Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektu Parku Wodnego Libiąż w okresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektu Parku Wodnego Libiąż w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLibiąż
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-08
  • ZamawiającyZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00065507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektu Parku Wodnego Libiąż w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357010677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326277338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmk.libiaz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektu Parku Wodnego Libiąż w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93858450-bb51-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041059/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości Parku Wodnego Libiąż w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93858450-bb51-11ee-b7da-22bd761ba7f3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu odbywać się będzie przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.libiaz.pl( Biuletyn Informacji Publicznej - zakładka zamówienia publiczne pod adresem: https://bip.malopolska.pl/mzadarembiecha,m,342057
3. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: platforma https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Zamawiający informuje, ze SWZ wraz z załącznikami oraz wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, a w szczególności zmiany SWZ, przedłużenie terminu składania ofert, udzielenie wyjaśnień treści SWZ wraz z załącznikami, odpowiedzi na zapytanie oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postępowania, zamieszczone będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl
4. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „ Formularze” ( „ Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „ Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielenie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości ( przycisk „ dodaj załącznik”). Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami z wyłączeniem składania ofert może odbywać się również za pośrednictwem poczty elektronicznej ( zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl ).
5. Zamawiający nie zamierza komunikować się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.plw zakładce „Zgłoś problem”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: ZMK.2610.1.AMK.2024
9.Pod. śr. dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu MRP i T z dnia 23 grudnia 2020 r. w spr. podm śr. dowod oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobisty, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (ze zmianami).
11.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron potwierdza fakt ich otrzymania.W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema że korespondencja została wysłana na adres e-mail podany przez wykonawcę, została mu dostarczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
12.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z działem XXXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z działem XXXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZMK.2610.1.AMK.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektu Parku Wodnego Libiąż w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r.
2. Oznaczenie kodu CPV – Wspólny słownik zamówień ( kody i opisy)
90910000-9 – usługi sprzątania.
3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 SWZ oraz Harmonogram wykonywania prac stanowiący załącznik nr 7a do SWZ.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, jak i go zrealizować na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 SWZ), Harmonogramie wykonywania prac (załącznik nr 7a SWZ), jak również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby usługi były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
6. Zamawiający wymaga, aby sprzęt wykorzystywany w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, powinien być sprawny i posiadać deklarację zgodności, certyfikat bezpieczeństwa.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium I Cena (C) 60%
Kryterium II Częstotliwość usług (CU) 40%

1) W kryterium I „Cena” (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę legalizację gaśnicy samochodowej-Zator
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę legalizację gaśnicy samochodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI