Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych na terenie gminy Parzęczew

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych na terenie gminy Parzęczew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoParzęczew
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Parzęczew
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-19
  • Numer ogłoszenia576416-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576416-N-2019 z dnia 2019-07-19 r.

Gmina Parzęczew: Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych na terenie gminy Parzęczew
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parzęczew, krajowy numer identyfikacyjny 47205781000000, ul. ul. Południowa  1 , 95-045  Parzęczew, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 718 60 95, e-mail zamowienia@parzeczew.pl, faks 427 186 066.
Adres strony internetowej (URL): www.parzeczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.parzeczew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.parzeczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy w Parzęczewie, ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, pokój 24

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych na terenie gminy Parzęczew
Numer referencyjny: R-g.271.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe, związane z dowozem dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew, na podstawie biletów miesięcznych wydawanych przez Wykonawcę oraz zapewnienie opieki przewożonym dzieciom w czasie przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 996 ze zm.). Wykonawca ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność. 1.1. Bilety obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu dzieci: DOWOZY Trasa nr 1 a) Ozorków – Borszyn – Trojany – Sulimy – Mrożewice – Janów – Wielka Wieś – Parzęczew b) Parzęczew – Wytrzyszczki – Bibianów – Florianki – Mamień – Konstantki – Ozorków, ul. Adamówek – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Nowe Miasto – Ozorków, ul. Adamówek – Kowalewice – Orła – Chociszew – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 96 Trasa nr 2 a) Opole – Leźnica Wielka – Różyce Żmijowe – Kozikówka – Wierzbówka – Starzyny – Gostków Stary – Powodów III – Powodów I – Łążki – Różyce – Chrząstów Wielki – Parzęczew b) Parzęczew – Różyce – Różyce Żmijowe – Leźnica Wielka-Osiedle – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 118 Trasa nr 3 a) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Łążki – Woźniki – Idzikowice – Budzynek – Stary Chrząstów – Śniatowa – Skórka – Gołaszyny – Ignacew Folwarczny – Ignacew Parzęczewski – Parzęczew. b) Parzęczew – Ignacew Rozlazły – Ignacew Podleśny – Nowa Jerozolima – Mikołajew (do posesji nr 1) – Chociszew – Mamień – Bibianów – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Lotnicza – Ozorków, ul. Nowy Rynek – Ozorków, Plac Jana Pawła II – Ozorków, Szkoła Specjalna – Ozorków, ul. Zachodnia – Bibianów – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew Ogółem liczba dzieci w około 89 Trasa nr 4 a) Parzęczew – Florentynów (przez wieś) – Sokola Góra – Nowomłyny – Mariampol – Radzibórz – Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra – Chociszew – Mikołajew – Ignacew Podleśny – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 74 ODWOZY: Trasa nr 1 a) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Różyce – Łążki – Powodów II – Powodów III – Powodów I – Kozikówka – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole – Borszyn – Parzęczew b) Parzęczew – Wytrzyszczki – Chociszew – Orła – Kowalewice – Ozorków ul. Adamówek – Ozorków, ul. Nowe Miasto – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Konstantki – Mamień – Bibianów ( do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew c) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Różyce – Łążki – Powodów I – Kozikówka – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole – Trojany – Sulimy – Mrożewice – Wielka Wieś – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 88 Trasa nr 2 a) Parzęczew – Wielka Wieś – Janów – Mrożewice – Sulimy – Trojany – Borszyn – Parzęczew b) Parzęczew – Chrząstów Wielki –¬¬ Różyce – Łążki – Powodów II – Powodów III – Wierzbówka – Starzyny – Gostków Stary – Wierzbowa – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole Ogółem liczba dzieci około 107 Trasa nr 3 a) Parzęczew – Piaskowice – Wytrzyszczki – Bibianów – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków ul. Zachodnia – Ozorków, ul. Lotnicza – Ozorków, ul. Nowy Rynek ¬– Ozorków, Plac Jana Pawła II – Ozorków, Szkoła Specjalna – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Bibianów – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew. b) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Chrząstówek – Różyce – Różyce Żmijowe – Powodów I – Łążki – Woźniki – Idzikowice – Budzynek – Stary Chrząstów – Śniatowa – Skórka – Gołaszyny – Ignacew Folwarczny – Ignacew Parzęczewski – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 87 Trasa nr 4 a) Chociszew – Mikołajew (do posesji nr 1) – Nowa Jerozolima – Chociszew – Orła – Kowalewice – Ozorków ul. Adamówek – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Ozorków ul. Adamówek – Konstantki – Mamień – Florianki – Bibianów (do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew b) Parzęczew – Piaskowice – Wytrzyszczki – Chociszew – Pustkowa Góra – Tkaczewska Góra – Radzibórz – Mariampol – Nowomłyny – Sokola Góra – Florentynów (przez wieś) – Ignacew Podleśny – Nowa Jerozolima – Mikołajew (do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 68 1.1. Łączna liczba 350 dzieci. Liczba dzieci jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zmiany te nie będą stanowić istotnych zmian umowy. Rozliczenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia następować będzie w oparciu o faktyczna ilość zakupionych przez Zamawiającego biletów oraz ceny jednostkowej w ofercie Wykonawcy. 1.2. Zamawiający zastrzega sobie po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy, możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia długości tras (modyfikacja trasy) w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby dzieci korzystających z przewozów oraz możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkładu jazdy. Zmiany te nie powodują zmiany ceny biletu miesięcznego. 1.3. Dowożenie dzieci do szkół i punktów przedszkolnych odbywać się będzie w godzinach: 6.30 – 8.10, odwóz w godzinach: 13.00 -16.00 według tras określonych powyżej. Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu oraz przystanki zostanie ustalone w rozkładzie jazdy dostosowanym do rozkładu zajęć lekcyjnych. Rozkład jazdy opracowany zostanie przez Wykonawcę i dostarczony Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Ze względu na różnorodność kierunków dojazdu dzieci do szkół i punktów przedszkolnych oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawcy zobowiązani są podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). 1.4. W razie uszkodzenia / awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy bez dodatkowych kosztów. 1.5. Obowiązki Wykonawcy: a) pojazd używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), b) Wykonawca winien zatrudniać kierowców do realizacji ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, c) Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad dziećmi poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej dorosłej osoby w każdym pojeździe podczas każdego kursu (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna), d) Osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy, e) Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia, w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wsiadanie / wysiadanie dzieci z pojazdu), f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zapewnia miejsca siedzące dla wszystkich dzieci i ich opiekuna, g) w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, h) w sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla dzieci przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, i) Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, j) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: utrzymać w należytym porządku i czystości środki transportu, przestrzegać przepisów BHP i p.poż, ubezpieczyć środki transportu i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, od następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć środki transportu na czas przewozów, że wykorzystywane są do przewozu dzieci szkolnych. 1.6. W przypadku stwierdzenia zaniedbań w zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 2.1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: 1) kierowców autobusów. 2.2. Wykonawca oraz jego podwykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego, iż pracownicy o których mowa w pkt 2.1. są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) W przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi dopuszcza się, aby osobiście wykonywali czynności związane z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.3. W celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności wymienione w pkt 2.1. są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający ma prawo w każdym momencie w czasie trwania realizacji zamówienia zażądać od osoby wykonującej te czynności dostarczenia oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego - w terminie nie przekraczającym 3 dni – iż jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 2.4. Za każdy stwierdzony przypadek wykonywania czynności wymienionych w pkt 2.1. przez osoby, które nie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający uprawniony jest do naliczania kary umownej w wysokości 5 000,00 zł za każdą osobę. 2.5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. lub 2.3., za każde zdarzenie.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną licencję, na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (t. j. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował minimum 6 autokarami, które wyprodukowano po 31 grudnia 1998 roku oraz liczbie miejsc siedzących minimum 50; oraz b) dysponuje lub będzie dysponował bazą eksploatacyjną: - wyposażoną w odpowiedni sprzęt techniczny i urządzenia umożliwiające prawidłowe prowadzenie działalności transportowej (zgodnie z art. 4 pkt 21a ustawy o transporcie drogowym), -usytuowaną na terenie Gminy Parzęczew lub w odległości nie większej niż 30 km od granic tej gminy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowski Unii Europejskie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu wykazania spełnienia warunku, którego opis został zamieszczony w dziale IV ust. 1 pkt 1; b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w celu wykazania spełnienia warunku , o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 3a i 3b, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 ze zm.) – takim wypadku Wykonawca wskaże Zamawiającemu taką bazę danych. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. b) niezbędne pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli dotyczy. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów, o których mowa w art. 22a ustawy (jeśli dotyczy, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz). d) 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 20,00
rok produkcji proponowanych do wykonania zadania autokarów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w szczególności zmiany w przepisach dotyczących oświaty; - rezygnacji z wykonania części zamówienia; - wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usług zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w umowie; - zmiany liczby uczniów korzystających z biletów miesięcznych; - zmiany dotyczące tras; - zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i mieć formę pisemną.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi wynajmu długoterminowego samochodu van/ minivan - Łowicz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi wynajmu długoterminowego samochodu dostawczego typu van/ minivan do 3,5 tony bez kierowcy , przeznaczonego do transportu sprzętu wspomagającego do miejsca zamieszkania osoby niesamodzielnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI