„DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DZIAŁDOWO ”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DZIAŁDOWO ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDziałdowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Działdowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-21
  • Numer ogłoszenia441509-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 441509-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.

Gmina Działdowo: „DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DZIAŁDOWO ”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
-
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: -
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działdowo, krajowy numer identyfikacyjny 13037802500000, ul. ul. Księżodworska  10 , 13-200   Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 23 6970700, e-mail sekretariat@ugdzialdowo.pl, faks 23 6970701.
Adres strony internetowej (URL): www.dzialdowo.ug.gov.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.dzialdowo.ug.gov.pl.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dzialdowo.ug.gov.pl.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
-

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub kuriera.
Adres:
Urząd Gminy Działdowo, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DZIAŁDOWO ”
Numer referencyjny: FZK.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci, które mają prawo do korzystania z wychowania przedszkolnego oraz uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Działdowo w okresie od 18.01.2021 r. do 25.06.2021 r., realizowanego w ramach komunikacji regularnej na podstawie imiennych biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów w przedziale od wychowania przedszkolnego do klasy VIII szkoły podstawowej. Wykonawca zapewnia miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych dzieci i uczniów. Zakres zamówienia obejmuje: przejazdy dzieci i uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumiane jako dojazd z miejsca zamieszkania do wskazanej szkoły/oddziału przedszkolnego i powrót po skończonych zajęciach ze szkoły/oddziału przedszkolnego do miejsca zamieszkania:1. Prognozowana liczba dzieci i uczniów dowożonych w miesiącu to 412 uczniów. Ilość uczniów może ulec zmianie w przypadku:a) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obwodzie szkół w obrębie danej trasy dowozu,b) ze względu na zmianę miejsca zamieszkania uczniów;c) reorganizacji sieci szkół;d) zmiany obwodu szkoły (szkół);e) zmiany przepisów prawa oświatowego;f) zmiany organizacji roku szkolnego;g) zmiany planu nauczania w szkole/oddziale przedszkolnym;h) zmiany rozkładu zajęć w poszczególnych dniach tygodnia, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy;i) zmiany szkoły obwodowej lub zmiany szkoły przez uczniaj) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy.2. Przejazdy odbywać będą się z miejscowości zamieszkania ucznia do następujących szkół na terenie gminy Działdowo:1) Szkoła Podstawowa im. K. Górskiego w Burkacie, uczniowie z miejscowości: Turza Wielka, Niestoja, Filice, Skurpie;2) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Księżym Dworze, dzieci i uczniowie z miejscowości: Kisiny, Kurki, Wysoka, Pierławki, Prusinowo, Rudolfowo oraz dzieci z miejscowości Pierławki do oddziału przedszkolnego w miejscowości Wysoka;3) Szkoła Podstawowa w Petrykozach, dzieci i uczniowie z miejscowości: Rywociny, Zakrzewo, Gnojno, Gnojenko, Bursz;4) Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Przyrody Polskiej w Klęczkowie: dzieci i uczniowie z miejscowości: Komorniki, Krasnołąka, Pożary, Wilamowo, Malinowo;5) Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza w Uzdowie, dzieci i uczniowie z miejscowości: Sękowo, Kramarzewo – wybudowania, Myślęta, Grzybiny;6) Szkoła Podstawowa w Ruszkowie, dzieci i uczniowie z miejscowości: Jankowice, Mosznica, Lipówka.7) Szkoła Podstawowa im. A. Grubby w Sławkowie, dzieci i uczniowie z miejscowości: Gąsiorowo, Lipówka, Kramarzewo – wieś. Przewozy będą świadczone w dni nauki szkolnej tj. z wyłączeniem ferii zimowych i przerwy wakacyjnej wg kalendarza szkolnego, przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy.Zamawiający nabywał będzie bilety miesięczne dla uczniów w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, w związku z tym jest upoważniony do ulgi ustawowej w wysokości 49% na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 poz.295). Dowozy będą realizowane z zapewnieniem przez Wykonawcę bezpieczeństwa nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą poprzez zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych dzieci i młodzieży. Szczegółowy zakres zamówienia określają Załączniki do specyfikacji: Załącznik nr 9 Wytyczne do rozkładu jazdy. Miejscem realizacji zamówienia w zakresie przewozów uczniów na podstawie biletów miesięcznych jest teren gminy Działdowo zlokalizowany w województwie warmińsko - mazurskim, powiat działdowski. Zamówienie w zakresie przewozu uczniów na podstawie biletów miesięcznych będzie realizowane w okresie od 18.01.2021 r. do 25.06.2021 r. w dni nauki szkolnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego. W przypadku zmiany rozporządzenia Wykonawca będzie świadczył usługę w terminach w nim ogłoszonych, mając na uwadze również inne niemożliwe do przewidzenia zmiany terminów realizacji usługi na podstawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem chorób.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: -
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 25.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin rozpoczęcia dowozu ustala się od 18 stycznia 2021r a wymagalny termin zakończenia dowozów ustala się do dnia 25 czerwca 2021r.(włącznie). Przewozy odbywać się będą 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i ferii zimowych. Przewóz uczniów odbywać się będzie od dwóch do trzech razy dziennie w zależności od planu lekcji danej szkoły uzgodnionego przez Przewoźnika z Dyrektorem w ciągu dnia w tym: a. dowóz uczniów do szkoły na zajęcia lekcyjne, b. odwóz uczniów po zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania. I Przywozy uczniów do szkół: Godzina wyjazdu z miejscowości ucznia – nie wcześniej niż 7:00. Godzina przyjazdu ucznia do szkoły – nie później niż godziny rozpoczęcia zajęć w poszczególnych szkołach po uzgodnieniu i dostosowaniu planu lekcji przez dyrektorów. II. Odwozy uczniów, ze względu na różne godziny zakończenia zajęć przez poszczególne klasy odbywać będą się dla każdej szkoły dwoma kursami: po 5 godzinie lekcyjnej z maksymalnym czasem oczekiwania na odjazd do 15 minut i po 7 godzinie lekcyjnej z maksymalnym czasem oczekiwania na odjazd do 15 min. III. W uzasadnionych przez dyrektora przypadkach, spowodowanych koniecznością realizacji większej liczby godzin lekcyjnych, raz w tygodniu, dopuszcza się odwóz uczniów po 8 godzinie lekcyjnej z maksymalnym czasem oczekiwania na odjazd do 15 min. Wyznaczony dzień zostanie określony po uzgodnieniach dyrektorów z Zamawiającym i Wykonawcą.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada licencje na regularne przewozy specjalne lub przewozy regularne obejmujące swym zakresem minimum teren gminy Działdowo.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 PLN (słownie: Pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:• Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej pięcioma autokarami. Autobusy, którymi dysponuje Wykonawca są sprawne techniczne i dopuszczone do ruchu drogowego oraz posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 4 do SIWZ - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych.• Jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia w tym co najmniej pięciu kierowców zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają uprawnienia do przewozu osób. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 5 do SIWZ - „Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia”.• Jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej jednej usługi o wartości 50 tys. każda odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 3 do SIWZ – ”Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat” oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.B. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.C. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia . D. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:a) pkt. 1 -3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiadających za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień do doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.3) Wykaz narzędzi i wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi zasobami którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr konta: 55 1020 3541 0000 5602 0309 4943 z dopiskiem wadium w postępowaniu przetargowym pn.: „Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Działdowo”. b) poręczeniach bankowych;c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;d) gwarancjach bankowych;e) gwarancjach ubezpieczeniowych;f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 1 SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.8. Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty.9. W przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. – wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 10. Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości – „wadium” (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium, w tym również w formie gwarancji lub poręczenia, musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 4 p. z. p. 12. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
-

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
-

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
-
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: -
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: -
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: -
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): -
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: -
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: -
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas postawienia autokaru zastępczego na wypadek awarii 20,00
Termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
-
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
-
Informacje dodatkowe
-

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
-
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
-
Wstępny harmonogram postępowania:
-
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
-

Informacje dodatkowe:
-
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
-
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
-
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
U M O W A Nr ……………na "Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Działdowo” Niniejsza umowa, została zawarta w dniu ……………………….. po przeprowadzeniu postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonegopomiędzy Gminą Działdowo, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo NIP 571-16-02-084 REGON 130378025reprezentowaną przez:1) Pana Mirosława Zielińskiego – Wójta Gminy, przy kontrasygnacie Pani Beaty Antoszewskiej – Skarbnika Gminy Działdowo, zwaną dalej Zamawiającym,a ……………………………………………………………………………z siedzibą w ………………………………………………………….…….NIP ………………………… REGON …………………………..………reprezentowanym przez:1) ……………………………………………………………………………2) …………………………………………………………………………….zwanym dalej Przewoźnikiem,Stosownie do dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu nr FZK.271.7.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych strony zawarły umowę następującej treści:§ 11.Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów na zajęcia szkolne i odwożeniu po zakończeniu zajęć szkolnych z należytą starannością do miejsc zamieszkania ustalonych w „Harmonogramie przewozu uczniów” stanowiącym załącznik nr 1 do umowy samochodami/autokarami do przewozu osób2. Przewoźnik będzie realizował zamówienie własnym transportem na trasach określonych w harmonogramie w ramach przewozów regularnych specjalnych lub przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy o transporcie zbiorowym. 3.W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i ich opiekunów Przewoźnik powinien użyć do przewozów samochodów osobowych spełniających w szczególności następujące warunki:1/ sprawnych technicznie – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,2/ posiadających ubezpieczone miejsca dla pasażerów na podstawie zawartej umowy o odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24 marca 2000r. w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów,3/ powinny być oznaczone, że przewożą uczniów , 4/ spełniających wymogi sanitarne,5/ ogrzewanych w okresie jesienno-zimowym.6/ kierowcy zatrudnieni przez Przewoźnika powinni spełniać warunki określone w Prawie Przewozowym (Dz. U. z 2020r., poz. 8) oraz inne określone w odrębnych przepisach.4. Dowodem zawarcia umów obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z użyciem przez „przewoźnika” niżej wymienionych samochodów do przewozów uczniów /ubezpieczenie OC/ są polisy ubezpieczeniowe,5. Przewozów uczniów należy dokonywać zgodnie z warunkami ustalonymi w „Harmonogramie przewozu uczniów”- dokument ten stanowi odpowiednio załącznik Nr 1 do umowy.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany „Harmonogramu przewozów uczniów w tym również zmiany tras dowozu do szkół, jeżeli uzasadniona potrzeba zostanie zgłoszona przez dyrektorów szkół 7. Przewoźnik oświadcza, że przed zawarciem umowy uzyskał od Zamawiającego wszystkie informacje, które mogłyby mieć wpływ na ryzyko i okoliczności realizacji przedmiotu umowy, w tym na ustalenie wysokości wynagrodzenia umownego, a nadto oświadcza, że zapoznał się ze wszystkimi dokumentami oraz warunkami, które są niezbędne i konieczne do wykonania przez niego zamówienia bez konieczności uzupełnień i ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów i w związku z tym nie wnosi i nie będzie wnosił w przyszłości żadnych zastrzeżeń.8.Przewoźnik oświadcza, że przed zawarciem umowy zapoznał się z warunkami lokalnymi dla realizacji przedmiotu umowy, w tym szczególnie z możliwością organizacji transportu na danej trasie i w związku z tym nie wnosi i nie będzie wnosił w przyszłości żadnych zastrzeżeń.9.Przewoźnik zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy z dołożeniem najwyższej staranności i zachowaniem zasad etyki zawodowej.10.W przypadku powstania jakichkolwiek przeszkód bądź problemów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy Przewoźnik zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.11. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Przewoźnikowi zapewnienie wykonania przewozu, Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt i ryzyko zastępczego wykonania usługi przez innego przewoźnika, który powinien spełniać wszelkie wymagania i obowiązki wynikające ze świadczenia przedmiotowej usługi i przepisów prawa. O przewoźniku zastępczym Przewoźnik jest zobowiązany poinformować Zamawiającego.12.W przypadku niewykonania obowiązków wynikających z ust.11,wykonanie zastępcze zleci Zamawiający, a Przewoźnik zobowiązany będzie do pokrycia całości kosztów poniesionych przez Zamawiającego z tytułu wynajęcia innego środka transportu.§ 21.Wymagany termin rozpoczęcia dowozu ustala się na dzień - 18 stycznia 2021r.2. Wymagany termin zakończenia – 25.06.2021r.3. Przewozy odbywać się będą 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki, przerw świątecznych i ferii zimowych.4. Przewóz uczniów odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia ,w tym:a/ dowóz uczniów do szkoły na zajęcia lekcyjne,b/ dowóz uczniów po zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania.§ 31. Wynagrodzenie miesięczne będzie obliczane poprzez iloczyn ilości rzeczywiście zakupionych biletów i ceny za bilet miesięczny według wzoru: ilość biletów x ……….. zł (słownie: ……… zł) i płatne będzie na podstawie faktury wystawionej przez Przewoźnika.2. Szacunkowa wysokość całości wynagrodzenia wynosi:………………. Brutto: słownie …………………………………….) w tym podatek VAT w wysokości ….% wynosi ……………….zł i jest zależne od ilości zakupionych biletów.3. Do powyższych rozliczeń ma zastosowanie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu drogowego.4. Dopuszcza się zmianę liczby kupowanych biletów miesięcznych w danym miesiącu5. Należność za przewóz płatna będzie przelewem na konto Przewoźnika w ciągu ……. dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.6. Fakturę wystawiać należy - Nabywca: Gmina Działdowo, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo. NIP: 571-16-02-084.7. Ustala się, że przewóz opiekuna, czyli osoby wyznaczonej przez Zamawiającego będzie wykonywany przez Przewoźnika nieodpłatnie. § 41.W związku z realizacją przedmiotu umowy dyrektor szkoły, do której dowożeni i odwożeni są uczniowie ma prawo odmówić wyjazdu uczniów na trasę dowozu lub odwozu bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych w wypadku podstawienia przez „Przewoźnika” samochodu nie zapewniającego wymogów bezpieczeństwa przewozu o których mowa w § 1.ust.3 niniejszej umowy§ 5W związku z realizacją przedmiotu umowy „Przewoźnik”:1/ ponosi odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przewożonym uczniom i ich opiekunom w zakresie określonym w:a/ zawartej umowie ubezpieczenia oc na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 marca 2000r w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, Ustawy z dnia 15 listopada 1984r - Prawo przewozowe oraz w Kodeksie Cywilnym.§ 6.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dowozów w zakresie:1) punktualności dowozów do szkoły,2) ogrzewania i warunków sanitarnych,3) zatrudnienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z usługami czyli kierujących pojazdami.2. Osobą upoważnioną do kontroli dowozów jest dyrektor szkoły, do której dowożeni są uczniowie lub osoba upoważniona przez Wójta.§ 71. Wykonawca w dniu podpisania umowy, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemne oświadczenie wraz z listą zatrudnionych osób, potwierdzające, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z usługami czyli kierujący pojazdami, przez cały okres ich trwania, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę.2. Na każde żądanie Zamawiającego w terminie do 10 dni licząc od daty pisemnego wezwania, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w ust. 1 tj.: poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji umowy, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.4. W przypadku rozwiązania umowy o pracę z osobą wykonującą usługi określone w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia, w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby, niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia rozwiązania umowy, innej osoby spełniającej kryteria. Taka sytuacja nie może mieć wpływu na ciągłość świadczenia usługi.§ 81. Przewoźnik zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:a) za niewłaściwe lub niezgodne z umową wykonanie usługi (np. niezatrzymanie się w umówionym miejscu, nieterminowy przyjazd), w wysokości 1 000,00zł za każde stwierdzone przez Zamawiającego zdarzenie;b) za każdorazowe niewykonanie usługi, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 1000 złotych za każde stwierdzone przez Zamawiającego zdarzenie;c) za odstąpienie przez Wykonawcę z jego winy od realizacji umowy, w wysokości 20 % wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 3 d) za świadczenie usług przewozowych taborem niespełniającym wymogów określonych w powyższej umowie, w wysokości 2000,00zł za każde stwierdzone przez Zamawiającego zdarzenie;e) za nieprzedstawienie w terminie dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób zgodnie z § 9 umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000,00 złotych brutto za każde takie nieprzedstawienie.3.Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody przed sądami powszechnymi.4. Zamawiający ma prawo potrącić bez zgody Przewoźnika naliczone kary umowne wraz z odsetkami ustawowymi za zwłokę od tych kar w wynagrodzenia ustalonego w § 3 ust.2 niniejszej umowy.§ 91.Stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:2.Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy:1/ w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.,2/jeżeli zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy „Przewoźnika”3/jeżeli zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Przewoźnika,4/ jeżeli przewoźnik nie rozpoczął przewozów do którejkolwiek szkoły bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,5/ jeżeli Przewoźnik przerwał przewozy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego na okres dłuższy niż dwa dni do którejkolwiek szkoły na terenie gminy,6/ w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że samochody osobowe podstawione do przewozu uczniów, bądź też kierowcy upoważnieni do ich obsługi powodują zagrożenie dla zdrowia lub życia przewożonych uczniów.3.Przewoźnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy:1/ jeżeli Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur mimo dodatkowego wezwania, w terminie jednego miesiąca od upływu terminu na zapłatę faktur określonego w niniejszej umowie,2/ jeżeli Zamawiający zawiadomi „Przewoźnika”, iż wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności, o których mowa w ust.2 pkt.1 niniejszego paragrafu nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Niego.4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.5. W wypadku odstąpienia od umowy „Przewoźnika” oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki szczegółowe:1/ w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy „Przewoźnik” przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół w zakresie dokonanych przewozów wg stanu na dzień odstąpienia stanowiący podstawę do zapłaty wynagrodzenia,2/ Zamawiający obowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia za dokonane przewozy zgodnie z ustaleniami protokołu, o których mowa w pkt. l3/ w sprawach spornych, jeżeli ugoda nie zostanie zawarta, Strony sporządzają odrębnyprotokół rozbieżności.§ 10Umowę przewozów zawiera się na czas oznaczony od dnia 18 stycznia 2021r. do 25 czerwca 2021 r.§ 11W przypadku okresu ubezpieczenia krótszego niż czas realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sukcesywnie nowy dokument lub polisę obejmującą pozostały okres.§ 121. Zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zgody obu stron.2. W okresie trwania umowy Przewoźnik zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego niezwłocznie o następujących zdarzeniach dotyczących Wykonawcy:a) zmiana siedziby lub nazwy, b) zmiana osób reprezentujących,c) ogłoszenie upadłości lub likwidacji,d) wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,e) zawieszenie działalności.3. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15 r w ust. 1 ustawy z dnia 30 marca 2020r.o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z Przewoźnikiem dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania usługi,3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.§ 13W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ze szczególnym uwzględnieniem tytułu XXV pod nazwą „Umowa przewozu” dział I i dział II, przepisy Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r.– Prawo Przewozowe oraz przepisy rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 marca 2000r w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.§ 14Umowę niniejszą sporządza się w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa otrzymuje Zamawiający a jeden „Przewoźnik”.Załączniki do umowy1. Harmonogram przewozu uczniów,2. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych nr ………….…………………….. …………………………. Zamawiający Przewoźnik……………………….. Skarbnik GminyZałącznik nr 1 do Umowy nr …………….na "Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Działdowo” z dnia …………………….HARMONOGRAM PRZEWOZU UCZNIÓW W OKRESIE OD 18.01.2021r. do 25.06.2021r.SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. GÓRSKIEGO W BURKACIEMiejscowości z których dojeżdżają dzieci do SP w Burkacie Liczba dzieci dojeżdżających z danej miejscowościFilice 26Niestoja 17Skurpie 7Turza Wielka 8RAZEM 58SZKOŁA PODSTAWOWA IM. J. KORCZAKA W KSIĘŻYM DWORZEMiejscowości z których dojeżdżają dzieci do SP w Księżym Dworze Liczba dzieci dojeżdżających z danej miejscowościKurki 30Kisiny 27Wysoka 31Pierławki 23Pierławki - Wysoka 2RAZEM 113SZKOŁA PODSTAWOWA W PETRYKOZACH Miejscowości z których dojeżdżają dzieci do SP w Petrykozach Liczba dzieci dojeżdżających z danej miejscowościGnojno 18Gnojenko 2Zakrzewo 26Rywociny 3RAZEM 49SZKOŁA PODSTAWOWA IM. PRZYJACIÓŁ PRZYRODY POLSKIEJ W KLĘCZKOWIE Miejscowości z których dojeżdżają dzieci do SP w Klęczkowie Liczba dzieci dojeżdżających z danej miejscowościKrasnołąka 28Komorniki 2Pożary 28Wilamowo 5RAZEM 63SZKOŁA PODSTAWOWA IM. A. MICKIEWICZA W UZDOWIEMiejscowości z których dojeżdżają dzieci do SP w Uzdowie Liczba dzieci dojeżdżających z danej miejscowościKramarzewo-wybudowania 6Myślęta 18Sękowo 6Grzybiny 19RAZEM 49SZKOŁA PODSTAWOWA W RUSZKOWIEMiejscowości z których dojeżdżają dzieci do SP w Ruszkowie Liczba dzieci dojeżdżających z danej miejscowościJankowice 20Mosznica 3Lipówka 6RAZEM 29SZKOŁA PODSTAWOWA IM. A. GRUBBYW SŁAWKOWIEMiejscowości z których dojeżdżają dzieci do SP w Sławkowie Liczba dzieci dojeżdżających z danej miejscowościKramarzewo – wieś 16Gąsiorowo 19Lipówka 15Uzdowo 1RAZEM 51ŁĄCZNA LICZBA UCZNIÓW 4121. Przywozy uczniów do szkół:Godzina wyjazdu z miejscowości ucznia – nie wcześniej niż 700Godzina przyjazdu ucznia do szkoły – nie później niż godziny rozpoczęcia zajęć w poszczególnych szkołach po uzgodnieniu i dostosowaniu planu lekcji przez dyrektorów.2. Odwozy uczniów, ze względu na różne godziny zakończenia zajęć przez poszczególne klasy odbywać będą się dla każdej szkoły dwoma kursami: po 5 godzinie lekcyjnej z maksymalnym czasem oczekiwania na odjazd do 15 minut i po 7 godzinie lekcyjnej z maksymalnym czasem oczekiwania na odjazd do 15 min.3. W uzasadnionych przez dyrektora przypadkach, spowodowanych koniecznością realizacji większej liczby godzin lekcyjnych, raz w tygodniu, dopuszcza się odwóz uczniów po 8 godzinie lekcyjnej z maksymalnym czasem oczekiwania na odjazd do 15 min. Wyznaczony dzień zostanie określony po uzgodnieniach dyrektorów z Zamawiającym i Wykonawcą.Załącznik nr 2 do Umowy nr …………….na "Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Działdowo” z dnia ……………….UMOWA POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Nr ………………….zawarta w dniu …………….. (zwana dalej „Umową”) pomiędzy:Gminą Działdowo, ul. Księżodworska 10, 13-200 DziałdowoNIP 571-16-02-084 REGON 130378025reprezentowaną przez:1) Pana Mirosława Zielińskiego – Wójta Gminy, przy kontrasygnacie Pani Beaty Antoszewskiej – Skarbnika Gminy Działdowo, zwaną dalej Administratorem,a ……………………………………………………………………………z siedzibą w ………………………………………………………….…….NIP ………………………… REGON …………………………..………reprezentowaną/-ym przez:1) ……………………………………………………………………………2) …………………………………………………………………………….zwaną/-ym dalej Podmiotem przetwarzającym § 1Powierzenie przetwarzania danych osobowych1. Administrator powierza Podmiotowi przetwarzającemu dane osobowe do przetwarzania w trybie art. 28 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzeniem).2. Administrator oświadcza, że jest Administratorem powierzanych danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia oraz, że powierzane dane zgromadził zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem obowiązku informacyjnego o którym mowa w art. 13 i 14 Rozporządzenia.3. Zasady i cele przetwarzania określa niniejsza Umowa, która nie narusza obowiązków wynikających z Rozporządzenia.4. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z niniejszą umową, Rozporządzeniem oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa właścicieli powierzanych danych.5. Podmiot przetwarzający oświadcza, iż stosuje środki organizacyjne i techniczne spełniające wymogi Rozporządzenia oraz chroniące prawa osób, których dane są powierzane do przetwarzania. § 2Zakres i cel przetwarzania danych1. Administrator powierza Podmiotowi przetwarzającemu dane osobowe związane z realizacją przedmiotowego zamówienia. 2. Powierzone przez Administratora dane osobowe będą przetwarzane przez Podmiot przetwarzający wyłącznie w celu realizacji Umowy nr …………. na dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Działdowo z dnia …………….. (dalej umowa główna).§ 3Obowiązki podmiotu przetwarzającego 1. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia:a. do stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa powierzanych danych osobowych odpowiadający ryzyku związanemu z ich przetwarzaniem (art. 32 w związku z art. 28 ust. 3 lit. c RODO),b. dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych,c. do poinformowania Administratora przed rozpoczęciem przetwarzania danych o realizacji ewentualnego obowiązku prawnego polegającego na przekazaniu danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej (art. 28 ust. 3. lit. a RODO),d. do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej umowy,e. do odebrania od osób upoważnionych stosownych oświadczeń o zobowiązaniu do zachowania w tajemnicy treści przetwarzanych danych, zarówno w trakcie zatrudnienia ich w Podmiocie przetwarzającym, jak i po jego ustaniu (art. 28 ust. 3. lit. b RODO).2. Podmiot przetwarzający po zakończeniu świadczenia usług związanych z przetwarzaniem, lub po rozwiązaniu umowy, zwraca Administratorowi wszystkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa Unii lub prawa krajowego nakazują przechowywanie tych danych osobowych.3. Podmiot przetwarzający, w miarę możliwości i w niezbędnym zakresie, pomaga Administratorowi, poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, wywiązywać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą w zakresie wykonywania jej praw określonych w rozdziale III Rozporządzenia.4. Podmiot przetwarzający, uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga Administratorowi wywiązać się z obowiązków określonych w art. 32 - 36 Rozporządzenia.5. Podmiot przetwarzający po stwierdzeniu naruszenia ochrony danych osobowych:a. niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 24 h od stwierdzenia naruszenia, informuje Administratora o tym fakcie i podaje wszelkie znane informacje dotyczące naruszenia,b. ustala przyczynę naruszenia lub wskazuje czynności podjęte w celu ustalenia tej przyczyny,c. podejmuje wszelkie czynności mające na celu ograniczenie skutków naruszenia, usuniecie naruszenia oraz zabezpieczenie danych osobowych w sposób należyty przed dalszymi naruszeniami,d. zbiera wszelkie możliwe dane i dokumenty, które mogą pomóc w ustaleniu okoliczności naruszenia i przeciwdziałaniu podobnym naruszeniom w przyszłości,e. udziela Administratorowi wszelkiej pomocy w identyfikacji i zawiadomieniu osób, których praw dotyczyło naruszenie oraz w obsłudze ich roszczeń.6. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Administratora danych o:a. wszelkich postępowaniach, w szczególności administracyjnych lub sądowych, dotyczących przetwarzania przez Podmiot przetwarzający powierzonych danych,b. wszelkich decyzjach administracyjnych lub orzeczeniach dotyczących przetwarzania tych danych skierowanych do Podmiotu przetwarzającego, c. wszelkich planowanych lub realizowanych w Podmiocie przetwarzającym kontrolach i inspekcjach dotyczących przetwarzania powierzonych na podstawie niniejszej umowy danych, w szczególności prowadzonych przez przedstawicieli Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub powołanego po wejściu w życie Rozporządzenia organu nadzorczego. § 4Prawo kontroli1. Na pisemny wniosek Administratora, Podmiot przetwarzający udziela informacji na temat przetwarzania powierzonych danych osobowych, w tym na temat zastosowanych przy przetwarzaniu danych osobowych środków technicznych i organizacyjnych, w ustalonym przez Administratora terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia otrzymania wniosku.2. Administrator ma prawo do przeprowadzenia audytów, realizowanych przez siebie lub upoważnionego audytora, oraz inspekcji spełnienia obowiązków określonych w niniejszej umowie w zakresie określonym w art. 28 ust. 3 lit. h RODO. 3. Podmiot przetwarzający umożliwia i przyczynia się do realizacji audytów i inspekcji.4. O planowanym audycie lub inspekcji Administrator informuje Podmiot przetwarzający nie później niż na 7 dni przed ich planowanym terminem w formie pisemnej w tym elektronicznej.5. Administrator ma prawo do przeprowadzania audytów i inspekcji także u podwykonawców przetwarzania w trybie i zakresie określonym w niniejszej umowie. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zapewnić możliwość przeprowadzenia audytów i inspekcji u podmiotów, którym podpowierzył, w trybie §5 niniejszej umowy, przetwarzanie danych osobowych powierzonych przez Administratora.6. O wynikach audytów i inspekcji Administrator informuje pisemnie Podmiot przetwarzający. Informacja pisemna zawiera opis podjętych czynności, opis ustalonego stanu faktycznego, wnioski ustalone na podstawie zgromadzonych informacji i jasno sformułowane zalecenia. 7. Podmiot przetwarzający podejmuje działania naprawcze w zakresie stwierdzonych uchybień lub przekazuje wyjaśnienia o przyczynach niepodjęcia takich działań w terminie wskazanym przez Administratora.§ 5Dalsze powierzenie danych do przetwarzania1. Dalsze powierzanie przetwarzania danych osobowych innym podmiotom jest dopuszczalne jedynie w celu wykonania niniejszej umowy po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Administratora danych. 2. Podmiot przetwarzający może przekazać powierzone dane osobowe do państwa trzeciego wyłącznie w przypadku:a. pisemnego polecenia Administratora,b. konieczności spełnienia obowiązku jaki nakłada na Podmiot przetwarzający prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, któremu podlega Podmiot przetwarzający. Podmiot przetwarzający informuje Administratora danych o tym obowiązku prawnym, o ile prawo nie zabrania udzielania takiej informacji z uwagi na ważny interes publiczny.3. Podmiot, któremu podpowierzane jest przetwarzanie, w tym podmiot w państwie trzecim, winien spełniać te same gwarancje i obowiązki jakie zostały nałożone na Podmiot przetwarzający w niniejszej Umowie. 4. Odpowiedzialność wobec Administratora za niewywiązanie się ze spoczywających na podwykonawcy obowiązków ochrony danych ponosi Podmiot przetwarzający.§ 6Odpowiedzialność Podmiotu przetwarzającego1. Podmiot przetwarzający jest odpowiedzialny za:a. szkody wyrządzone wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy,b. udostępnienie lub wykorzystanie danych osobowych niezgodnie z treścią umowy, w szczególności za udostępnienie powierzonych do przetwarzania danych osobowych osobom nieupoważnionym,c. przetwarzanie z naruszeniem obowiązujących przepisów,d. nieuprawnioną zmianę danych, uszkodzenie lub zniszczenie, które nastąpiły z winy Podmiotu przetwarzającego.2. Odpowiedzialność ograniczona jest do szkody rzeczywistej. § 7Zasady zachowania poufności1. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, danych, materiałów, dokumentów i danych osobowych otrzymanych od Administratora i od współpracujących z nim osób oraz danych uzyskanych w jakikolwiek inny sposób, zamierzony czy przypadkowy w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej.2. Podmiot przetwarzający oświadcza, że w związku ze zobowiązaniem do zachowania w tajemnicy danych poufnych nie będą one wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane bez pisemnej zgody Administratora danych w innym celu niż wykonanie Umowy, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych informacji wynika z obowiązujących przepisów prawa lub Umowy.3. Administrator zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, danych, materiałów, dokumentów, do których miał dostęp w wyniku realizacji swoich uprawnień wynikających z niniejszej umowy, w szczególności dotyczących stosowanych przez Podmiot przetwarzający środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa powierzanych danych. Zachowanie tajemnicy obowiązuje Administratora w trakcie realizacji niniejszej umowy i po zakończeniu jej obowiązywania§ 8Czas obowiązywania umowy1. Okres obowiązywania umowy jest zgodny z umową główną.2. Do odstąpienia od niniejszej umowy stosuje się zasady określone w umowie głównej.3. Administrator może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Podmiot przetwarzający postanowień niniejszej umowy.§ 9Postanowienia końcowe1. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze stron.2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego oraz Rozporządzenia.3. Sądem właściwym dla rozpatrzenia sporów wynikających z niniejszej umowy będzie sąd właściwy Podmiotu przetwarzającego w zależności od postanowień stron. Administrator danych Podmiot przetwarzający…………………………………. ………..……………………….

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zgody obu stron.2. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego niezwłocznie o następujących zdarzeniach dotyczących Wykonawcy:a) zmiana siedziby lub nazwy, b) zmiana osób reprezentujących,c) ogłoszenie upadłości lub likwidacji,d) wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,e) zawieszenie działalności.3. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15 r w ust. 1 ustawy z dnia 30 marca 2020r.o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania usługi,3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
-
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
-
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
-
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
-
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami - Żywiec, Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami. Wyjazdy oraz powroty do magazynów: Żywiec, Tychy, Warka, Elbląg. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI