„Dowóz dzieci i osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tokarnia do Specjalnego Ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz dzieci i osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tokarnia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i Środowiskowego Domu Samopomocy „Magiczny Dom” w Myślenicach oraz Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Myślenicach oraz jego filii w Skomielnej Czarnej wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTokarnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Obsługi Szkół w Tokarni
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-02
  • Numer ogłoszenia582224-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582224-N-2019 z dnia 2019-08-02 r.

Zespół Obsługi Szkół w Tokarni: „Dowóz dzieci i osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tokarnia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i Środowiskowego Domu Samopomocy „Magiczny Dom” w Myślenicach oraz Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Myślenicach oraz jego filii w Skomielnej Czarnej wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ W TOKARNI Tokarnia 380, 32-436 Tokarnia Powiat: myślenicki, województwo: małopolskie Tel. 12 27-10-147, fax: 12 27-10-147; e-mail: a.kosek@tokarnia.info.pl godziny urzędowania: pon. – pt. 7:30 – 15:30 prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, którym jest: Gmina Tokarnia; adres: Tokarnia 380, 32-436 Tokarnia Tel. 12 27-47-022, fax: 12 27-47-025; e-mail: sekretariat@tokarnia.info.pl
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół w Tokarni, krajowy numer identyfikacyjny 12056811800000, ul. Tokarnia   380 , 32-436  Tokarnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 271 01 47, , e-mail a.kosek@tokarnia.info.pl, , faks 12 271 01 47.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/zoswtokarni

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Zespół Obsługi Szkół w Tokarni, 32-436 Tokarnia, Tokarnia 380

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz dzieci i osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tokarnia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i Środowiskowego Domu Samopomocy „Magiczny Dom” w Myślenicach oraz Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Myślenicach oraz jego filii w Skomielnej Czarnej wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2019/2020”
Numer referencyjny: ZOS 272/04/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na jedną lub dwie części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część zamówienia nr 1: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tokarnia z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno-Wychowawczego w Myślenicach Filia w Skomielnej Czarnej (dalej OREW) i przywóz po zajęciach lekcyjnych z OREW do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w czasie przejazdu na trasie: Krzczonów rola Grygi - Tokarnia rola Durki – Tokarnia rola Hanuski – Tokarnia rola Jątyki – Tokarnia rola Gębki – Skomielna Czarna OREW. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od dnia 02.09.2019 roku do dnia 26.06.2020 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2019/2020. Przewóz dzieci do OREW realizowany będzie około godziny 7:30, przewóz dzieci z OREW do miejsca zamieszkania około godziny 15:00 (dwa kursy dziennie). Przybliżona ilość kilometrów jednego kursu – około 30 km, szacunkowa ilość kilometrów dziennie około 60 km. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych do OREW Skomielna Czarna : 7 uczniów. Świadczenie usługi odbywać się będzie samochodem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych dzieci, dyrektorów ośrodka oraz dla Zamawiającego. Część zamówienia nr 2: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 jest dowóz 2 (dwojga) dzieci niepełnosprawnych do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach, 1 (jednego) dziecka do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego w Myślenicach oraz 2 (dwóch) osób niepełnosprawnych do Środowiskowego Domu Samopomocy „Magiczny Dom” w Myślenicach i przywóz dzieci i osób niepełnosprawnych po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w czasie przejazdu na trasie: Więciórka Polana – Skomielna Czarna szkoła – Tokarnia rola Dziubras Dolny (zatoczka przy boisku sportowym) - Krzczonów rola Morgi – Krzczonów rola Spyrki (dojazd przez Marchówkę) - Myślenice ul. 3 maja 97B – Myślenice ul. Zdrojowa 14 – Myślenice ul. Zdrojowa 119. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od dnia 02.09.2019 roku do dnia 26.06.2020 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2019/2020. Przewóz dzieci i osób niepełnosprawnych do ośrodka realizowany będzie około godziny 7:10, przewóz z ośrodka do miejsca zamieszkania około godziny 13:15 ( dwa kursy dziennie). Przybliżona ilość kilometrów jednego kursu – około 70 km, szacunkowa ilość kilometrów dziennie 140 km. Świadczenie usługi odbywać się będzie samochodem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych dzieci, dyrektorów ośrodka oraz dla Zamawiającego. Zaleca się aby pojazd wyposażony był w napęd na dwie osie, gdyż trasa obejmuje strome podjazdy

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp, polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności: - świadczenie usług poza okresem 02.09.2019 rok – 26.06.2020, - zmiana liczby lub przebiegu tras objętych usługami, - zmiana liczby kursów, - zwiększenie liczby dzieci do przewozu.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wyrażające się posiadaniem aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 roku ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dysponowaniem minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającym następujące wymagania: Minimalna ilość miejsc siedzących ma wynosić: 8 miejsc dla części zamówienia nr 1, 7 miejsc dla części zamówienia nr 2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: - minimalnie 1 osobą pełnoletnią, które przy realizacji zamówienia sprawować będą w czasie przewozu opiekę nad przewożonymi dziećmi, osobami niepełnosprawnymi dla każdej części zamówienia, - minimalnie 1 osobą posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wymaganymi do realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie postanowienia sekcji II ppkt. 2.13) SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia – wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 2 oraz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa wyżej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Dla I części 600,00 złotych (słownie sześćset złotych 00/100); Dla II części 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego tj. Zespół Obsługi Szkół w Tokarni Krakowski Bank Spółdzielczy o/Pcim nr rachunku: 59 8591 0007 1230 0470 1049 0010 oznaczenie sprawy ZOS.272.04.2019

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 85,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-12, godzina: 10:20,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tokarnia z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno-Wychowawczego w Myślenicach Filia w Skomielnej Czarnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tokarnia z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno-Wychowawczego w Myślenicach Filia w Skomielnej Czarnej (dalej OREW) i przywóz po zajęciach lekcyjnych z OREW do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w czasie przejazdu na trasie: Krzczonów rola Grygi - Tokarnia rola Durki – Tokarnia rola Hanuski – Tokarnia rola Jątyki – Tokarnia rola Gębki – Skomielna Czarna OREW. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od dnia 02.09.2019 roku do dnia 26.06.2020 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2019/2020. Przewóz dzieci do OREW realizowany będzie około godziny 7:30, przewóz dzieci z OREW do miejsca zamieszkania około godziny 15:00 (dwa kursy dziennie). Przybliżona ilość kilometrów jednego kursu – około 30 km, szacunkowa ilość kilometrów dziennie około 60 km. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych do OREW Skomielna Czarna : 7 uczniów. Świadczenie usługi odbywać się będzie samochodem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych dzieci, dyrektorów ośrodka oraz dla Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 85,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz dzieci i osób niepełnosprawnych do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach, Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego w Myślenicach, Środowiskowego Domu Samopomocy „Magiczny Dom” w Myślenicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 jest dowóz 2 (dwojga) dzieci niepełnosprawnych do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach, 1 (jednego) dziecka do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego w Myślenicach oraz 2 (dwóch) osób niepełnosprawnych do Środowiskowego Domu Samopomocy „Magiczny Dom” w Myślenicach i przywóz dzieci i osób niepełnosprawnych po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w czasie przejazdu na trasie: Więciórka Polana – Skomielna Czarna szkoła – Tokarnia rola Dziubras Dolny (zatoczka przy boisku sportowym) - Krzczonów rola Morgi – Krzczonów rola Spyrki (dojazd przez Marchówkę) - Myślenice ul. 3 maja 97B – Myślenice ul. Zdrojowa 14 – Myślenice ul. Zdrojowa 119. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od dnia 02.09.2019 roku do dnia 26.06.2020 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2019/2020. Przewóz dzieci i osób niepełnosprawnych do ośrodka realizowany będzie około godziny 7:10, przewóz z ośrodka do miejsca zamieszkania około godziny 13:15 ( dwa kursy dziennie). Przybliżona ilość kilometrów jednego kursu – około 70 km, szacunkowa ilość kilometrów dziennie 140 km. Świadczenie usługi odbywać się będzie samochodem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych dzieci, dyrektorów ośrodka oraz dla Zamawiającego. Zaleca się aby pojazd wyposażony był w napęd na dwie osie, gdyż trasa obejmuje strome podjazdy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 85,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników plandek standard/mega/mulda 13, 6m - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Podejmę współpracę z przewoźnikami z całej Polski. Prowadzenie plandek standard/mega/mulda 13, 6m w systemie tygodniowym lub dłużej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI