„Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bestwina...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych w 2024 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBestwina
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-21
  • ZamawiającyGmina Bestwina
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00490492
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 111

1.5.2.) Miejscowość: Bestwina

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 322157700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d98e0319-8219-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007524/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bestwina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj. poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://bestwina.logintrade.net/zapytania_email,147082,90f95032fef2709fdedd4fabc6e2e03e.html (bezpośredni link do postępowania) zwanej dalej zamiennie platformą przetargową, lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@bestwina.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://bestwina.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://bestwina.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2.Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://bestwina.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4.Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
5.Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6.Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiający informuje, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych Urzędzie Gminy w Bestwinie jest Wójt Gminy Bestwina, z siedzibą w Bestwinie ul. Krakowska 111 43-512 Bestwina;
2)kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bestwina: iod@bestwina.pl
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8)posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.”

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9)nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZFiŚ.271.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu:
a)dowóz uczniów niepełnosprawnych z wszystkich sołectw Gminy Bestwina do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach Dziedzicach ul. Nad Białką lE
Planowana liczba dowożonych uczniów 15,
Orientacyjna dzienna długość trasy 2 x 57 km = 114 km.
Ilość miejsc w pojeździe powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego do trzech uczniów.
b)dowóz uczniów niepełnosprawnych, w tym jednego ucznia na wózku inwalidzkim z sołectwa Bestwinka do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach- Dziedzicach ul. Nad Białką 1E oraz do Przedszkola Terapeutycznego Słoneczna Kraina w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Jana Kasprowicza 52. Planowana liczba dowożonych uczniów 3
Orientacyjna dzienna długość trasy 2 x 15 km = 30 km.
c)dowóz ucznia niepełnosprawnego z sołectwa Kaniów (uczeń na wózku inwalidzkim) do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27.
Orientacyjna dzienna długość trasy 2 x 21 km = 42 km.
d)dowóz ucznia niepełnosprawnego z sołectwa Kaniów (uczeń na wózku inwalidzkim) do Niepublicznej Szkoły Podstawowej SŁONECZNA KRAINA w Bielsku-Białej, ul. Legionów 6.
Orientacyjna dzienna długość trasy 2 x 17 km = 34 km.
e)dowóz ucznia niepełnosprawnego z sołectwa Janowice do Szkoły Podstawowej nr 39 dla Dzieci Słabosłyszących, Niesłyszących i z Afazją im. M. Góralówny w Bielsku-Białej, ul. Kamienicka 11a.
Orientacyjna dzienna długość trasy 2 x 11 km = 22 km
PRZEWIDYWANA LICZBA KILOMETRÓW: około 242 km.
ILOŚĆ DNI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W 2024 ROKU: około 188
2)Dowóz odbywa się z miejsca zamieszkania dziecka/ucznia niepełnosprawnego bądź miejsca położonego najbliżej miejsca zamieszkania wyznaczonego jako punkt odbioru do przedszkola, szkoły lub ośrodka w sposób zapewniający udział dziecka/ucznia we wszystkich zajęciach wynikających z planu nauczania. Należy tak zorganizować dowóz, aby wszędzie tam gdzie jest to możliwe, połączyć dowóz poszczególnych dzieci/uczniów.Godziny przewozu dzieci/uczniów do/z placówki przewoźnik ustala indywidulanie z rodzicami/ opiekunami prawnymi.
Przewoźnik zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań, aby czas przejazdu dzieci/uczniów był możliwie najkrótszy tj. nie dłuższy niż 60 minut w jedną stronę, za wyjątkiem sytuacji niezależnych od przewoźnika spowodowanych np. czasową zmianą organizacji ruchu ze względu na remonty dróg, zdarzenia drogowe i inne wydarzenia niezaplanowane wymuszając zmianę w trasach dowozu.
3)WYMAGANIA WOBEC POJAZDÓW:
Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy użyciu środków transportu spełniających wymagania techniczne obowiązujących przepisów, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób niepełnosprawnych ustawa Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm); ustawa o transporcie drogowym, (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, ze zm.)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia pojazdem posiadającym aktualne na dzień złożenia oferty badania techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków. Na Wykonawcy ciąży obowiązek utrzymania tego stanu w całym okresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na każdej trasie kierowcy spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201, ze zm.).
4) Pojazdy muszą mieć zapewnione minimalne warunki wyposażenia:
a) pasy przy każdym fotelu,
b) apteczka, ze szczególnym uwzględnieniem środków ochrony osobistej,
c) możliwość zasłonięcia szyb,
d) oznaczenia informujące o przewozie osób z niepełnosprawnościami,
e) przestrzeń bagażowa umożliwiająca przewóz plecaków, toreb, ale także kul, chodzików lub złożonego wózka inwalidzkiego.
W przypadku zgłoszenia indywidualnych potrzeb pojazd zostanie wyposażony w specjalistyczne foteliki samochodowe do przewozu dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagłówek przy fotelu.
5)WYMAGANIA ODNOŚNIE OPIEKUNA:
a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na każdej trasie opiekuna sprawującego opiekę nad uczniami i podopiecznymi. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
b)Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych, przeszkolona w zakresie przepisów BHP oraz posiadająca ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy.
c)Osoba pełniąca funkcję opiekuna posiada podstawową wiedzę dotyczącą niepełnosprawności i specjalnych potrzeb dzieci, nad którymi sprawuje opiekę.
d)Osoba pełniąca funkcję opiekuna jest zobowiązana w szczególności do:
-zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci i uczniów do i ze szkół i placówek od chwili ich wejścia do pojazdu w wyznaczonym miejscu do momentu przekazania pod opiekę wyznaczonemu pracownikowi danej placówki, jak również od chwili ich przejęcia od wyznaczonego pracownika placówki aż do opuszczenia pojazdu w wyznaczonym miejscu i przekazania pod opiekę rodzicom/opiekunom;
-zapewnienia bezpiecznego wsiadania dzieci i uczniów do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu,
-utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami/opiekunami oraz Dyrektorami poszczególnych szkół i placówek oświatowych w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
-zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i uczniów podczas przejazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji – warunki skorzystania z prawa opcji:
a.w załączniku nr 1 – „Formularz oferty” został wskazany zakres minimalny zamówienia, który zamawiający zamówi oraz zakres maksymalny zamówienia, do którego będzie mógł być powiększony do realnych potrzeb Zamawiającego,
b.zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
c.cena jednostkowa za 1 km w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu ofertowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt środowiskowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób (obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska), (t. j. Dz. U. 2022 poz. 180).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej – Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi do których te uprawnienia są wymagane.
2)Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem transportowym w celu wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. pojazdem/pojazdami:
a)1 (jednym) pojazdem z liczbą miejsc siedzących dla minimum 20 osób. Siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
b)2 (dwoma) pojazdami, z których każdy musi posiadać liczbę miejsc siedzących dla minimum 8 osób. Każdy z pojazdów musi posiadać co najmniej 2 (dwa) bezpieczne miejsca do przewiezienia uczniów na wózku inwalidzkim. Pojazdy muszą być wyposażone w specjalistyczny podnośnik/windę lub antypoślizgowe (najlepiej teleskopowe) najazdy ze specjalnymi zaczepami o nachyleniu nie większym niż 10 stopni, jak również osprzęt zapewniający możliwość unieruchomienia osób przebywających podczas transportu na wózkach inwalidzkich.
Pojazdy muszą spełniać normy dopuszczalnej emisji spalin – co najmniej Euro 5.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
b)wykaz sprzętu transportowego, spełniającego wymagania określone w Rozdziale V SWZ dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3.Wraz z ofertą (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu) należy złożyć: 3.1.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 2a do SWZ). 3.2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia oraz z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty, stanowiącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca lub notariusz. 3.4.Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SWZ (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Obowiązek złożenia ww. oświadczenia odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. 3.5.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
12.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.3.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
12.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
- Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
12.5.W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).
12.6.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 6 do SWZ.
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://bestwina.logintrade.net/zapytania_email,147082,90f95032fef2709fdedd4fabc6e2e03e.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-21 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne),
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę opon w skuterze Longja- Mysłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę opon w skuterze Longja. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.