa
1.1 Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz 7 dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne do szkół/placówek. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze zgodnie z harmonogramem zajęć jaki obowiązuje w danej szkole/placówce w 2024 roku. Długość trasy w obie strony wynosi około 100 km +- 5%. Przewidywana liczba dni dowozu to około - 222 dni.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kierowcy oraz opiekuna dla dzieci w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu na trasach:



Trasa I:
Cztery razy w tygodniu
Grzegorzówka Kanada - Grzegorzówka – Wólka Hyżneńska – Dylągówka – Hyżne – Brzezówka – XII Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie, ul. Rejtana 30 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym – KOŁO w Rzeszowie ul. Staszica 10B - Niepubliczne Przedszkole "Niezapominajka" ul. E. Plater 7 w Rzeszowie - Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie, ul. Ofiar Katynia 1
Jeden raz w tygodniu
Grzegorzówka Kanada - Grzegorzówka – Wólka Hyżneńska – Dylągówka – Hyżne – Brzezówka – XII Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie, ul. Rejtana 30 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym – KOŁO w Rzeszowie ul. Staszica 10B - Niepubliczne Przedszkole "Niezapominajka" ul. E. Plater 7 w Rzeszowie – Hotel Horyzont w Rzeszowie, ul. Podkarpacka 54 - Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie, ul. Ofiar Katynia 1
Trasa II:
Cztery razy w tygodniu
Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym – KOŁO w Rzeszowie ul. Staszica 10B - Niepubliczne Przedszkole "Niezapominajka" ul. E. Plater 7 w Rzeszowie - Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie, ul. Ofiar Katynia 1 - XII Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie, ul. Rejtana 30 – Brzezówka – Hyżne – Dylągówka – Wólka Hyżneńska – Grzegorzówka – Grzegorzówka Kanada.

Jeden raz w tygodniu
Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym – KOŁO w Rzeszowie ul. Staszica 10B – Niepubliczne Przedszkole "Niezapominajka" ul. E. Plater 7 w Rzeszowie - Hotel Horyzont w Rzeszowie, ul. Podkarpacka 54 - Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie, ul. Ofiar Katynia 1 - XII Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie, ul. Rejtana 30 – Brzezówka – Hyżne – Dylągówka – Wólka Hyżneńska – Grzegorzówka – Grzegorzówka Kanada.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.






Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 cena 60 C = (C min/C o) x 60 C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
2 termin płatności 40 T = ((To - Tmin) / (Tmax - Tmin)) x 40 T o - termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej
T min. - termin płatności minimalny
T max - termin płatności maksymalny

5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:

C = (C min/C o) x 60 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)

6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium termin płatności:
Liczba punktów w kryterium termin płatności zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin płatności. Wykonawca może zadeklarować termin płatności w następującym przedziale dni:
Termin płatności minimalny – 7 dni
Termin płatności maksymalny – 30 dni
Termin płatności należy zadeklarować w dniach

Sposób przyznawania punktów:
1) Wykonawca, który zaoferuje maksymalny termin płatności otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium,
2) Wykonawca, który zaoferuje minimalny termin płatności - otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium,
3) W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakowy termin realizacji, wszyscy otrzymują jednakową liczbę punktów w niniejszym kryterium.
4) Pozostali, czyli Wykonawcy, którzy zaoferują wartość pośrednią, pomiędzy terminem minimalnym a maksymalnym, otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru:

T = ((To - Tmin) / (Tmax - Tmin)) x 40 pkt.
gdzie:
T o - termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej
T min. – termin płatności minimalny
T max – termin płatności maksymalny

7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2024 w obie strony w kierunku Wysokiej
2.1 Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego Caritas w Wysokiej, Wysoka 47. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze zgodnie z harmonogramem zajęć jaki obowiązuje w Ośrodku w 2024 roku. Długość trasy w obie strony wynosi około 50 km. Przewidywana liczba dni dowozu to około – 178 dni.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kierowcy oraz opiekuna dla dzieci w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu na trasach:
Trasa I:
Brzezówka - Hyżne – Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy Caritas w Wysokiej,
Trasa II:
Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy Caritas w Wysokiej – Hyżne - Brzezówka

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.






Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 cena 60 C = (C min/C o) x 60 C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
2 termin płatności 40 T = ((To - Tmin) / (Tmax - Tmin)) x 40 T o - termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej
T min. - termin płatności minimalny
T max - termin płatności maksymalny

5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:

C = (C min/C o) x 60 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)

6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium termin płatności:
Liczba punktów w kryterium termin płatności zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin płatności. Wykonawca może zadeklarować termin płatności w następującym przedziale dni:
Termin płatności minimalny – 7 dni
Termin płatności maksymalny – 30 dni
Termin płatności należy zadeklarować w dniach

Sposób przyznawania punktów:
1) Wykonawca, który zaoferuje maksymalny termin płatności otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium,
2) Wykonawca, który zaoferuje minimalny termin płatności - otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium,
3) W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakowy termin realizacji, wszyscy otrzymują jednakową liczbę punktów w niniejszym kryterium.
4) Pozostali, czyli Wykonawcy, którzy zaoferują wartość pośrednią, pomiędzy terminem minimalnym a maksymalnym, otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru:

T = ((To - Tmin) / (Tmax - Tmin)) x 40 pkt.
gdzie:
T o - termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej
T min. – termin płatności minimalny
T max – termin płatności maksymalny

7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przewidziane przepisami ustawy o transporcie drogowym lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Część nr 1
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem i opieką nad dziećmi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
a) kierowca w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz informację, że nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
b) osoba - min. 1 opiekun – posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz informację, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,

2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowanym.

Część nr 2
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem i opieką nad dziećmi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
a) kierowca w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz informację, że nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
b) osoba - min. 1 opiekun - posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz informację, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.


2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowanym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przewidziane przepisami ustawy o transporcie drogowym lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Część nr 1
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem i opieką nad dziećmi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
a) kierowca w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz informację, że nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
b) osoba - min. 1 opiekun – posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz informację, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,

2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowanym.

Część nr 2
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem i opieką nad dziećmi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
a) kierowca w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz informację, że nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
b) osoba - min. 1 opiekun - posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz informację, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.


2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowanym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Podmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. od VII.3 do VII.4 nie są dołączane do oferty. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
3) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
4) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych w sytuacjach określonych w art. 274 ust. 4 ustawy Pzp.
5) W sytuacjach określonych w art. 128 ustawy Pzp Zamawiający może wezwać do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie:
- oświadczenia Wykonawcy,
- podmiotowych środków dowodowych,
- innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu,
jeżeli są one niekompletne lub zawierają błędy.
6) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia Wykonawcy lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 3.1 - projekt umowy
zgodnie z załącznikiem nr 3. - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.hyzne.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprężyny tył xc60 2011- Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprężyny tył xc60 2011. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Hyżne: Zakup autobusu szkolnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Usługa transportu sanitarnego bez opieki medycznej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI