Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Sarzyna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowa Sarzyna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-11
  • Numer ogłoszenia572779-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572779-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.

Gmina Nowa Sarzyna: Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, krajowy numer identyfikacyjny 52965700000000, ul. ul. Mikołaja Kopernika  1 , 37-310  Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 413 177, e-mail umig@nowasarzyna.eu, faks 172 413 111.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowasarzyna.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.nowasarzyna.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. M. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (sekretariat Urzędu – II piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkoli na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do ośrodka edukacyjnego oraz dowóz uczniów na zajęcia sportowe w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna) w roku szkolnym 2019/2020 z podziałem na następujące części: Część nr 1: „Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Przedszkola Samorządowego w Woli Zarczyckiej, Szkoły Podstawowej im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej”. Miejsce dowozu i trasa Ilość uczniów Ilość opiekunów Ilość kursów Dowozy Odwozy Ilość km w jedną stronę Ilość dowozów Godziny dowozów Ilość odwozów Godziny odwozów Przedszkole Samorządowe w Woli Zarczyckiej i Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej: 1. Wola Zarczycka „Zagaje” 2. Wola Zarczycka „Koniec Bud” 3. Wola Zarczycka Flisy „Skrzyżowanie” 4. Wola Zarczycka Łoiny I 5. Wola Zarczycka Łoiny „Figura” 6. Wola Zarczycka Łoiny „Szpornie” 7. Wola Zarczycka „Szkoła” 65 2 5 2 7.20 3 12.10 14.00 oraz 14.10 we wtorki i czwartki 12 Przedszkole Samorządowe w Woli Zarczyckiej i Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej: 1. Wola Zarczycka Parszywka I 2. Wola Zarczycka Parszywka II 3. Wola Zarczycka Ogrody 4. Wola Zarczycka Parszywka 5. Wola Zarczycka Kołacznia 6. Wola Zarczycka Kołacznia I 7. Wola Zarczycka Leśna 8. Wola Zarczycka Zagumnie 9. Wola Zarczycka „Szkoła” 97 5 2 7.20 3 6 Przedszkole Samorządowe w Woli Zarczyckiej i Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej: 1. Wola Zarczycka Smycze 2. Wola Zarczycka „Budy” 3. Wola Zarczycka „Szkoła” 62 4 1 7.20 3 8 Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę. Część nr 2: „Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Wólce Łętowskiej, Przedszkola Samorządowego w Łętowni, Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni 286, Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni 118 (Sołectwo Majdan Łętowski)”. Miejsce dowozu i trasa Ilość uczniów Ilość opiekunów Ilość kursów Dowozy Odwozy Ilość km w jedną stronę Ilość dowozów Godziny dowozów Ilość odwozów Godziny odwozów Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 286 i Przedszkole Samorządowe w Łętowni: 1. Łętownia Gościniec „Kapliczka” 2. Łętownia Gościniec „Krzyż” 3. Łętownia Gościniec „Babiarze” 4. Łętownia Gościniec „Leśniczówka” 5. Łętownia „Szkoła” 6. Łętownia Przedszkole 50 2 3 1 7.50 2 13.00 14.30 4 Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 118 (Sołectwo Majdan Łętowski), Przedszkole Samorządowe w Łętowni: 1. Wola Zarczycka Perlaki 2. Majdan Łętowski „Kuligi las” 3. Majdan Łętowski „Kuligi” 4. Majdan Łętowski „Kościół” 5. Majdan Łętowski „Szkoła” 6. Łętownia Podbór II 7. Łętownia „Szkoła” 8. Łętownia Przedszkole 44 3 1 7.50 2 10 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej, Przedszkole Samorządowe w Łętowni, Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 286: 1. Zaborczyny 2. Wólka Łętowska I 3. Wólka Łętowska II 4. Wólka Łętowska „Szkoła” 5. Łętownia „Hydrofornia” 6. Łętownia „Szkoła” 35 3 1 7.50 2 8 Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę. Część nr 3: „Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej, Zespołu Szkół w Nowej Sarzynie, Przedszkola Samorządowego „Niezapominajka” w Nowej Sarzynie, Przedszkola Samorządowego „Jedyneczka” w Nowej Sarzynie”. Miejsce dowozu i trasa Ilość uczniów Ilość opiekunów Ilość kursów Dowozy Odwozy Ilość km w jedną stronę Ilość dowozów Godziny dowozów Ilość odwozów Godziny odwozów Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie: 1. Sarzyna „Poręba 2. Sarzyna „Szkoła” 10 2 3 1 7.35 2 13.40 15.20 3 Zespół Szkół w Nowej Sarzynie: 1. Kopki 2. Tarnogóra 3. Sarzyna „Poręba 4. Sarzyna „Księża Wieś” 5. Sarzyna „Szkoła” 6. Sarzyna „Centrum” 7. Sarzyna „Cmentarz” 8. Sarzyna „Apteka” 9. Nowa Sarzyna „Szkoła” 27 3 1 7.50 2 13.30 15.10 13 Zespół Szkół w Nowej Sarzynie, Przedszkole Samorządowe „Niezapominajka” w Nowej Sarzynie, Przedszkole Samorządowe „Jedyneczka” w Nowej Sarzynie: 1. Jelna „Szarki” 2. Jelna – Judaszówka „Stępień” 3. Jelna – Judaszówka I 4. Jelna – Judaszówka „Kościół” 5. Jelna – Judaszówka Janda 6. Nowa Sarzyna „Szkoła” 53 3 1 7.50 2 13.40 14.40 5 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej, Zespół Szkół w Nowej Sarzynie: 1. Łukowa „Szkoła” 2. Łukowa „Kościół” 3. Łukowa „Kapliczka” 4. Ruda Łańcucka „Szkoła” 5. Nowa Sarzyna „Szkoła” 90 4 2 7.50 2 12.35 poniedziałek środa piątek oraz 13.40 wtorek czwartek 4 Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę. Część nr 4: „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych (około 11) z terenu Miasta i Gminy Nowa Sarzyna do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. św. Jana Pawła II w Leżajsku”. Trasa: Jelna (2 uczniów) – Nowa Sarzyna (3 uczniów) – Ruda Łańcucka (1 uczeń) – Łukowa (1 uczeń) – Sarzyna (1 uczeń) – Wola Zarczycka (3 uczniów) – i powrót uczniów po skończonych zajęciach. Realizacja zadania polega na przewozie dzieci i uczniów na trasie dom – ośrodek – dom pod opieką opiekuna (opiekę nad dziećmi i uczniami zapewnia wykonawca). Łączna ilość kilometrów usługi dziennej na w/wym. trasie wynosi ok. 100 km. Zakładana ilość dni, w których wykonywana będzie usługa wynosi 188. Dowożenie dzieci i uczniów niepełnosprawnych odbywać się będzie środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Część nr 5: „Dowóz uczniów na zajęcia sportowe do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie oraz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni – Sołectwo Majdan Łętowski”. Harmonogram dowozu uczniów ze szkół podstawowych z terenu gminy Nowa Sarzyna na zajęcia sportowe do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie oraz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni 118 – Sołectwo Majdan Łętowski w okresie od 9.09.2019. – 15.05.2020 r. z uwzględnieniem dłuższych przerw od zajęć w okresach: od 23.12.2019 r. do 01.01.2020 r. od 15.01.2020 r. do 24.01.2020 r. od 09.04.2020 r. do 14.04.2020 r. TYDZIEŃ PARZYSTY Dzień tygodnia Nazwa szkoły Godziny odjazdu ze szkoły Godziny powrotu do szkoły Szacunkowa ilość uczniów i nauczycieli Ilość kilometrów w obie strony (tam i z powrotem) Poniedziałek Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 7.45 9.15 49 8 9.45 11.15 51 8 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 10.45 12.15 21 6 Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 11.45 13.15 42 8 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 12.45 14.15 13 6 Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 13.45 15.15 38 8 Wtorek Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej 7.35 9.25 51 20 9.35 11.25 46 20 11.35 13.25 52 20 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 13.45 15.15 20 6 Środa Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 7.45 9.15 37 8 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni – Sołectwo Majdan Łętowski 8.35 10.25 15 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 8.40 10.20 53 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 10.35 12.25 13 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 10.40 12.20 15 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 12.35 14.25 13 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 12.40 14.20 20 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 13.45 15.15 26 16 Czwartek Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej 7.35 9.25 54 20 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 9.35 11.25 6 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 9.40 11.20 33 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 11.45 13.15 17 16 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 13.45 15.15 16 16 Piątek Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 8.45 10.15 18 16 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 10.45 12.15 17 16 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 12.45 14.15 21 6 Razem km 320 TYDZIEŃ NIEPARZYSTY Dzień tygodnia Nazwa szkoły Godziny odjazdu ze szkoły Godziny powrotu do szkoły Szacunkowa ilość uczniów i nauczycieli Ilość kilometrów w obie strony (tam i z powrotem) Poniedziałek Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 7.45 9.15 49 8 9.45 11.15 51 8 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 10.45 12.15 21 6 Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 11.45 13.15 42 8 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 12.45 14.15 13 6 Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 13.45 15.15 38 8 Wtorek Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej 7.35 9.25 51 20 9.35 11.25 46 20 11.35 13.25 52 20 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 13.45 15.15 20 6 Środa Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 7.45 9.15 37 8 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni – Sołectwo Majdan Łętowski 8.35 10.25 15 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 8.40 10.20 53 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 10.35 12.25 13 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 10.40 12.20 15 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 12.35 14.25 13 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 12.40 14.20 20 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 13.45 15.15 26 16 Czwartek Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej 7.35 9.25 54 20 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 9.35 11.25 6 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 9.40 11.20 33 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 11.45 13.15 17 16 Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej 12.45 14.15 18 6 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 13.45 15.15 16 16 Piątek Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 8.45 10.15 18 16 Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej 9.45 11.15 14 6 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 10.45 12.15 17 16 Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej 11.45 13.15 14 6 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 12.45 14.15 21 6 Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej 13.45 15.15 10 6 Razem km 344 Łączna ilość kilometrów usługi w ciągu roku na w/w trasach wynosi około 10 350 km Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę. 2. Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli obejmuje również przewóz opiekunów na podanych trasach. Cena jednego biletu miesięcznego brutto dla dzieci i uczniów (biletu ulgowego) stanowi równowartość 51% ceny jednego biletu miesięcznego brutto dla opiekunów (pełnego biletu) (dot. części nr 1, 2 oraz 3 zamówienia). 3. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 4. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. 5. Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych (dotyczy części 1, 2, 3 oraz 5 zamówienia). 6. Dyrektor szkoły przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania. 7. Dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia: a) ilościowe biletów (dot. części nr 1, 2 oraz 3 zamówienia), b) liczby dni wykonanych przewozów (dot. części nr 4 zamówienia), c) przejechanych kilometrów (dot. części nr 5 zamówienia), na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych. 8. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 9. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w pkt. II.4.1 w trakcie realizacji zamówienia. 10. Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. II.4.9 będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. II.4.9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. II.4.9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem danych osobowych tych osób, niezbędnych do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy 13. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. II.4.9 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. II.4.9 czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-26
2019-09-09 2020-05-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji zadania: od 02.09.2019 r. Termin zakończenia realizacji zadania: do 26.06.2020 r. Dot. części nr: 1, 2, 3 oraz 4 zamówienia. Termin rozpoczęcia realizacji zadania: od 09.09.2019 r. Termin zakończenia realizacji zadania: do 15.05.2020 r. Dot. części nr 5 zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert) każdy z Wykonawców, którzy złożyli ofertę składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2. Wykonawca, którego oferta uzyskała największą ilość punktów w ocenie ofert zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp – brak podstaw wykluczenia, tj.: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 z późn. zm.) – wg załącznika nr 8 do SIWZ. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokumenty i oświadczenia składa odrębnie każdy z jej uczestników. Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w/w dokumenty również w odniesieniu do tych podmiotów. WYKONAWCY MAJĄCY SIEDZIBĘ POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2 lit. a) - c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.3 ppkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt III.4.3 ppkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. III.4.4 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta uzyskała największą ilość punktów w ocenie ofert zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: a) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (zgodnie z pkt. III.1.1 niniejszego ogłoszenia). INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADCH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy Pzp). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 9.1 ppkt 1) i 2) SIWZ, stanowiącym załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 9. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. III.5.1.8 niniejszego ogłoszenia. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.1 niniejszego ogłoszenia muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 1 SIWZ składa co najmniej ten Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. III.4.1 niniejszego ogłoszenia składa każdy z Wykonawców. 13. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie, b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 14. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 15. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 16. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 17. Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: 1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ, 2) wszyscy Wykonawcy winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców wymienione w pkt. 9.1 ppkt 2 i 9.5 ppkt 3 SIWZ, 3) oświadczenie określone w pkt. 9.1 ppkt 1 SIWZ składa co najmniej ten Wykonawca, który spełnia warunki udziału, 4) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców, 5) jeżeli oferta wspólna zostanie najwyżej oceniona wówczas w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie należy złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.3 i 9.4 SIWZ, przy czym: a) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 9.3 SIWZ winien złożyć ten Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.4 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pozostałe dokumenty takie jak np.: oferta cenowa, itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 7) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. 18. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt. III.5.1.8 – III.5.1.17 niniejszego ogłoszenia. 19. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum (list intencyjny) / umowę spółki cywilnej, zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz oferty – (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań – oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - część 1 zamówienia - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), - część 2 zamówienia - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), - część 3 zamówienia - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), - część 4 zamówienia - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), - część 5 zamówienia - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 19.07.2019 r. do godz. 10:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto Zamawiającego). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 70 1240 1792 1111 0010 6680 9053 5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej: Wadium - „Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2019/2020” oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia (powinna odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w SIWZ), 4) termin ważności gwarancji/poręczenia (musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w SIWZ), 5) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp). 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt IV.1.2.8. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. IV.1.2.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 14. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień umowy: 1) zmniejszenie lub zwiększenie zakresu usługi będącej przedmiotem umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dowożonych i odwożonych dzieci, 2) zmiana trasy przejazdu może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dowożonych i odwożonych dzieci, 3) liczba dowożonych i odwożonych dzieci może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na wskutek okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) zmiana wynagrodzenia może wystąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany liczby dowożonych i odwożonych dzieci, c) zmiany trasy przejazdu, w wyniku zmiany liczby dowożonych i odwożonych dzieci, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 4. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorach umów poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Przedszkola Samorządowego w Woli Zarczyckiej, Szkoły Podstawowej im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce dowozu i trasa Ilość uczniów Ilość opiekunów Ilość kursów Dowozy Odwozy Ilość km w jedną stronę Ilość dowozów Godziny dowozów Ilość odwozów Godziny odwozów Przedszkole Samorządowe w Woli Zarczyckiej i Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej: 1. Wola Zarczycka „Zagaje” 2. Wola Zarczycka „Koniec Bud” 3. Wola Zarczycka Flisy „Skrzyżowanie” 4. Wola Zarczycka Łoiny I 5. Wola Zarczycka Łoiny „Figura” 6. Wola Zarczycka Łoiny „Szpornie” 7. Wola Zarczycka „Szkoła” 65 2 5 2 7.20 3 12.10 14.00 oraz 14.10 we wtorki i czwartki 12 Przedszkole Samorządowe w Woli Zarczyckiej i Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej: 1. Wola Zarczycka Parszywka I 2. Wola Zarczycka Parszywka II 3. Wola Zarczycka Ogrody 4. Wola Zarczycka Parszywka 5. Wola Zarczycka Kołacznia 6. Wola Zarczycka Kołacznia I 7. Wola Zarczycka Leśna 8. Wola Zarczycka Zagumnie 9. Wola Zarczycka „Szkoła” 97 5 2 7.20 3 6 Przedszkole Samorządowe w Woli Zarczyckiej i Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej: 1. Wola Zarczycka Smycze 2. Wola Zarczycka „Budy” 3. Wola Zarczycka „Szkoła” 62 4 1 7.20 3 8 Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę. Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli obejmuje również przewóz opiekunów na podanych trasach. Cena jednego biletu miesięcznego brutto dla dzieci i uczniów (biletu ulgowego) stanowi równowartość 51% ceny jednego biletu miesięcznego brutto dla opiekunów. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych. Dyrektor szkoły przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania. Dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia ilościowe biletów na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Wólce Łętowskiej, Przedszkola Samorządowego w Łętowni, Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni 286, Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni 118 (Sołectwo Majdan Łętowski)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce dowozu i trasa Ilość uczniów Ilość opiekunów Ilość kursów Dowozy Odwozy Ilość km w jedną stronę Ilość dowozów Godziny dowozów Ilość odwozów Godziny odwozów Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 286 i Przedszkole Samorządowe w Łętowni: 1. Łętownia Gościniec „Kapliczka” 2. Łętownia Gościniec „Krzyż” 3. Łętownia Gościniec „Babiarze” 4. Łętownia Gościniec „Leśniczówka” 5. Łętownia „Szkoła” 6. Łętownia Przedszkole 50 2 3 1 7.50 2 13.00 14.30 4 Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 118 (Sołectwo Majdan Łętowski), Przedszkole Samorządowe w Łętowni: 1. Wola Zarczycka Perlaki 2. Majdan Łętowski „Kuligi las” 3. Majdan Łętowski „Kuligi” 4. Majdan Łętowski „Kościół” 5. Majdan Łętowski „Szkoła” 6. Łętownia Podbór II 7. Łętownia „Szkoła” 8. Łętownia Przedszkole 44 3 1 7.50 2 10 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej, Przedszkole Samorządowe w Łętowni, Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 286: 1. Zaborczyny 2. Wólka Łętowska I 3. Wólka Łętowska II 4. Wólka Łętowska „Szkoła” 5. Łętownia „Hydrofornia” 6. Łętownia „Szkoła” 35 3 1 7.50 2 8 Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę. Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli obejmuje również przewóz opiekunów na podanych trasach. Cena jednego biletu miesięcznego brutto dla dzieci i uczniów (biletu ulgowego) stanowi równowartość 51% ceny jednego biletu miesięcznego brutto dla opiekunów (pełnego biletu). Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych. Dyrektor szkoły przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania. Dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia ilościowe biletów na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej, Zespołu Szkół w Nowej Sarzynie, Przedszkola Samorządowego „Niezapominajka” w Nowej Sarzynie, Przedszkola Samorządowego „Jedyneczka” w Nowej Sarzynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce dowozu i trasa Ilość uczniów Ilość opiekunów Ilość kursów Dowozy Odwozy Ilość km w jedną stronę Ilość dowozów Godziny dowozów Ilość odwozów Godziny odwozów Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie: 1. Sarzyna „Poręba 2. Sarzyna „Szkoła” 10 2 3 1 7.35 2 13.40 15.20 3 Zespół Szkół w Nowej Sarzynie: 1. Kopki 2. Tarnogóra 3. Sarzyna „Poręba 4. Sarzyna „Księża Wieś” 5. Sarzyna „Szkoła” 6. Sarzyna „Centrum” 7. Sarzyna „Cmentarz” 8. Sarzyna „Apteka” 9. Nowa Sarzyna „Szkoła” 27 3 1 7.50 2 13.30 15.10 13 Zespół Szkół w Nowej Sarzynie, Przedszkole Samorządowe „Niezapominajka” w Nowej Sarzynie, Przedszkole Samorządowe „Jedyneczka” w Nowej Sarzynie: 1. Jelna „Szarki” 2. Jelna – Judaszówka „Stępień” 3. Jelna – Judaszówka I 4. Jelna – Judaszówka „Kościół” 5. Jelna – Judaszówka Janda 6. Nowa Sarzyna „Szkoła” 53 3 1 7.50 2 13.40 14.40 5 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej, Zespół Szkół w Nowej Sarzynie: 1. Łukowa „Szkoła” 2. Łukowa „Kościół” 3. Łukowa „Kapliczka” 4. Ruda Łańcucka „Szkoła” 5. Nowa Sarzyna „Szkoła” 90 4 2 7.50 2 12.35 poniedziałek środa piątek oraz 13.40 wtorek czwartek 4 Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę. Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli obejmuje również przewóz opiekunów na podanych trasach. Cena jednego biletu miesięcznego brutto dla dzieci i uczniów (biletu ulgowego) stanowi równowartość 51% ceny jednego biletu miesięcznego brutto dla opiekunów (pełnego biletu). Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych. Dyrektor szkoły przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania. Dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia ilościowe biletów na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych (około 11) z terenu Miasta i Gminy Nowa Sarzyna do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. św. Jana Pawła II w Leżajsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa: Jelna (2 uczniów) – Nowa Sarzyna (3 uczniów) – Ruda Łańcucka (1 uczeń) – Łukowa (1 uczeń) – Sarzyna (1 uczeń) – Wola Zarczycka (3 uczniów) – i powrót uczniów po skończonych zajęciach. Realizacja zadania polega na przewozie dzieci i uczniów na trasie dom – ośrodek – dom pod opieką opiekuna (opiekę nad dziećmi i uczniami zapewnia wykonawca). Łączna ilość kilometrów usługi dziennej na w/wym. trasie wynosi ok. 100 km. Zakładana ilość dni, w których wykonywana będzie usługa wynosi 188. Dowożenie dzieci i uczniów niepełnosprawnych odbywać się będzie środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Dyrektor szkoły przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania. Dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia liczby dni wykonanych przewozów na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dowóz uczniów na zajęcia sportowe do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie oraz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni – Sołectwo Majdan Łętowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Harmonogram dowozu uczniów ze szkół podstawowych z terenu gminy Nowa Sarzyna na zajęcia sportowe do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie oraz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni 118 – Sołectwo Majdan Łętowski w okresie od 09.09.2019. – 15.05.2020 r. z uwzględnieniem dłuższych przerw od zajęć w okresach: od 23.12.2019 r. do 01.01.2020 r. od 15.01.2020 r. do 24.01.2020 r. od 09.04.2020 r. do 14.04.2020 r. TYDZIEŃ PARZYSTY Dzień tygodnia Nazwa szkoły Godziny odjazdu ze szkoły Godziny powrotu do szkoły Szacunkowa ilość uczniów i nauczycieli Ilość kilometrów w obie strony (tam i z powrotem) Poniedziałek Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 7.45 9.15 49 8 9.45 11.15 51 8 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 10.45 12.15 21 6 Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 11.45 13.15 42 8 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 12.45 14.15 13 6 Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 13.45 15.15 38 8 Wtorek Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej 7.35 9.25 51 20 9.35 11.25 46 20 11.35 13.25 52 20 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 13.45 15.15 20 6 Środa Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 7.45 9.15 37 8 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni – Sołectwo Majdan Łętowski 8.35 10.25 15 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 8.40 10.20 53 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 10.35 12.25 13 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 10.40 12.20 15 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 12.35 14.25 13 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 12.40 14.20 20 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 13.45 15.15 26 16 Czwartek Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej 7.35 9.25 54 20 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 9.35 11.25 6 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 9.40 11.20 33 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 11.45 13.15 17 16 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 13.45 15.15 16 16 Piątek Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 8.45 10.15 18 16 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 10.45 12.15 17 16 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 12.45 14.15 21 6 Razem km 320 TYDZIEŃ NIEPARZYSTY Dzień tygodnia Nazwa szkoły Godziny odjazdu ze szkoły Godziny powrotu do szkoły Szacunkowa ilość uczniów i nauczycieli Ilość kilometrów w obie strony (tam i z powrotem) Poniedziałek Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 7.45 9.15 49 8 9.45 11.15 51 8 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 10.45 12.15 21 6 Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 11.45 13.15 42 8 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 12.45 14.15 13 6 Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 13.45 15.15 38 8 Wtorek Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej 7.35 9.25 51 20 9.35 11.25 46 20 11.35 13.25 52 20 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 13.45 15.15 20 6 Środa Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie 7.45 9.15 37 8 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni – Sołectwo Majdan Łętowski 8.35 10.25 15 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 8.40 10.20 53 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 10.35 12.25 13 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 10.40 12.20 15 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 12.35 14.25 13 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 12.40 14.20 20 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 13.45 15.15 26 16 Czwartek Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Woli Zarczyckiej 7.35 9.25 54 20 Szkoła Podstawowa w Wólce Łętowskiej 9.35 11.25 6 24 (dowóz wspólny) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Łętowni 9.40 11.20 33 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 11.45 13.15 17 16 Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej 12.45 14.15 18 6 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 13.45 15.15 16 16 Piątek Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 8.45 10.15 18 16 Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej 9.45 11.15 14 6 Szkoła Podstawowa w Tarnogórze 10.45 12.15 17 16 Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej 11.45 13.15 14 6 Szkoła Podstawowa w Rudzie Łańcuckiej 12.45 14.15 21 6 Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej 13.45 15.15 10 6 Razem km 344 Łączna ilość kilometrów usługi w ciągu roku na w/w trasach wynosi około 10 350 km Zamawiający odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę. Godziny dowozu i odwozu uczniów, trasa przejazdu oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Dowożenie dzieci będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne oraz wyposażonym w klimatyzację. Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Dowozu dzieci i uczniów na danej trasie nie można realizować wspólnie z dowozami pasażerów, wykonywanych na liniach regularnych. Dyrektor szkoły przekaże Wykonawcy imienną listę adresową uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdów na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania. Dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia przejechanych kilometrów na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, zatwierdza je i przekazuje do Centrum Usług Wspólnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-09
data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę korektę danych wypadkowych ze sterownika w Honda CRV- Trzciana
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania09-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę korektę danych wypadkowych ze sterownika 77960-tla-a420-m4 z Hondy CRV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI