Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Izbica Kujawska...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Izbica Kujawska w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIzbica Kujawska
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Izbicy Kujawskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-17
  • Numer ogłoszenia574224-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574224-N-2019 z dnia 2019-07-17 r.

Centrum Usług Wspólnych w Izbicy Kujawskiej : Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Izbica Kujawska w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Izbicy Kujawskiej , krajowy numer identyfikacyjny 34053447400000, ul. Marszałka Piłsudskiego   32 , 87-865  Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542865009, e-mail przetargi@izbicakuj.pl, faks 542865009.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.izbicakuj.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.izbicakuj.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.izbicakuj.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna zgodnie z rozdziałem 12 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Adres:
Centrum Usług Wspólnych , ul. Marszalka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Izbica Kujawska w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021
Numer referencyjny: CUW.271.02.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Izbica Kujawska w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021” t.j. świadczenie usług przewozowych, polegających na dowozach (przywóz i odwóz) dzieci i młodzieży z terenu gminy Izbica Kujawska do Szkoły Podstawowej Nr 1 (ul. Tymieniecka 1) w Izbicy Kujawskiej, Szkoły Podstawowej nr 2 (ul. Nowomiejska 3) w Izbicy Kujawskiej, Szkoły Podstawowej w Błennie i Przedszkola Samorządowego (ul. Narutowicza 63) w Izbicy Kujawskiej. Usługi transportowe polegać będą na dowozie dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkół i odwozie po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania na terenie gminy Izbica Kujawska. Przewóz będzie się odbywał we wszystkie dni prowadzenia zajęć z wyłączeniem dni wolnych od zajęć w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021. Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży do placówek oświatowych będą realizowane według tras: TRASA I Dowóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Skrzyżowanie Koło-Sompolno – Grochowiska I – Grochowiska II – Mchówek – Pustki – Mchówek – Grochowiska II – Świętosławice – Gaj – Świętosławice – Grochowiska (Pluta) – Grochowiska I – Skrzyżowanie Koło-Sompolno – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 –Izbica Kuj. SP Nr 1. Odwóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Skrzyżowanie Narutowicza-Augustowska – Skrzyżowanie Koło-Sompolno – Grochowiska I – Grochowiska II – Mchówek – Pustki – Mchówek – Grochowiska II– Świętosławice – Gaj – Świętosławice – Grochowiska (Pluta) – Grochowiska I – Izbica Kuj. SP Nr 1. TRASA II Dowóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Pustynka – Sokołowo – Pasieka – Skrzyżowanie (Śledziński) – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Izbica Kuj. SP Nr 1. Izbica Kuj. SP Nr 1 – Tymień – Wólka Komorowska – Śmielnik – Modzerowo –Śmielnik – Długie – Skrzyżowanie Koło-Sompolno – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Izbica Kuj. SP Nr 1. Odwóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Pustynka – Sokołowo – Pasieka – Skrzyżowanie (Śledziński) – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Izbica Kuj. SP Nr 1. Izbica Kuj. SP Nr 1 – Tymień – Wólka Komorowska – Śmielnik – Modzerowo –Śmielnik – Długie – Skrzyżowanie Koło-Sompolno – Izbica Kuj. SP Nr 1. TRASA III. Dowóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Skrzyżowanie Koło-Sompolno – Grochowiska I – Ślazewo – Stadion – Hulanka – Świszewy – Karczówek – Świszewy – Zdrojówka – Augustynowo – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2– Izbica Kuj. SP Nr 1. Odwóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Skrzyżowanie Narutowicza-Augustowska – Skrzyżowanie Koło-Sompolno – Grochowiska I – Ślazewo – Stadion – Hulanka – Świszewy – Karczówek – Świszewy – Zdrojówka – Augustynowo – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 1. TRASA IV. Dowóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Chotel – Naczachowo – Wietrzychowice – Śmieły – Rogóżki – Dziewczopole – Gąsiorowo – Błenna B – Błenna Szkoła – Dębianki – Szczkowo Przystanek – Chotel – Obałki –Naczachowo Remiza – Szczkowo Przystanek – Chotel – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Izbica Kuj. SP Nr 1. Odwóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Chotel – Szczkowo Przystanek – Naczachowo Remiza – Obałki – Chotel – Szczkowo Przystanek – Dębianki – Błenna Szkoła – Błenna B – Gąsiorowo – Dziewczopole – Rogóżki – Śmieły – Wietrzychowice – Naczachowo Remiza – Szczkowo Przystanek – Chotel – Izbica Kuj. SP Nr 1. TRASA V. Dowóz: Izbica Kuj. SP Nr 1- Chotel – Szczkowo Przystanek – D ębianki – Szczkowo Szkoła – Skrzyżowanie Wojciechowski – Ciepliny Budy – Nowa Wieś – Ciepliny Budy – Cieplinki – Joasin – Wiszczelice – Błenna Szkoła – Wiszczelice – Ciepliny Budy – Nowa Wieś – Chociszewo – Komorowo – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Izbica Kuj. SP Nr 1. Odwóz: Izbica Kuj. SP Nr 1 – Skrzyżowanie Toruńska-Nowomiejska – Izbica Kuj. SP Nr 2 – Komorowo – Chociszewo – Nowa Wieś – Ciepliny Budy – Wiszczelice – Błenna Szkoła – Wiszczelice – Joasin – Cieplinki – Ciepliny Budy – Nowa Wieś – Ciepliny Budy – Skrzyżowanie Wojciechowski – Szczkowo Szkoła – Dębianki – Szczkowo Przystanek – Chotel – Izbica Kuj. SP Nr 1. Łączna szacowana ilość kilometrów - 484 km/dzień. Organizację dowozów i odwozów określają trasy przewozów określone w Załączniku nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień, tj. posiadania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, licencji wspólnotowej lub równoważnych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi środkami transportu, tj. minimum pięcioma autobusami przeznaczonymi do przewozu osób, spełniającymi parametry umożliwiające właściwe i zgodne z przepisami prawa wykonywanie przewozów na warunkach określonych w zamówieniu, z odpowiednią liczbą miejsc siedzących. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC i NNW. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 8 do SIWZ). Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: - podpunkcie 7.5.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. .Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, licencji wspólnotowej lub równoważnych. Wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 7 do SIWZ), Dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę/osoby uprawnione (Załącznik nr 1 do SIWZ). wzór umowy, Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie ,której wybrano wykonawcę: a)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia polegającego na zmniejszeniu ilości kilometrów, zmianie tras dowożonych uczniów oraz harmonogramu dowozu we wskazanych okolicznościach: - działania siły wyższej uniemożliwiającej lub znacząco utrudniającej dowóz, - zmian organizacji roku szkolnego, - zmian organizacji pracy szkoły - braku uczniów uprawnionych do dowozu z określonej trasy - w przypadku gdy Zamawiający nie mógł przewidzieć okoliczności w dniu podpisania umowy b)Przez wprowadzenie podwykonawcy w przypadku, gdy nie był wskazany w ofercie c)Przez zmianę lub rezygnację z podwykonawcy, który był wskazany w ofercie. d)zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany VAT wynagrodzenie zostanie zmniejszone, podwyższone w stosunku do zmiany podatku VAT. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez mian. e)zmiany konta bankowego.Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w pkt 18.2.SIWZ dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: a)zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia za 1 km określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.18.2. ppkt d) SIWZ; b)jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 25 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegóły dotyczące zawarcia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę nowego bądź używanego pojazdu SUV o napędzie hybrydowym - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę nowego bądź używanego pojazdu SUV o napędzie hybrydowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI